Helioport fórum hozzászólásai

Helioport Elküldve: 2012-05-08 22:26 Segítsetek!

patrik1987 írta: Üdw mindenkinek! Oriási segittséget szeretnék kérni! nem vagyok egy számittógép guru,szóval! Nekem egy digitklima bekötési rajzra lenne szükségem a wds-ből vagy valahonan akinek van,online wds nem igazán jo! igazából arra lenne szükségem,hogy a klima panelnak a csatis vezetékei hová mennek! 320d e46 2000 ávjárat 11 hó 136le! ha valaki tudna segitteni,nagyon meg köszönném! Email: patrik1987@citromail.hu


Pedig senkinek nem lesz otthon egy k.va nagy bekötési "térkép" mindenki wds-t használ. Robbantott rajz nincs ott, de minden szükséges nfo ott van: mi- honnan és pontosan melyik lábra.

http://wds.spaghetticoder.org/....svg?m=e46

Helioport Elküldve: 2012-05-08 22:14 Lökhárító

BalaBMW írta: Sziasztok!

Ki tudna nekem abban segíteni, hogy ez milyen löksi pontosan? Sima M-es plusz egy toldat elől? Ez az egyik legszebb e46 amit valaha láttam és nagyon nagyon szeretnék egy ilyen lököst az enyémre!! HEEELLLPPPP!!!!



E46 performance packet.

http://www.articlesbase.com/ca...98723.html

Helioport Elküldve: 2012-05-05 23:00 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
Coyote írta: Például én.

Nem vagyok semmi jónak az elrontója, de a gázüzemből nem kérek. Többek között a korlátozások miatt sem:

Plusz, azt gondolom, ha valaki nem bírja a BMW átlagos, sőt, újabban már átlagon aluli fogyasztását (köbcentire és önsúlyra leosztva), akkor ne vegyen BMW-t. Vegyen Daciát, és az árkülönbözetből tankoljon éveken át. Mindenki jobban jár.

hát, ha korlátozás meg az anyagiak a legfőbb ellenérved, akkor nagyon nem érted BarG mondandóját. még csak nem is feltétlen a fogyasztás, pláne nem a konkrét márka a lényeg, inkább a tisztább, hatékonyabb üzem, amit a linken leírt vegyes üzemmel és az autók bonyolításával is el lehet érni egyelőre. utóbbi inkább megfelel a gyártók érdekeinek, hisz a új kocsik hozzák a normát, a régiek meg nem (amikre már ma is vannak korlátozások, nem csak a gázosokra...), ha 2-300e km múlva már nem éri meg fenntartani a kocsit, az nekik nem feltétlen baj...majd vesznek másikat.

milyen ellenérveket tudsz felhozni egyébként azon sztereotípiákon túl, amik még a gázos ladák korából maradtak?


Leszögezem: Gáz-párti vagyok, de azért van negatívum.

Kenés. Igenis valamennyire árt a motornak, a kenése jelentősen romlik, ez pedig pont hosszabb távon okoz gondot.
Többet fogyaszt. Ok, kevesebbe kerül, de pl egy pótkerék helyére szerelhető tartállyal 250 km kicsit kevés. Cserébe betehetek egy hatalmas tartályt, és akkor mehetek, de nincs csomitartó.
Gyengébb az autó tőle. Mivel a belőle kinyerhető energia alacsonyabb, ezzel sem lehet vitatkozni, igenis az.
Büdös. Kinek mi, de nekem nagyon fejfájós szag...
Nem mehetsz be vele mindenhová. Ezt nem részletezem.
Kevés helyen tudsz tankolni vele. Tény. És ez vidéken csak rosszabb lehet. Ausztriában tudtommal nincs is ilyen tankolási lehetőség.

Van még valami?
(Igen, a benya is rossz, meg a dízel is...)


Helioport Elküldve: 2012-05-05 10:55 Vicces :)

YELLOW írta:
Helioport írta: 3 km-nyi gázolaj van hátra...a benzinkúton állok, ott fotóztam le. Automata.





és az a 500 valahány km a telitanktól eltelt út? mert akkor szúrom is a fogyasztásos topic-ba, hogy milyen jól is fogyaszt a dízel

már a szélvédőmosót is elhasználta, annyira fogyasztott...


Dehogy. Cégesen tankolok, címről címre járok itt Budapesten. napi 8-15 cím, utcától utcáig, egész Budapesten. A fogyasztásom kvázi lényegtelen, mert nem én fizetem, így mondjuk, hogy elég dinamikusan tudok közlekedni...ami a múlt hónapban 75 rugó bírságot hozott, ami kis visszafogásra kényszerít.
De a lényeg, hogy így most jól ki is tudom számolni a fogyasztást, mert 45 lityit tankoltam. A múltkor 36km-re elég üa maradt, tehát mondhatjuk, hogy ugyanilyen üres volt.
Tehát így az átlagom 8,9. Csak városban automatával, vezetési élménnyel együtt nem rossz. Ha kimegyek autópályára, mindig meglepődöm, hogy milyen szinten javul a fogyasztás...

Helioport Elküldve: 2012-05-05 01:15 Vicces :)

Thony írta:
Helioport írta: 3 km-nyi gázolaj van hátra...a benzinkúton állok, ott fotóztam le. Automata.





Mi az a kis zöld lámpa?

Elég korrektül számlál... tudsz kockáztatni... jó hogy nem az M7 olyan szakaszán volt ahol nincs kút


Tempomat visszajelző

Helioport Elküldve: 2012-05-05 00:00 Vicces :)

3 km-nyi gázolaj van hátra...a benzinkúton állok, ott fotóztam le. Automata.



Helioport Elküldve: 2012-05-02 23:51 Hûtõvíz

lorand007 írta: Sziasztok, csak ugy eszembe jutot, hogy még soha nem hallotam a ventilatoromat, pedig volt mar hogy hajtottam 36 fokban szerpentinen is, és semmi, aba se vagyok biztos, hogy müküdik, v.hogy le tudnám elenörizni? köszönöm


Meghajtod, megállsz, gyorsan kipattansz, és ha lucky guy voltál, még hallod majd, hogy nyekereg....

Áh...nem. Észrevennéd, mert csúcsban melegedne a vized...

Helioport Elküldve: 2012-05-01 23:22 Hûtõvíz

Nyáron, nagy melegben még a 12 éves Vectrámnak is ment a ventije, hogy hűtsön. Tuti, hogy egy bömösbe nem fért bele egyilyen funkció? Elvileg 15-16 percig még aktív a kocsi, beleférne...

Helioport Elküldve: 2012-04-28 19:40 vizpumpa

YELLOW írta:
ZoliE36Compact írta:

próbáld meg az SKF gyártmányút. nekem már eddig több autómnál is jól szerepelt, és most is azt rakattam be. nem tudom h olcsóbb e mint a gyári , lehet h kicsit több, de ez legalább jó!




az SKF is ugyanolyan, mint a "gagyibb" ugyanazon a soron csinálják ugyanabból az anyagból, csak más a beütés rajta. ezt olyantól tudom, aki dolgozott csapágy gyárban. azt is mondta néha van különbség a gyári zsírmennyiségben, de az élettartamot nem igazán befolyásolja. sokszor az SKF-ben is kevés van. sokan azért vesznek nevesebb gyártótól, mert anno kivívta az elismerést, de manapság ezt kihazsnálva ugyanúgy kispórolnak abból is mindent.


Az azért fura lenne, ha az SKF egy gyárban-, sőt hovatovább egy sorról jönne le a 2000 forintos kínaival. De az is biztos, hogy az SKF, az NSK, a Schaeffler és a Timken sem egy gyárban, némelyik nem is egy kontinensen gyárt-gyártat.

Helioport Elküldve: 2012-04-28 18:37 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
ute107 írta: Ha van egy másik valószínüleg nem Touringhoz való GM modulom, és beteszem addig amíg a másikat meg "hackkelem", lesz valami baja a kocsinak.

Amit be szeretnék addig tenni, abban pl. csak a belső relék vannak... külső nincs. És a felszereltsége is LOW - nem mint az enyém, hogy HIGH!

2 napról lenne szó, mivel annyi az átfutási ideje a relék beszerelésének, garázsom meg nincs, és nem be szeretném zárni az ajtókat.

Vagy mit csinál a kocsi GM nélkül? ::

Tudom hogy sok a kérdés, de nagyon fontos lenne!


úgy tudom GM nélkül is működőképes. elvileg zárni fog a Low-val is, csak egyéb funkciók maradhatnak ki... pl hátsó ablak emelés, stb. ebbe nem vagyok 100%-ig biztos, anno régről ez rémlik.


Yellow jól beszél, így van.

Helioport Elküldve: 2012-04-28 18:35 Erõsítõ kérdés

carobi írta: Sziasztok

Én is erősítőt kívánok betenni a csomagtartóba, találtam egy pár rca-t és egy szerintem cd-tár vezérlőt, a csomagtartó bal oldali kárpitja mögött,az rca-kat rákötöttem az erősítőre és szólt, a másik kábelt REM-nek használom, majd ez kapcsolja az erölködőt, eddig ok. A gondom a +12 volt behúzása lenne, ugyanis hátsó ülésem fix, nem dönthető és a csomagtartó felől nézve egy zárt vas az egész Hogyan tudom behúzni a kábelt ? Vagy egyáltalán hogyan tudom a hátsó ülést kiszedni, dönteni, hogy akár 1 lukat fúrjak ha másképpen nem megy ? A válaszokat előre is köszönöm !

Robi


Nem akarok okoskodni, nem vagyok lámer, de még nem vagyok mindentudó BMW ügyben, de elvileg neked is hátul van az akksid, ergo sum... ott a mego. Rákötnék egy előírt biztit (30A?), aztán csatt.

Helioport Elküldve: 2012-04-26 09:57 Társalgó

vivaladiesel írta: http://beol.hu/bekes/kek-hirek...tve-439398
Útkarbantartókat gázolt el egy Bmw... Ez biztos tovább öregbíti a márka "jó" hírnevét!


Szerintem semmit nem ront rajta, én azt már inkább gázosnak találom, hogy a hírekben kiemelték, hogy roma elkövető. Olyan hírt miért nem hallok, hogy zsidó, sváb, székely? Nekem semmi bajom a romákkal ebben a nexusban. Sokáig éltem külföldön, és ha egy újság leírná, hogy az elkövető fekete, sárga, fehér már abból botrány lenne.

Helioport Elküldve: 2012-04-23 12:04 Társalgó

Coyote írta: Azért valljuk be, ez éppen egy BMW-re jellemző spórolós megoldás...

Mondjuk még mindig jobb, mint a vak kapcsolók a Szutyukin meg a Fosvágenen Az az igazi spórolás, mint a 80-as évek japán autóin a klímakapcsoló




Valóban spórolós, de azt PONT BMWnél nem gondoltam volna, hogy van benne funkció nélküli gomb, ami CSAK ÚGY VAN.

Helioport Elküldve: 2012-04-23 10:00 Társalgó

Coyote írta:
Helioport írta:
Coyote írta:
Helioport írta: Ez a két gomb mire való?
kitöröltem mert túl nagy


A bal oldali átvált a kazetta másik oldalára (hiszen oda-vissza játszós), a jobb oldali meg kiírja az időt akkor is, ha nincs rajta a gyújtás.

Amúgy itt a kézikönyv


Lehet választ kapok a könyvből is, de még megkérdezem...

Nekem CD-s...ez akkor így hogy fordít? Vagy kétoldalas CD?

Köszönöm a könyvet.


Értelemszerűen nem csinál semmit, ha CD-s a fejegység, de a CD-sen nem is kellene lennie ilyen gombnak. Nem értem, miért hagyták volna meg CD-s egységen ezt a gombot, nem lehet, hogy a tiéd előlapja a kazettásról származik? A kézikönyvben is a kazettás verzió van, amire CD tár van kötve. A CD tár miatt vannak a gombok 1-től 6-ig rajta...




Nem, gyári cd-s. Wagusty-nak is ugyanilyen.

Helioport Elküldve: 2012-04-23 09:40 Társalgó

Coyote írta:
Helioport írta: Ez a két gomb mire való?


A bal oldali átvált a kazetta másik oldalára (hiszen oda-vissza játszós), a jobb oldali meg kiírja az időt akkor is, ha nincs rajta a gyújtás.

Amúgy itt a kézikönyv


Lehet választ kapok a könyvből is, de még megkérdezem...

Nekem CD-s...ez akkor így hogy fordít? Vagy kétoldalas CD?

Köszönöm a könyvet.