Hori Elküldve: 2010-12-24 21:49 Boldog Karácsonyt
![](/images/loadingAnimation.gif)
Hori Elküldve: 2010-12-24 21:49 Boldog Karácsonyt
Hori Elküldve: 2010-12-23 14:46 Üzemanyag fogyasztás
Tiba írta: 287km alatt, 25.19 liter
8,7 l
Ebben volt m0, meg egy kis város, + 11-es út.
Hori Elküldve: 2010-12-23 00:10 Turbo
Chipcad777 írta:hancurozo írta:Chipcad777 írta: Köszi szépen! Én is gondoltam erre, de eléggé felpörgettem ahhoz,h fel kellett volna épülnie a nyomásnak, másik meg,h mikor megálltam a pihenőnél jég hideg volt a cső, holott azért legalább langyinak kellett volna lennie. Biztos,h nincs turbónyomásom, ettől függetlenül holnap nézek élőadatot... Nem tudom azt, hogy miért állt meg ilyen hirtelen, mert semmi fütyülő hangja nem volt eddig, nem ette az olajat se. Persze ez semmit nem jelent.
Terhelés nélkül 3000-nél 0,3bar. Azt nem hiszem, hogy érezni fogod. Nekem bent volt a nyomásmérő óra, ott volt nyomás , mégsem ment. Élőadat olvasás menet közben, és a légtömegmérő által közölt érték nem változott (nem ír be hibakódot). Csere, és ment megint.
Köszönöm a tippeket, de reggel beindítottam egy pillre és le is állítottam egyből mert jött a fehér füst rendesen, meg nehezen is indult.
Úgyhogy kell egy turbó...
Ha esetleg tud valaki jó áron turbót, megköszönném ha szólna...
Köszönöm előre is.
Hori Elküldve: 2010-12-16 22:44 Üzemanyag fogyasztás
czellaia írta: Sziasztok!
Én is megosztanám veletek az észrevételemet.Az autó fűtött garázsból indul reggel,bölcsi 2km-árubeszerzés+1km-aztán vissza garázsba+2km.Az autó 2,5 éve van nálunk,de nem emlékszem 11-1-es vagy még nagyobb fogyira még ha rövidek is a távok.Egyébként du-tán is ugyanaz a helyzet,garázs ki bölcsi esetleg vásárlás aztán haza vissza a melegbe.Tavaly illetve az előtt 9,1 9,3-kat írt a jelző.(TÉLEN)A múlt hétvégén pest-tata-pest 8,1 kímélve.Szerintem az is sok egy picit.
Hori Elküldve: 2010-12-16 21:39 Üzemanyag fogyasztás
wizzaerr írta: Kösz Hori! 10,5 az már közelít. Örülök, hogy a tiéd is képes ennyit bevágni
Én is kis távolságokon használtam, reggel este 3-3 km... Múlt héten tankoltam tele, azóta mentem 106km-t aminek kb 60%-át úgy tettem meg, hogy még a kék sávban maradt a mutató.(mindig mikor megérkezem akkor megy ki a kékből...) A gumik nálam 195ösek ,elég virsli,de egyelőre ez van. Holnap megyek 150km-t autópályán aztán újra megtankolom. Eddig átlagban 6,5-et evett (város/autópálya/országút), ha holnap nem lesz 7 alatt a fogyasztás, akkor nem nyugszom bele.Hori írta:wizzaerr írta: Sziasztok!
Az autó 2004-es E46 320d 6-os manual váltóval. Az utóbbi másfél hétben csak városban használva 11 litert fogyasztott amit sokallok. Ha jól láttam másnak a téli hidegben is megáll 8.0 - 8.2 literben a városi fogyasztása.
A motor 2-3 km-en belül bemelegszik, a mutató elhagyja a kék sávot és középen megáll.(vagyis a termosztát jó) Ha bemelegedett ,akkor is kíméletesen használom ritkán küldöm 2000 fölé a fordulatot.
A keréknyomást ellenőriztem, elöl 2.2 hátul 2.7.
Az ülés alatti AC pumpa tovább "teker" ha ráadom a gyújtást és hallatja a hangját, lehetséges, hogy előbb-utóbb cserés lesz. Lehetséges, hogy ez túlfogyasztást okoz? Nálatok is ilyen magas a városi fogyasztás ezekben a hidegekben?
Szia
nekem is 9,5-10,5 között mozog a hidegben a fogyi, igaz reggel este 4-4km-t megyek vele elöl 205ös hátúl 225ös téligumik és én sem tekerem 2000fölé
haver szintén 20d 6gang 11-12télen igaz ő tapossa neki
a másik véglet hétfőn Fehérvárról Pestre főúton be a déli pályaudvarig meg vissza 5,2az átlag
Hori Elküldve: 2010-12-16 20:29 Üzemanyag fogyasztás
wizzaerr írta: Sziasztok!
Az autó 2004-es E46 320d 6-os manual váltóval. Az utóbbi másfél hétben csak városban használva 11 litert fogyasztott amit sokallok. Ha jól láttam másnak a téli hidegben is megáll 8.0 - 8.2 literben a városi fogyasztása.
A motor 2-3 km-en belül bemelegszik, a mutató elhagyja a kék sávot és középen megáll.(vagyis a termosztát jó) Ha bemelegedett ,akkor is kíméletesen használom ritkán küldöm 2000 fölé a fordulatot.
A keréknyomást ellenőriztem, elöl 2.2 hátul 2.7.
Az ülés alatti AC pumpa tovább "teker" ha ráadom a gyújtást és hallatja a hangját, lehetséges, hogy előbb-utóbb cserés lesz. Lehetséges, hogy ez túlfogyasztást okoz? Nálatok is ilyen magas a városi fogyasztás ezekben a hidegekben?
Hori Elküldve: 2010-12-13 10:23 Nokia N8 FM transmitter az E46-ban
E46_320Ci írta: Sziasztok
nincs itt valakinek egy Nokia N8 telefonjaés egy E46-osa? Akinek van, attól kérhetnék egy szívességet:
ki tudná próbálni hogy az FM transmitteren keresztül milyen minőségben szól a zene a telefonról a gyári hifire? Ez maradt az egyetlen szempont hogy eldöntsem, ez a telefon kell-e nekem.
Azért is érdekelne mert ha jól tudom akkor a gyári fejegység rádió antennája az E46-ban a hátsó üvegbe van beépítve, a telefon meg persze elől lenne, szóval kiváncsi vagyok hogy működne ez így együtt.
Köszi előre is!
Hori Elküldve: 2010-12-11 08:13 Inspekció
csatis1 írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta: Yellow!
Mit ír ki a géped? Oilservice, Inspection I, vagy Inspection II?
még semmit nem ír ki, van kb 17ezer km-em hátra, de én a 2 évet figyelem, mivel a km úgysincs meg. de megnézem, de ha jól emlékszem oilservice lesz...
Nem tudom, hogy a sorrend pontosan hogy van, de ha emléxel, vagy tudod, hogy mi volt az előző, akkor ki lehet következtetni...
Hori Elküldve: 2010-12-11 08:12 Inspekció
hil írta:YELLOW írta:
hát az Opelunknál is úgy van, hogy minden INSP.-nál van olajcsere is, gondolom itt is.
amin csodálkoztam, hogy a benyaszűrűt 30-ezrenként kell cserélni.
igazából 62ezernél még a gyári levegőszűrő volt benne, de alig volt koszos, sőt csere után se vettem észre változást. most 83ezer körül járok, de még a benyaszűrő is igen gyári, sőt a gyertyák is. ezeket most cserélni fogom, de igazából nem érzem, hogy valamelyiknek is baja lenne.
bár én úgy gondolom, hogy mivel fogyasztói társadalomban élünk, így kicsit túlzott egy-két dolog, pl felesleges akatrészcserék is. minél többet lehúzni a vásárlóról.
Az Opelnál sem azért cserélik a vezérlés elemeit 60K-nál, mert nem menne el többet, hanem a baj megelőzése miatt. Ott először 120K, majd 90K volt az intervallum majd a sorozatos szíj szakadások miatt, majd levitték 60K-ra. A gyertyák kerámia anyaga kezd el tönkremenni és a lepattanó darabok a hengerbe eshetnek. Ott ezért is a csere. A levegő és tüza szűrő, nem hinném, hogy bele tudsz látni a belselyébe, de mindegy, akkor cseréled, amikor akarod. És a Tiéd egy jól karbantartott autó??Persze veszel rá M optikát, mert az látszik, a többi nem számít. Én azt a pénzt inkább ezekre a cserékre költöttem volna. Nekem (de ez csak az én véleményem) a régi lökösöd jobban tetszett.
Hori Elküldve: 2010-12-09 15:55 M3 vásárlás
Hori Elküldve: 2010-11-30 21:53 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!
Robinson írta:KASZAMester írta:Hori írta:hil írta:Adiii írta:DnielCool írta: Üdv Mindenkinek . Összetört 2000 es évjáratú e46 om jobb első sárvédője. Nem találok már 1 hete sehol se . A bontóknak nincs sehol . Esetleg valaki tudna ebbe segíteni vagy ajánlani egy bontóst , ami befutó lehet? Köszönöm a válaszokat előre is.
Szia!
Nekik biztos kell hogy legyen:
http://czerko-car.hu/
http://www.weszkykft.hu/
http://bmwbonto.com/
de szerintem bárdiban, unixban kapsz annyiért vadi újat mint bontottat vagy még tán olcsóbban.
ez pontosan a te autódra jó pl.:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...gnNr=12022
Azért az utángyártott elemek méret pontossága eléggé feltételes és szabadon választott, úgyis mondhatnám digitális: passzol/nem passzol
teljes mértékben egyet értek! inkább egy jó bontott, mint egy kétes minőségű utángyártott
yes.
Ebben kivételesen mindannyian egyet értünk
Hori Elküldve: 2010-11-30 21:26 Önindító
rad2 írta:Hori írta:woodstock írta:rad2 írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Sziasztok!
Most vettem egy e36 320i-t bendixes szóval nem mindig szokott elsőre indítani főleg ha sűrűbben állítom le/indítom el.erről tudtam is ezért lejjebb tudtam alkudni az árát.
...ha jól tom ez max egy 15k tétel csak érdekelne kb miből áll a javítás és milyen alkatrészek kellenek?
-12K.-ért komplett inditot adok.Rozsda kupac mentes,jo állapotut.
-ha érdekel szolsz.
Én a felújítást javaslom, bőven megvan a bontott árából, és még garancia is van rá.
Köszi a válaszokat holnap megyek szerelőhöz és akkor kiderül mennyiért javítják meg aztán ha van igényem önindítóra akkor szólok!!!
az a baj ha felújíttatod a régit és kicserélnek benne valamit lehet jövő héten más része megy tönkre, én is inkább valami jó állapotú bontottra szavaznék
A bontós meg másnap reggel szétrepül, reszel a bendix, az miért is jobb?![]()
Hori Elküldve: 2010-11-30 21:18 Önindító
woodstock írta:rad2 írta:KASZAMester írta:woodstock írta: Sziasztok!
Most vettem egy e36 320i-t bendixes szóval nem mindig szokott elsőre indítani főleg ha sűrűbben állítom le/indítom el.erről tudtam is ezért lejjebb tudtam alkudni az árát.
...ha jól tom ez max egy 15k tétel csak érdekelne kb miből áll a javítás és milyen alkatrészek kellenek?
-12K.-ért komplett inditot adok.Rozsda kupac mentes,jo állapotut.
-ha érdekel szolsz.
Én a felújítást javaslom, bőven megvan a bontott árából, és még garancia is van rá.
Köszi a válaszokat holnap megyek szerelőhöz és akkor kiderül mennyiért javítják meg aztán ha van igényem önindítóra akkor szólok!!!