státusz PappArnold

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. március 13. vasárnap, 23:09


Köszönöm. Elégszakszerű volt a tájékoztatás!



ebben csatis kollgága tud igazán a segítségedre lenni [/quote]

E46 M3-nak alapvetően 3 fő problémája (gyengesége) van, amelyek azért kiküszöbölhetőek.
1: Hajtókar csapágyak.
2003/09 után a sok probléma miatt módosították a csapágyakat, így az ezutáni szériával már nincs olyan nagy probléma, az ezelőttieket pedig visszahívták garanciás cserére. Erre mindenképp érdemes rákérdezni. Ezenkívül arra is, hogy a km-óra állásának függvényében volt-e már cserélve azóta? Egy ilyen csapágysor 80ekm után cserés, vagyis S54B32-nél érdemes cserélni.
2: Hátsó padlólemez/bölcső felfogatás erősítés.
E46-nál (de nemcsak az M3-nál) jellemző a hátsó padlólemez kiszakadása. Az M3 diffije extra merevítést is kapott emiatt. De ettől még lehet repedés az alvázon, a bölcső felfogatási pontjai közelében. Extrémebb esetben a csomagtér padlókárpitját felhajtva a padlólemez szélén akár már látni hogy szét van szakadva. Neten özön kép kering erről, alulról-felülről (gugli: E46 M3 rear subframe damage vagy crack). Érdemes rákérdezni hogy volt-e mostanában ellenőrizve, esetleg papírt állítottak ki róla? Ha nem, akkor mindenképp meg kell emelni és alánézni. Ha neten rákeresel a képekre, akkor látni fogod mit keress(etek). Egy ilyen hátsó alváz erősítés kb 250k (ha én megcsináltatnám vkivel), nyilván ha szerelő vagy akkor magadnak akár meg tudod csinálni, de alkualapnak mindenképp jó (minusz 250-300k).
3: SMG váltó.
E46 az utolsó M3 amihez a kézi váltó a legmegfelelőbb. Bár én nem cserélném le az SMG-t kézire. Most még... Városban az SMG automata módban szarul vált. Tény. Kézivel jobb tolni neki, kicsit csúszva, kicsit 8000ig pörgetve néha. SMG leginkább a szivattyúra érzékeny. De mint a turbo vagy lehetne talán még pár alkatrészt mondani a régebbi 10 évnél öregebb modellekhez (nem feltétlenül maradva a BMW-nél), amelyek meghibásodására már "szakosodtak" és vannak ezekre ma már relatív olcsó és jó megoldások. SMG ugyanígy van, pontosan nem tudom az alkatrészt, de asszem valami elektromos motor ami tulajdonképpen bedöglik. Viszont ez ma már külön megvásárolható (szintén horror áron), de nem olyan drágán mintha az egész bazárt hidraulikus munkahengerrel együtt kellene cserélni. Emellett az SMG 6-os váltója ugyanaz mint ami a kéziben van. Csak fel van aggatva mindenféle robotikával. Szokták az SMG-t átalakítani emiatt kézire, és azért szeretik használni átalakításkor az eredeti váltót, mert az SMG finomabban váltja a fokozatokat - de közben iszony rángatja a kupplungot - és még mindig jobb állapotban van egy eredetileg kézis váltóhoz képest ugyanolyan futásteljesítmény mellett.

Ha van még kérdés ki vele!

Jah, jobb kormányosítás: alvázszám alapján kiderül azonnal.
De nem baj ám ha balosított: az tutira át van nézve, hogy mindene működjön rendesen!
De árulkodhat egy jobb oldalon hagyott kilincs zár, jobb oldalon meghagyott memóriás üléspanel vagy legigénytelenebb esetben a jobbegy felől hagyott könyöktámasz és kézifék.

[/quote]



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 19:25


csatis1 írta:

E46 M3-nak alapvetően 3 fő problémája (gyengesége) van, amelyek azért kiküszöbölhetőek.
1: Hajtókar csapágyak.
2003/09 után a sok probléma miatt módosították a csapágyakat, így az ezutáni szériával már nincs olyan nagy probléma, az ezelőttieket pedig visszahívták garanciás cserére. Erre mindenképp érdemes rákérdezni. Ezenkívül arra is, hogy a km-óra állásának függvényében volt-e már cserélve azóta? Egy ilyen csapágysor 80ekm után cserés, vagyis S54B32-nél érdemes cserélni.
2: Hátsó padlólemez/bölcső felfogatás erősítés.
E46-nál (de nemcsak az M3-nál) jellemző a hátsó padlólemez kiszakadása. Az M3 diffije extra merevítést is kapott emiatt. De ettől még lehet repedés az alvázon, a bölcső felfogatási pontjai közelében. Extrémebb esetben a csomagtér padlókárpitját felhajtva a padlólemez szélén akár már látni hogy szét van szakadva. Neten özön kép kering erről, alulról-felülről (gugli: E46 M3 rear subframe damage vagy crack). Érdemes rákérdezni hogy volt-e mostanában ellenőrizve, esetleg papírt állítottak ki róla? Ha nem, akkor mindenképp meg kell emelni és alánézni. Ha neten rákeresel a képekre, akkor látni fogod mit keress(etek). Egy ilyen hátsó alváz erősítés kb 250k (ha én megcsináltatnám vkivel), nyilván ha szerelő vagy akkor magadnak akár meg tudod csinálni, de alkualapnak mindenképp jó (minusz 250-300k).
3: SMG váltó.
E46 az utolsó M3 amihez a kézi váltó a legmegfelelőbb. Bár én nem cserélném le az SMG-t kézire. Most még... Városban az SMG automata módban szarul vált. Tény. Kézivel jobb tolni neki, kicsit csúszva, kicsit 8000ig pörgetve néha. SMG leginkább a szivattyúra érzékeny. De mint a turbo vagy lehetne talán még pár alkatrészt mondani a régebbi 10 évnél öregebb modellekhez (nem feltétlenül maradva a BMW-nél), amelyek meghibásodására már "szakosodtak" és vannak ezekre ma már relatív olcsó és jó megoldások. SMG ugyanígy van, pontosan nem tudom az alkatrészt, de asszem valami elektromos motor ami tulajdonképpen bedöglik. Viszont ez ma már külön megvásárolható (szintén horror áron), de nem olyan drágán mintha az egész bazárt hidraulikus munkahengerrel együtt kellene cserélni. Emellett az SMG 6-os váltója ugyanaz mint ami a kéziben van. Csak fel van aggatva mindenféle robotikával. Szokták az SMG-t átalakítani emiatt kézire, és azért szeretik használni átalakításkor az eredeti váltót, mert az SMG finomabban váltja a fokozatokat - de közben iszony rángatja a kupplungot - és még mindig jobb állapotban van egy eredetileg kézis váltóhoz képest ugyanolyan futásteljesítmény mellett.

Ha van még kérdés ki vele!

Jah, jobb kormányosítás: alvázszám alapján kiderül azonnal.
De nem baj ám ha balosított: az tutira át van nézve, hogy mindene működjön rendesen!
De árulkodhat egy jobb oldalon hagyott kilincs zár, jobb oldalon meghagyott memóriás üléspanel vagy legigénytelenebb esetben a jobbegy felől hagyott könyöktámasz és kézifék.



SMG mániádat soha nem fogom megérteni E46-ban az smg picit buta,viszont jó amikor csattog váltáskor.

Nálam a Favorit az e60 M5-ben az smg vagy ami még kibaszott jó,e92 M3-ban a váltó.



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 13:52


YELLOW írta:
PappArnold írta: Hello sziasztok!

Autószerelőként érdeklődöm hogy BMW M3 e46 vásárlásánál mire érdemes figyelni,
természetesen az alapokon kívül?!
-Típus hibák
-Gyenge pontok
-Van-e valami amit érdemes szem előtt tartani.(évjáratnál frissült,fejlesztett valami...)
-Honnan tudom eldönteni egy szemle alapján hogy jobb kormányosított-e?

Jó állapotú autót szeretnék vásárolni itthoni akár külföldi viszonylatban,
és ha valaki tud ajánlani eladót azt is köszönöm.

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Arnold


ebben csatis kollgága tud igazán a segítségedre lenni


E46 M3-nak alapvetően 3 fő problémája (gyengesége) van, amelyek azért kiküszöbölhetőek.
1: Hajtókar csapágyak.
2003/09 után a sok probléma miatt módosították a csapágyakat, így az ezutáni szériával már nincs olyan nagy probléma, az ezelőttieket pedig visszahívták garanciás cserére. Erre mindenképp érdemes rákérdezni. Ezenkívül arra is, hogy a km-óra állásának függvényében volt-e már cserélve azóta? Egy ilyen csapágysor 80ekm után cserés, vagyis S54B32-nél érdemes cserélni.
2: Hátsó padlólemez/bölcső felfogatás erősítés.
E46-nál (de nemcsak az M3-nál) jellemző a hátsó padlólemez kiszakadása. Az M3 diffije extra merevítést is kapott emiatt. De ettől még lehet repedés az alvázon, a bölcső felfogatási pontjai közelében. Extrémebb esetben a csomagtér padlókárpitját felhajtva a padlólemez szélén akár már látni hogy szét van szakadva. Neten özön kép kering erről, alulról-felülről (gugli: E46 M3 rear subframe damage vagy crack). Érdemes rákérdezni hogy volt-e mostanában ellenőrizve, esetleg papírt állítottak ki róla? Ha nem, akkor mindenképp meg kell emelni és alánézni. Ha neten rákeresel a képekre, akkor látni fogod mit keress(etek). Egy ilyen hátsó alváz erősítés kb 250k (ha én megcsináltatnám vkivel), nyilván ha szerelő vagy akkor magadnak akár meg tudod csinálni, de alkualapnak mindenképp jó (minusz 250-300k).
3: SMG váltó.
E46 az utolsó M3 amihez a kézi váltó a legmegfelelőbb. Bár én nem cserélném le az SMG-t kézire. Most még... Városban az SMG automata módban szarul vált. Tény. Kézivel jobb tolni neki, kicsit csúszva, kicsit 8000ig pörgetve néha. SMG leginkább a szivattyúra érzékeny. De mint a turbo vagy lehetne talán még pár alkatrészt mondani a régebbi 10 évnél öregebb modellekhez (nem feltétlenül maradva a BMW-nél), amelyek meghibásodására már "szakosodtak" és vannak ezekre ma már relatív olcsó és jó megoldások. SMG ugyanígy van, pontosan nem tudom az alkatrészt, de asszem valami elektromos motor ami tulajdonképpen bedöglik. Viszont ez ma már külön megvásárolható (szintén horror áron), de nem olyan drágán mintha az egész bazárt hidraulikus munkahengerrel együtt kellene cserélni. Emellett az SMG 6-os váltója ugyanaz mint ami a kéziben van. Csak fel van aggatva mindenféle robotikával. Szokták az SMG-t átalakítani emiatt kézire, és azért szeretik használni átalakításkor az eredeti váltót, mert az SMG finomabban váltja a fokozatokat - de közben iszony rángatja a kupplungot - és még mindig jobb állapotban van egy eredetileg kézis váltóhoz képest ugyanolyan futásteljesítmény mellett.

Ha van még kérdés ki vele!

Jah, jobb kormányosítás: alvázszám alapján kiderül azonnal.
De nem baj ám ha balosított: az tutira át van nézve, hogy mindene működjön rendesen!
De árulkodhat egy jobb oldalon hagyott kilincs zár, jobb oldalon meghagyott memóriás üléspanel vagy legigénytelenebb esetben a jobbegy felől hagyott könyöktámasz és kézifék.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. március 10. csütörtök, 20:29


PappArnold írta: Hello sziasztok!

Autószerelőként érdeklődöm hogy BMW M3 e46 vásárlásánál mire érdemes figyelni,
természetesen az alapokon kívül?!
-Típus hibák
-Gyenge pontok
-Van-e valami amit érdemes szem előtt tartani.(évjáratnál frissült,fejlesztett valami...)
-Honnan tudom eldönteni egy szemle alapján hogy jobb kormányosított-e?

Jó állapotú autót szeretnék vásárolni itthoni akár külföldi viszonylatban,
és ha valaki tud ajánlani eladót azt is köszönöm.

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Arnold


ebben csatis kollgága tud igazán a segítségedre lenni

státusz PappArnold

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. március 10. csütörtök, 19:48


Hello sziasztok!

Autószerelőként érdeklődöm hogy BMW M3 e46 vásárlásánál mire érdemes figyelni,
természetesen az alapokon kívül?!
-Típus hibák
-Gyenge pontok
-Van-e valami amit érdemes szem előtt tartani.(évjáratnál frissült,fejlesztett valami...)
-Honnan tudom eldönteni egy szemle alapján hogy bal kormányosított-e?
Jó állapotú autót szeretnék vásárolni itthoni akár külföldi viszonylatban,
és ha valaki tud ajánlani eladót azt is köszönöm.

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Arnold




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 10. csütörtök, 21:39

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 23:59


Feri1 írta: Sziasztok.
Az egyik barátom akar egy 330i vagy M3 E46-ot. De azt mondják, hogy egy M3-nak legalább 2x annyi a fenntartása, és közúton felesleges (megjegyzem igazából a 30i is az ). Ebben tényleg van igazság? Mert az azért elég komoly differencia, ha tényleg minden a duplája.


E46-ost nem tudom, de E92 szervíz árai kb azonosak normal változatokkal, olajcserék picit magasabbak, kb 20%-al, de szervíz intervallumok átlagosnak mondhatóak, pl egy sima E-s mercedeszé drágább mint egy M3-é. Más, ha márka szervíz, akkor kérj ajánlatokat és a legolcsóbbat dugd oda a hozzád legközelebb lévő orra alá, álltalában alá igérnek egymásnak.

státusz Feri1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 22. vasárnap, 14:03


Sziasztok.
Az egyik barátom akar egy 330i vagy M3 E46-ot. De azt mondják, hogy egy M3-nak legalább 2x annyi a fenntartása, és közúton felesleges (megjegyzem igazából a 30i is az ). Ebben tényleg van igazság? Mert az azért elég komoly differencia, ha tényleg minden a duplája.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 20:01


Ennek 1 nagy baja van:jobbkormányos!!Amúgy fasza

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 13:42


YELLOW írta:
mgerihun írta: Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU


tessék már bekapni a f@szt (értsd jól)
legalább csaptál volna vele egy kört
amúgy elég csúnyán vágódik vissza az üléstámla, valami csillapítást tehettek volna bele.

szerk.: jah és a minimum, hogy egy GoPro-t is vegyél, aztán hajrá



Max nyakba akasztom mobilt Majd készülnek jó anyagok idővel....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 11. szerda, 13:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 13:39


mgerihun írta: Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU


tessék már bekapni a f@szt (értsd jól)
legalább csaptál volna vele egy kört
amúgy elég csúnyán vágódik vissza az üléstámla, valami csillapítást tehettek volna bele.

szerk.: jah és a minimum, hogy egy GoPro-t is vegyél, aztán hajrá

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 11. szerda, 13:41

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 13:28


Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 11. szerda, 13:29

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 22:14


Kicsit rászabadítva lóerőket, sportosabb beállítások mellett gazdaságosabban mentem ma, mint 2 napig, lefolytott téli-vel.....ma már 9-11 liter között ugrált fogyasztás 60/40% város/országút, kint 9 liter, bent városban 10-11, igaz este már nem volt forgalom, de lámpa igen Normál használatban ezt el bírnám fogadni fogyasztásnak.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 21:46


mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.


én bő 6 éve így dolgozom: 3 nap nappal 12 óra, 3 nap pihenő, 3 nap éjszaka 12 óra, 3 nap pihenő. és kezdődik előlről. és nincs E92 M3-om szóval ennyi igazán belefér neked amúgy grat!


Ünnepek környéke húzós, most valentin, karácsony 2 hónapig tartott, alig volt szabad nap de cserébe rengeteg 12 óra, viszont jól fizet Újabb nap, újabb tapasztalatok. Itt hó nincs, csak fagy, így a lovacskákat még mindig nem tudtam előhívni, szóval maradt a sok apró részlet. Pl fordulatszám limit ugrása nagy feeling miután felmelegedett a motor , vagy ott a tolatásnál lehajló visszapillantó, hogy lásd a patkát......kézikönyvet elkezdtem olvasgatni, háááááát ezt inkább bemagolni kell, mint gyorsan átlapozni Azt is szoknom kell, hogy ha megindítottam a kocsit pl lámpánál araszolva, akkor hiába lépek le a gázról, megy lassan tovább és nem áll meg, kicsit olyan mint erősebb dieseleknél alapjáratos közlekedés.

Itt van pár mobilos kép szünetből, majd szabadnapon kivonulok fényképezővel









Nagyon szép, minden jót kívánok hozzá!
Zárt pályán kipróbálnék egyszer egy ilyesmit, hogy milyen lehet ilyen lótúltengéssel éldegélni

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 00:09


YELLOW írta:
mgerihun írta: Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.


én bő 6 éve így dolgozom: 3 nap nappal 12 óra, 3 nap pihenő, 3 nap éjszaka 12 óra, 3 nap pihenő. és kezdődik előlről. és nincs E92 M3-om szóval ennyi igazán belefér neked amúgy grat!


Ünnepek környéke húzós, most valentin, karácsony 2 hónapig tartott, alig volt szabad nap de cserébe rengeteg 12 óra, viszont jól fizet Újabb nap, újabb tapasztalatok. Itt hó nincs, csak fagy, így a lovacskákat még mindig nem tudtam előhívni, szóval maradt a sok apró részlet. Pl fordulatszám limit ugrása nagy feeling miután felmelegedett a motor , vagy ott a tolatásnál lehajló visszapillantó, hogy lásd a patkát......kézikönyvet elkezdtem olvasgatni, háááááát ezt inkább bemagolni kell, mint gyorsan átlapozni Azt is szoknom kell, hogy ha megindítottam a kocsit pl lámpánál araszolva, akkor hiába lépek le a gázról, megy lassan tovább és nem áll meg, kicsit olyan mint erősebb dieseleknél alapjáratos közlekedés.

Itt van pár mobilos kép szünetből, majd szabadnapon kivonulok fényképezővel









YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. február 07. szombat, 06:52


mgerihun írta: Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.


én bő 6 éve így dolgozom: 3 nap nappal 12 óra, 3 nap pihenő, 3 nap éjszaka 12 óra, 3 nap pihenő. és kezdődik előlről. és nincs E92 M3-om szóval ennyi igazán belefér neked amúgy grat!