InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2010-08-22 21:34 ELLOPTÁK!!!

Koli316i írta: Sziasztok!
Ma délután 18 óra körül, Kecskeméten a Rávágy téren parkoló 1979-es E21 316-os BMW-t ismeretlen tettes eltulajdonította!!!!! Forgalmi rendszáma BEH-420 fehér színű cápa!!!! Aki tud valamit az autó kilétéről, esetleg látta valahol, az jelentkezzen a +36308557741-es telefonszámon!!!!!
Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!


Hát ez durva! De nagyon! Nekem mániám a kis cápali és nagyon sajnálom! Ha látom itt a városba (sztem már kizárt) mindenképp jelzem!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-19 21:54 Társalgó

Sziasztok!
Ma egy újabb a BMW-seket megszégyenítő esetnek voltam tanúja.
Bejött hozzám ma a párom a melóhelyre a gépállattal. Nemsokkal ezután megérkezett a bizonyos BMW-s akinek egy szép 735i-je van. Régóta bejár, ismerem, de meg is volt róla mindig is a véleményem!
Megnézte a vasat, elájult, milyen szép és jó stb játszotta az okosat hogy mi kéne rá meg mit kéne változtatni. Nagyon okos volt .
Aztán mivel nekem be kellett mennem, mert S.O.S. helyzet volt ezért a többit csak idézni tudom.
Szóval a párom éppen elmenőben volt a kocsival, mire a vagány BMW-s a kocsit támasztva odaszól, hogy "Ezzel a kocsival te vagy?! Ez nagyon rossz, BMW-be nem való nő, BMW-t csak pasi vezethet. Oda nem adnám 1 nőmnek se az autómat." Erre ment a válasz: "Miért kell lenézni a nőket?" A srác csaja meg egyetértését jelezve búsan lehajtotta a fejét. Mondtam neki, h "Tán belém akarsz kötni?" Válasz: " Neeem, csak BMW-be nem való nő. Inkább veszek a nőnek egy másik autót, de az én BMW-met egy nő se vezeti."
Na most ezt a megalázó helyzetet még nem sikerült a páromnak kiheverni, hogy hogy jön egy idegen ember ilyennel, hogy ő mibe is száll be?!
Felháborodásában ezt válaszolta neki: Előtte E500-at vezettem, szarrá alázom a fejedet a kocsiddal együtt. És erre már nem érkezett válasz!!
Na hát ennyi a sztori és hát egész este azt várta, h mikor írhatjuk már fel a BMW oldalra!
Csak az a kérdése a páromnak, hogy ilyen egy igazi BMW fanatista?
Üdv nektek!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-17 15:28 Valaki segítsen

Azért köszönöm, ez is valami!
Ez a túlmelegedés ez jó ötlet, de tavaly nyáron görögben nyaralt a gép és nem produkált ilyet...
Hát el kell h vigyem a műszerész ismihez!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-17 15:02 Valaki segítsen

InsectKiller írta: Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!


Erre még mindig senki semmit nem tud mondani ami hasznos volna?
Már nagyon idegesítő a dolog! Már nem fúj meleget a gép, de most nagy a csönd!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-16 15:09 Valaki segítsen

Sziasztok!
Újra rádiós navis gondok vannak nálam, vagyis még mindig. Szóval amikor beszámoltam, hogy rossz, az is volt!
De másnap reggel, ahogy beültünk a gépbe, mintha mi sem történt volna működött. Megálltunk, leállítottuk negyed órára a szerkezetet és amikor újra gyújtást adtam, már nem működött. Hazajöttünk beálltunk a garázsba és pár óra elteltével megint jó volt. Utána újra indításnál megint nem. Ma megint működött reggel amikor beültem kiálltam h lemosom. Amikor végeztem és álltam be, már megint nem működött. Szétkaptam húzogattam a kábeleket befújtam WD-40el amit csak kell, majd összedugtam.Semmi. Majd a 3. összedugásnál megszólalt. Elgurultam vele, bömböltettem majd leállítom. Ebédeltünk, elindultunk a városba és végig úgy közlekedtünk, hogy nem szólt. Most megint szétkaptam és a 3. összedugásra megint megszólalt!
Na most erre milyen magyarázat van? Mert ezt nem nevezném hibának és jelenség!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-15 11:12 BMW E46 fűtéscsap

Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-15 11:08 Valaki segítsen

Sziasztok!
Ma bevásárolni voltunk a párommal és ahogy az üzletből kifele jövet beültünk a kocsiba, idegesítő jelenségre lettünk figyelmesek. A kis narancssárga navi nem kapcsol be. Se rádió se semmi. Hát mondom ez nagyon f*sza... Leálltam kicsivel odébb, saru le vártam pár percet vissza, de semmi. Nyomogattam én mindent, nem hatott!
Szóval most nem szól a rádió. Hazajöttem megnéztem a létező összes biztit, találtam is 1et ami a klímát vezérli, szóval most már nem fűt! Egyik gond megoldva, lett is eladó 1 kb 10percet használt fűtéscsapom.
Szóval mit tudnék tenni a rádiós navival h életet leheljek belé?!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-14 11:05 Valaki segítsen

bbali81 írta:
InsectKiller írta: Sziasztok! Nagyon be vok most fosva, h mi lesz ebből, ezért kérném mielőbbi segítségeteket.
Előzmény: Pár hónapja elkezdett szarakodni a hűtés a kocsiban, állandóan nyomja a meleget is, nem csak hideget. Általában a szélvédőnél meg a lábnál lent oldalt. Elmentem hát kiolvastatni, mi is lehet a baj, ki is írta a kis gép, h vízcsap. Be BMW megrendeltem a gyárit "pici" pézé. Berakom, kocsi indul, meleg jön na el is kapott a harci ideg, de nem tudtam mit tenni. Másnap go klímás, gáz töltikézés, és méri, hogy nem hűt eléggé. Aztán levettük az áramot a fűtéscsapról, azután hűtött is normálisan a fejrésznél. Szélvédőnél még mindig nyomta a meleg levegőt, de azért ki lehetett bírni. Jövő héten akartuk megnézni, hogy hátha az új vízcsap a rossz...
De ma voltam egy hosszabb úton és meglehetősen furcsa, idegesítő, kétségbeejtő dologra lettünk figyelmesek. Ahogy hazaértünk, a jobb első gumiszőnyegen áll a víz. De úgy eléggé szépen nem csak pár csepp. Azt hittük, hogy kifojt vmi, de nem. Körbetaperoltam a műanyag burkolatot felül és hát nedves. Most az itt a kérdés, h mi a fene lehet ez, mit kezdjek most? Hova vigyem? Mit mondjak? Ja a legfontosabb, merjem így használni a gépet?
Remélem vki tud vmit válaszolni!


Szeva,

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35

Erre szavaznék, hogy itt van valami gond. A legjobb hír, hogy ezt lecsekkolni csak úgy lehet ha atomjaira szedik a gépedet, műszerfal ki... De ne legyen igazam...
Ennek az alján van a kifolyócső ami beleül egy gumiágyba és kifolyik a váltó tetejére a kondenzvíz. Nem hiszem, hogy eltömődött és azért folyik ki az anyósüléshez.
Bár amit mondasz, hogy jön a meleg felül...? "alul" meg tolja a klíma a hideget no ezért máshol is keletkezhet pára ami befolyhatott a szőnyeghez.

Járhatsz vele szerintem csak a klímát ne használd.
Nagykanizsán tudok rá embert aki meg tudja nézni?

üdv:
Bali


Köszönöm a választ, máshonnan is azt a választ kaptam, hogy biztos h azé van mer a klíma hűt,de a fűtés is megy, ezért le kell neki vhol csapódni.
Tegnap azért kipróbáltam, voltam pesten és az IKEA parkolóba szép nagy tócsa volt alattam, szóval biztos, hogy nincs eltömődve az a bizonyos cső!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-12 23:41 Valaki segítsen

Sziasztok! Nagyon be vok most fosva, h mi lesz ebből, ezért kérném mielőbbi segítségeteket.
Előzmény: Pár hónapja elkezdett szarakodni a hűtés a kocsiban, állandóan nyomja a meleget is, nem csak hideget. Általában a szélvédőnél meg a lábnál lent oldalt. Elmentem hát kiolvastatni, mi is lehet a baj, ki is írta a kis gép, h vízcsap. Be BMW megrendeltem a gyárit "pici" pézé. Berakom, kocsi indul, meleg jön na el is kapott a harci ideg, de nem tudtam mit tenni. Másnap go klímás, gáz töltikézés, és méri, hogy nem hűt eléggé. Aztán levettük az áramot a fűtéscsapról, azután hűtött is normálisan a fejrésznél. Szélvédőnél még mindig nyomta a meleg levegőt, de azért ki lehetett bírni. Jövő héten akartuk megnézni, hogy hátha az új vízcsap a rossz...
De ma voltam egy hosszabb úton és meglehetősen furcsa, idegesítő, kétségbeejtő dologra lettünk figyelmesek. Ahogy hazaértünk, a jobb első gumiszőnyegen áll a víz. De úgy eléggé szépen nem csak pár csepp. Azt hittük, hogy kifojt vmi, de nem. Körbetaperoltam a műanyag burkolatot felül és hát nedves. Most az itt a kérdés, h mi a fene lehet ez, mit kezdjek most? Hova vigyem? Mit mondjak? Ja a legfontosabb, merjem így használni a gépet?
Remélem vki tud vmit válaszolni!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-11 18:10 Társalgó

Na végre megszületett!
Köszönöm Robinson a névnapi ajándékot, megérte rá várni, szerintem nagyon állati jó lett!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-09 21:18 Társalgó

gyugyo68 írta:
csatis1 írta:
Robinson írta:
hancurozo írta:
Robinson írta:
Jelentkezzen, aki hajlandó lenne valami kicsi, de mégis látható bmwfanatics matricát aggatni a kocsijára!


Nagyon szivesen aggatnám. Küszöbre, szélvédőre (előre hátra).
Már akartam kérdezni, hogy van-e klubos matrica.


Akkor ez eddig 3 Csinálok néhány tervet is , hátha...


Akkor 4!


Ötödiknek benevezek én is!Blasekati autóján én már láttam egy fajtát,nekem az bejött.


Én is szívesen tehát 6.

InsectKiller Elküldve: 2010-08-09 21:17 6. Nemzetközi BMW Találkozó Sopron 2010.08.28-29 www.bimmerteam.hu

Hát ezt olvasván én is nagyon!
Igaz abszolút nincs közel Sopron, de minden követ meg fogok mozgatni, hogy eljussunk!

InsectKiller Elküldve: 2010-08-08 06:32 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


de tudod mit ez csak "piti trükk" ne is foglalkozz vele, vidd csak el szervízben ahol kapásból ezzel fogják kezdeni. ha ez nem segít, akkor előveszik a ketyerót, és állítgatnak ezt azt. ha mélyebb a hiba... de az régen rossz... végülis van akinek nem számít a pénz... hisz mégiscsak BMW-nk van...

bocs Amcsi!


Ezt a "bal első ajtó kinyit, majd visszazár" ezt hogyan értelmezzem? Manuálisan belülről? Vagy hogy?


úgy értsd mintha kinyitnád az ajtót, hogy beszálj, majd bezárod(becsapod) én próbáltam enélkül, nekem úgy is működött, de ahol olvastam erről, ott így írta... tehát nem kulccsal kell nyitni zárni ennél a lépésnél, hanem magát az ajtót nyitni zárni





Tehát akkor bal első ajtó kinyit, majd becsuk...

InsectKiller Elküldve: 2010-08-07 21:56 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


de tudod mit ez csak "piti trükk" ne is foglalkozz vele, vidd csak el szervízben ahol kapásból ezzel fogják kezdeni. ha ez nem segít, akkor előveszik a ketyerót, és állítgatnak ezt azt. ha mélyebb a hiba... de az régen rossz... végülis van akinek nem számít a pénz... hisz mégiscsak BMW-nk van...

bocs Amcsi!


Ezt a "bal első ajtó kinyit, majd visszazár" ezt hogyan értelmezzem? Manuálisan belülről? Vagy hogy?

InsectKiller Elküldve: 2010-08-07 10:48 Ajtónyítási Gondok!

Amcsi írta:
Tano írta:
Amcsi írta: Sziasztok!

Olvasgattam a kommenteket amiket írtatok. A problémám az hogy nekem nem hidegben vagy melegben szarakszik a kulcsom hanem konkrétan egy fél éve se kép se hang:S.
Egyik nap próbáltam nyitni a nyitógombbal semmi. Se bezérni se csomi nyitás. Csak kulccsal nyílt, de akkor normálisan a központi zár.
A gond az h csak 1 kulcsom van és 1 szürke nyelű fém kulcs.
Most tényleg vennem kell egyet 25e-ért?
Bár az autó jelenlegi hibáit elnézve ez elenyésző költség lesz...
Csak jó lenne tudni hogy mi a helyzet.
Előre is köszi a válaszokat!


Egyszerű a megoldás. Cserélj elemet a kulcsban!
Ha jól gondolom neked még a régebbi fajta van, ami félköríves, igaz?


Sajnos már az újabb fajta van nekem is.Szétszedni se bírtam...


Azt csak vági lehet...
Én is ilyen cipellőben járok