- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2025. január 09. csütörtök, 22:11
YELLOW írta:John írta:YELLOW írta:John írta: Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?
hát én akkor nem tudom...
továbbra is azt mondom vagy levegős a rendszer, vagy esetleg dugulás van, és csak nagyobb nyomásnál bír a fűtőradiátorba kerülni a víz. amikor már erősen nyomja a vízpumpa.
Köszi.Ami változás hogy most (Hengerfej síkolás és tömítések csere megvoltak.)96 foknál elkezdte kitúrni a folyadékot,viszont utána visszajött a fűtés alapjáraton.
Ez most annak a jele hogy semmit nem ért a síkolás vagy normális mert légköri nyomásnál az volt a forráspont?
Mutatom hogy túrta:
https://youtube.com/shorts/YKI...ture=share
ha eléri az üzemi hőfokot, akkor ha ki van nyitva, forrni fog a víz. teljesen normális, hiszen nincs nyomás alatt. ilyenkor 100°C-on forr. vagyis annak a környékén. ha le lenne zárva, akkor eleve 108°C környékén kacsol a venti. és ekkor ugyanaz a hűtőfolyadék kb. 120-130°C-on forrna.
Rendben.Akkor csak jól rakhattam össze.
Köszi.