John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2025. január 09. csütörtök, 22:11


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?


hát én akkor nem tudom...
továbbra is azt mondom vagy levegős a rendszer, vagy esetleg dugulás van, és csak nagyobb nyomásnál bír a fűtőradiátorba kerülni a víz. amikor már erősen nyomja a vízpumpa.

Köszi.Ami változás hogy most (Hengerfej síkolás és tömítések csere megvoltak.)96 foknál elkezdte kitúrni a folyadékot,viszont utána visszajött a fűtés alapjáraton.
Ez most annak a jele hogy semmit nem ért a síkolás vagy normális mert légköri nyomásnál az volt a forráspont?
Mutatom hogy túrta:
https://youtube.com/shorts/YKI...ture=share


ha eléri az üzemi hőfokot, akkor ha ki van nyitva, forrni fog a víz. teljesen normális, hiszen nincs nyomás alatt. ilyenkor 100°C-on forr. vagyis annak a környékén. ha le lenne zárva, akkor eleve 108°C környékén kacsol a venti. és ekkor ugyanaz a hűtőfolyadék kb. 120-130°C-on forrna.

Rendben.Akkor csak jól rakhattam össze.
Köszi.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17586

Elküldve: 2025. január 08. szerda, 21:52


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?


hát én akkor nem tudom...
továbbra is azt mondom vagy levegős a rendszer, vagy esetleg dugulás van, és csak nagyobb nyomásnál bír a fűtőradiátorba kerülni a víz. amikor már erősen nyomja a vízpumpa.

Köszi.Ami változás hogy most (Hengerfej síkolás és tömítések csere megvoltak.)96 foknál elkezdte kitúrni a folyadékot,viszont utána visszajött a fűtés alapjáraton.
Ez most annak a jele hogy semmit nem ért a síkolás vagy normális mert légköri nyomásnál az volt a forráspont?
Mutatom hogy túrta:
https://youtube.com/shorts/YKI...ture=share


ha eléri az üzemi hőfokot, akkor ha ki van nyitva, forrni fog a víz. teljesen normális, hiszen nincs nyomás alatt. ilyenkor 100°C-on forr. vagyis annak a környékén. ha le lenne zárva, akkor eleve 108°C környékén kacsol a venti. és ekkor ugyanaz a hűtőfolyadék kb. 120-130°C-on forrna.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2025. január 08. szerda, 13:25


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?


hát én akkor nem tudom...
továbbra is azt mondom vagy levegős a rendszer, vagy esetleg dugulás van, és csak nagyobb nyomásnál bír a fűtőradiátorba kerülni a víz. amikor már erősen nyomja a vízpumpa.

Köszi.Ami változás hogy most (Hengerfej síkolás és tömítések csere megvoltak.)96 foknál elkezdte kitúrni a folyadékot,viszont utána visszajött a fűtés alapjáraton.
Ez most annak a jele hogy semmit nem ért a síkolás vagy normális mert légköri nyomásnál az volt a forráspont?
Mutatom hogy túrta:
https://youtube.com/shorts/YKI...ture=share




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17586

Elküldve: 2025. január 04. szombat, 16:50


John írta: Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?


hát én akkor nem tudom...
továbbra is azt mondom vagy levegős a rendszer, vagy esetleg dugulás van, és csak nagyobb nyomásnál bír a fűtőradiátorba kerülni a víz. amikor már erősen nyomja a vízpumpa.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2024. december 31. kedd, 12:42


Sziasztok.Nem pont fűtéscsap de fűtéssel kapcsolatban érdeklődnék.
8-év tán hengerfejes lett lett a drága,össze is raktam (Természetesen síkolás is volt...)
Csütörtökön raktam össze és nem először légtelentettem már (M43TUB16)eddig minden ok kivéve hogy az a tünet ami a HF-hiba előtt volt azaz hogy alapjáraton hideget fúj de ha gázröccsöt adok neki olyan 1500 és 1800 között akkor fűt szinte égeti a lábam,(Miközben gázfröccsöt adok az a bizonyos sokat emlegetett csobogás hallatszik...)
de utána ismét hideget fúj.
Póbaképp lehúztam a fűtéssap stekkerét de ugyanaz.
5-nap alatt kb 40-50 Km-et bele tettem.
Nektek volt már ilyen?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2024. december 31. kedd, 12:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2023. október 11. szerda, 14:28


Ma megmértem, ha a sárgán adok testet a fűtéscsapnak akkor mozdul, azaz a csapom nekem is jó. Mi vezérli? Holveszett el a jel? Gondolom test vezérelt.



InsectKiller írta: Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!




InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. augusztus 15. vasárnap, 11:12


Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!