Jack fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Jack Elküldve: 2014-11-20 18:42 e36

laleeboy írta:
Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


A bölcső sem rossz csak eléggé "bent van" nehéz betolni az emelőt viszont a szilent tartó a formája miatt jól megáll az emelőn.

A difi tartó keretre gondoltam.
Alul van egy kb 150mm-es egyenes rész amiben van 2 db átm 10-es furat az is gyári emelési pont



Okés, ránézek majd! Köszi!

Jack Elküldve: 2014-11-20 06:52 e36

laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.

Jack Elküldve: 2014-11-18 20:52 e36

Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...

Jack Elküldve: 2014-10-04 19:19 Ülés

Hali!

Valaki próbált már beépíteni E36 sedan-ba másmilyen ülést? Gondolok itt touring-ra meg compact-ra és hasonlók. Csak mert az enyém eléggé megviselt szegény és szeretném lecserélni de a környékben kedvező áron csak touring üléseket találok.. Illetve vélemény az M-es ülésekről?

Jack Elküldve: 2014-08-07 19:30 EWS+Kulcs...

Jack írta:
ignasow írta:
jrtom írta:
Jack írta: Sziasztok!! Nagy bajban vagyok srácok.. Cserélnem kell a DME-t viszont ha kicserélem akkor nem indul be a kocsi, adtak hozzá EWS-t is, de azt sehol sem találom a kocsiban..Elvileg azzal együtt kellene cserélni a vezérlőt, de sehol sem találom.. Nincs a kesztyűtartó mögött, se a kormány alatt se sehol... Valakinek tippje??


Mert talán nem ews-es!


Kormány alatt baloldalt az oldalon?


Sehol nincs akkor valószínű, hogy nem ews-es.. Ez esetben lehet valamit tenni hogy az új vezérlővel is beinduljon?


Kezdem feladni
Beszéltem egy mágussal és kiderült hogy az autóm igen is EWS-es mivel minden 94-től gyártott kocsiba beszerelték csak az enyémben EWS I van ami nem tartalmazza azt az EWS modult ami a kesztyűtartóban van hanem csak egy immós relét meg a gyújtáskapcsoló körüli érzékelőt.. Mondtam neki, hogy ez eddig szép és jó, csakhogy nekem nincs se a kulcsomban transzponder se a gyújtáskapcsoló körül tekercs...
Erre jött a válasz: Az márpedig benne van a kocsiban, együtt a kettő.
Kérdeztem, hogy hol. Erre a válasz.. Az első és a hátsó lökhárító között valahol...
Úgyhogy most keresés van nagy üzemmel mert már a 4. motorvezérlőt próbáltam de azzal sem akar beindulni csak és kizárólag a sajátjával.. A többivel csak forgatja-forgatja de nem kapja el..

Jack Elküldve: 2014-07-06 12:48 EWS+Kulcs...

ignasow írta:
jrtom írta:
Jack írta: Sziasztok!! Nagy bajban vagyok srácok.. Cserélnem kell a DME-t viszont ha kicserélem akkor nem indul be a kocsi, adtak hozzá EWS-t is, de azt sehol sem találom a kocsiban..Elvileg azzal együtt kellene cserélni a vezérlőt, de sehol sem találom.. Nincs a kesztyűtartó mögött, se a kormány alatt se sehol... Valakinek tippje??


Mert talán nem ews-es!


Kormány alatt baloldalt az oldalon?


Sehol nincs akkor valószínű, hogy nem ews-es.. Ez esetben lehet valamit tenni hogy az új vezérlővel is beinduljon?

Jack Elküldve: 2014-07-06 11:08 EWS+Kulcs...

Sziasztok!! Nagy bajban vagyok srácok.. Cserélnem kell a DME-t viszont ha kicserélem akkor nem indul be a kocsi, adtak hozzá EWS-t is, de azt sehol sem találom a kocsiban..Elvileg azzal együtt kellene cserélni a vezérlőt, de sehol sem találom.. Nincs a kesztyűtartó mögött, se a kormány alatt se sehol... Valakinek tippje??

Jack Elküldve: 2014-05-15 15:12 Fóliázás

Totyasrac írta:
Jack írta:
Uhh igen egyszer voltak bent nálunk ilyen ügyben. Az illetőnek elveszett a műbizonylata és aki csinálta anno neki az már visszaadta az engedélyét, így nem tudott műbizonylatot kiállítani. A rendőrök leszedették vele a fóliát.... sajnos a hivatalos részét ennek nem tudom de max utána kérdezek a mi beszállítónktól.


Megköszönnék minden infót...
Igazából ugye azt kéne igazolni valahogy, hogy ez a konkrét fóliatípus az az, ami rá van írva, és hogy az engedélyezett itthon.


Kérdeztem... Sajnos azt nem lehet már hivatalosítani.. Ha megállít a yard akkor levetetheti.. Újra kell sajnos rakatnod.. :/

Jack Elküldve: 2014-05-15 15:10 Fóliázás

Ment a PÜ.!!!

Jack Elküldve: 2014-05-14 21:11 Fóliázás

Pitykoo írta:
Jack írta:


Sok esetben nem kell az autót szétszedni. Elég jól hozzá lehet férni a kocsik nagy többségénél az üvegekhez. Ritka eset az amikor pl annyira lapos a hátsó szélvédő hogy a kalaptartótól nem lehet eléggé benyúlni a simítóval ilyenkor elég a kalaptartót szétszedni. Mi maximum azt szedjük ki illetve ha a belső burkolatok rálógnak az üvegre és attól nem férnénk el rendesen, vagy a fólia nem férne el rendesen akkor azt.. De ezeket csak a legvégső esetben. Ugyan ez a helyzet külső design fóliázásoknál is mikor egy autót telibe "csomagolunk" Ott sem mindig szükséges szétbontani a kocsit. Nagyon sokan vannak akik vagy ezt szokták meg, vagy pedig nem eléggé gyakorlottak ahhoz hogy meg tudják oldani a fóliázásokat/matricázásokat anélkül hogy szétszednék a kocsit.

Itt van pár referencia munkánk.. Ezeknél sem emlékszem olyanra, hogy szét kellett volna kapni a kocsit:

https://www.facebook.com/Perfe...tos_albums


Aham... igen, így már jobban tetszik a dolog!
Voltam egy LLumar-os ( nem tudom jól írtam e) srácnál és ott szét volt szedve az egész kocsi pont, a kárpitok a hátsó ablak keretek, minden!
Hát gyorsan leléptem onnan, nekem bizony nem szedik szét a kocsit!!
Gondolom ti nem Miskolc vagy könyékén dolgoztok?!
Itt nem találok egy jó helyet ahová vihetném....


A LLumar fóliák elég jók. Mi a 3M fóliáival dolgozunk ( szintén csúcsminőség). Szegeden vagyunk. Annyit tudok tenni, hogy megkérdezem a kollégáimat, hogy nem ismernek e ott a környékben megbízható dekorosokat.

Egyébként nem minden autót lehet egy darabból lefóliázni.. A nagyon gömbölyű kocsikat nem lehet egy fóliával lesötétíteni sajnos. Na meg hogy ugye nem kicsit lesz vizes minden

Hát igen az elkerülhetetlen, de egy rongyal letörölhető..
Viszont bontáskor tuti törik a patent meg ilyenek és utána meg ott fog zörögni...
Azt megköszönném hát ha van ismerős..
Előre is köszi!
Am... motorháztetőre fekete karbonfóliát milyen árba tudnál esetleg, amit akár én is fel tudnék rakni, hátha sikerülne...


Holnap bent melóból írok majd mert fejből nem tudom az árakat én csak a kivitelezést csinálom



Jack Elküldve: 2014-05-14 21:07 Fóliázás

Totyasrac írta:
Jack írta:
Nem ez sajnos nem így működik. ( ebben dolgozom ) a fóliához ad a gyártó műbizonylati engedély számot amit a műbizonylatba be kell jegyeznie annak aki felteszi a fóliát és alá is kell írnia illetve az engedély számát ( mármint azét aki felteszi őneki kell erről vizsgát tennie és erre kap egy engedély számot amivel ő dolgozik ) is fel kell jegyeznie.. szóval ezt nem fogod tudni csak úgy kikérni hogy adjanak már egy műbizonylatot.. sajnos.


És akkor mi a helyzet, ha nekem a kocsin van fólia, alá beragasztva a matrica (mindenhová) de nincs meg a műbizonylat (import a kocsi)? SkyFol van rajta a B-oszloptól hátra végig, ilyen van mind alá téve:


Írtam a magyar forgalmazónak de válaszra sem méltattak az elmúlt 2 napban


Uhh igen egyszer voltak bent nálunk ilyen ügyben. Az illetőnek elveszett a műbizonylata és aki csinálta anno neki az már visszaadta az engedélyét, így nem tudott műbizonylatot kiállítani. A rendőrök leszedették vele a fóliát.... sajnos a hivatalos részét ennek nem tudom de max utána kérdezek a mi beszállítónktól.

Jack Elküldve: 2014-05-14 21:01 Fóliázás



Hát ja sajna...
Am... viszont ha ebbe dolgozol akkor lenne egy kérdésem!
Sok helyen látom, hogy szétszedik a kocsit fóliázáshoz viszont sok helyen meg azt olvasom, hogy nem kell és ha ilyet látok akkor meneküljek!!
Akkor most hogy is van ez?!
Melyik a jó megoldás?!
[/quote]

Sok esetben nem kell az autót szétszedni. Elég jól hozzá lehet férni a kocsik nagy többségénél az üvegekhez. Ritka eset az amikor pl annyira lapos a hátsó szélvédő hogy a kalaptartótól nem lehet eléggé benyúlni a simítóval ilyenkor elég a kalaptartót szétszedni. Mi maximum azt szedjük ki illetve ha a belső burkolatok rálógnak az üvegre és attól nem férnénk el rendesen, vagy a fólia nem férne el rendesen akkor azt.. De ezeket csak a legvégső esetben. Ugyan ez a helyzet külső design fóliázásoknál is mikor egy autót telibe "csomagolunk" Ott sem mindig szükséges szétbontani a kocsit. Nagyon sokan vannak akik vagy ezt szokták meg, vagy pedig nem eléggé gyakorlottak ahhoz hogy meg tudják oldani a fóliázásokat/matricázásokat anélkül hogy szétszednék a kocsit.

Itt van pár referencia munkánk.. Ezeknél sem emlékszem olyanra, hogy szét kellett volna kapni a kocsit:

https://www.facebook.com/Perfe...tos_albums[/quote]

Aham... igen, így már jobban tetszik a dolog!
Voltam egy LLumar-os ( nem tudom jól írtam e) srácnál és ott szét volt szedve az egész kocsi pont, a kárpitok a hátsó ablak keretek, minden!
Hát gyorsan leléptem onnan, nekem bizony nem szedik szét a kocsit!!
Gondolom ti nem Miskolc vagy könyékén dolgoztok?!
Itt nem találok egy jó helyet ahová vihetném....
[/quote]

A LLumar fóliák elég jók. Mi a 3M fóliáival dolgozunk ( szintén csúcsminőség). Szegeden vagyunk. Annyit tudok tenni, hogy megkérdezem a kollégáimat, hogy nem ismernek e ott a környékben megbízható dekorosokat.

Egyébként nem minden autót lehet egy darabból lefóliázni.. A nagyon gömbölyű kocsikat nem lehet egy fóliával lesötétíteni sajnos. Na meg hogy ugye nem kicsit lesz vizes minden

Jack Elküldve: 2014-05-14 20:48 Fóliázás

Pitykoo írta:
Jack írta:
Pitykoo írta:
Jack írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tanácsot szeretnék kérni abban,hogy sikerült szereznem fóliákat a kocsira, van is aki felrakja csak engedélyt nem tud rá adni!
A kérdés az lenne, hogy ha bemegyek egy fóliáshoz és azt mondom, hogy volt engedélyem csak elhagytam és adjon már egy ujjat az működhet e?!
Vagy lehet e csak engedélyt csináltatni rá fóliázás nélkül??!


Nem ez sajnos nem így működik. ( ebben dolgozom ) a fóliához ad a gyártó műbizonylati engedély számot amit a műbizonylatba be kell jegyeznie annak aki felteszi a fóliát és alá is kell írnia illetve az engedély számát ( mármint azét aki felteszi őneki kell erről vizsgát tennie és erre kap egy engedély számot amivel ő dolgozik ) is fel kell jegyeznie.. szóval ezt nem fogod tudni csak úgy kikérni hogy adjanak már egy műbizonylatot.. sajnos.


Aham... értem, köszi!
Csak akkor mért lehet fóliát venni bárkinek!!??
Akkor ez így átverés...


Bizony ez az.. Nálunk is lehet venni de mi ezt el szoktuk mondani hogy nem úgy működik ahogy az ember elképzelné.. De tudod, ott ahol a pénz az úr, még a sz...rt is el lehet adni..



Hát ja sajna...
Am... viszont ha ebbe dolgozol akkor lenne egy kérdésem!
Sok helyen látom, hogy szétszedik a kocsit fóliázáshoz viszont sok helyen meg azt olvasom, hogy nem kell és ha ilyet látok akkor meneküljek!!
Akkor most hogy is van ez?!
Melyik a jó megoldás?!


Sok esetben nem kell az autót szétszedni. Elég jól hozzá lehet férni a kocsik nagy többségénél az üvegekhez. Ritka eset az amikor pl annyira lapos a hátsó szélvédő hogy a kalaptartótól nem lehet eléggé benyúlni a simítóval ilyenkor elég a kalaptartót szétszedni. Mi maximum azt szedjük ki illetve ha a belső burkolatok rálógnak az üvegre és attól nem férnénk el rendesen, vagy a fólia nem férne el rendesen akkor azt.. De ezeket csak a legvégső esetben. Ugyan ez a helyzet külső design fóliázásoknál is mikor egy autót telibe "csomagolunk" Ott sem mindig szükséges szétbontani a kocsit. Nagyon sokan vannak akik vagy ezt szokták meg, vagy pedig nem eléggé gyakorlottak ahhoz hogy meg tudják oldani a fóliázásokat/matricázásokat anélkül hogy szétszednék a kocsit.

Itt van pár referencia munkánk.. Ezeknél sem emlékszem olyanra, hogy szét kellett volna kapni a kocsit:

https://www.facebook.com/Perfe...tos_albums

Jack Elküldve: 2014-05-14 20:39 Fóliázás

Pitykoo írta:
Jack írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tanácsot szeretnék kérni abban,hogy sikerült szereznem fóliákat a kocsira, van is aki felrakja csak engedélyt nem tud rá adni!
A kérdés az lenne, hogy ha bemegyek egy fóliáshoz és azt mondom, hogy volt engedélyem csak elhagytam és adjon már egy ujjat az működhet e?!
Vagy lehet e csak engedélyt csináltatni rá fóliázás nélkül??!


Nem ez sajnos nem így működik. ( ebben dolgozom ) a fóliához ad a gyártó műbizonylati engedély számot amit a műbizonylatba be kell jegyeznie annak aki felteszi a fóliát és alá is kell írnia illetve az engedély számát ( mármint azét aki felteszi őneki kell erről vizsgát tennie és erre kap egy engedély számot amivel ő dolgozik ) is fel kell jegyeznie.. szóval ezt nem fogod tudni csak úgy kikérni hogy adjanak már egy műbizonylatot.. sajnos.


Aham... értem, köszi!
Csak akkor mért lehet fóliát venni bárkinek!!??
Akkor ez így átverés...


Bizony ez az.. Nálunk is lehet venni de mi ezt el szoktuk mondani hogy nem úgy működik ahogy az ember elképzelné.. De tudod, ott ahol a pénz az úr, még a sz...rt is el lehet adni..

Jack Elküldve: 2014-05-14 20:35 Fóliázás

YELLOW írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Én most nézegettem hogy tetetek szélvédőre sötétítő csíkot. ebe is beleköt a rendőr?
Mi a baj a skyfol féle fóliával?


lehet csíkban, de csak annyira, amennyire a napellenző lenyílik.
én nem tudom mi van a skyfol-lal...


Igen erről én is hallottam,hogy ha függőlegesre lehajtod addig lehet,de a rendőr meg felnyomja a szélvédőig,és akkor aztán mindenkifizet...


csak lécci alulra írjál már. nekem is anno nehéz volt megszokni...


Minden szélvédőn megvan a jelölése a sötétíthetőségnek.. nézd meg két oldalt felül kb ott ahol a napellenző alsó része takar.. van egy kis vonal meg egy nyilacska lefele.. odáig szabad fóliázni.
« előző123következő »