autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 09:46


papika67 írta: Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem? BMW e46 318 M43b19 .ECU-ban 999,900Km van hogy lehet nullázni? Vagy át irni,vagy hogy a valós km mutassa? Valaki tudna segiteni? Köszönöm.


van INPA-ád? lécci olvasd ki a UIF-et (User Information Field), ha gondolod privátban küldd el




papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2020. augusztus 23. vasárnap, 18:34


Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem? BMW e46 318 M43b19 .ECU-ban 999,900Km van hogy lehet nullázni? Vagy át irni,vagy hogy a valós km mutassa? Valaki tudna segiteni? Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2020. július 08. szerda, 07:47


YELLOW írta:
rmarci írta: Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


szerintem kulcsok nem kellenek. azért szokták egybe venni, hogy ne kelljen az EWS-t tanítani. de az EWS-re bármilyen kulcs feltanítható. maga a gyújtáskapcsoló cilinder, amibe a kulcs meg meg lehet hagyni. tehát igazából neked elég ECU-t venni, ha biztos azzal van gond. csak a mostani EWS-sel kell összepároztatni.


Szia!
Nekem van egy komplett motorvezérlőm+EWS+két kulcs ha érdekel. Én is cseréltem csak nem ez volt a gond így megmaradt, de tökéletes.
Azért vesszük kulccsal együtt az egységet, mert akkor nem kell tanítani semmit semmivel. Az még plusz macera lenne, de persze ha úgy van fel is lehet tanítani. Amúgy meg csak rá dugod az "újat" plug&play és kész. Ha csak külön ECU-t veszel és ahhoz kell tanítani az EWS-t az meg még macerásabb mintha csak kulcsot tanítanál fel.
Én azt csináltam volna ha megmaradt volna a kocsiban a vásárolt ECU, hogy a kulcsban lévő chipet át raktam volna az enyémbe és már meg is van oldva. Ezért nekem az egyik kulcs szét is van szedve. Vagy vesz az ember egy zsír új kulcsházat és belerakja a chipet majd bemaratja vagy marad ez a szétszedős visszaragasztós történet (ez kevésbé szép).
Ha érdekel a cucc esetleg, keress meg privátban.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. július 07. kedd, 17:31


rmarci írta: Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi


szerintem kulcsok nem kellenek. azért szokták egybe venni, hogy ne kelljen az EWS-t tanítani. de az EWS-re bármilyen kulcs feltanítható. maga a gyújtáskapcsoló cilinder, amibe a kulcs meg meg lehet hagyni. tehát igazából neked elég ECU-t venni, ha biztos azzal van gond. csak a mostani EWS-sel kell összepároztatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz rmarci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. július 07. kedd, 17:13


Sziasztok! valószínű motorvezérlő egységet kell cserélnem , ha veszek egy szettet bontva (ecu+ews+kulcs) és kicserélem , utána nekem le kell cserélnem a zárakat? például a csomagtartón? vagy ezt hogy szokták megoldani? oké elvben irányítóval használok mindent, de ha bármi van úgye az új kulcs a zárakba gondolom nem lesz jó , két kulccsal mászkálnak az emberek vezérlőegység csere után? valaki segítene ez hogy működik? köszi




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. május 25. hétfő, 17:23


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.

nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...


kicsit most érthetetlen mit is írsz, de mindegy.
3V-os kell bele látszik is rajta. VL2020 méretben, azaz 20mm átmérő, 2mm vastag. vagy legyen rajta, hogy recharge. gyárilag ezek ilyen ponthegesztéssel vannak, mivel akksi, nem cserélhető, mint egy elem, egy Opel kulcsban pl. ezért ki kell forrasztani, és netről lehet olyat venni, amin rajta vannak az érintkezők is. át lehet maszekolni másképp is. csak logikát és ügyességet igányel.
maga a kulcs nem ragasztva van, hanem magas frekvenciával össze van sütve. ezért vízhatlan.

Rendben,köszönöm. (A kérdésem másik szakasza arra irányult volna még hogy nekem azt akarták be mesélni hogy gyárilag pattintós a kulcsház úgy jön szét és nincs semmi "ragasztás" de szerintem van. Viszont én tudom rosszul vagy az illető?


azt írtam, hogy a gyári kulcs magas frekvencián van összehegesztve. a kulcsos azért mondja, hogy pattintós, mert az utángyártott és kínai kulcsok azok. tehát a gyárinál nem ragasztás van, hanem műanyag hegesztés. de ez csak a gyári kulcs esetén érvényes.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. május 25. hétfő, 16:54


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.

nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...


kicsit most érthetetlen mit is írsz, de mindegy.
3V-os kell bele látszik is rajta. VL2020 méretben, azaz 20mm átmérő, 2mm vastag. vagy legyen rajta, hogy recharge. gyárilag ezek ilyen ponthegesztéssel vannak, mivel akksi, nem cserélhető, mint egy elem, egy Opel kulcsban pl. ezért ki kell forrasztani, és netről lehet olyat venni, amin rajta vannak az érintkezők is. át lehet maszekolni másképp is. csak logikát és ügyességet igányel.
maga a kulcs nem ragasztva van, hanem magas frekvenciával össze van sütve. ezért vízhatlan.

Rendben,köszönöm. (A kérdésem másik szakasza arra irányult volna még hogy nekem azt akarták be mesélni hogy gyárilag pattintós a kulcsház úgy jön szét és nincs semmi "ragasztás" de szerintem van. Viszont én tudom rosszul vagy az illető?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. május 25. hétfő, 13:56


John írta: Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.

nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...


kicsit most érthetetlen mit is írsz, de mindegy.
3V-os kell bele látszik is rajta. VL2020 méretben, azaz 20mm átmérő, 2mm vastag. vagy legyen rajta, hogy recharge. gyárilag ezek ilyen ponthegesztéssel vannak, mivel akksi, nem cserélhető, mint egy elem, egy Opel kulcsban pl. ezért ki kell forrasztani, és netről lehet olyat venni, amin rajta vannak az érintkezők is. át lehet maszekolni másképp is. csak logikát és ügyességet igányel.
maga a kulcs nem ragasztva van, hanem magas frekvenciával össze van sütve. ezért vízhatlan.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. május 25. hétfő, 00:40


Sziasztok.Két kérdésem lenne mi előtt nem belevaló aksit vennék a rombuszkulcsba mutatom mit látok benne,az egyik hogy mi a cikkszáma illetve hány voltos kell bele? A másik hogy egy "Hozzáértő" ezt akarja bemesélni nekem:"lehet tobb akkut csereltem kulcsokban mint te barmikor fogsz.

aztan az is lehet hogy osszekeverted husz ev zsirjat koszat, a ragasztoval.



nincs ragasztott akkus kulcs.

pattintos mind, az mas kerdes hogy ebben hogyan epul fel a kosz, de az nem - gyari - ragaszto.

"
Pedig én úgy tudtam ha gyári akkor ragasztott és valóban alig tudtam szétszedni az illesztést...

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. május 20. szerda, 15:21


Arpad írta:
John írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


Szia.Sikerült kideríteni hogy az elektromos fogkefe induktívan tölti-e vagy az 1-es állásban a gyújtáskapcsoló 12-órán át vált be neked? Mi lett a megoldás? (Nekem is az egyik rombuszom lemerült vagy elemcsere csak tudnám érdemes-e szétnyitni házilag a kulcsot vagy ki hogy szokta?)



Szia!

Én kulcsmásolóhoz vittem. Cserélte a teljes belsejét. Tökéletesen működik.

Viszont ha csak ritkán használom és csak merülve van nem biztos hogy szét akarom
szedetni mert azt csak roncsolással lehet viszont van hibakód a kulcsra: "3 Toleration of changing code increased with key # 0 Error frequency:3 sproadich error"



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2020. május 20. szerda, 14:42


John írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


Szia.Sikerült kideríteni hogy az elektromos fogkefe induktívan tölti-e vagy az 1-es állásban a gyújtáskapcsoló 12-órán át vált be neked? Mi lett a megoldás? (Nekem is az egyik rombuszom lemerült vagy elemcsere csak tudnám érdemes-e szétnyitni házilag a kulcsot vagy ki hogy szokta?)



Szia!

Én kulcsmásolóhoz vittem. Cserélte a teljes belsejét. Tökéletesen működik.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. május 20. szerda, 13:26


Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


Szia.Sikerült kideríteni hogy az elektromos fogkefe induktívan tölti-e vagy az 1-es állásban a gyújtáskapcsoló 12-órán át vált be neked? Mi lett a megoldás? (Nekem is az egyik rombuszom lemerült vagy elemcsere csak tudnám érdemes-e szétnyitni házilag a kulcsot vagy ki hogy szokta?)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. március 29. vasárnap, 19:45


Liverport írta: Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy eredeti vagy utángyártott a kulcsom? (e90)
Illetve látok gyári kulcsokat hirdetve több oldalon is. Ha veszek ilyet hozzá ezek felprogramoztathatóak hozzá az én kocsimhoz? Mármint a távirányító része és az indítás.
Köszönöm előre is a válaszokat.


szerintem, ha rákeresel a neten, hogy E90 ignition key original vs fake vagy replica, akkor biztos kidobja.
EWS-t, távirányítót rá lehet tanítani, de gép és spec szoftver kell hozzá.

Liverport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Liverport

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. március 29. vasárnap, 12:20


Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy eredeti vagy utángyártott a kulcsom? (e90)
Illetve látok gyári kulcsokat hirdetve több oldalon is. Ha veszek ilyet hozzá ezek felprogramoztathatóak hozzá az én kocsimhoz? Mármint a távirányító része és az indítás.
Köszönöm előre is a válaszokat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 29. vasárnap, 12:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 10:32


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát


igen lehetséges. de lehet magában a kulcsban is sérült a tekercs, vagy ahhoz tartozó valamilyen alkatrész. mert ugye a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs gerjesztését a kulcsban lévő "dolgozza" fel és adja tovább az akksinak. de ott vannak illesztő alkatrészek, kondik, ellenállások. van akinek letört, de szétszedéskor is sérülhet.
csak azt nem tudom kell-e gyújtás... mert a kulcsot 1-es fokozatban is érzékeli, ha benne van. lehet már akkor is tölt. ezt sajna nem tudom.