Jani69 fórum hozzászólásai

Jani69 Elküldve: 2017-03-19 20:21 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE


Sziasztok! Akkor most jó helyre írok.
Leszedtem és szétkaptam a kartergázszűrőt,de nincs benne semmilyen betét.
Levettem a kerek kupakot és csak egy rugó van benne,a másik részben pedig kivehető műanyag alkatrészek vannak. Ez így normális,vagy hiányzik belőle valami? Kicsit olajos az egész. Kell ezzel valamit csinálni,kimosni stb...?

Jani69 Elküldve: 2017-03-19 19:50 Olajcsere, Levegõszûrõcsere

Sziasztok! A keresővel nem találtam azért írok ide.
Leszedtem és szétkaptam a kartergázszűrőt,de nincs benne semmilyen betét.
Levettem a kerek kupakot és csak egy rugó van benne,a másik részben pedig kivehető műanyag alkatrészek vannak. Ez így normális,vagy hiányzik belőle valami? Kicsit olajos az egész. Kell ezzel valamit csinálni,kimosni stb...?

Jani69 Elküldve: 2017-03-18 16:54 Ékszíj tárcsa

lela írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta: Találtam Corteco szíjtárcsát ugyanott 78.346 Ft-ért és 104.914 Ft-ért csavarokkal vagy Contitech-et 64.619 Ft ért. Melyiket vegyem meg?


keress valakit, akinek van kedvezménye alkatrész boltokban (unix, bárdi), aztán 30-50% kedvezményt is lehet szerezni.
csak Corteco, szerintem.


Találtam egy nagyon jó boltot Debrecenben,őtven körül ígéri a Corteco-t.


Beszélj Gábor Tamással az e46 fanatics Facebook csoportban keresd, nála nem lesz olcsóbb senki...


Köszönöm,megkeresem!

Jani69 Elküldve: 2017-03-18 15:51 Társalgó

YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Lehet,hogy hülye kérdés,de mi a különbség a Continental és a Contitech között?


semmi, ugyanaz.


Köszi!

Jani69 Elküldve: 2017-03-18 15:50 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Jani69 írta: Találtam Corteco szíjtárcsát ugyanott 78.346 Ft-ért és 104.914 Ft-ért csavarokkal vagy Contitech-et 64.619 Ft ért. Melyiket vegyem meg?


keress valakit, akinek van kedvezménye alkatrész boltokban (unix, bárdi), aztán 30-50% kedvezményt is lehet szerezni.
csak Corteco, szerintem.


Találtam egy nagyon jó boltot Debrecenben,őtven körül ígéri a Corteco-t.

Jani69 Elküldve: 2017-03-18 07:50 Ékszíj tárcsa

Találtam Corteco szíjtárcsát ugyanott 78.346 Ft-ért és 104.914 Ft-ért csavarokkal vagy Contitech-et 64.619 Ft ért. Melyiket vegyem meg?

Jani69 Elküldve: 2017-03-18 07:04 Társalgó

Sziasztok! Lehet,hogy hülye kérdés,de mi a különbség a Continental és a Contitech között?

Jani69 Elküldve: 2017-03-16 22:26 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Véleményeket szeretnék tőletek a FEBI főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatban. Ezt tudnak viszonylag olcsón hozni. Köszi!


csak Corteco!
ne azt nézd mit tudnak olcsón hozni, hanem, hogy mivel jársz jobban. persze ha el szándékozod adni az autót és esetleg a leendő tulajjal kibaxni, akkor vedd meg a legolcsóbbat. de ezt már sokszor, sokan leírtuk.


Köszönöm! Nem akarok sem kitolni senkivel,főleg eladni nem! Megfogadom a tanácsot!

Jani69 Elküldve: 2017-03-16 22:14 Ékszíj tárcsa

Sziasztok! Véleményeket szeretnék tőletek a FEBI főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatban. Ezt tudnak viszonylag olcsón hozni. Köszi!

Jani69 Elküldve: 2017-03-07 23:13 Társalgó

YELLOW írta:
lela írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
A szakszervizen kívül hogyan lehet megtudni a valós km-t és a szervíz infókat? :


Sajnos már megszűnt. Korábban lehetett pár euróért...


olyan, hogy valós km.... hmm... max aki újonnan vette.
erre az sem garancia, ha valaki szervizbe hordta mindig. mert 2 szerviz között is tekergethette, ha akarta.
akik meg profik átírják mindenhol, minden vezérlőben. legjobb esetben, esetleg látható mikor és hányszor írták át.
szerviz infó pedig olyan, hogy a szánlán és a rendszerben szerepelhet sok minden, de hogy a valóságban mit is végeztek el, az megint örök homály.
fontos dolgok, de mivel nem 100% egyik infó sem, ezért fontosabb az állapot, mint a számok.


Kösz szépen! Az állapot és az utolsó Német múszaki vizsga kilóméter alapján hihető az óraállásom. A sráccal aki behozta, mai napig tartjuk a kapcsolatot legyen bármi a kocsival.

Jani69 Elküldve: 2017-03-06 20:06 Társalgó

Sziasztok!
A szakszervizen kívül hogyan lehet megtudni a valós km-t és a szervíz infókat? :

Jani69 Elküldve: 2017-03-05 16:18 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Doxa320d írta: Sziasztok!

Pár hete arra lettem figyelmes,hogy valami apró nyikorgás jön a vezérlés környékéről hideg indítás után és pár párc után elhallgat. Mostanra elég hangos lett és kíváncsi vagyok,hogy mi adhatja ki! Hidegindítás után k.b 20-30 mp telik el és előjön a hang,majd pedig 3-4 perc alapjárat várakozás után el is hallgat szép fokozatosan. Olyan mintha a ékszíjtárcsa/szíj körül érkezne körül jönne,de nem tudom beazonosítani.

320d M47 (2005)

Valakinél valami hasonló?



Szia!
Nekem hasonló problémám volt E46 330d-n és kis híjján elszállt a főtengely ékszíjtárcsám! Ott keresd a problémát nehogy nagyobb baj legyen!

Jani69 Elküldve: 2017-03-04 13:55 Szervószivattyú

Sziasztok!
Sajnos csereéretté vált a szervószivattyúm és találtam a neten új "Meister" márkát harmincpárezerért. Germany gyártás van rajta és egy év garival adják! Az eredeti gyári egy százassal hosszabb! Valaki ismeri ezt a márkát,esetleg próbálta már???

Jani69 Elküldve: 2017-02-26 15:02 kiegészítő fűtő modul

viktor írta:
Jani69 írta:
Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!

Úgy tudom (mivel már szoptam vele én is), hogy a fűtés csap alap esetben nyitva van. Amikor rá adod a gyújtás, akkor zár majd a fűtés szabályzó nyitja-zárja. Tehát, amennyiben rossz a csap akkor nyitva marad és tolja a meleget ezerrel. (Erről majd április, május környékén kérdezgetnek először.)
Szerintem inkább termosztát hiba lesz, plusz még a fűtésrásegítő is lehet rossz.


A biztiket megnéztem,ott rendbe van minden. A vízcsövek a fűtésrásegítő után csak langyosak,lassan melegszenek fel. A motor vízcsövei melegszenek rendesen. Akkor a fűtésrásegítő adta be a kulcsot. Ezt hibakódolvasó kimutatja, hogy tudom kimérni,lehet javítani,vagy cserés?

Jani69 Elküldve: 2017-02-26 08:25 kiegészítő fűtő modul

Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!