Joc82 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Joc82 Elküldve: 2009-01-23 12:33 Ablaktörlõ víztartály

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van a kocsimon lámpa mosó is, és sajna az utóbbi idõben nem mûködik, az ablakra spritzel, de a lámpánál nem. Nem jön ki a kis rúd, ami a vízet fújja. Tapasztalt már valaki ilyet? Megoldás?
Köszönöm

Joc82 Elküldve: 2008-12-16 18:06 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Egy Suzukis szépen lekapta a tükrömet. Természetesen nem állt meg, siettem és nem tudtam utánna menni. Csak a külsõ borítás tört el,és azt szeretném pótolni. (Az övé lipityára tört ). Tudna valaki segíteni, honnan tudok szerezni egy balost?
e46 320D Sedan, 2004 évjárat.

Köszönöm!

Joc82 Elküldve: 2008-08-04 09:16 Automata ajtózárás

Hello!

Ha van a kocsiban riasztó, akkor lezárás után -természetesen a távirányítóval-, ha kulccsal( nem a távirányítóval) nyitod ki a csomagtér ajtót, akkor riasztania kell.

Joc82 Elküldve: 2008-04-30 08:35 olajvisszajelzo

Hello!

Nekem is ez volt a régi kocsimnál. Az olajszint ellenõrzõ "gombád" romlott el. Az a feladata, hogy akkor világítson ha alacsony a motorolajszint. Nem kell vele foglalkozni, csak néha pillants rá az olajszintre.

Joc82 Elküldve: 2008-02-13 09:07 Váltó nyomaték

Sziasztok!

Nem igazán jó topicba írtam, de nem találtam mást.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy az összes 150 lóerõs e46-ot 6 sebességes váltóval szerelték?

Köszi!

Joc82 Elküldve: 2007-09-05 08:44 320d betegeskedik

Hello!

Nekem is volt ilyen hibám. A megoldás az volt, hogy ki kellett venni a hûtõt, és jól átmosni kívûlrõl. A por+bogarak teljesen eltömítették, nem járt át rajta a levegõ.
Az autóban van egy érzékelõ, ami visszaveszi a teljesítményt, ha melegedik a motor hõmérséklete, hogy ne lehessen megfõzni. Az az érdekes, hogy a vízhõfok mutatón nem lehet észrevenni, hogy melegebb lenne a kelleténél. Nekem a klímát is ki be kapcsolgatta emiatt.

Joc82 Elküldve: 2007-09-05 08:44 320d betegeskedik

Hello!

Nekem is volt ilyen hibám. A megoldás az volt, hogy ki kellett venni a hûtõt, és jól átmosni kívûlrõl. A por+bogarak teljesen eltömítették, nem járt át rajta a levegõ.
Az autóban van egy érzékelõ, ami visszaveszi a teljesítményt, ha melegedik a motor hõmérséklete, hogy ne lehessen megfõzni. Az az érdekes, hogy a vízhõfok mutatón nem lehet észrevenni, hogy melegebb lenne a kelleténél. Nekem a klímát is ki be kapcsolgatta emiatt.

Joc82 Elküldve: 2007-09-03 19:34 sárga olaj lámpa

Hello!
Az olajellenörzõ gomba hibásodott meg, úgy érzi, hogy kevés az olaj. KB. 10 másodperc után alszik el.
Kb. 15e Ft-ba krül. Nekem azt mondta a szerelõm, hogy nem kell vele foglalkozni. Ha gond van úgyis pirosat fog világítani. Annyi a teendõd, hogy néha ellenõrzöd a szintet.

Joc82 Elküldve: 2007-08-08 21:31 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Üdv!

Ma megoldottam az izzó hibalámpa dolgot, köszönet érte Viktornak.
Valóban a rendszámtábla világítás volt a ludas. A bal oldali nem rendesen érintkezett. Amikor néztem mûködött, de amikor szétszedtem, csak vibrált. Megtisztítottam az érintkezõket, és rögtön eltûnt a hibajelzés.

Köszi a segítségeket!

Joc82 Elküldve: 2007-08-08 10:57 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Nekem is így kezdõdött, hogy nagyon ritkán világított, aztán mikor felkapcsoltam a lámpát elaludt. De már az sem segít, egyfolytában világít. Nincs senkinek ötlete? A rendszámtábla világítást szerintem nem figyeli, de mûködik egyébként az is.
Esetleg nem tudja valaki, hogy hol van az a szerkezet, ami az izzókat figyeli?

Joc82 Elküldve: 2007-08-07 22:36 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Sziasztok!

Mostanában szórakozik velem a kocsi (2000. évj. 320D e46), kis apró dolgok, de nagyon bosszantóak.
Az elmúlt idõszakban tapasztaltam ritkán, hogy világít a hátsó lámpaellenörzõ hibalámpa. ( A mûszerfalon az autó világít, és a két piros hátsó lámpácska). Néha elõfordult, aztán néhány másodperc múlva elaludt. Azonban ez egyre gyakrabban jelentkezik, ma már folyamatosan ég, és nem alszik el, holott minden izzó mûködik. Tud esetleg segíteni valaki a hiba javításában?

Köszi elõre is.

Joc82 Elküldve: 2007-07-22 15:08 Fûtés - Klíma

Sziasztok!

Sajnos nekem is bedöglött a klímám. Hasonló gondok jelentkeztek, mint Cobinál. Nyaraláskor, hosszú úton arra lettem figyelmes, hogy a klíma ki-be kapcsolgat. Szépen hûtött, majd egyszer csak meleg párás levegõt fújt be, majd megint hûtött, de ezeket kb. 2 percenként. Neem hinném, hogy a klíma automatika kapcsolgatná, mert 16 fokon a ventillátort maxra állítva is ezt csinálta, tehát nem érte el a beállított hõmérsékletet. Ráadásul a motor nagyon gyorsan el kezdett melegedni, már majdnem a pirosnál járt a mutató. (A közép állásból még sose ment fentebb). A klíma kikapcsolása után minden rendbn volt. A motort annyira visszafogta, hogy 5-be 120-nál vissza kellett kapcsolni.
Szerintettek mi lehet a gond?
Segítségeteket elõre is köszönöm!

Joc82 Elküldve: 2007-05-07 20:26 Fékhiba

Sziasztok!

Ma cseréltem a két kopásjelzõt. A csere után fékpedált nyomva tartva gyújtást adtam, majd a gyújtást rajta hagytam, és kb 2 prc után kialudt a visszajelzõ. (2000 e46, 320D)

Joc82 Elküldve: 2007-05-04 10:38 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Joc82 írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tõletek az alábbi problémámmal:

320D e46 2000. évjárat.
Alacsony fordulaton alig húz, és 3000-3200 fordulaton megjavul. Egy elõzésnél már 90-nél is háromba kell visszakapcsolni. Nem füstöl, nem rángat, csak 3000-ig egyáltalán nem megy.

Halott már valaki ilyen hibáról?

Segítsetek légyszi, mert nagyon bosszantó, és csak jövõ hét végén olvassák a hibatárolót:

Köszi!



Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a probléma okát, hátha valakinek segíteni tudok ezzel a jövõben.
Szóval a hiba oka a turbo vákum szabályozásából adódott. Közvetlenül a motort borító burkolat alatt található egy vékony gumicsõ, aminek a turbo szabályozásában van szerepe. Ez a csõ volt elrepedve, és elengedte a vákumot, ezért nem kapcsolt rendesen a turbo.
Hibatárolóban is a turbo szabályzás, és légtömegmérõ volt. A légtömegmérõ hibája következményhiba volt.

Joc82 Elküldve: 2007-04-27 11:00 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Köszi a választ!

Hogy érted hogy ki kell kötni? Valami szerepe csak van, ha már egyszer bele rakták nem? Esetleg lehet újra cserélni? Konkrétan, hogyan lehet eltávolítani, vagy kikötni?

Köszi!
« előző12következő »