Jocc fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Jocc Elküldve: 2013-12-26 02:29 DSC

baleez írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel


A halos is két vezetékes.Teljesen úgy néz ki a csatlakozója mint az induktívosé ezért nagyon könnyű összekeverni.Ezért ajánlott gyári cikkszám alapján rendeli,ha van az a biztos. Tudom mert cseréltem már jó párat.


ez tutti? mármint, hogy a Hall-os az 2 vezetékes?


Tuti biztos.Amikor először találkoztam vele engem is megkevert egy kicsit a 2 vezeték de halos.Nem csak a BMW sok autógyártó alkalmazza ezt a verziót. pl:renault clio stb.Átverős mert az érzékrlőn nem tudsz mérni semmit, ha megpróbálod lehet,hogy tönkre vágod a jeladót.Egyik kábelen kapja 12v-ot a másikon megy a négyszög jel a vezérlőbe(oscilloscop).
De nézz utána.
Üdv


Kösz a sok infót! Remélem hamarosan beszámolhatok a javulásról is!


A műszerfalon más jelzőfény is felgyullad? Vagy csak a DSC középen? Nekem is művelt hasonlót, igaz csak induláskor és a fékolaj szintjével volt baja. Csere óta nincs ilyen hiba.

Jocc Elküldve: 2013-10-17 20:49 Szívócsonk-pillangószelep

Ma kaptam vissza az autót "mandula műtétről"
Isteni szerencsém volt, az egyik szelep tengelye már el volt törve és be volt billenve.

A szerelő szerint akármelyik pillanatban elpattanhatott volna...

Jocc Elküldve: 2013-09-06 08:15 AUX adapter

norbeee írta:
Jocc írta:
norbeee írta:
Jocc írta:
norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: [i]Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki miért nem megy az alábbi fejegység egy Dension 300 usb/ipod/aux egységgel? Mindent a megfelelően kötöttem össze de a mode gombra semmi reakció a tape-en kívül
Egyébként aux kábel se megy vele, pont azért vettem meg az egy hozzászólással lentebbi készüléket, meg a kompatibilitási listában is benne volt. Valami tipp???

A fejegységem ami kisnavis:





akkor ezek szerint lennie kell CD táradnak is. szerintem hátul a csomagtartóba kell rádugnod a CD tár helyére.


CD táram nincs gyárilag navi az van, lenni kell hátul is csatlakozási pontnak? a fej egységbe tettem a cd tár csatijára mert szabad volt. Érdekes módon az aux kábelt sem szereti ... Ez csak azért érdekes mert mi van ha meg veszek egy cd tárat, az se fog működni? Nem lehet hogy aktiválni kell valamit rajta?



mi a típusa a Dension-nak?
Elvileg ezek a típusok jók a tiedhez





A 300as tipusú, én is néztem a listát azért mertem megvenni. Nem működik a mode gomb...


Túl egyszerű magyarázat lenne.. Meg kis esélye is van szerintem tönkremenni.
Próbáltad több USB eszközzel is? Emlékeim szerint ha nincs bedugva USB nem vált át nekem sem, de holnap megnézem.
Esetleg kérdezd meg a gyártót, nagyon készségeseknek tűntek.


Eszembe se jutott másik usbt megpróbálni. Ha ez se megy akkor felhívom a gyártót. Gondolom ha a kompatibilitási listán rajta van valahogy mennie kell...


Tévedtem, ha nincs bedugva USB akkor AUX GW jelenik meg.

Jocc Elküldve: 2013-09-04 20:28 AUX adapter

norbeee írta:
Jocc írta:
norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: [i]Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki miért nem megy az alábbi fejegység egy Dension 300 usb/ipod/aux egységgel? Mindent a megfelelően kötöttem össze de a mode gombra semmi reakció a tape-en kívül
Egyébként aux kábel se megy vele, pont azért vettem meg az egy hozzászólással lentebbi készüléket, meg a kompatibilitási listában is benne volt. Valami tipp???

A fejegységem ami kisnavis:





akkor ezek szerint lennie kell CD táradnak is. szerintem hátul a csomagtartóba kell rádugnod a CD tár helyére.


CD táram nincs gyárilag navi az van, lenni kell hátul is csatlakozási pontnak? a fej egységbe tettem a cd tár csatijára mert szabad volt. Érdekes módon az aux kábelt sem szereti ... Ez csak azért érdekes mert mi van ha meg veszek egy cd tárat, az se fog működni? Nem lehet hogy aktiválni kell valamit rajta?



mi a típusa a Dension-nak?
Elvileg ezek a típusok jók a tiedhez





A 300as tipusú, én is néztem a listát azért mertem megvenni. Nem működik a mode gomb...


Túl egyszerű magyarázat lenne.. Meg kis esélye is van szerintem tönkremenni.
Próbáltad több USB eszközzel is? Emlékeim szerint ha nincs bedugva USB nem vált át nekem sem, de holnap megnézem.
Esetleg kérdezd meg a gyártót, nagyon készségeseknek tűntek.

Jocc Elküldve: 2013-09-04 19:50 AUX adapter

norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: [i]Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki miért nem megy az alábbi fejegység egy Dension 300 usb/ipod/aux egységgel? Mindent a megfelelően kötöttem össze de a mode gombra semmi reakció a tape-en kívül
Egyébként aux kábel se megy vele, pont azért vettem meg az egy hozzászólással lentebbi készüléket, meg a kompatibilitási listában is benne volt. Valami tipp???

A fejegységem ami kisnavis:





akkor ezek szerint lennie kell CD táradnak is. szerintem hátul a csomagtartóba kell rádugnod a CD tár helyére.


CD táram nincs gyárilag navi az van, lenni kell hátul is csatlakozási pontnak? a fej egységbe tettem a cd tár csatijára mert szabad volt. Érdekes módon az aux kábelt sem szereti ... Ez csak azért érdekes mert mi van ha meg veszek egy cd tárat, az se fog működni? Nem lehet hogy aktiválni kell valamit rajta?



mi a típusa a Dension-nak?
Elvileg ezek a típusok jók a tiedhez



Jocc Elküldve: 2013-08-21 17:21 Bmw Mp3

nickname írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Gyári kazettás 16:9 es fejegység van a kocsiban, hátul dvd olvasó(navi) no cd tár

Azt szeretném kérdezni, h mi a legjobb és egyszerűbb modja annak,h erre az egységre mp3 lejátszót kötni, egyáltalán milyet lehet? És nem szeretném, ha nagyon össze vissza barkácsolnák a kocsikát köszönöm!!


Megoldás
http://www.ebay.de/itm/BMW-USB...5af04b767e


Csak, hogy a magyar terméket is...
http://muzix.hu/gateway-lite-3...l3bm4.html
Ha kell kékfog is: http://muzix.hu/gateway-lite-b...-mini.html

Típus választó: http://www.dension.hu//data/ed...12_06_2012(1).pdf


Jocc Elküldve: 2013-08-20 15:53 ablakemelő

ungvari írta: Sziasztok,

Sajna nálam nem játszik a javítókészletes manőver, így a következő dilemma előtt állok:

Mit válasszak:

    1.) Gyári új ablakemelő
    2.) Utángyártott új ablakemelő
    3.) Bontott gyári ablakemelő



Mi a véleményetek, melyikkel járok ár/érték arányban jobban? (És hol vegyem meg? (Kasza?))


Köszi,
Zoli


Szia!

Nekem is most lett cserélve a jobb első. 25eFt volt a gyári, akkor hirtelen 15 körül lett volna bontott. Lehet megköveznek ezért, de bontottat nem raknék ebből bele, bár egész jókat biztos lehet találni, de könnyen kidobott pénz lehet belőle.
Ezt tanácsolta a szerelő is, logikusnak tűnt.

Jocc Elküldve: 2013-08-17 22:00 Fékjavítás

YELLOW írta:
Jocc írta:
szotakdavid írta:
Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni


Az ABS visszajelző nem világít. Fékcsere előtt is volt ez a hiba, akkor a fékolajszint volt kevés, csere után lett hibaolvasás, nem volt ilyen jellegű hiba. Lehetséges, hogy azóta történt valami?!:


amúgy működik az ABS? nézd meg a biztikt, ha jó, vedd le a sarukat az akksiról, egy pár percre, lehet megoldja, ez nem kerül pénzbe.


Gondolom, hogy működik, ha jön a hiba(kb minden 10. indításnál) egész egyszerűen gyújtás le, majd vissza és nincs hibajelzés, a féken nem vettem észre, hogy nem lenne jó, az ASC tutira működik

Jocc Elküldve: 2013-08-17 21:52 Fékjavítás

szotakdavid írta:
Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni


Az ABS visszajelző nem világít. Fékcsere előtt is volt ez a hiba, akkor a fékolajszint volt kevés, csere után lett hibaolvasás, nem volt ilyen jellegű hiba. Lehetséges, hogy azóta történt valami?!:

Jocc Elküldve: 2013-08-17 21:39 Fékjavítás

Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.

Jocc Elküldve: 2013-08-10 23:45 Trükkök és okosságok

BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


A víz bontásához villamos energiát használunk, melyet a generátor állít elő, a lényeg -véleményem szerint- pont ebben a pontban van, megtalálni az optimális villamos energia felhasználást, a "kapott" teljesítmény függvényében, ez nem egyszerű feladat...minden motor/autó egyedi beállítást igényelne. Arról nem is beszélve, hogy -tudtommal- nincs olyan egyezményes számítás mód, hogy egy adott HHO cella milyen frekvencián, áramerősségen, milyen koncentrációjú elektrolittal , stb.. működne a legoptimálisabban.
Nagyra becsülöm a totalcar-t én is olvastam az említett cikket, de szerintem nem járták körül a témát teljes körűen( nem is szakterületük ez inkább már fizika), pont annyira amennyire az átlag ember tudná.
Sok a kókler ebben a szakmában (is), miattuk jutnak az újítások erre a sorsra.
Egyébként én sem tervezem a cellám beépítését az autómba a fent említett indokok miatt...meg mert én is csak kókler vagyok


A generátor pedig a motorból kapja az energiát, amit a hengerben lezajló égésből nyerünk. És mindenütt ott van a veszteség, legfőképpen surlódás formájában, meg a hengerfalon átmenő hő formájában, ami elvész. A generátoron optimális villany felhasználást találni meg blődség, áltudományos ködösítés. 3 egység égéshőből lesz kb 1 egység mozgási energia, 1 egység mozgási energiából jó esetben 0,9 egység vilany fog keletkezni, tehát megint előjött ez a fránya veszteség, ami az egész HHO elméletet a szemétdombra teszi.

A totalcar-osok pedig mindent a legjobban csináltak - beszereltették, majd használták a kütyüt és összehasonlították az eredményeket a kütyü nélkül mért fogyasztásokkal. És SEMMI fogyasztás csökkenést nem tapasztaltak. Átlagautósnak pont ez számít. Ha meg belekalkuláljuk a beépített kisipari szerkezet által megnövekedett kockázatokat, akkor az eredmény kifejezetten negatív. Ha jól emlékszem, a totalcar-osok az első negatív eredmények birtokában mentek reklamálni és akkor a beszerelő elvégezte azokat a bizonyos finomhangolásokat, amiket első körben alibiként fel szoktak hozni, ha valami nem működik. Csakhogy a finomhangolások után sem működött a dolog. Szépen el is halt ez a HHO dolog, ma már szinte sehol nem jön elő, pedig volt egy idő, amikor az összes google hirdetés ezzel volt tele. Szóval kipukkadt ez a lufi.


Továbbgondolva amit írtál:
4 egység üzemanyagból "3 egység égéshőből lesz kb 1 egység mozgási energia, 1 egység mozgási energiából jó esetben 0,9 egység villany fog keletkezni"
Csak elméletben (10% hatékonyság növekedéssel számolva):
4 egység üzemanyagból + (HHO) 3,3 egység égéshőből lesz kb 1,1 egység mozgási energia, 1,1 egység mozgási energiából jó esetben 0,99 egység villany fog keletkezni.

Van 0,09 egységed a cella meghajtására, a cél az hogy ez az egység villamos energia elegendő legyen a 10% hatékonyságot növelő gázmennyiség előállítására, itt jön amit mondtam, a cella és meghajtó elektronika,elektrolit(nem csak víz!) összeállítás, itt bukik meg a legtöbb esetben a gyakorlat...egyenlőre.

Rosszul számolok? Megittam néhány sört már.

szerk: Persze ezt így számolni nem lehet, csak próbáltam a példádon keresztül levezetni, hiszen itt nem feltétlen arról van szó, hogy nőjön a mozgási energia és ezáltal a villany, elvileg a cél az üzemanyag csökkentése a hatásfok növelésével.

Asszem kezd túllépni ez a vita -habár élveztem és köszönöm- a határaimon, de lehet elő kell vennem a házi HHO projektet újra.



Jocc Elküldve: 2013-08-10 21:16 Trükkök és okosságok

BarG írta:
Jocc írta:
BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.


Hát, aki kicsit mélyebben foglalkozik műszaki dolgokkal, az pontosan tudja, hogy ez az örökmozgó egyik megvalósítási formája. Mert miről is van szó?
- veszed a vizet
- ezt energia befektetéssel felbontod hidrogénre és oxigénre
- ezt a hidrogént és oxigént elégeted a hengerben, ezzel energiát nyersz
- tehát egyszer befektettél egy energia mennyiséget, majd visszakaptad azt
- miből gondolod, hogy több energiát kapsz vissza az égetésnél, mint amit befektettél a vízbontáshoz??? Ha így lenne, megvalósulna az örökmozgó. Tehát pont erről beszélek.

Lehet persze egy másik érvrendszert is előszedni, azok számára, akik hallottak már a termodinamikai fő tételekről. Lehet azt is mondani, hogy az üzemanyagot HATÉKONYABBAN lehet elégetni a durranógáz jelenlétében. Erre már nehezebb cáfoló érveket előszedni, mert ezt csak próba-mérés alapon lehet megerősíteni vagy megcáfolni. Erre mondtam a totalcar-os cikket, akik megvették, beszereltették és semmi eredményét nem tapasztalták.

Egyébként tényleg vannak anyagok, amik égéskatalizátorként működnek, vagyis a hengerben az égéslefutás menetét befolyásolják ezzel az energia leadást növelik. De a durranógáz nem ilyen.


A víz bontásához villamos energiát használunk, melyet a generátor állít elő, a lényeg -véleményem szerint- pont ebben a pontban van, megtalálni az optimális villamos energia felhasználást, a "kapott" teljesítmény függvényében, ez nem egyszerű feladat...minden motor/autó egyedi beállítást igényelne. Arról nem is beszélve, hogy -tudtommal- nincs olyan egyezményes számítás mód, hogy egy adott HHO cella milyen frekvencián, áramerősségen, milyen koncentrációjú elektrolittal , stb.. működne a legoptimálisabban.
Nagyra becsülöm a totalcar-t én is olvastam az említett cikket, de szerintem nem járták körül a témát teljes körűen( nem is szakterületük ez inkább már fizika), pont annyira amennyire az átlag ember tudná.
Sok a kókler ebben a szakmában (is), miattuk jutnak az újítások erre a sorsra.
Egyébként én sem tervezem a cellám beépítését az autómba a fent említett indokok miatt...meg mert én is csak kókler vagyok

Jocc Elküldve: 2013-08-09 21:22 Trükkök és okosságok

BarG írta:
kecsurobi írta: üdv halotatok már a duranogázos cucról
egy befötes üvegbe van víz van benne és átalakitja a vizet durranó gázzá.
rá kell kötni a gyujtás kapcsolóra a pozitivat a negativat meg testre a csövet amin kijön a gáz azt meg a szívó oldalra kel kötni hogy a levegövel bemenyen a gáz
30% üzemanyag csökenéss lessz.


Ne hagyd magad átverni!!!
- a totalcar-on volt róla cikksorozat, hogy lófüttyöt ér a dolog
- van valami hülyeség, amit úgy hívnak, hogy TERMODINAMIKA, annak az egyik fő tétele pont erről a körfolyamatokról szól, hogy nem lehet perpeetuum mobile-t gyártani
- simán lerobban a szívócsöved, ha valami elbaszódik
- ha meg másképp baszódik el, akkor folyadékot szívhat a motorod és így megy tönkre


Nincs szó örökmozgóról, vagy a fizika meghazudtolásáról, HHO cella amely Brown gázt állít elő vízből és benne feloldott kálium hidroxidból elektrolízis útján.
Valóban a modern motoroknál(hatékonyabb) nem szabad tőle csodát várni, azonban régi dízeleknél, illetve kamionoknál egy jól működő cellával lehet eredményeket elérni, de ehhez bonyolultabb elektronika(pl. PWM) és megfelelő biztonsági berendezések szükségesek, mint az említett robbanó szívócsonk ellen védő ún. buborékoztató tartály, illetve visszaégésgátló.
Én elkezdtem építeni egy ilyen berendezést még a Fordomba, de az már nem aktuális.

Jocc Elküldve: 2013-06-01 22:31 Autóvásárlás

Sziasztok!

Akkora újonc vagyok, hogy még BMW-m sincs, ezért is vagyok itt.
Szeretném a tanácsotokat/segítségeteket kérni.
A kiszemelt típus E46 320d touring.
Sosem volt BMW-m és nem vagyok autószerelő sem (szóval a nepperek potenciális áldozata lehetek ).

Ki szeretném kérni a véleményetek a következő autókról:
A link neve
A link neve

Remélem a véleményetek által kicsit többet is megtudok ezen típusok lehetséges buktatóiról.
Ha meg valaki látta is ezeket a típusokat és tud róluk nyilatkozni...csodás lenne.

Előre is köszönöm.
« előző12következő »