John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-01-07 17:58 M43TU motor

Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316

John Elküldve: 2019-12-19 09:26 N46 és N42 motorok

Bocsánat Yellow nem Trollkodom és nem rossz indulatból írom de ezt a videót ne hagyd szó nélkül mert az N42(b20a tudom a tiéd N42b18a de mégis!)a motort szapulja a szakértő 5:28-nál,valamit írj már rá nem hiszem hogy ennyire egy kalap alá kéne venniük ezeket a motorokat! https://www.youtube.com/watch?v=CVUgjmMv7JM

John Elküldve: 2019-12-10 19:47 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)


az a baj, nem lehet ezzel mit csinálni. tudom felénk is van problémája ezzel sokaknak.
venni kell egy mobilgarázst, vagy tákolni egyet. mondjuk van egy kissé flúgos ürge, az egy régi E28-at évekig tárolt leponyvázva, de nagyon idétlenül nézett ki. többet ártott a fényezésnek, mintha le sem takarta volna. oda volt madzagozva, gumipókozva.

Igen,volt most egy sátor"garázs"-om de az első havas eső alatt be rogyott a teteje,mázli hogy nem szakadt a kocsira.... Akkor egyelőre marad így és tavasszal fix fedett helyet kell építenem,köszi a tippet

John Elküldve: 2019-12-10 16:46 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)

John Elküldve: 2019-12-10 15:46 Társalgó

Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)

John Elküldve: 2019-11-07 20:26 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?


én imádom a csomi ajtót az autómban. gyári gázrugók vannak bent, sőt sokat is nyitogatom azért. de ha kinyitom, akkor kb 5-10cm-re felnyitva is megtartja magát, hidegben is, aztán ha picit megpöttyintem is simán lezár.
neked vagy nem gyári a gázrugó, vagy inkább gázteleszkóp, azaz erősebb, vagy a zárrésznél nem jó az illesztés, esetleg van 2 gumibak az ajtó élénél, azok nagyin kiállnak, és kitartanak lezárásnál.

Nekem is jók a gázrugóim szintén 5-10 centire nyitva is megtartja magát maga a záródás nem megy könnyen, szó szerint oda kell lendíteni lefelé hogy csapódjon mint a disznó ól ajtaját Gumibakon gondolkodtam már de mintha próbáltam volna anno beljebb tekerni de semmi na még próbálkozni fogok

John Elküldve: 2019-11-07 17:49 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?

John Elküldve: 2019-10-07 22:25 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

Igen ezt a kérdést tényleg ki kéne deríteni hogy vajon azon kívül hogy a munkahengerben a dugattyúkat megmozgatja konkrétan mire jó ez a funkció

John Elküldve: 2019-10-07 18:14 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)

John Elküldve: 2019-10-06 17:01 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )

John Elküldve: 2019-10-06 15:29 Társalgó

Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )

John Elküldve: 2019-09-27 14:20 hangos a motor

YELLOW írta:
John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

Igazad lehet. (Enyémbe már 236250 Km-van pedig 3-éve amikor meg vettem 195500 volt benne.Sokat tettem bele így is?)Viszont nyelescsapágy el halkulna ha kinyomom a kuplungot,ha kinyomó persely akkor meg csak akkor zakatolna ha kinyomom de se ki nyomva sem nem kinyomott kuplungnál sem változik viszont ezt is észre vettem hogy ha kissé emelem a fordulatot el csitul és hidegen meg halk mint egy Swift.



John Elküldve: 2019-09-27 11:45 hangos a motor

YELLOW írta:
joyt3ch írta: https://www.youtube.com/watch?...amp;t=109s

Ez is hasonló hidegen!

Talán kezdődő injektor porbléma...de pöccre indul, nem füstöl és a korrekciók is jók.

Bocs, ha fárasztó voltam
Egy aggódó BMW tulaj.


én szerintem nincs baja. nekem benzines van, de ha olyan garázsban hallgatom a motort, ahonnan verődnek a hangok, kegyetlen rossz kalapáló hangja van.
ez a második videón ami hiba, hogy a végén nyekken a szíj. tehát szíjtárcsa és szíj csere. amúgy szerintem normálisan jár.
elmondom neked volt szerencsém nyáron egy F10 30d-hez, hidegen pont ilyen hangja volt annak is, 136ezer km volt benne. pedig eskü azt hittem az F10-ben már halkabb lesz. igen halkabb, bent az utastérben semmit nem hallani.
ha minden jó, akkor nincs porlasztó baja. ez ilyen fogadd el. BMW, avgy más drágább autó tulajoknál rendszeres a túlaggódás. hogy egy nem régi TC-s tanácsot idézzek, vagyis elírom miről szólt, hogy nem kell annyit fülelni minden neszre. aggódni akkor kell, ha van tapasztalat arról, hogy korábban más volt, és most megváltozott valami. eleve hidegebb idők vannak, változik a motor is a vezérlés, stb. mondom én nem hallok rendellenes hangot a videókon. de egy videó sem adja vissza úgy, mert frekvenciákat vág le a mikrofon és a hangszóró is, saját füllel hallgatva lehet csak véleményt mondani. Mert videó alapján láttam már, akik hajtókarcsapágyat is mondtak valamire, aztán semmi baja nem volt. ezt nem itt fogjuk megfejteni. mondom szerintem jó, ha ilyen a hangja, mint a videókon.

Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele



John Elküldve: 2019-09-20 23:15 E46 első lökhárító 1998-2001

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Próbáltam a lökhárító topicba írni de nem működik az az oldal...)Olyan kérdésem lenne hogy a hátsó lökhárítónak az egyik torx csavarja el van nyalva és le lehet úgy szedni a lökhárítót hogy maga a burkolat le jöjjön hogy utána ki tudjam operálni a torx csavart?


elvileg lejön ugyanúgy mint az első,, de lehet sérül műanyag patent.
10-es krova is elfordul rajta? vagy pont attól nyalódott el? amúgy az nem torx, hanem E vagy mi a rosseb a neve.

45-ös Torx-al csavartam volna ki csak f...sz voltam mert rövid fejő kellett volna de hosszúval nyúltam be és ferédn csavartam.10-es krovával nem próbáltam.Műanyag patent az az összenyomós kicsik mint ami a küszöbtakarót fogja lent azok fogják csak? Azokat szedjem ki és le tudom varázsolni?


na várjál. én azt hittem olyan csavar fogja mint elől. de elől nem Torx van, hanem annak az ellenkezője, azaz E szabványú. de bevallom hátul még nem néztem sosem kellett leszednem. erre nem jó a 10-es krova.
le kell venni a műanyag csíkot a lökösből, és mögötte lesznek a patentek, amik a fém merevítőbe pattannak bele. illetve oldalt van egy hosszabb sín szerű, amibe belepattan még.

Köszönöm.Ezt a csavart szerintem ha ki operálom nyugodtabban alszom,elvileg Vasárnap és köszi

John Elküldve: 2019-09-20 19:31 E46 első lökhárító 1998-2001

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Próbáltam a lökhárító topicba írni de nem működik az az oldal...)Olyan kérdésem lenne hogy a hátsó lökhárítónak az egyik torx csavarja el van nyalva és le lehet úgy szedni a lökhárítót hogy maga a burkolat le jöjjön hogy utána ki tudjam operálni a torx csavart?


elvileg lejön ugyanúgy mint az első,, de lehet sérül műanyag patent.
10-es krova is elfordul rajta? vagy pont attól nyalódott el? amúgy az nem torx, hanem E vagy mi a rosseb a neve.

45-ös Torx-al csavartam volna ki csak f...sz voltam mert rövid fejő kellett volna de hosszúval nyúltam be és ferédn csavartam.10-es krovával nem próbáltam.Műanyag patent az az összenyomós kicsik mint ami a küszöbtakarót fogja lent azok fogják csak? Azokat szedjem ki és le tudom varázsolni?