Kenyi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Kenyi Elküldve: 2015-04-10 11:47 Autóvásárlás

zuziq írta:
notoriusbg írta:
Kenyi írta: Sziasztok!
7 évig hajtottam egy fl előtti e46 320d-t. Nagyon szerettem vele autózni, bármi problémája volt, azonnal megjavíttattam gyári alkatrészekkel stb.. imádtam, de sajnos sosem volt túl megbízható, ezért hát eladtam. Továbbra is az e46 maradt a mániám, szeretnék egy kétajtósat és mivel kiábrándultam a dieselből, ezért egy BENZINESET! Viszont benzin témában nem vagyok otthon, ezért bárkinek bármi használható információja lenne, örömmel venném. Ami leginkább érdekelne: megbízhatóság, fontos különbségek a motorok között, 4henger 6henger, fogyasztás, típushibák.

http://autokatalog.autoscout24...1999-2006/

-a link szerint alig van különbség pl a 320i és a 330i között fogyasztásban! a gyakorlat mit mutat?

-tud valaki valamit arról hogy a 150lovas 320ci miért csak 14 hónapig volt gyártásban? Nem jó vele valami? miért váltotta fele a 2,2-es 170le-s ?

KÖSZI!!!



Szia, nálam jelenleg 11,8-at mutat az átlagfogyasztás-menüpont, viszonylag visszafogott, ám de jellemzően városi használat mellett, automata váltóval. Pályán óra szerint 150-nél 10 litert eszik. Hangjához, erejéhez mérten korrekt


Üdv!

Nálam az most pont 10.0 kézivel.. kb annyi is kicsit néha több, én azért haladgatok vele ráadásul völgybe lakom állandó fel le van, ha meg felszabadulok az autópályára akkor nincs pardon, olyankor azért jobban eszik. Mindenképp nagyot vegyél ha van rá mód, 2.2 is megeszi a 9-10et szerintem, viszont a 3.0 már tol.




Köszi az infókat! És mennyire megbízható egy 330i ? Volt vele problémátok motorikusan?
Bírnám a nagy vasat, viszont még barátkoznom kell a fogyasztási számokkal, 320d-m rászoktatott egy barátságos 5,5-re..
És arról valami infó, hogy mennyire nehéz eladni egy ilyen benzinszörnyet?? (még a bmw-s ismerőseim is mind 18i 320d-vel járnak)

Miért gyártották a 320Ci 150le-t csak 14 hónapig?

Kenyi Elküldve: 2015-04-08 18:10 Autóvásárlás

Sziasztok!
7 évig hajtottam egy fl előtti e46 320d-t. Nagyon szerettem vele autózni, bármi problémája volt, azonnal megjavíttattam gyári alkatrészekkel stb.. imádtam, de sajnos sosem volt túl megbízható, ezért hát eladtam. Továbbra is az e46 maradt a mániám, szeretnék egy kétajtósat és mivel kiábrándultam a dieselből, ezért egy BENZINESET! Viszont benzin témában nem vagyok otthon, ezért bárkinek bármi használható információja lenne, örömmel venném. Ami leginkább érdekelne: megbízhatóság, fontos különbségek a motorok között, 4henger 6henger, fogyasztás, típushibák.

http://autokatalog.autoscout24...1999-2006/

-a link szerint alig van különbség pl a 320i és a 330i között fogyasztásban! a gyakorlat mit mutat?

-tud valaki valamit arról hogy a 150lovas 320ci miért csak 14 hónapig volt gyártásban? Nem jó vele valami? miért váltotta fele a 2,2-es 170le-s ?

KÖSZI!!!

Kenyi Elküldve: 2012-02-20 14:34 Egr szelep

Sziasztok! Szakmai tanácsra lenne szükségem! Vázolom a szitut: Meghalt az egr hűtőm (valahol odabenn összekerül a fagyálló és a visszavezetett kipufgáz). Felmerült bennem, hogy végérvényesen megszüntetem az utókezelőt.. Ledugózást nagy vonalakban vágom, ha jól tudom a ledugózó lemezbe szoktak fúrni egy lukat, hogy ne jelezzen a computer hibát, de nálunk a rossz egr hűtő miatt ez nem megoldható. Ti mit javasoltok, mi lenne a tuti megoldás jelen esetben?? Köszi előre is a segítséget!

Kenyi Elküldve: 2011-08-26 22:07 Ültetés

Na, megtankoltam. Üresről telire, úgy, hogy az autó nem mozdult el (a mögöttem tankolók kicsit furán néztek, mikor nekiálltam méregetni, de hát ez van). Nálam semmit sem változott a hasmagasság..

Kenyi Elküldve: 2011-08-25 22:03 Ültetés

Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Eibach 30/20mm rugoim vannak, es most lemertem a sarvedo es fold kozotti tavolsagokat. Meglepoen tapasztaltam, hogy az auto jobb oldala 1 centivel alacsonyabb, mint a bal. Tudja valaki, hogy ez mitol lehet?


kitalálom! félig volt a tank.



Bingo! A tank tenyleg nagyjabol felig van. Viszont kulfoldi forumokon is irnak hasonlokat. Ne legyen igazam, ha tele tankoltam, vagy esetleg kiuritettem, lemerem megegyszer.


nekem úgyis holnap kell tankolnom! de én meglepődnék azért.. olyanról már hallottam, hogy olcsóbb rugók (semmilyen szempontól nem Eibach!) nem egyformára sikerülnek, és újonnan különbözőt ültetnek...

Kenyi Elküldve: 2011-05-29 17:52 Egr szelep

Tano írta: Mindenképp érdemes megkeresni, vagy pótolni gyárival. Külön is lehet kapni, és nem drágák ezek. Utólagossal az lehet a baj, hogy nem biztos hogy bírja az olajat.


Megtaláltam az elkallódott cuccokat, összeraktam, minden szép és jó! Köszi a segítséget!

Kenyi Elküldve: 2011-05-28 22:18 Egr szelep

Tano írta:
Kenyi írta: Sziasztok! Az egr szelepet leszedtem, de a szívósor is nagyon ramaty állapotban van. Szeretném azt is megtisztítani. Nem csináltam még soha hasonlót, ezért bárkinek bármi tapasztalata, tanácsa van, lécci ossza meg! SOS Képek, videó, bármi jöhet!
Lenne néhány kérdésem!
Ha leszedem a szívósort, akkor tömítést is kell cserélni, vagy vissza lehet rakni a régivel? (cserélnék, csak szombat délután nem hiszem hogy tudok szerezni)
Ha szemben állok az autóval, akkor az egr szelep bal oldala felől jövő csövet is célszerű tisztítani? (ahonnan a gáz bejön) Mert azt ha leszedem, akkor szétmegy a tömítés, és most azt se tudok szerezni.. Ha nem muszáj, nem bántom.
A computernek bezavar a művelet? Akkusarut húzzam le?
Köszönöm a remélhetőleg gyors válaszokat!


A leszedésnél arra figyelj, hogy a csavarok nehogy beleessenek a szívósorba. A tömítések nem szoktak olyan rossz állapotban lenni, hogy cserélni kellene őket. De ez nyilván az adott autótól függ.
Ki lehet a bal oldali csövet is takarítani, de ehhez nem kell szerintem szétszedni annyira, hogy szétmenne tömítés. Egyáltalán melyik tömítésre is gondolsz itt?
Az elektronikának nem zavar be a művelet, legfeljebb ha elfelejted visszadugni a vákumcsövet. Akkusarut sem kell lehúzni.


Köszi a segítséget! Leszedtem, kitisztítottam, nem is lett volna olyan nagy cucc, ha két gumizott anyát nem ejtettem volna a motortérbe (soha ne dolgozz fáradtan ) Egyelőre nincs meg, de talán nem is létszükség, lehet vágok valami hasonló méretű gumit ha más nincs.http://de.bmwfans.info/parts/c...ystem_agr/ a kilences és talán hatos alkatrész. Szerintem azért gumizott, hogy a rezgést elnyelje, mert tömítő szerepe nincs, ezért jó lesz a házi is. Szerintem.. És szerintetek?

Kenyi Elküldve: 2011-05-28 15:05 Egr szelep

Sziasztok! Az egr szelepet leszedtem, de a szívósor is nagyon ramaty állapotban van. Szeretném azt is megtisztítani. Nem csináltam még soha hasonlót, ezért bárkinek bármi tapasztalata, tanácsa van, lécci ossza meg! SOS Képek, videó, bármi jöhet!
Lenne néhány kérdésem!
Ha leszedem a szívósort, akkor tömítést is kell cserélni, vagy vissza lehet rakni a régivel? (cserélnék, csak szombat délután nem hiszem hogy tudok szerezni)
Ha szemben állok az autóval, akkor az egr szelep bal oldala felől jövő csövet is célszerű tisztítani? (ahonnan a gáz bejön) Mert azt ha leszedem, akkor szétmegy a tömítés, és most azt se tudok szerezni.. Ha nem muszáj, nem bántom.
A computernek bezavar a művelet? Akkusarut húzzam le?
Köszönöm a remélhetőleg gyors válaszokat!

Kenyi Elküldve: 2011-05-12 23:11 M-packet

InsectKiller írta:
Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta: Sziasztok! Mivel ilyen téma még nincsen így gondoltam ide írok,de elég ///M-es a téma Tehát,nekem ugyebár sedanom van facelift előtti.Elég vad dologra gondoltam és talán nem lehetetlen! Coupe lámpát szeretnék ''belefaragni'' előre és szintén coupe veséket! Szerintetek valahogy megoldható? Nagyon szét kéne faragni a kocsit hozzá? Ragaszkodok a sedanomhoz,nem akarom elcserélni coupe-ra

Van itt pár kép,talán nem lehetetlen: http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=431 Vagy itt a 7ik kép (világoskék verda,talán nem photoshop ) : http://forums.bimmerforums.com...?t=1270629

Szerintem rohadt jól néz ki Köszi a válaszokat



Hát igen, a coupe az coupe, utánozhatatlanul, gyönyörűen szép! Kicsit hazabeszélek tudom, de nekem a qpé forma a top! De komolyra fordítva én úgy tudom, hogy a kupé és a limó lámpa között, csak a búra különbözik. Tehát elvileg fel lehet rakni egy sedan lámpára kupé búrát, hozzá indexet, és talán megy a dolog, de nem tudom, hogy a sárvédőnél hogyan illeszkedik. Vesét meg úgy tudsz faragni bele, hogy módosítani kell a motorháztetőt. Kupé tető ugyanis nem passzol szedánra. Szerintem ügyes lakatos, aki bevállalós meg tudja neked csinálni, hogy passzoljon a kupé vese.
Remélem tudtam segíteni, bár semmiben nem vagyok 100%-ig biztos!
De ha szeretnél próbálkozni, tudok neked adni 2 kupé lámpabúrát, amivel vettem a kocsit, de én egyből cseréltem!


Hali! Igen a coupe az coupe... Gyönyörű,de én ragaszkodok a 4 ajtóhoz Köszönöm a segítségedet! A vesét már megoldottam ismerősömmel, ő bevállalja,csak a patentoknál kell figyelni meg a ''kallantyúnál'' amivel felnyitom a m.háztetőt,hogy ki lehessen húzni a coupesal is! Ja és úgy kell kivágni,hogy ne rozsdásodjon a kaszni stb.. Tehát a lámpa. Ezzel még dilemmában vagyok,mert meg kéne nézni előtte,hogy jó-e bele egyáltalán és mennyit kell faragni hozzá,tehát nagyon jól jönne a lámpabúrád! Megoldhatjuk az odaadást ?



Megy a Pü!


Jó a téma! Ezen a lámpás dolgon már én is gondolkodtam, csak én nem a coupe, hanem a facelift mocitetővel. Remélem beszámolsz a dolgok alakulásáról!

Kenyi Elküldve: 2011-05-09 14:30 Üzemanyag fogyasztás

DzsanniE írta:
bmw320d4 írta:
ervin35 írta: sziasztok. elvileg 63 literes az e46 320d tankja. tankolás előtt vilgáított a sárga lámpa megnéztem a bc-t 9,8 liter volt benne.kiakasztottam a pisztolyt kattanásig ment a gázolaj bele.54.48. ha ezt össze adom az 64.28 liter. a bc mért csak 57 litert mutat?


Az szintadó úszója kb 2 cm vastag, tehát ha még nincs tele a tank, akkor is tele van

(Felütközik a tank tetejéhez az úszó, és innentől nem mér többet)






Akkor ez lehet az oka, hogy a BC szerint 4,3 literes átlagfogyasztás valójában 5,5 l/100km?!


Nem tudom van-e köze a problémádhoz, de a sárga jelzőlámpa akkor jelez, ha a tankban 8 liter anyag van.

Kenyi Elküldve: 2011-05-09 14:26 Segítsetek!

ez az ábra jól jött nekem is, köszi! A 21-es alkatrészt (merevítő) mihez kell rögzíteni? Benyúlik a pótkeréktartó alá, de nincs mihez felfogatni. Mondjuk megáll anélkül is, de biztos nem véletlenül van hozzá.

Kenyi Elküldve: 2011-04-24 20:46 Egr szelep

zoliika írta:
Tano írta:
Kenyi írta: Az EGR szelep és tisztítás témakör már világos. Már csak olyan kérdésem lenne, hogy ha leszerelem a szelepet és kitisztítom, a visszaszerelésnél ugyan olyan állásba kell állítani a szelepet ahogy volt, vagy azt beállítja az autó magának? Kérdés másképp: bajt csinálok-e azzal, ha a szelepet nem olyan állásba szerelem vissza ahogy volt kiszereléskor? gondolom nem, mert vákuum szabályozza, viszont nem tiszta teljesen a működési elv. Köszi a segítséget!


Hm, te magát a vákumszelepet is szétszedtet vagy mi?
A szelepet rugó nyomja zárt állásba, a vákumszelep ennek ellenében nyitja ki. Tehát alapesetben csak egyféle állása van, nem tudsz rajta semmit állítani kézzel szerintem. Nem tudom elképzelni milyen másik állásra tudsz gondolni...


Én tegnapelőtt takarítottam ki ill. szedtem ki kiváncsiságból (kb 3500km-el ezelőtt lettek a pillangók eltávolítva és az egr kitisztítva)mindkét esetben "egy" állása volt ahogy Tano is írta.Vedd le takarísd ki és rakd vissza ennyi Kenyi(még rímel is)


eddig még csak "gondolatban" szedtem szét, de most már világos a dolog. Mindig jól körüljárom mielőtt olyasmihez kezdek, amit még nem csináltam. Köszi a segítséget.

Kenyi Elküldve: 2011-04-24 16:15 Egr szelep

Az EGR szelep és tisztítás témakör már világos. Már csak olyan kérdésem lenne, hogy ha leszerelem a szelepet és kitisztítom, a visszaszerelésnél ugyan olyan állásba kell állítani a szelepet ahogy volt, vagy azt beállítja az autó magának? Kérdés másképp: bajt csinálok-e azzal, ha a szelepet nem olyan állásba szerelem vissza ahogy volt kiszereléskor? gondolom nem, mert vákuum szabályozza, viszont nem tiszta teljesen a működési elv. Köszi a segítséget!

Kenyi Elküldve: 2011-03-09 20:58 Motorolaj

Néhány dolgot szólnék az olajokhoz. Először is a szavatosság, általánosságban: a legtöbb olaj felbontástól számított egy évig őrzi meg a minőségét, bontatlan állapotban sok gyártó 3-5 évet garantál, de van olyan, aki azt írja, hogy bontatlanul korlátlan ideig jó. A Castrolt sok helyen gyártyák/csomagolják, és elterjedt, hogy a német jobb mint a többi. A No.-ból származó vonalkódja 4-essel kezdődik, szlovén pl.9-es, többit nem tudom fejből. Felmerült a hamisítás lehetősége is, ezért figyelni kell, hogy a régi (csőrös) kannán mindig legyen védőmatrica(ez a fényes cucc). Edge-nél még nem hallottam, hogy minőségre panaszkodtak volna, magnatecnél igen, de ott is csak a 10w40-nél, hangosabb lett a motor (ez nem zárja ki hogy másikkal nem fordul elő, csak én nem hallottam). Most ennyi jutott eszembe.

Kenyi Elküldve: 2011-03-07 19:32 Gumiabroncs helyes tárolása

hil írta:
YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok, hol lehet jó gumiápolót kapni? )és melyik az??? jó a topic! -))) A.


fúú van egy szőlő illatú. nem tudom milyen termék. az elég jó. a szilikont felejtsd el, az inkább árt neki. a glicerin alapú jobb. amúgy nem igazán kell ápolni őket.


Azért kérdezem, mert nem tudom: miért nem jó a szilikon olaj?



én úgy tudom hogy a szilikon és szilikon tartalmú anyagok(műanyagápoló, műszerfalápoló) is jók gumifelületek ápolására, bár szerintem síkossá teszi a gumit. Az általános szilikonokra is mind rá van írva hogy gumi felületen is használható. Viszont szerintem a legjobb megoldás az aktív habos gumiápoló, én mindenre azt használom, és csodát tesz a gumival. kb.: 2-3 ezer Ft a minőségi.
« előző12következő »