Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-18 14:29 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit


Hallo.
Nekem is csak tekert az onindito bar nem allt le.
Egyszeruen nem indult.Igaz 20d de egy probat meger...
Ac pumpa rele:

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 20:31 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Utolért engem is a probléma.
Kulccsal nyit szépen az ablak most is.Kezdődött azzal,hogy magától nyitotta az ablakot egyik reggel...ekkor még működött gombbal is.Most már a gombra nem reagál semmit,A mikrokapcsoló gumija el volt érve ezért szereztem másik komplett nyomógombot,beraktam ma és most sem nyitja csak a távirányítóval.A linkelt fotón a vékony vezetéket letestelve nyit,lehet,hogy az ablakon körbe futó szalagkábel sérült?

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_1596.jpg



Nos a mai napon raszantam vagy 3 orat es kideritettem,hogy a kontakthiba a felnyitott uveg bal also sarkaban keresendo ahol az uvegre ragasztott szalagkabel ossze van kotve egy vizhatlan gumidarabkaban a vezetekekkel.
Mozgatva csodalatosan nyit/zar a gombbal.

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 08:22 Inditozásra nem inditt a kocsi !

adams22 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.




Nekem megoldodni latszik:a kulcsot leejtettem es bicskakulcsot hasznalok e46 -nal igy a tekercset ki kellett forrasztanom a panelrol ,mert messze volt gyujtaskapcsolotol.
Szoval az esest kovetoen elengedte a forrasztas a tekercset.
Ugy nez ki jo lett.

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-09 18:42 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...




Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-07 19:01 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

Sziasztok.
Utolért engem is a probléma.
Kulccsal nyit szépen az ablak most is.Kezdődött azzal,hogy magától nyitotta az ablakot egyik reggel...ekkor még működött gombbal is.Most már a gombra nem reagál semmit,A mikrokapcsoló gumija el volt érve ezért szereztem másik komplett nyomógombot,beraktam ma és most sem nyitja csak a távirányítóval.A linkelt fotón a vékony vezetéket letestelve nyit,lehet,hogy az ablakon körbe futó szalagkábel sérült?

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_1596.jpg

Krapulax6 Elküldve: 2018-01-30 18:00 Elsõ lámpák

Tano írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 bixenon AL fényszóró vetítési képet tudtok nekem mutatni?
Tegnap tünt fel ,hogy az egyik a "repülőket" világítja a másik meg egyenesen világít.
Szóval merőleges falra állva az egyik vetítési képe mint egy fordított karácsony fa a másik pedig egy ellipszisre hasonlít...Melyik a jó?


Voila.



Köszi..Ez nagyon nem karifa

Krapulax6 Elküldve: 2018-01-30 17:07 Elsõ lámpák

Sziasztok.
E46 bixenon AL fényszóró vetítési képet tudtok nekem mutatni?
Tegnap tünt fel ,hogy az egyik a "repülőket" világítja a másik meg egyenesen világít.
Szóval merőleges falra állva az egyik vetítési képe mint egy fordított karácsony fa a másik pedig egy ellipszisre hasonlít...Melyik a jó?

Krapulax6 Elküldve: 2017-12-19 21:34 Mi lehet a baj?

legendz írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy kb. 2-3 fok vagy az alá csökken a hőmérséklet, akkor gyújtásnál nincs az a "búgó" hang, ilyenkor nem is indul az autó, többszöri gyújtás ráadásnál megjelenik a hang, majdhogynem pöccre indul az autó. Üzemanyagszivattyút cseréltettem benne, remélve, hogy az okozza a gondot, de a probléma ugyanúgy fennáll..ma reggel -4 fokban 20 percen keresztül szórakoztam vele mire sikerült beindítani. Mi lehet a baj? Köszi



Hali.
Ugyan ilyen tunet miatt az ac pumpa relejet csereltem ki...
Proba keppen a duda relejevel csereltem fel es atment a hiba "filleres " tetel..
A kesztyutarto mogott vannak a relek.azt hiszem zold szinu relek.
Egy probat meger.


Anno csinaltam videot is rola :

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

Krapulax6 Elküldve: 2017-09-07 22:23 xenon próbléma.

Sziasztok.
E46 AL bixenonnal vagyunk szerelve... Foncsor problemam van,neztem a retrofittes cuccokat,komplett projektort vagy szoba jonne az ujrafoncsorozas.
Melyik lehet a tartosabb megoldas?
A realOEM-en nem talaltam csak a foncsor cikkszamat,sot a projektort sem csak a faceliftes fenyszoromat a sok alkatresszel.

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-27 05:56 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?


Hello...
Az!Igen.



Krapulax6 Elküldve: 2017-08-26 11:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-25 18:53 Töltés hiány

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Srácok majd figyeljetek oda, mert úgy néz ki nekem az akku tette tönkre a generátort, legalábbis az autóvillamosságis ezt mondta, hogy túl nagy lehetett a belső ellenállása ezért lett nagy az áram a generátoron (a környék legelismertebb szerelője, ne kérdezzétek, hogy a nagy ellenállás miatt miért lett nagy az áram és miért nem kicsi). Persze az akkuban volt töltés, indított, tehát semmi előjele nem volt, hogy tönkre fogja tenni a generátort.


R=U/I -> I=U/R --- P=U*I
mivel a fesz. (U) mondjuk úgy állandó, legyen 12V (egyszerűség kedvéért), ezért ha növekszik az ellenállás, a hányados kisebb lesz, tehát az áram (I) csökken.
mivel a teljesítményt (P) tartani kell, és mivel a feszültség is "állandó", ezért ehhez az áramot növelni kell.
tehát az ellenállás növekedése, növekedő áramot eredményez, hatartani akarjuk a teljesítményt.
viszont a generátor típustól függően ~80A-t tud olyan 4-5ezres motor főtengely fordulat mellett.
én hülyeségenek tartom, hogy az akksi tönkre tette a generátort. elvileg, ha minden igaz védve kell hogy legyen visszafelé. ha kula a generátor és nem bírta az akksit nyomni, az más kérdés. de valószínű a kula generátor miatt ment tönkre az akksi is. előtte túl nyomta, ezért cellazárlatos lett, megnőtt a belső ellenállása. viszont újabb dolog kérdés merül fel. töltésszabályzó. azzal mi a helyzet? lehet azzal is vannak gondok, vagy éppen nála volt a fő gond.
nekem ez a véleményem.


Csak, hogy érzékeltessem, mire is képes a generátor. Az autómban egy Exide EA1000-s akku van (100Ah). Ebből 15 db-ot tudna a generátor egy időben tölteni mivel 150A tud. Szóval ez a magyarázat egy kissé érdekes.
Nálam azért nem volt töltés, mert elfogyott a szénkefe. De ez érthető, mivel kopó alkatrész.

Bár pontosan nem tudtuk meg, mi is volt a generátor baja.


ez abban az esetben igaz, ha a generátor hatásfoka 100%, nincsenek veszteségek, nincs más fogyasztó, és a te esetedben a motor kb. 4500-at fordul.
ugye menet közben az autó nem az akksiról üzemel, az csak benne van a körben. hisz a generátor jóval nagyobb teljesítményt le tud adni, mint az akkumulátor. amit menet közben a fogyasztók nem használnak, azt a töltésvezérlő segítségével a plusz delejt az akksi töltésére fordítja. de valószínű a 10A-t is csak akkor pumpálja bele egy 100Ah-s akksiba, ha az nagyon gengusz. ha elég benne a cuffla, akkor pár A-t ad csak, vagy semmit.
az viszont lehet, amit említesz, hogy a szénkefék elkoptak, alig termelt áramot, így az akksi volt megterhelve, az dolgozott a generátor helyett menet közben.
aztán a szaki rásózott egy akksit, meg egy új generátort, esetleg valami nagyobb összegért felújította, miközben csak szénkefét cserélt rajta. és lehet az akksi is menthető volt még.


4500-as főtengely fordulatszámnál a generátor közel 12750-et forogna
Egyébként az M47N 204D4 motornak ez már a leszabályzás körüli fordulatszáma.

A generátor adatai: 14V, 150A, tehát a teljesítménye 2100W Ez a 100%. Ezt alacsonyabb fordulatszámon is tudja, függetlenül attól mennyi fogyasztó van rákapcsolva.


én úgy tudom, de a tévedés jogát fenntartom, hogy a generátor nem adja le minden fordulaton azt a teljesítményt. akkor úgy mondom, hogy a maximális főtengely fordulat kb. 90%-ánál adja le a max teléjesítményt a generátor. pont ezért van az, hogy egy gyenge merült akksit, városi poroszka, nem fog visszatölteni. és jönnek a kérdések, de hát mentem vele, biztos nem jó a generátor.




Igy van.Generator osszeszerelessel foglalkozom es teszteljuk alacsony es magas fordulaton is a leadott aramot amivel tolteni tud...

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 18:33 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.


Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről







Igy van...bent hideg,kivulrol meleg aztan lecsapodott kivulrol nekem is... Menet kozben nincs ilyen jelenseg persze nem is megy orult modjara a klima akkor.

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 17:46 klíma tisztítás

Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 16:04 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
két hete láttam vizet a kocsi alatt...szóval az nem lehet gond,bár lecsekkolnám a lefolyót.Azt hol találom?Mit keressek?Mosáshoz nem kötném,mert a pollenszűrő száraz és szaga sincs.


Állítólag a váltó felett van a cső,onnan csöpög a kondenzvíz.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...18338#p118



Akkor ha jól értelmezem ezzel együtt kell élni és szellőztetni kell klímázás után "üresjáratban"?



jó, hogy kitörölted, csak ha 2 idézetet bent hagysz, akkor az egész elején kell lennie 2db quote-nak és ugye a név, aki írta. ha kitörlöd teljesen az elejéig, akkor nem marad idézetben. jobban nem tudom elmondani, pedig nem bonyolult, még én is magamtól jöttem rá

én off autókat is láttam, amiknek ugyanúgy volt párás szaga. úgy tudom ez normális. ha büdös, dög szagú, akkor van gond.



éjszakás után még nem vettem fel a fordulatot