MarcellHo fórum hozzászólásai
« előző123következő »

MarcellHo Elküldve: 2014-05-29 18:54 Melegen nem indul!

dieselp405 írta: Üdv mindenkinek,

olyan kérdésem lenne hogy van egy e46 320d (2002/10)
hidegen mindig indul , de melegen vagy már üzemi elött sem akar.
azt csinálja hogy feltetszem a gyujtást kiakad a vízhőfokmérő az olajnyomás nem világít és nem hallom az üzemanyag-szivattyút sem dolgozni. De mondjuk ha játszok a gyujtáskapcsolóval akkor egy pár próbálkozás után jó szokott lenni.(kb 10 15) de már volt olyan hogy akkor sem. önindítózni enged de meg se pöffen . Találtam is egy hasonló videót a neten:
YouTube videó (kb ugyan ezt csinálja csak ez automata)
Megnéztük a hibakódot de olyant nem ír ami okozhatja ezt.
Viszont ha ennél a hibánál rakjuk fel gépre, akkor nem is kommunikál a motorvezérlővel.
Ha esetleg valaki bármit is tudna segíteni vagy valami tippet adni, azt nagyon megköszönném.

Üdv : Norbi


Nekem ugyanezt csinálta mikor porlasztócsúcsos volt...

MarcellHo Elküldve: 2012-07-01 09:31 Automata váltó blokkol

jokerface írta: A szervizkönyvben ez vagyon irva. Hátha ott akad meg neked valahol. Nézd meg.
Leirás:

Elõválasztókar-reteszelés oldása
Ha az elõválasztó kar a P helyzetben az elõválasztó karon levõ gomb benyomása ellenére blokkolva van, akkor az elõválasztókar-reteszelést oldani lehet:
1. Akassza ki az elõválasztó kar harmonikáját.
2. A harmonikát hajtsa fel az elõválasztó karra.
3. A szerszámkészlet csavarhúzójával,nyomja le a piros kart és ezzel egyidejûleg állítsa az elõválasztó kart a kívánt helyzetbe.


Neked köszönöm, a többiek meg bekaphatják, hogy nincs jobb dolguk mint arra verni a faszukat, hogy ki hova ír. Töröljetek ha nem tetszik valami

MarcellHo Elküldve: 2012-07-01 00:55 Automata váltó blokkol

E 46 320d 2002 A problémám a minap lépett fel. Nem találtam hasonló problémát a fórumon. Szóval: A motort beindítottam tolattam kb. 10 métert betettem "P" állásba és onnan a kar sehova tovább. Leállítottam, újraindít "P"-ből sehová! Hibakód:sárga felkiáltójel -nm minden esetben. Próbálkozom "N"-ből, beindítom a motort "N"-ből sehová. Amint leállítom a motort eltelik 5 másodperc és a kart tudom mozgatni, ha már rá adom a gyújtást akkor ismét sehova. Hogyan tudom kiiktatni ezt a fajta blokkolást???

MarcellHo Elküldve: 2011-05-08 16:31 320d Motor

tschikosch írta:
MarcellHo írta:
MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...




Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!



Meg szabad kérdezni,mibe fájt az egész?
Sikerült megtudni,hogy mi verte szét a régit?



Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!


MarcellHo Elküldve: 2011-05-04 21:36 320d Motor

MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!

MarcellHo Elküldve: 2011-04-03 19:24 320d Motor

atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...

MarcellHo Elküldve: 2011-03-23 17:51 320d Motor

tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.

MarcellHo Elküldve: 2011-03-13 14:16 320d Motor

Egyébként most hallottam hogy a pillangószelepeket nem árt kicseréltetni 150 ezrenként...

MarcellHo Elküldve: 2011-03-13 14:14 320d Motor

YELLOW írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!




http://racing-bazar.hu/alkatre..._lift_320d



Köszönöm!

MarcellHo Elküldve: 2011-03-13 14:13 320d Motor

BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...

MarcellHo Elküldve: 2011-03-12 14:58 320d Motor

Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!

MarcellHo Elküldve: 2011-03-02 13:57 320d Motor

Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...





Nekem is itt tanácsolták:
résolaj veszteséget kell méretni és abból kiderül, hogy milyen állapotban vannak a porlasztók. Nekem kettőt kellett felújítani a négyből egyik 30+áfa, a másik 45+áfa volt.
Újonnan 90-110 kb./db.
Tegnap az M3-on újra elpuhant a turbóm valószínűleg ---> tréler haza. Az sem volt kutya...

MarcellHo Elküldve: 2011-03-01 23:44 320d Motor

Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...

MarcellHo Elküldve: 2011-02-27 19:13 320d Motor

hil írta:
MarcellHo írta:

Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!



Szia! Nem akartam plusz munkát okozni Neked, de remélem tisztában vagy azzal (csak a teljesség kedvéért), hogy egy febr 04-i hsz. re válaszoltál most ilyen lesújtóan. Szép ébredést.......
De azért bocs!



Mikor megláttam, hogy hány hozzászólásod van amit végig kell olvasni inkább kiléptem...
Most volt időm és energiám rá!
Egyébként nem teljesen mindegy hogy mikori a hsz:

MarcellHo Elküldve: 2011-02-27 17:22 320d Motor

hil írta:
MarcellHo írta: Hello!
Nekem jelenleg az a problémám hogyha nyomom neki akkor leáll a turbó és nem megy, ha húzatom akkor egy idő után újra beindul.
Ez miért lehet?


Egyszer régen leírtam, hogy mi az ok, most nem ismételném, mert akkor nagy vita lett belőle, de bizti sokan emlékeznek még



Kössz a segítséget! Bár az utolsó 80 oldalt átnéztem a hozzászólásaidból, de sajnos nem találtam meg a választ a kérdésemre! Ez kb. 3 és fél órámba telett. Mégegyszer kössz!

« előző123következő »