« előző123következő »
MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2014. május 29. csütörtök, 18:54


dieselp405 írta: Üdv mindenkinek,

olyan kérdésem lenne hogy van egy e46 320d (2002/10)
hidegen mindig indul , de melegen vagy már üzemi elött sem akar.
azt csinálja hogy feltetszem a gyujtást kiakad a vízhőfokmérő az olajnyomás nem világít és nem hallom az üzemanyag-szivattyút sem dolgozni. De mondjuk ha játszok a gyujtáskapcsolóval akkor egy pár próbálkozás után jó szokott lenni.(kb 10 15) de már volt olyan hogy akkor sem. önindítózni enged de meg se pöffen . Találtam is egy hasonló videót a neten:
YouTube videó (kb ugyan ezt csinálja csak ez automata)
Megnéztük a hibakódot de olyant nem ír ami okozhatja ezt.
Viszont ha ennél a hibánál rakjuk fel gépre, akkor nem is kommunikál a motorvezérlővel.
Ha esetleg valaki bármit is tudna segíteni vagy valami tippet adni, azt nagyon megköszönném.

Üdv : Norbi


Nekem ugyanezt csinálta mikor porlasztócsúcsos volt...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz dieselp405

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. május 13. kedd, 19:48


Üdv mindenkinek,

olyan kérdésem lenne hogy van egy e46 320d (2002/10)
hidegen mindig indul , de melegen vagy már üzemi elött sem akar.
azt csinálja hogy feltetszem a gyujtást kiakad a vízhőfokmérő az olajnyomás nem világít és nem hallom az üzemanyag-szivattyút sem dolgozni. De mondjuk ha játszok a gyujtáskapcsolóval akkor egy pár próbálkozás után jó szokott lenni.(kb 10 15) de már volt olyan hogy akkor sem. önindítózni enged de meg se pöffen . Találtam is egy hasonló videót a neten:
YouTube videó (kb ugyan ezt csinálja csak ez automata)
Megnéztük a hibakódot de olyant nem ír ami okozhatja ezt.
Viszont ha ennél a hibánál rakjuk fel gépre, akkor nem is kommunikál a motorvezérlővel.
Ha esetleg valaki bármit is tudna segíteni vagy valami tippet adni, azt nagyon megköszönném.

Üdv : Norbi


Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2014. április 18. péntek, 22:34


Na elvileg az adagolósom el mondta a hiba okát de majd hó elején tudom össze rakni addig így megyek vele. De most azt csinálja hogy az üzemanyag mutatóm egyszer 15 litert mutat majd le esik a "Csórólámpa" elé a mutató majd fordítva ... Melyik lehet a valós érték illetve mit tudnék mókolni az úszó tájékán?

Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2014. április 18. péntek, 10:55


Arra is gondoltam bár lehet hülyeséget írok hogy nem-e az üzemanyagszíivattyú haldoklik-e mert néha sikertelen indítózás után bugyborékoló hangot hallok a motortér felől bent üllve. Elvileg lett benne ac cserélve de ki tudja használt-e vagy új...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2014. április 18. péntek, 10:27


spongya írta: üdv.2002 évjáratú 318d.hidegen jól indul,viszont ha leállitom akár kis idő mulva vagy akár melegen már nem indul.hosszu öniditózás sem segit csak ha telyesen visszaforditom a kulcsot 0-ba majd ujraprobálom néhányszor,amikor be indul nagyon rövid inditózás is elég .mikor jár a motor már kutya baja.mi lehet a gond?


Hello!

porlasztócsúcsokat beméretted? magasnyomásu esetleg?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 18. péntek, 08:08


Firebird írta: Üdv.Nekem dettó ugyanezt csinálja hogy melegen nem indul,Diesel(93-as 525tds)... Ha nem tudjuk számítógépre tenni akkor a csekkolás ami ki ír számokat azok hibakódok és lehet vahaogy értelmezni a számokat? JA és segítsetek mert új vagyok még hogy mutatta a volt tulaj hogy kell csekkolni de el felejtettem,valaki le írná nekem? Köszi!



a melegen nem indulás a Te esetedben adagoló probléma. az esetek 90%-ban az szokott lenni.

Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2014. április 17. csütörtök, 22:31


Üdv.Nekem dettó ugyanezt csinálja hogy melegen nem indul,Diesel(93-as 525tds)... Ha nem tudjuk számítógépre tenni akkor a csekkolás ami ki ír számokat azok hibakódok és lehet vahaogy értelmezni a számokat? JA és segítsetek mert új vagyok még hogy mutatta a volt tulaj hogy kell csekkolni de el felejtettem,valaki le írná nekem? Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 17. csütörtök, 22:42


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 22:02


üdv.2002 évjáratú 318d.hidegen jól indul,viszont ha leállitom akár kis idő mulva vagy akár melegen már nem indul.hosszu öniditózás sem segit csak ha telyesen visszaforditom a kulcsot 0-ba majd ujraprobálom néhányszor,amikor be indul nagyon rövid inditózás is elég .mikor jár a motor már kutya baja.mi lehet a gond?

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 17:12


peetie írta: Na, a nagynyomású volt a hunyó...


Chipcad777: Nem kell kiszedni.


Köszike!

Hogyan mérik azt? azt is diaggal? Mert nekem is gyanús,h nem túl jók már, mert füstölget feketén...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 13:56


peetie írta: Na, a nagynyomású volt a hunyó...


Chipcad777: Nem kell kiszedni.


Akkor jól tippeltem,gyanús volt nekem :o

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 08:44


Na, a nagynyomású volt a hunyó...


Chipcad777: Nem kell kiszedni.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. március 17. szerda, 14:56


Ilyen méréseket csak az injektort kiszerelve, padon lehet mérni?

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2010. március 17. szerda, 14:25


Lett nézve résolaj veszteség is, nem csak a computeres értékek. Ott voltam láttam a saját szememmel, egyenlõ volt a szint minden fecskendõben, nem ömlött egyikbe sem a gázolaj.

státusz vaszarig

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 21:46


peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)


E39-nél például, ha a porlasztók annyira szarok (akár elektromosan is), akkor csinálhatnak ilyet, hogy letilt, és melegen nem indul el!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 16. kedd, 18:51


Nézzetek résolajveszteséget!
Ha gátrepedéses lenne akkor fogyna a víz vagy forralná, bedolgozná az égéstérbe és nemutolsó sorban szép fehéren füstölne. Ha ezek nincsenek akkor ez kizárt. Porlasztós lesz 99%!
lacaca írta:
peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)



Nekem voltrégebben egy off-autóm ugyanezt csinálta . Hidegen,még -10-ben is egy pöccre indult ,de ahogy elérte az üzemi hõm.-et és pl megálltam tankolni,ha tovább álltam öt percnél már nem lehetett elindítani. Meg kellett várni amíg kb 60-70 fokra visszahûl.Nem állítom,hogy a tiednek is ugyan az a baja,de a tünetek hasonlóak! Azt kívánom ne járj úgy mint én!! Nekem csak hengerfej csere után javult meg,pedig elõtte én is mindent megnézettem vagy kicseréltem! Gátrepedéses volt!


« előző123következő »