anubisz írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
hil írta:
nickname írta:
Nem tudom mi a gondod a gyári BMW olajjal. ?
Szia!
szerintem az, hogy a BMW sem (mint ahogyan általában más autógyártó sem ) gyárt olajat! A flakont, illetve annak formáját, címkéjét adják és az tölti meg, aki azt olcsóbban tudja megtenni. A világ már csak ilyen.
hil
Értem én de a BMW flakonba töltött CASTROL olaj, semmivel nem drágább mint az egyéb csomagolásba töltött jobb minőségű olaj.
Továbbá a GYÁRI olajat a BMW Kémiai laboratóriumában, folyamatosan tesztelik az új igényekhez igazítva.
Persze mindenki azt használ amit akar. Ámbár azt személyes tényként kezelem hogy a gyári flakonos olaj használatával az előző E46 320D -m jelenleg 300.000 Km futásteljesítményt meghaladóan is az eredeti gyári turbóval megy.
Castrol/ nem Castrol, szerintem a gyári BMW olajjal nagyon nem lehet mellényúlni, ott nem csak a minősítését, hanem a nevét is adja hozzá a gyártó. Egyébként a szaga is más mint a Castrolnak, engem a Liqui Moly-ra emlékeztet.
Az LL xx BMW minősítéshez: Egyiktől olajsár marad a motorban a másiktól nem.
Én csak BMW olajat használtam mindig, ( min 150 000km én km ennyit raktam bele ) motortisztító 150km, 13000km olaj,ilyen lett leengedés után. Benzines.
Ja, és igen szoktam olajszűrőt is cserélni, Mann
Ez olyan dolog, hogy motoröblítés után kellett volna a 150.000km-es teszt, előtte nem tudhattad, hogy mit tettek bele és milyen időközönként cserélték. Te mindig 13ezernél cserélted? Én annyira nem ismerem a BMW olajat, hogy minősíthessem, 3 alkalommal használtam, nem tűnt rossznak, de ennek ellenére mégis Mobil 1-et használok, jobban bízom benne, ez szubjektív.
Milyen motortisztítót használtál? Sokat gondolkodtam rajta én is, többen leakartak beszélni, de döntöttem. Veszek bele, lesz ami lesz. Van olyan, hogy menni kell vele ca. 200km-t, illetve alapjáraton ketyegtetni néhány percig, nem tudom melyik lehet a hatásosabb. Okozott bárminemű hibát a tisztító? Gondolom nem...