MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2013-11-08 13:18 angel eye

YELLOW írta:
zuziq írta: Na szóval, keresgéltem és sajnos nem találtam FL-es e46hoz való AE-s lámpabúrát amibe jó a xenon. :/ Felhívtam Baliékat ők is azt mondták hogy szerintük xenonhoz nincs erre felhívtam a dojcse Schmiedmannt és ők határozottan kijelentették hogy nem létezik! Szóval aki xenonos FL-be akar AE-t annak bizony sütni kell! Ha meg mégis pöcs voltam és létezik és valaki tudja melyik az kérem linkelje be.

Köszi, Üdv!


valóban nincs dectane-ból, de ilyet találtam igaz jó drága, ennyit én sem andék érte, inkább nem kell AE :
http://www.protuninglab.com/hidxe04bmwe42.html


Ez azért xenonos mert adnak hozzá egy tescoszenon szettet?

MattM325 Elküldve: 2013-11-08 13:15 angel eye

zuziq írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)

Köszi.. Üdv.


nem tudom egy lámpa miért sufnis, mikor a sufni barkácsolást jelentene, amit csak a gyárival tudsz csinálni. én inkább oylat vennék, amiben benen van. nincs oylan durva fénye, mint egy LED-es karika szettnek, de az sem szép szerintem, sőt a gyárihoz nem is hasonlít (gyári alatt értem, hogy újabb bömcikben, amikben gyárilag van) a sima karika CCFL, meg LED, mindenki tudja E46-ba gyárilag nem volt ez a technológia, viszont E39.ben volt az, amit komplett lámpában meg lehet venni. én a Dectane-t javaslom.
és sokkal jobb ha a gyári lámpát meg elrakod, ha bármi gond van, csak cseréled és kész.
ha utólag frabikálod, akkor igen macerás, meg menetközben akár le is eshet elmozdulhat a karika, amihez megint barkácsolni kell.


Hát ez az én gondom... Mindkettőtöknek igaza van.. YELLOW részéről.. Az a lámpatest amit NEM szétszedhetőre terveztek annak a szétszerelése (szétsütése ) bizony sufni! MattM325 részéről.. márpedig az utángyártott az nem eredeti! Alszok rá még 1-2őt aztán meglátom.
Azért köszi!



Szerintem felcserélted a neveket, amikre válaszoltál. Szétsütés: Gyárilag sem egybe öntötték ki, hanem ragasztották... Kiolvasztod-beszereled-visszaolvasztod. 3 egyszerű lépés, de Te tudod! Ha betörik a szélvédőd azt se cseréld mert ragasztva van és befog ázni.
Ha a párásodástól vannak aggályaid, és a kínai neven sincs thai-csincsangot választod, majd az fog csak igazán párásodni,arról nem is beszélve, hogy nem látsz vele semmit!
Nekem még anno E36-ban volt dectane meg utángyártott gyári jellegű, mind selejt volt...
De te tudod, nézd körbe a témát és aztán dönts. Vagy amit akarsz.

MattM325 Elküldve: 2013-11-07 23:09 angel eye

zuziq írta: Sziasztok!

Tanácsot kérnék. Szeretnék angel eye-t a gépbe viszont ahogy eddig tapasztaltam FL-t csak hőlégpisztolyos szétfeszítős módszerrel lehet szétszedni... Ezt nem szeretném szerintem túlságosan sufni. (számomra)
Mik a tapasztalatok az angel eye-el szerelt lámpatestekről?
Melyik márkát érdemes megvenni?
Milyen minőségűek ezek?? (párásodás, hogy áll a kocsiba stb.)

Köszi.. Üdv.


Nem azért de nem gyári xenonos a lámpád? Esetleg kanyarkövetős? Szerintem az lenne igazán sufni, ha beletennél egy kínait. Beázhat, széteshet, stb... Egyébként van leírás, keress rá. Be kell tenni a sütőbe, utána könnyen lejön a búra. Nálam is tervben van az AE., konkrétan ez. Szerintem ne dobd el a szép gyári lámpákat. Közben megtaláltam a leírást.

MattM325 Elküldve: 2013-11-07 22:41 Gumi

Neo954 írta: Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek a gumik terén szerzett tapasztalatomat.
Nyár közepén dobattam le a közel slic-re kopott vredestein spottrac 3 gumijaimat, elég hirtelen kopott el a jelzőcsík elérésétől majdnem nullára kb 2500 kilóméter.
Mondom kell gumi mert így megbüntetnek, meg nem túl jó ilyen gumival a szakadó esőben nyomvályús úton menni.
Úgyhogy gyorsan megkerestem a neten az épp legolcsóbb gumikat, mert arra telet akkor.
Kettő jöhetett szóba az Infinity és a Wanli. Mondom mindegy 16ezerért elég ha 2 nyarat kibír. A Wanli S-1088 mellett döntöttem, mert láttam élőben Infinity gumit és nem nyerte el a tetszésem, és a Wanli 2ezerrel olcsóbb is volt.
Viszont utána olvastam a gumiknak a neten, teszteket mindent megnéztem, láttam olyan képet ahol egy Wanli guminak levált a futófelülete (impreza stx-el nem lehetett nehéz szétrugatni). Mondanom sem kell mindenhol lefikázták a gumi, nedves úti tapadás mindenhol 0 stb stb.
A gumira kaptam garanciát de most nem emlékszem mennyit, a lényeg, hogy a felrakás után írtózatos nyúzópróba vette kezdetét, mondom ha gyári hibás akkor derüljön ki előbb és még kicseréltetem. Közel 1500 kilométeren át rugdostam a gáz, fékeztem erőseket és semmi nem történt, de még komolyabban sem kopott meg sehol a gumi.
Most 6000 kilométer után a gumik még mindig úgy néznek ki mint az újak, nagyon jól lehet velük menni, kanyarban 140-160-as tempónál megindul az eleje, és gázadásra követi a hátulja is, de ezek izmos kanyarok, nem csak irányváltások mondanom sem kell, hogy a vredestein sem bírta jobban, pedig 3x ára van és nem kínai.
De ami a lényeg pár nappal ez előtt jöttem haza szakadó eső, nyomvályús út 5cm víz benne stb., és nem úszott fel, nem tört ki a segge (mondjuk ebben segít a sperr is) abban a kanyarban ahol szárazon 140-nél indul meg most 10 fokban vízben 110-nél kezdett ficánkolni.
Tehát én pozitívan csalódtam a kínai gumiiparban, ha még kibír 15ezer kilométert akkor már megérte az árát, és valószínűleg kibír ennyit mert most sincs komolyan megkopva sehol sem.

Ennyi lett volna

Üdv.:Neo


Wanli: Elől 225/40R18 hátul 255/35R18. És a tapasztalatom a gumival:
Első benyomás nem rossz, tényleg jól tapad, SZÁRAZON! Ahogy víz éri, egyszerűen lehetetlenség elindulni vele, a DSC folyamatosan világít, szinte nem is villog, VILÁGÍT!, ki kell kapcsolnom, hogy el tudjak vele indulni. Vizenfutása egyébként elfogadható, vizes fékezés gyenge közepes. Kopni nem igen kopik, viszont 30km/h-tól olyan kibaszottul hangos, hogy világon nincs ilyen, mintha szétment volna az összes kerékcsapágyam. Ennyitől persze az árához képest még használható lenne, de sajnos komolyabb hibája is van. Centírgépre feltéve ráz gumi, a felni meg hibátlanul fut. Ez valószínűleg gyártási hiba de iszonyatosan ráz! Aki vezetett már hibás féltengelyű első kerekest az át tudja érezni... Hangosságát és vizes úthoz való viszonyát már több felhasználótól hallottam, a rázást nem. A felnivel kaptam a gumit, nem újként vettem ezért nem volt rá lehetőség visszavinni, de az utódok már megvannak helyette...

MattM325 Elküldve: 2013-11-07 08:54 M3 vásárlás

YELLOW írta:
dio írta: Hello
Az mit jelent egy M3-as BMW-nél, hogy amerikai modell? Ha ilyet vesz valaki, szükség van valami átalakításra (pl. lámpák)?
Erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...m3-5508774


2006-os FL előtti, kint tutti volt FL-es aksztniban M3
22ezer km
ár


A km. tuti kamu szerintem is. Miből látod, hogy FL v. nem FL?

Ui.: Amerikai modell nagyjából annyit tesz, hogy világítanak az indexek mint helyzetjelző, hátul piros index, mph-s óraegység, ebben már KM.es van! Lehet beletettek egy európait amiben 22e km van. Rendszám sem amerikai. Kamu a fele.



MattM325 Elküldve: 2013-11-06 13:31 Ablaktörlõ lapát

csbalu írta: Srácok...
Olyan szinten tele a t*köm ezzel az ablaktörlős sztorival hogy el sem tudom mondani.
2 éve van meg a kocsi és már egy valag lapátot vettem rá de egyik sem volt jó, sőt van olyan ami megkarcolta a szélvédőmet....

A story ott kezdődik hogy cserés volt a szélvédőm és az előző tulaj volt olyan kedves spórolva vagy nem spórolva de egy utángyártottat tett be.
Ennek vagy nem ennek a következményeképp a vezető oldali lapátom a szélvédő közepén nem töröl, mintha nem nyomná oda rendesen azt a rohadék lapátot, vagy nem olyan lenne a formája amilyennek kéne lennie.

Vettem már rá szilikonosat, meg minden félét, de mielőtt most ismét vennék, kikérem a tanácsotokat.

A realoem gyárinak ezt hozza rá:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45

A Schmiedmann-nál ezt ajánlják:
http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1619071613

Nem akarok kidobni 10ft-ot a kukába ha nem muszály, segítsetek légyszíves!
Kinek mi vált be? mi töröl rendesen? Visszaolvastam a témát, de egyértelmű válaszokat sosem kaptam.

Ja és pontosan mekkora is kell akkor rá?.........

Üdv
Balu



Gyári penge lapát vagy Bosch Aerotwin. Nekem kizárólag ez a kettő vált be. Pl. Valeo tönkremegy 2 hét után. Viszont a problémád az lesz szerintem, hogy még nem vetted ki a balos törlőkarbol azt a kis műanyag távtartó pöcköt. Ha kivetted, onnantól kezdve hibátlannak kell lennie.

Ui.: Mi ez a Schmiedmann, hogy mindenki ehhez viszonyít?? Utángyártott kínai termékeket árulnak 1 hónap rendelési határidővel, kb. 0 kedvezménnyel... Amit lapátot belinkeltél, az meg már megszűnt, nem lehet hivatalos BMW-ből rendelni.

MattM325 Elküldve: 2013-11-05 18:27 Egyenetlen alapjárat

AdamKiss írta:
maestro006 írta:
AdamKiss írta:
Zolee írta:
AdamKiss írta: Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és egy nagyon idegesítő hibával szeretnék hozzátok fordulni. Sokat olvastam róla de a konkrét választ még sehol nem találtam meg.

BMW 320i 2.2 M54

Hideg indításnál keverék túldúsul, legalábbis ennyit olvastak ki a diagnosztikából. Amint melegszik kicsit már teljesen kisimul a járása, de hidegen elképesztően remeg a motor.

Múlt héten cseréltem minden szűrőt, többek között az üzemanyag szűrőt, amin van egy nyomásszabályozó szelep amit egy vákum cső működtet ami a csívócsonkról megy le a szűrőhöz. Ezt lecserélve kicsit jobb lett a helyzet, de sokat nem változtatott. Légtömeg mérőt próbáltuk már, át raktuk egy teljesen ugyanilyen autóból ami hibátlanul működött, és nem segített. Volt gyári diagnosztikán de csak tárolt hibának olvasták ki a keverék "túldúsúlást".

Télen akár le is fullad ha hagyom járni alapjáraton, és már régóta szívok ezzel a bajjal és szeretném megcsinálni, de nem tudom mi a hiba okozója, és nem szeretném feleslegesen a fél autót kicserélni.

Talán gyenge az üzemanyag nyomás? Vagy pont hogy túl sok benzint kap a dúsított alapjáraton? Fogalmam sincs, remélem ti tudtok nekem segíteni, mert már teljesen az idegeimre megy a hiba és az is hogy csak reggel csinálja elindulok vele kicsit melegszik már kisimul az alapjárat.

Segítsetek!!

A válaszokat előre is köszönöm!!

Üdv. Ádám

Szia,
Tisztítsd ki a fojtószelepet, egy próbát megér...



Már volt az is :/ nagyon tele volt lerakódással, meg az alapjárati szabályzó motor is. De alapjáraton csak a második szabályoz úgy tudom. A legidegesítőbb az egész hibában hogy csak nagyon rövid ideig produkálja és nehéz kiszűrni a hiba okozóját.

Az üzemanyag nyomással, vagy a levegő mennyiséggel lehet probléma, de konkrétan fogalmam sincs sajnos...



Üdv!

Szerintem próbáld meg kicserélni a főtengely jeladót. ugyan ilyen motor van az én autómban is, és hasonló problémám volt. Hol magasabb volt kicsit, hol alacsonyabb az alapjárat, kicserélték és azóta egyenletes.

szerk.: itt a cikkszám 12141709616


Köszönöm a választ!
Tudom miről beszélsz de az más sajnos... nekem nem a fordulatszám ugrál, hanem túl dúsul a keverék hideg üzemben, és emiatt remeg az egész motor.

Kaptam közben egy olyan infót hogy Vanos probléma!!!! A kipufogó oldali tengelyen hideg üzemben állít a Vanos nagy szelepnyitásra, hogy gyorsabban melegedjen a motor, és ennek megfelelően a benzin mennyiséget is növeli ehez. És elméletileg mivel a Vanos nem tud eleget tekerni "állítani" viszont a többlet benzint megkapja, innen ered a keverék túldúsulás. Ezen csak a Vanos felújítás segít, vagy még elvileg más olajjal lehet próbálkozni de nem hiszek abban annyira...

Valaki infót a Vanos felújításról????



Nekem is hasonló gondom van, mégpedig napi első hidegindításnál, kis gázra megugrik a motor, illetve szintén nagyon kis gázadásra (tényleg leheletnyi) hirtelen felugrik 1k rpm környékére és leáll. Ahogy bemelegszik már jó.
Volt már nálam is minden, többek között: olajszeparátor és vele az összes kartercső, fojtó+alapjárati szelep(motor), próbaképp új gyári légtömegmérő, stb..
Disa szelepet találtam hibásnak, erről már írtam itt. Lényeg, hogy több levegőt juttat a motorba annak tudta nélkül. Megoldáskéntezt találtam.Ebből kiindulva rátaláltam arra, hogy a VANOS tömítések nagyon hamar megadják magukat, nem olajálló anyagból készültek, így hát a VANOS-hoz is rendelek felújítókészletet, szintén Ők forgalmazzák. Az meg itt van. Nézz utána ezeknek, szerintem megoldás lehet.

MattM325 Elküldve: 2013-11-05 09:15 Üzemanyag fogyasztás

Franky írta: Sziasztok,

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy szerintem egy kicsit sokat eszik az autóm.
Szóval, a példány egy 2011-es e91 318 d. Szükséges szervízek elvégezve, hibakód semmi.
Még annyi, hogy a kocsi autómata. Budaörs-Szfvár M7-en 140-es tempomattal 6,8-7l a
kompjúter szerint. A városban nagyon talp függő, de nekem inkább 10l körül mozog.
Én ezt picit sokallom, de hallottam már olyat, hogy ezeknél az autóknál az automata
váltóra rá lehet számolni plusszban fél-1 litert.
Kérdésem az lenne, hogy ez így normális, vagy valami szarakodik??? Ha igen akkor mi?
És méééér nem jelez akkor hibát??
Segítségetek előre is köszönöm!

Franky


Teljesen normális.

ui.: Dízelek fogyasztásmérője kevesebbet szokott mutatni, rátankolással ellenőrizd, mert ha úgy sokkal több, akkor gond van.

MattM325 Elküldve: 2013-11-02 13:27 Segítsetek!

Bero írta: Létezik légtelenítő csavar fémből? Az enyémen kettőt húztam és kezd deformálódni! Vagy cikkszám? Köszi


Akkor legjobb ha minél előbb cseréled, tud meglepetést okozni. Anno berendeltem magamnak egy csomaggal, még E36-hoz, mert eléggé megszívatott, egész hétvégén nem mentem miatta sehova. Létezik fémből is.

MattM325 Elküldve: 2013-10-30 00:16 Segítsetek!

YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta:
YELLOW írta:
szider írta: Sziasztok.

Van egy 335i BMW-m amit sikerült megtörni úgy hogy kinyíltak a légzsákok.
És van egy olyan gondom hogy mióta kinyíltak a zsákok azóta nem megy az önindító csak akkor ha adok egy aksit a motortérnél a + és a - ra.. Halottam hogy van valami védelem ezekbe erre az estere és az lenne a kérdés hogy valaki tudja-e azt hogy hol keressem és mit kell kicserélni a gépbe ja és az oldala törött a bal oldalon és a kábelek meg ha jól tudom a jobb oldalon vannak tehát azoknak baja nincs ..

segítségeteket köszönöm...


szokott lenni egy robbanó saru rajta, bár eddig csak dízeleknél láttam, de ahol hátul van az akksi, ott a tankbetöltő nyílás miatt gondolom biztos van. ami pont balesetnél, úgy működik mint pl egy övfeszítő patron. durran és megszakítja az áramkört. ezt a saru környékén kell keresni. de elvileg akkor gyújtásod sem lenne.


Köszi szépen meglesem..
de áram van a kocsin (pl. ablakok mennek) csak indítani nem enged a gyári aksiról.......


azt meg nem mondom végülis, lehet csak a generátorra megy külön egy szál, meg a motor elektromos részeire, bár ív képzőséd miatt, én lehet úgy csináltam volna, hogy ha durran, akkor full leveszi az akksiról a kábelt. mondjuk balesetnél este meg rossz, mert nem maradna világítva az épen maradt lámpa... hmm... lehet akkor csak a motorhoz megy külön valami.
hátul nézd meg, csomitartó jobb oldalon, az akksinál, valamelyik sarunál vagy a + vagy a -


Kösszi


jah most látom generátor helyett önindító akart lenni



Ez úgy van, hogy balesetnél lekapcsolja az áramellátás egy részét, pontosan nem tudom miket, de pl. a vészvillogót automatikusan bekapcsolja, lámpa/ablakok működnek.

MattM325 Elküldve: 2013-10-28 22:44 kézifék állítás

zoliika írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


De,hülye vagyok akkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról


Tényleg hülyeséget írtam!

Nem tudom miből gondoltam, hogy csak egy oldalt van pofa, most írhatnám, hogy kíváncsi voltam figyeltek-e, de tényleg komolyan gondoltam!
Na mindegy legközelebb igyekszem nem hülyeséget írni!
Yellow-nak próbáltam választ adni, hogy miért nem olyan erős ezeken a kézifék, de akkor passz!

MattM325 Elküldve: 2013-10-28 12:15 kézifék állítás

YELLOW írta:
TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.


Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...

MattM325 Elküldve: 2013-10-25 23:14 Motorolaj

Plk89 írta: ma reggel elhagyva a garazsom egy olajfoltra lettem figyelmes.felnyitom a kapotat es a motor elejen alul a szijak mogott olajas minden picit.valaki esetleg talalkozot mar ilyennel?mit kell csereljek ?valamilyen pakolast??????


Arcpakolást
Leírtak alapján főtengely szimering, de lehet vezérmáház tömítése is.
Tisztítsd meg pl. féktisztítóval és figyeld a friss olajfolyást.

MattM325 Elküldve: 2013-10-16 14:06 Szívócsonk-pillangószelep

Fecc írta: Segitsegeteket szeretnem kerni,hatha van valakinek otlete!alapjaraton a motor egyszer csak docogni kezdett,jartam meg vele tovabb,majd elugrott a lanc...gyertya csere vezerles lanc ,feszitok elugras gatlo 3gyujtotrafo csere utan megmaradt a docoges,ha pici gazt nyomok mar 1200as fordulatnal abba hagyja,nincs benne akkora ero mint eddig es lasitaskor tobbszor is lefuladt mar az auto...motor hibat nem jelez,a szerelo a folytziszelepre tippel,de 100e ft lutrira nem akarom kicsereltetni...316i e46 2002,koszonom elore a valaszokat!





Tegyétek diagra. Amiket írtál, abból azt következtetem ki, hogy a szerelőd azért cseréltetett veled trafókat, mert szerinte azért "döcögött". A hiba megmaradt, tehát fölöslegesen lettek cserélve, tehát a szerelő nem ért hozzá, ráadásul 100e-s alkatrészre TIPPEL. Mi lesz a következő, légtömegmérő, injektor? 200e-400e?
Vidd el valami normális szerelőhöz.
Fentiektől független, lehet, hogy nem jól lett összerakva a vezérlés, főtengely/vezérműtengely jeladó, bármi lehet... Az is lehet, hogy csak egy 100ft-os gumicső.

MattM325 Elküldve: 2013-10-16 13:55 Mi lehet a baj?

toki24 írta:
MattM325 írta:
toki24 írta: S.O.S
Kéne egy kis segítség ha emberek!

Ablakmoso spricnim eltört a vezető oldali.. elég gyengén nyomott mondom emgnézem hozzá értem bumm eltört sehogy se lehet visszaragasztani nem illeszkedik már össze

Ahogy néztem vajon egybe lenne a rácssal? vagy külön lehetne venni? a spricniből jön a 90fokos csővecske tört el.


Valakinek valami ötlet?


Legközelebbi BMW-be bemész és kérsz egyet. 61668374367 (3300,-) ez a cikkszám.
Ha fűthető, akkor meg ez: 61668374365 (9400,-)


Halo. Koszi

De ez a cikkszam csak a kis spricnie?? Remelem kitudom aklor halaszni :/


Ez csak a spricc, igen! Bontottat nem nagyon érdemes, mert beszoktak állni és kipucolni nem igen lehet.