tomy1228 írta:
mettyu77 írta:
tomy1228 írta:
mettyu77 írta:
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy megvenném életem első BWW-ét. Mindenképpen e46 coupet és hathengereset. A 323-ok tetszenek. Mennyivel lehet ezzel eljárni? Menyire lehet jó vétel? Mire figyeljek vásárláskor? Előre is köszönök bármilyen információt ezel kapcsolatsoan! ÜDV!
Szeva!
Én pont ezt az egyet nem venném inkább 325ci mivel ez ugyanúgy 2500ccm mint a 23ci és sokkal többet nem fogyaszt de élményben jobb illetve kinálat sokkal nagyobb belőle vagy pedig 20ci 170 lovas kevesebb súlyadó ,biztosítás miatt a 23ci szemben!Fogyasztásban 20ci-ről tudok nyilatkozni ez pályán olyan 8,5 körül városban kis távokon használva nálunk olyan 11 körül fogyaszt hosszabb távokon városban talán lemegy 10re!
Szerinted egy ilyen 320ci -ben 284 ezer sok vagy ezek a motorok bírják?
Most jön a szokásos duma hogy ki hogy használta,rendesen cserélt rajta mindent stb.... de ezt gondolom vágod! 2,2 170 lovas eddigi olvasatom szerint nem a legjobban sikerült blokkja a bmw-nek,eléggé olajzabálós motor hírében áll és ezt nehéz is megállítani hanem lehetetlen,én 210 ezerrel hoztam be egyet tavaly magunknak és ennek eddig nincs ilyen gondja szerencsére,bár elég keveset is használjuk.Ha minden normálisan ki van cserélve ezeknek a hat hengereseknek sok bajuk nem szokott lenni,esetleg tudod ennek az előéletét ismered a tulajt stb akkor nem gáz a km de ha nem tudsz róla sokat hát akkor bármi lehet
Szerintem eléggé téves ez a felvetés, hogy olajzabáló motorok. Nem zabálja azt, csak alattomosan eltűnik belőle.
Leggyakoribb hibák:
- Olajleválasztó csere kompletten
- Hátsó főtengely szimmering
- OLAJSZŰRŐ HÁZ tömítése --egy napi használatban lévő autónál éppen úgy fogy az olaj, hogy a tócsa nem látszik alatta, mivel a forró blokkon elég. Sajnos ezt a tömítést is elcseszte a BMW, mint a Vanos tömítőgyűrűit. Nem állja a hőt és az olajat. Nálam ez fél liter/3000km-es olajfogyasztást eredményezett.