autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz oldwarrior

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. június 30. csütörtök, 18:22


320disznó
ha valaki sokat megy, ez kell.
a városi cirkálásra meg ott a benzin.
a kérdés elég röviden lezárható.
aki jobban belemerül egy ilyen kérdésbe, az ne is vegyen bmw-t!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 22:10


Bero írta: Nekem egy kis motoros benzinesem van,de vezettem már 320I-annyira nem nyűgözött le.. Akkor már egy 328I-330I-vagy M3 azok mennek. Mondjuk ez élményautózásra jó kevés kilométerrel. Amúgy,ha sok km-t mennék akkor tuti dieselt vennék.


Azért nekem volt szerencsém kipróbálni szombaton egy fl e46 20i-t ami egy picit meg volt piszkálva hát..nagyon is jó volt,tetszett.

Köszi Peti a reggeli élmény autózást

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 22:03


MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave


anno én a 325i és 320d között filózgattam, de olyan kicsi volt a kínálat a 25i-ből, hogy az árát az egekbe verte, már a 20d-hez képest. az árkülönbséggel meg úgy voltam inkább gázolajra meg karbantartásra költöm. egy biztos vagy szereted a dízelt vagy nem amúgy nekem is a régi 20d után jutott eszembe benzines, ahogy neked most, de nem bántam meg így sem. mivel viszont az elmúlt 4 évben feltöltős motorokat hajtottam, a szívó benzinesek pörgetésétől kicsit el is szoktam



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 17. szerda, 22:15

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 20:59


Nekem egy kis motoros benzinesem van,de vezettem már 320I-annyira nem nyűgözött le.. Akkor már egy 328I-330I-vagy M3 azok mennek. Mondjuk ez élményautózásra jó kevés kilométerrel. Amúgy,ha sok km-t mennék akkor tuti dieselt vennék.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 20:38


[quote="b_imi"]
lorand007 írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



"mégis a dízeles a fillérbaszó"
általában amikor a legtöbb dízelt eladták, akkor jóval olcsóbb volt a gázolaj, ráadásul kevesebbet is foygasztott. ne a mostani helyzetet nézzük. szerintem aki most dízelt vesz, az nem fillérbaszó, hanem hülye (na erre ugranak majd) de a mai gazdasági helyzetben, szerintem egy dízel semmivel sem gazdaságosabb, viszont javítani jóval drágább.[/quote

A dizel szerintem jo választás annak aki sok km ert tesz meg évente, városban cirkáláshoz bevásárláshoz benzines, de amugy is mindenki azt vegye amelyiknek jobban tetszik a motor karakterisztikája pl én nem teszek meg sok km ert de még is dizelt választottam és a jővöben is azt választanám ha váltok autot, és abban, hogy a dizel fentartása költségesebb egyetértek



Én az 5 év együtt töltött idő alatt kb. 600E-t spóroltam, így egyszer ingyen nyaraltam. Jó volt!

Hello!

Évente 180.000.- et takarítok meg az autómmal. Természtesen a 2.0 benzinessel hasonlítottam össze. 2 és fél év alatt 110.000 ft-ot költöttem rá a dízel mivolta miatt. Tehát a zsebemben maradt 70 e pénz...nem egetverő, de tulképp évente majdnem 200.000 -et rá lehet költeni, s még mindig 0 -án vagyok... Egyébként miután megvettem a kocsit kipróbáltam a haverom 1.8 (143le) as benzinesét..hát hogy őszinte legyek csalódás volt menetteljesítmény, váltás és fogyasztás tekintetében...


MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 20:34


ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



Kedves Zolee!

Nem kell felkapni a vizet, nem bikaviadalt probaltam szervezni, es pont azert kerdeztem, mert nem dontottem meg el. Mivel eddig csak diesel-em volt, kivancsi lennek a benzines tulajok velemenyere is. Nem tudom miert kell ebbol rogton haborut robbantani. Beszelgetunk, nem szidjuk a masikat, mert olyan autoja van amilyen. Minden BMW a gazdaja szive csucske!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 18:51


[quote="lorand007"]
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



"mégis a dízeles a fillérbaszó"
általában amikor a legtöbb dízelt eladták, akkor jóval olcsóbb volt a gázolaj, ráadásul kevesebbet is foygasztott. ne a mostani helyzetet nézzük. szerintem aki most dízelt vesz, az nem fillérbaszó, hanem hülye (na erre ugranak majd) de a mai gazdasági helyzetben, szerintem egy dízel semmivel sem gazdaságosabb, viszont javítani jóval drágább.[/quote

A dizel szerintem jo választás annak aki sok km ert tesz meg évente, városban cirkáláshoz bevásárláshoz benzines, de amugy is mindenki azt vegye amelyiknek jobban tetszik a motor karakterisztikája pl én nem teszek meg sok km ert de még is dizelt választottam és a jővöben is azt választanám ha váltok autot, és abban, hogy a dizel fentartása költségesebb egyetértek



Én az 5 év együtt töltött idő alatt kb. 600E-t spóroltam, így egyszer ingyen nyaraltam. Jó volt!



lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 18:17


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



"mégis a dízeles a fillérbaszó"
általában amikor a legtöbb dízelt eladták, akkor jóval olcsóbb volt a gázolaj, ráadásul kevesebbet is foygasztott. ne a mostani helyzetet nézzük. szerintem aki most dízelt vesz, az nem fillérbaszó, hanem hülye (na erre ugranak majd) de a mai gazdasági helyzetben, szerintem egy dízel semmivel sem gazdaságosabb, viszont javítani jóval drágább.


A dizel szerintem jo választás annak aki sok km ert tesz meg évente, városban cirkáláshoz bevásárláshoz benzines, de amugy is mindenki azt vegye amelyiknek jobban tetszik a motor karakterisztikája pl én nem teszek meg sok km ert de még is dizelt választottam és a jővöben is azt választanám ha váltok autot, és abban, hogy a dizel fentartása költségesebb egyetértek





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 17. szerda, 18:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 17:33


ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



"mégis a dízeles a fillérbaszó"
általában amikor a legtöbb dízelt eladták, akkor jóval olcsóbb volt a gázolaj, ráadásul kevesebbet is foygasztott. ne a mostani helyzetet nézzük. szerintem aki most dízelt vesz, az nem fillérbaszó, hanem hülye (na erre ugranak majd) de a mai gazdasági helyzetben, szerintem egy dízel semmivel sem gazdaságosabb, viszont javítani jóval drágább.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 17:03


MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 17. szerda, 17:06

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2013. április 17. szerda, 16:28


A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave