Memmaao fórum hozzászólásai

Memmaao Elküldve: 2009-07-09 23:06 Autóvásárlás

Jang írta: volt olyan autó amirõl 5!!! oldalnyi alkatrészcsere volt a gépben.

Na, abban legalább majdnem minden új!!

Memmaao Elküldve: 2009-07-09 23:02 Társalgó

YELLOW írta: valaki esetleg használ kormány védõ huzatot vagy mi a nyavaját?
olyanra gondolok ami nem túl vastag, izléses (nó sárkány és társai), ilyen velúr, vagy neoprén (de lehet prém) anyagúra gondolok...

????????

Van olyan, hogy "ízléses" kormány-védõ huzat : : Ezekkel az a baj, hogy ha vékony is, már az is ronda és sokat vastagít a kormányon...

Memmaao Elküldve: 2009-07-06 22:43 gyári cd-és rádió

mate írta: Sziasztok,

nekem most kazis fejegység van bent. Kérdésem, mivel tudom rákötni az iPod-om? Fm transmitter, vagy bedugok egy kazettát amibõl kijön egy jack-es vég. Melyikkel tudok jobb hangminõséget elérni? Kiszeretném cserélni CD-sre, ez egy átmeneti megoldás lenne.

Én a telefonomhoz használok fm-transmitter-t, a hangminõség nagyban függ attól, hogy bezavar-e valamelyik rádiócsatorna, hogy hol van a telefon a kocsiban (minél közelebb van az antennához, annál jobb), összességében NEN SZERETEM!!, mert ha hosszú úton mész 40-50 km-ként (vagy gyakrabban) állítgathatod a frekvenciát, mert bezavar valami helyi rádió.

Memmaao Elküldve: 2009-07-06 22:38 Eladó 320 D Touring

Individual írta: Sziasztok. Törött 2001-es évjáratú e46 320d-met eladnám!
Bármi kérdés van írjataok
http://www.hasznaltauto.hu/3048186_bmw_320d_2001

Ha egy e46 ennyire összetörik, és a légzsák nem nyílik ki az nem normális! Egybe ennyiért ez szerintem nem megy el, szerintem szereld szét, és a használható alkatrészeket áruld ki, jobban jársz!

Memmaao Elküldve: 2009-07-03 11:39 Autóvásárlás

kempelen írta:
Memmaao írta: .....de a gyári e46 nekem "papás", de ez meg az én szoc. pont!


No látod! Pont azért tetszik nekem. Túl vagyok már a második "X"-en. De már a harmadikon is! Sõt a negyedik felé kifejezetten elegánsnak tûnik...

Hát igen, így a harmadik X-hez közel nekem még sok, de lehet tíz év múlva a negyedik X elött nekem is már lehet a fa fog tetszeni. Sõt, az e90 nyárfa díszbetétje kifejezetten tetszik: http://bmw.hu/hu/hu/newvehicle...lizer.html

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 23:03 Gumi

Robinson írta:
Lecgo85 írta: Goodyear Eagle f1 rõl mit kell tudni.Konkrétan 225/45-s méretrõl van szó.Volt vagy van valakinek most milyen?Szivesen elolvasnám a tapasztalatát.


Nekem írták a többiek anno, hogy a v mintás nagyon hangos, merthogy én is ezt néztem ki magamnak, nagyon mutatós. Nem hittem nekik teljes mértékben, de azért a pirellit választottam. Most viszont van egy pilot sport-om, ami szintén ilyesmi mintázatú, és most tapasztalom, hogy kegyetlenül hangos! Hozzá lehet szokni, engem (már) nem zavar, de ha úgy gondolod téged zavarna, akkor mellõzd!

Nem egy "némán suhanó" az tény,mivel v-mintájú, engem nem zavart a hangja és nagyon-nagyon jó a tapadása, igazi "esõ-menõ"! 205/55-ös méretben az új ára 18500/db, ami a legolcsóbb a piacon, és a goodyear nem egy sz@r, az biztos!

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 22:59 Valaki segítsen

pati írta: én gyárit vettem tömítés + plexi. azóta mind a kettö beázik
cumi. mindenhol ki lehet fogni a szart.

Akkor rosszul szerelték/ted be, szét kell kapni és újra egyberakni, esetleg a beázás egyéb okát keresni, lehet hátulról ázik. Gyári plexi gyári tömítéssel, ha nem anyaghibás, nem ázhat be!

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 22:56 Autóvásárlás

kempelen írta:
Robinson írta:
Amúgy részemrõl a faberakás is kizárva, de azt meg tudom, hogy van köztünk is olyan, akinek tetszik, az egyéni szoc probléma részemrõl


Igen, például részemrõl.

Nekem a sima mûanyag nem tetszik, az alu meg egyenesen....nem is mondom. Alu bazzeg, alu! Béláim! De nem baj ha másnak van!

Faberakás elképzelhetetlen igaz felsõ kategóriás luxuslimóknál, de legalább van. Ilyen hátsó lámpát viszont.....


Nekem fekete alu van, szebb, mint a mûanyag és fiatalosabb, mint a fa Az e90 faberakásai közt van olyan, ami tetszik, de a gyári e46 nekem "papás", de ez meg az én szoc. pont! Ha már így szétoffoltuk, a lexus lámpa még lexus-on is ronda, minden máson meg förtelem! Az új mazda6-on és a saab-okon is botrányos!

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 17:56 Valaki segítsen

Theo írta:
Memmaao írta:
Theo írta:
Memmaao írta:
Theo írta: Szerintetek ki lehet nyomni valamivel a tömítések helyét, vagy vegyek gyári tömítéseket?


Gyárit vegyél! Bármivel nyomod ki, nem zár úgy, mint a gyári, elõször tesóm sem vett új tömítést, neki is valami vizzáró sz@rral csinálták= új plexi, és ugyanúgy párásodott, mint elötte, és volt még1 kör szétszedni, tömítést venni stb...ezt inkább kerüld el!



Megkérdeztem Pécsen a Bmw szalonban a tömítést. Azt hittem leülök
4400 Ft lámpánként pofátlanság nem?

Eszedbe ne jusson a Schneider-nél megvenni! Még a Wallis-nál is drágábbak!!



Tud valaki szerezni nekem ilyen cuccot olcsóbban?
M.Attila tud ilyet szerezni?


http://festerbt.uw.hu/ Itt érdeklõdd meg, tesóm fél éve 7k-ért vette a kettõt.

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 17:37 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

sunny25 írta: itt van apám autoja 94-es omega b 2.5 td 6 hengers bmw motor amiben lassan ora szerint 280e km van. az ég világon semmi nagyobb baja nem volt! 9 éve van nála! az enyémben ami 320 d meg 230van és nincs baja! de ha nem fogom tudni eladni ezzel az óra állással akkor én is tekertetni fogom!! mert ma magyarországon majdnem csak ez számít! szoval nem csak a km számít!

bocs h ilyen hosszura sikerült, de ki kivánkozott belõlem ez a km mizéria!


Maximálisan egyet értek veled! Mindenben! Ha németbõl veszi az ember az autót, nyugodtan bele lehet ugrani egy 150-170-et futott autóba, mert a német utakat össze sem lehet az itthoniakkal hasonlítani, nálunk egy futómûvet fele annyi távon le lehet harcolni! 3 éves autónál a 150e a minimum, ami ennél kevesebbet futott, az ált bûzlik! Ha valaki nyúzza az autót, a turbót már 100e elött kinyírja, de általános használat mellett is csereérett lehet 150-170e alatt, ha meg kíméled, elfut 200eít is. A kuplung is kb 200e után lesz csereérett. De ezt mind bele kell kalkulálni a kötelezõ kiadásokba! Én szalonautót, 0km-est nem vennék! 200e-nél ráköltesz egy kicsit nagyobb összeget, 0km-nél meg a vétel napján buksz vagy fél milliót, két év alatt a kocsi felét (vagy többet), 3 évesen meg a 9-10M autót megkapod 3-4M-ért. A prémium kategória bukja a legtöbbet, és ekkora értékcsökkenéshez képest egy 70k kuplung, egy 150k turbó semmi!
Ezek a motorok 500e fölötti futást is kibírnak, a kopó alkatrészek persze nem véletlen "kopó alkatrészek". Helytelen használattal bármilyen motort meg lehet zavarni! A mi 2.5td opel campo-nk 400e-t futott nálunk az isuzu diesel motorral mielött eladtuk. A szerelõm szívó-diesel asconája már 970e-t futott, és nem a motornak nincs baja.

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 15:30 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

marc82 írta: Automata váltó, kisnavi, 6-os cd tár, sportülések, multikormány (telefon) elektromos gerinctámasz, ködlámpák, kb. ezek a fõbb felszereltségek. Cosmosschwarz metál szín (remélem jól írtam)

Ritka olyan autót kifogni, ami annyit mutat, mint amennyit ment! Pláne Magyarországit! Az enyém 2005.09.-es, németbõl behozott, volt benne 157000 km, ami három év alatt (2008 08.-ban vettem) szerintem reális és legalább nem magyar utakon futotta! Szóval ha az adásvétel elött nem informáltad le az autót, és megvetted, szerintem már semmit nem tehetsz. 320d-ben 180-200e szerintem nem sok. Az meg hogy mennyiért vetted, megint más téma, tesóm kocsija 2 évesen 2006-ban volt 4.3M, bõrbelsõ, króm-csomag, xenon, multikormány, harman-kardon, stb. és volt benne 78000 km (leinformáltan) Az enyém 3 évesen, full-extra (16:9 navi, hk-hifi, bluetooth stb.) volt 3.1M. Sok múlik azon, hogy mennyi idõd van megkeresni a legjobb autót a piacon, és hogy ha egyet korrektnek találsz, akkor mennyit szánsz arra, hogy vétel elött átnézesd szakemberrel. Sok helyen amikor elõkerül a festékréteg-vastagság mérõ, már kiderülnek a turpisságok.

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 15:13 Valaki segítsen

Theo írta:
Memmaao írta:
Theo írta: Szerintetek ki lehet nyomni valamivel a tömítések helyét, vagy vegyek gyári tömítéseket?


Gyárit vegyél! Bármivel nyomod ki, nem zár úgy, mint a gyári, elõször tesóm sem vett új tömítést, neki is valami vizzáró sz@rral csinálták= új plexi, és ugyanúgy párásodott, mint elötte, és volt még1 kör szétszedni, tömítést venni stb...ezt inkább kerüld el!



Megkérdeztem Pécsen a Bmw szalonban a tömítést. Azt hittem leülök
4400 Ft lámpánként pofátlanság nem?

Eszedbe ne jusson a Schneider-nél megvenni! Még a Wallis-nál is drágábbak!!

Memmaao Elküldve: 2009-07-02 15:08 Autóvásárlás

kissoma írta:
Timo írta:
kissoma írta: Sziasztok!

Esetleg ismeri valaki ezt az autót vagy tulajdonosát? Miért lehet ez ilyen olcsó? : Felkeltette az érdeklõdésemet. Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/2992500_bmw_320ci_2001


Olvass vissza, már volt szó errõl a kocsiról, és eléggé lehúzták


Visszanéztem, de csak annyit találtam, hogy nem valós a km, de ez elsõ ránézésre is nyilvánvaló. Még ha 250.000 km van is benne megéri az árát szerintem, feltéve ha csak ennyi baj van vele. Elég messze van tõlem, meg nem is terveztem most autócserét, de ebbe az árba beszámoltatnám az enyémet, abban bíztam, hogy valaki ismeri az autót közelebbrõl. De az árából ítélve felesleges lenne még megnézni is, biztos ronggyá volt törve, vagy halott a motorja.

Az biztos, hogy az orrával volt valami, a rendszámtábla nem túl szépen lett kikalapálva, elég csúnyán eláll.

Memmaao Elküldve: 2009-06-30 15:33 Valaki segítsen

Theo írta: Szerintetek ki lehet nyomni valamivel a tömítések helyét, vagy vegyek gyári tömítéseket?


Gyárit vegyél! Bármivel nyomod ki, nem zár úgy, mint a gyári, elõször tesóm sem vett új tömítést, neki is valami vizzáró sz@rral csinálták= új plexi, és ugyanúgy párásodott, mint elötte, és volt még1 kör szétszedni, tömítést venni stb...ezt inkább kerüld el!

Memmaao Elküldve: 2009-06-30 15:28 Valaki segítsen

YELLOW írta: tudod mi a baj?
nagyon elpolíroztad a plexit... túl hatékony volt a csodaszer...
vagy lehet a szélén ahogy políroztad elengedte egy kicsit a gumi és ott beszökö nedvesség miatt párásodik... nekem az indexem szokott, de alul van rajta egy repedés, gondolom amiatt


Theo írta: Pár napja beáznak az elsõ lámpáim,
tiszta pára az egész. Igaz a xenon hamar kiszárítja,
de egy autómosás vagy esõ és megint párában úszik
mindkét oldalon. Facelift E46 xenon lámpák.
Hogy kell ezt szétszedni, van valakinek képes service manualja errõl??
Neki merjek állni ennek itthon?
Elfáradtak a tömítések szerintem. Volt ilyen valakinek már?
És ha igen mibe kerül egy ilyen tömítés szett?
Jó sok kérdés de remélem valaki tud rájuk választ adni


Nem értek egyet Yellow-val, a "csodaszer" csak annyit szed le a plexivastagságból, hogy eltûnjenek a karcok, szóval néhány mikronnyi mínusz miatt nem párásodhat. Akkora erõvel meg nem lehet dõrzsölni, hogy tönkretedd a tömítést! Theo, alaposan nézd végig a plexit, hogy nincs-e megrepedve, a tesómé felül a rögzitõpont mellett elpattant, és akkor kezdett párásodni, ki is kellett párban cserélnie. Ha csak tömítés, az nem olyan vészes árban, lehet hogy csak az öregedett el. Minnél elõbb lépj az ügyben, mert ha sokáig párosodik, akkor besz@rhat a xenon-trafó, és az újonnan 100k, használtan ~14k!