Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-09-28 21:55 e36

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a "titkos" menüben mit mér az első LESE 01 menüpont?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-22 19:18 Autóvásárlás

feco7939 írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Csak a tanulság végett, le fogom írni a saját tapasztalatomat:
Első BMW-nk amit 1 hónapja vettünk, Ausztriából hozták be (egy kimondottan BMW-kre specializálódott illető aki 23 éve hoz be BMW-ket), 2002-es E46 318D, 42 000 km-el!!!! (tényleg annyi van benne!!!! a hitetlenek kedvéért, egy 77 éves emberé volt, első tulaja volt az autónak).......nagyritkán tényleg lehet még az "öreg" autók közt találni majdnem gyári autót (igaz, ritka mint a fehér holló)


nem akarlak megbántani, sőt megint tudom mit fogok kapni, de az az első vezetőülés nem 42ezer km-es, hanem 420ezer legalább... hihetsz amit akarsz. vagy annyira öreg bácsika lehetett, hogy minden ksizállás, beszállás alkalmával órákat töltött az ülés szélén. ott a combtámasz inkább lefelé áll. tény, hoyga küső, és minden falc, műanyag küszöb csak úgy csillog, mint amire 2 liter szilikont locsoltak. vannak, akik hisznek a mesékben. komolyan, esküszöm, nem sértésnek szánom, sőt ne legyen igazam. én átmennék rajta egy rétegvizsgálóval, amit előtte kalibrálok, a megfelelő kalibrálólapokkal, meg diaggal. A külsős képek valóban lenyűgözőek, meggyőző, de gondolod 42ezer km-es autóra nem csaptak volna le rögtön? főleg egy dízel BMW-re. sőt ha haszon is van rajta, gondolhatod kint milyen áron vették? saját magának is behozná, hisz, nagyon sok km lenne még benne hosszútávon.


azért sok sikert hozzá, és jó utakat! de ha valami olyan lesz, remélem azért megírod azt is


Gyere el, nézd meg élőben olyan műszerrel amivel csak akarod, nézd meg a papírjait, gyere le az aknába alá, és utána kezdjél el kekeckedni !!!!
Saját magának nem ilyen öreg autót hoz, x5-e van.



írtam, hogy nem kekeckedésből írtam. ha a közelben vagy, akkor megnézem. papírok... milyet akarsz? csinálok. és mit számít ha öreg az autó, ha ennyi km van benne? ha lehetne jó áron én 2004-es 0km-es E46-ot is megvennék. sőt. na mindegy, legyen ahogy gondolod. de mondom semmi kötekedési célom nincs, becs szó.


Ja csinálsz papírt meg mindent nagyon tudsz, komolyan mondom miattad kerülöm már ezt a fórumot.



Nos kedves márkatársak!
Száz szónak is egy a vége, ebben az autóban 42 ezer km van (azóta már 43), minden kis apró részlete ezt a km-t tükrözi az autónak, aki nem hiszi el, az jöjjön el és bizonyítsa az ellenkezőjét, ha megtud győzni az igazáról akkor felajánlok neki egy liter 20 éves igazi házipáleszt !!!!!
Igen, az ülés oldala ki van ülve, sőt a bal oszlopon ahol a plüss van azon is van egy 5-10 cm-es kopás ahogy a tata kapaszkodott kiszálláskor!
Nem gondolnám, hogy aki 23 éve BMW-k behozatalával foglalkozik és ebből akar megélni az hosszútávon trükközne, hetente hoz be 3 BMW-t, e mellett is ott állt egy ezüst E90-es 2006-os, abban 260 ezer volt, ha trükközne az ember akkor azt méginkább visszatekerte volna. Elmondta, hogy a 23 éve alatt 3 db ilyen autó ment át a keze alatt amelyik ennyi idősen ilyen kevés km-es volt. Rohadt ritka, de ki lehet fogni ilyen autót! Az hogy senki nem csapott le rá az csak az én szerencsém, mert a miénk lett még ha a fél országot át is kellett utazni érte. Örülünk neki és sok boldog km-t akarunk vele megtenni balesetmentesen élvezve a vezetésének minden percét!!!
Be fogok számolni folyamatosan ahogy szaporodik bele a km, hogy az olajcserén kívül mit kellett vagy nem kellett rajta csinálni.
Sokáig gondolkoztam, hogy leírjam e ezeket, mert gondoltam, hogy lavinát fogok elindítani vele és jönnek a hitetlenkedők és kötözködők, de szerintem nincs értelme vitázni.
További szép napot mindenkinek!



Szia!
Nem kell aggódni, egyszerűen a külföldiek, de főleg az osztrákok eszméletlen igénytelenek az autóik belsejére, épp a minap találkoztam osztrák üzletemberekkel a Q7 amivel jöttek úgy nézett ki mint a trágyadomb. Biztos van aki jobban megbecsüli az autóját, de nem ez a jellemző náluk.
Pl. nekem az osztrák hölgy aki használta az autót a bal első ajtó függőleges krédergumiját kikapargatta a körmével mert abban kapaszkodott ki-be szálláskor . Meg hasonló dolgok.
Szóval ezek ilyenek. Egy alapos kárpittisztítással lehet szépíteni a nyomokon.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-21 20:55 Autóvásárlás

feco7939 írta:
haka írta:
feco7939 írta:
Nem is 1,3 milláért vettük ........2,1 milla volt névre írva, regadóval, mindennel........de remélem megérte......majd beszámolok róla, ha szaporodnak bele a kilométerek, hogy mi a tapasztalat és hogy tényleg megérte e az árát.



Simán! Én 1,8 körül járok mondjuk multimédiával együtt és még 0,5-200 hátra van És 130-at mutatott az óra, nem 42-t



Ma voltam a szerelő havernál.......a kardánon még ott a gyári zsír szerinte Majd ha megjavult a Canonom, csinálok róla képeket az aljáról aknából ....... a hátsó gyári féktárcsának még semmi válla pl.



Gratula a géphez! Sok boldog kilométert!

Neo954 Elküldve: 2013-09-15 18:51 Heeelp...!

Mentija írta: Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni vagy inkább valami infót 1 szarvas bika rendbe rakta az e46ös bmwm elejét és jobb oldalát alkatrészeket keresnék hozzá a neten de nem találok semmi oldalt ahonnan lehetne rendelni. köszönöm


Szia!

Itt is vannak motyók: Starlineparts

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-15 15:55 Segítség, tanácstalan vagyok.

Pocses írta:
CraigTitus írta: Sziasztok.
Igazából tanácstalan vagyok,hogy mi mennyibe kerül és vajon le akarnak huzni a szervizeléssel vagy sem. Csak egy kb árra lennék kiváncsi,hogy ezek a javitatások mennyibe kerülnek,kerülnének.
Tehát most vettem egy 95-ös 316i-t.Még egy percet sem ültem benne de az első utam a szervizbe vezetett,pontosabban három szervizbe. Látni akartam hogy ki mit mond,mi a baja a kocsinak és a javittatás mennyibe fog fájni.
Hengerfejes a kocsi
Kaptam árajánlatokat csak szeretném tudni,hogy reális-e.
Tehát:-Hengerfej tömités csere+az ezzel járo javitása a hengerfejnek.Sikoltatás....stb
-szelepfedél tömités csre.
-Vizpumpa csere
-Fötengelynél folyik az olaj,nem tudom ott is valamilyen tömités csere.
-féltengely gumik cserélye
-illetve van egy két vizcsö amit cserélni kell.
Kérem,hogy irjatok egy árat ezek problémák megoldására.
köszönöm.
Titus


Szia!

És Te ezt a járművet megvetted? Mit néztél átvizsgálás közben a czeh 2-őt?


Szia!
Pocses! Nem írta mennyiért vette...

CraigTitus! Elsőre 80-140e körülre tippelek, bár én a helyedben vennék bele egy komplett bontott motort, meg megbeszélnék velük egy beszerelési garanciát oszt ámen.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-15 14:05 Szívócsonk-pillangószelep

Tano írta:
Neo954 írta:
copygrandee írta: Üdv Mindenkinek!
Teljesen új vagy itt a fórumon.
Látom rajtam kívül is sokakat foglalkoztat ez a kérdés. Bizonyára van aki tudja, hogy a E46 318D-ben (2004-es) is van ilyen eltörős ketyere? Köszönöm!


Szia!

Nem tudom biztosra mondani, de itt az ábrán van téglalap alakú tömítés (2 alkatrész)) , ami ezekhez a szelepekhez tartozik.
szívósor ábra

Üdv.:Neo


Annak a tömítésnek nincs köze ahhoz, hogy van-e benne pillangószelep, ez mindegyiknél van.
Egyszerűbb, ha kicsit alánézel a burkolatnak, és ha meglátod a szívocsonk alsó részén a pillangókat vezérlő vákumszelepet (hasonló az EGR-éhez), akkor van a tiedben is.


Ezért írtam, hogy nem tudom biztosra mondani.
De találtam leírást, hogy melyikben van, és az M47N motorokban van, az etk pedig ezt a motorkódot adta ki az ő autójához.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-14 22:58 Szívócsonk-pillangószelep

copygrandee írta: Üdv Mindenkinek!
Teljesen új vagy itt a fórumon.
Látom rajtam kívül is sokakat foglalkoztat ez a kérdés. Bizonyára van aki tudja, hogy a E46 318D-ben (2004-es) is van ilyen eltörős ketyere? Köszönöm!


Szia!

Nem tudom biztosra mondani, de itt az ábrán van téglalap alakú tömítés (2 alkatrész)) , ami ezekhez a szelepekhez tartozik.
szívósor ábra

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-09 15:51 Társalgó

Édes Istenem majdnem leestem a székről!



"Eladó egy szép 325-ös tds hamann BMW. Az autó teljesen gyári és tuningmentes...."

Ez normális?

Neo954 Elküldve: 2013-09-08 21:29 Motorolaj

YELLOW írta:
ignasow írta:
YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok! Lerágott csont tudom de a véleményetek érdekelne, szerintetek
TITAN CFE MC 5W-40 vagy ENEOS Premium Hyper 5w-30 ? 2000 évj. 136Le E46 320D
Most Mobil 1 van benne 5W40, de kicsit hangos hidegen a motor és indítás után késik az olajnyomás is (kb. 1 mp) pedig a szint jó nem nagyon eszi az olajat. Olajcsere elött minden okés volt és nem volt ilyen hangos sem, előző gazdája Castrol 10W40 re emlékszik de remélem nem az volt benne. Üdv.


hidegen hangosság, lehet a túl híg, de a túl sűrű, hideg viszkozitási oldal miatt is. ha ugyanúgy 5w-set raksz bele, ott vagy ahol a part szakad...


Értem, te milyet ajánlanál? Üdv.


én az FL előttibe 5w-30-at tennék. a márkát kellene jól megválasztani. de ha valóban kakszi a hidrotőke, akkor már nem számít mit raksz bele nem segít semmit rajta. én kipróbálnám az Eneos-t. miért? mert nem drága olaj, de jó. valószínű legközelebb nekem is ez fog menni, úgyis 10ezrenként cserélem. előtte viszont a helyaedben lehet csinálnék egy belső mosóadalékos tisztítást. bár ha nagyon dzsuvás, akkor egy tisztítás sokat nem ér. ha nem jut el a megfelelő nyomás időben, akkor csörömpöl a tőke. ha rosszabb állapotú az olajszivattyű, akkor szoktak sűrűbb olajjal kísérletezni, de ugy hidegen az sem ér semmit, az első pár másodpárcben.


Sziasztok!

Az 1mp-es olajnyomáslámpa elalvás az semmi, nekem olajcsere előtt volt 3-4mp-is, olajcsere után ismét fél-1mp.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-08 21:22 Recsegő elektromos ablak

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, vezetőoldali ablakom mikor felér teljesen és nyomva hagyom a gombot akkor nem áll le a motor, hanem elkezd kerepelni mint egy géppuska.
Gondolom nem tesz jót az ablakemelő szerkezetnek.
Mi lehet a probléma?
Előre is köszi a segítséget!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-02 19:04 e36

Belze írta:
Neo954 írta:
Belze írta: Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lehet átégett a kipufogó tömítésed, nézd meg a kipufogócsonk és a hengerfej környékét nincs-e korom valahol, illetve a kipufogócsonk és a kipufogócső találkozását is nézd meg.

Üdv.:Neo



oké, holnap ránézek, remélem hogy tényleg ez lesz

ui: feszítő görgő ment szét, szal azonnal csere is lett, a probléma megoldva, köszönöm azért a tippet, kár h nem az volt, sztem olcsóbban ki jöttem volna:\


Szivesen! Lényeg, hogy meglett a hiba!
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-02 14:51 Segítsetek!

zolika07 írta: a bal oldali indexem most elszált 2.jára, az 1. esetnél faterom piszkált valamit a riasztóval meg járatta és megjavult de most nem sikerült, a jobbos normális müködik és a visszajelzőn se mutat ha indexelek viszont a karhibát kizárja, hogy a vésszvilogónál se világit. Valaki tud valami megoldást


Nézd meg a biztosítékokat, oldalanként külön van, a relék lábait fújd meg contakt-spray-vel, esetleg valahol kikoptatta a kasztni a vezetéket, és letestel.
Ha nincs meg a hiba akkor nézd meg még a biztosítéktábla alját 4 torx fejű csavar fogja (jó hosszúak, és a 2 belső elég bűvészkedős), és ha leakasztod róla a két körcsatit fejre tudod fordítani, ott mennek a kábelek, lehet ott a hiba.
Elsőre ennyi ötletem van.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-09-01 16:15 e36

Belze írta: Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lehet átégett a kipufogó tömítésed, nézd meg a kipufogócsonk és a hengerfej környékét nincs-e korom valahol, illetve a kipufogócsonk és a kipufogócső találkozását is nézd meg.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-30 21:06 Társalgó

Sziasztok!

Érdekes ez a téma.
Én elég hirtelen lettem BMW tulajdonos, nem előre eltervezett szándékkal, bár kacérkodtam az ötlettel.

Nekem 5 évig egy 1,7 D Combo-m volt (Isten nyugosztalja!), ami az idén tavaszra szétrohadt, úgyhogy gyorsan kellett egy autó, aztán kinnt találták ismerősök ezt a tds-t , örültem neki mert 6 hengeres, és nagyon tetszik a hangja meg diesel.
Beleültem és csak autóztam vele, aztán 700km és semmi, minden ismerősöm akivel találkoztam el volt ájulva, én meg mondtam hogy ez is csak egy autó.

Aztán jött a márciusi hó nyárigumival, az akkora élmény volt számomra, hogy nem tudom elmondani, 80 kilométert mentem baja-szekszárd-baja útvonalon 2 óra volt de 3 napig fülig ért a szám, persze a rokonok nem értették minek örülök ennyire. Mint később kiderült sperr van a gépben ami még jobban meglökte az adrenalinomat.
Ahogy teltek a kilométerek kinéztem az autóból láttam hogy mások hogy küzdenek a "fapados" verdákkal, miközben nekem bőrön kívül fullos a verda, és belegondoltam hogy mennyibe került az autó megint csak mosolyogtam.
Olyan érzésem van néha mintha egy elit társaság tagja lennék, nemtudom miért, de nagyon jó érzés.

Én így lettem BMW-s, mióta megvan nagyon sok örömöt adott nekem, és remélem még nagyon sokat ad is ez a BMW.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-20 20:25 Motorolaj

Stubiflex írta: Nalam a moinimum és a maximum között kb másfél liter van.

Mindkettő Castrol gyártmány. Az 5W-40 Turbo Diesel Edge a másik nem.

Felhabzik?

YELLOW írta:
hil írta:
Neo954 írta:
Stubiflex írta: Castrol 5W-30 van a motorban, minimum szintig. Felönthetem egy liter Castrol, 5W-40-el?


Szia!
Ha minőségben nincs különbség, illetve szintetikus mindkettő akkor szerintem nincs akadálya. Biztos belemegy egy liter a minimum és a maximum szint között? Szerintem nem.
Üdv.:Neo

Sziasztok!
Az pont egy liter
hil



ez minden blokkra igaz? mer azért nem mindegy, hogy 4 hengeres motorból hiányzik 1 liter, vagy egy 6 hengeresből. vagyis így gondolom. érdekel, azért kérdezem.




Sziasztok!
Nekem 6 hengeres blokkom van 6,9 liter olajtöltettel, és fél liter van min max között.
Szerintem nem habzik fel nézd meg az API ACEA meg a többi jelzést ha egyezik, és mindkettő full szintetikus akkor szerintem nemfog.
Üdv.:Neo