Padre323i Elküldve: 2013-10-16 20:10 Segítsetek!
tomy1228 írta:
Ez a HK-val szereltekben van,térhangzás tudod vele bekapcsolni!
Köszönöm!
Padre323i Elküldve: 2013-10-16 20:10 Segítsetek!
tomy1228 írta:
Ez a HK-val szereltekben van,térhangzás tudod vele bekapcsolni!
Padre323i Elküldve: 2013-10-16 20:07 Segítsetek!
KOGE86 írta:
Nálunk az X5-ben a PDC ki/be kapcsolo gomb.mivel nem látom rendesen csak tipp.
Padre323i Elküldve: 2013-10-16 19:50 Segítsetek!
Padre323i Elküldve: 2013-10-10 18:26 Motorolaj
Tirko írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával küzdök: az autó hidegen pöccre indul, az elején kicsit hangos a motor de ez ahogy melegszik alább hagy. Többször ellenőriztem az olajszintet korán reggel majdnem 0 fokban maxot mutatott a pálca hidegen, ezt megismételtem meleg motornál is ott sem volt eltérés. DE mikor még a motor nem teljesen üzem meleg leállítom kb 3 percre aztán újraindítom ekkor kb 5-6 másodpercig kigyullad a sárga olajnyomás lámpa. Ma délután meleg motornál leellenőriztem a szintet alsó vonásig volt. Teljesen hektikus az egész! Mit tehetnék? 5w 40 Castrol edge td olaj van benne(320d 2000es évj.)Cseréljek más olajra vagy csak töltsek utána? vagy esetleg az olajnyomásmérő rossz?! Kérlek ha vki tud valamit írjon!
Üdv Tirko
Padre323i Elküldve: 2013-10-01 10:13 Hűtővíz..:S
YELLOW írta: én nem tudom ki hogy van vele. de már korábbi években is észre vettem, hogy iylenkor, mikor hűvösebb lesz, mikor megállok a kapu előtt vagy épp kereszteződés, akkor többször megy a ventim, mint nyáron az über kánikulába. sőt nyáron idán pl egyszer ha hallottam. most meg szinte rendszeres, ha megállok.
warum?
Padre323i Elküldve: 2013-08-04 18:16 Klíma
lalada írta: sziasztok!
A következő jelenséget tapasztaltam: bekapcsolom a klímát, álló autónál adok gázt kb 1000-1200-es fordulatig, és gázadásra ütemesen egy hülye vinnyogós-búgós hangot hallani, de ez kb 1500-ra elmúlik. Ez mi lehet? Kompresszor hiba? Amúgy jól hűt, nincs vele gond. Köszi!
Padre323i Elküldve: 2013-07-18 09:30 320d Motor
Tano írta:szotakdavid írta: Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
Igen, jól mondták, bruttó 73 volt maga a ház, a fehárvári BMW szervízben a Rack-nál csináltattam. A szerelés 32 volt, tehát ha otthon megcsinálod akkor ennyi lejön. Járulékos költség is akad, tömítés, olaj és fagyálló pótlás. Ott ezeket is elég jó áron mérték, de ezt sajnos otthon nem tudtam volna megcsinálni magamban.
Padre323i Elküldve: 2013-07-08 09:13 320d Motor
zoliika írta:
Akkor az ÉN autómat nagyon elkúrták!Eu4-es ezt garantálom mindenkinek!
Padre323i Elküldve: 2013-07-07 20:07 320d Motor
valter320d írta:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?
Padre323i Elküldve: 2013-07-07 19:50 320d Motor
valter320d írta:valter320d írta:Padre323i írta:szotakdavid írta:Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.
Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??
Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.
Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46
Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA
És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!
Padre323i Elküldve: 2013-07-07 19:13 320d Motor
szotakdavid írta:Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.
Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??
Padre323i Elküldve: 2013-07-07 19:08 320d Motor
Padre323i Elküldve: 2013-06-28 12:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Pocses írta:
Köszi Padre!
Itthon nem kapok esetleg? Vagy jóval drágább?