Pista01 Elküldve: 2022-08-03 18:54 Egyenetlen alapjárat
Pista01 Elküldve: 2022-08-03 18:54 Egyenetlen alapjárat
Pista01 Elküldve: 2022-04-19 19:13 A kulcs kiesik menet közben .
Pista01 Elküldve: 2021-07-14 18:09 Segítsetek!
Pista01 írta: Sziasztok ! Olajat cseréltem az autóba, ezután az olaj csere számlálót reseteltem . Sajnos nem csak azt reseteltem hanem másik két dolgot is és azóta világit a kézifék vissza jelző . Remélem tudok segíteni . Sajnos képet nem tudok beszúrni .
https://photos.app.goo.gl/WJj1rAzgcg6oDCA9A
https://photos.app.goo.gl/SAR1yTuGEQwmpAwe7
https://photos.app.goo.gl/35g3JSaJ29EGPLMo7
Pista01 Elküldve: 2021-07-06 11:59 Segítsetek!
Pista01 Elküldve: 2021-01-19 08:59 Keréknyomás
Pista01 írta: Sziasztok ! Abba tudnátok nekem segíteni hogy a 2005 ös 1es 120i be külön guminyomás szenzor figyeli a keréknyomást vagy nem ?
Pista01 Elküldve: 2021-01-07 12:03 Keréknyomás
Pista01 Elküldve: 2019-11-19 11:55 riasztó gond
Pete78 írta:Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom .
https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html
Pista01 Elküldve: 2019-11-18 13:12 riasztó gond
Pista01 Elküldve: 2019-11-11 22:22 Füstprobléma!
konkolyd írta:Pista01 írta:YELLOW írta:konkolyd írta:Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.
Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség
én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.
Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve
Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.
Pista01 Elküldve: 2019-10-24 12:15 Füstprobléma!
YELLOW írta:konkolyd írta:Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.
Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség
én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.
Pista01 Elküldve: 2019-10-22 14:36 Füstprobléma!