Pista01 fórum hozzászólásai

Pista01 Elküldve: 2022-08-03 18:54 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok valaki járt már hasonlóan mint én ? Meleg időben indítás után nagyon ingadozik az alapját míg nem adok neki egy kis gázfröccsöt. Csak meleg időben csinálja de gázadás után egyből megjavul . kb 2 hónapja kezdte ezt az anomáliát . Valakinek volna tippje hogy mi miatt rosszalkodik az autóm ? Olajcsere idő szerű volt és akkor ki lettek cserélve a gyertyák és a gyújtó trafók is de az anomália megmaradt. Az alany egy 2005 benzines 120i .

Pista01 Elküldve: 2022-04-19 19:13 A kulcs kiesik menet közben .

Sziasztok, sajnos a kulcsom kiesik a helyéről menet közben ha picit rosszabb minőségű úton közlekedem , illetve kézzel is simán ki tudom húzni . Olvastam külföldi fórumokon hogy nem egyedi eset(https://www.babybmw.net/forum/...hp?t=82454). A csere alkatrész külföldről úton van ,cseréje nem bonyolult. Viszont láttam olyat talán extraként lehetett kérni , hogy a hamutál helyén egy tálca van és elég csak abba bele tenni a kulcsot . Ezt a dolgot szeretném én is kivitelezni utólag de nem tudom hogy hívják azt a tálcát és honnan tudnék ilyet szerezni . Az alany egy 1 es 2006 120i. Segítségeteket előre is köszönöm !

Pista01 Elküldve: 2021-07-14 18:09 Segítsetek!

Pista01 írta: Sziasztok ! Olajat cseréltem az autóba, ezután az olaj csere számlálót reseteltem . Sajnos nem csak azt reseteltem hanem másik két dolgot is és azóta világit a kézifék vissza jelző . Remélem tudok segíteni . Sajnos képet nem tudok beszúrni .
https://photos.app.goo.gl/WJj1rAzgcg6oDCA9A
https://photos.app.goo.gl/SAR1yTuGEQwmpAwe7
https://photos.app.goo.gl/35g3JSaJ29EGPLMo7








Itt hagyom a megoldást hát ha segít valakinek, kb 2 hónapja cseréltek hátsó fék betétet és tárcsát de kopásérzékelőt nem . Kiskunfélegyházán ki cserélték és azóta megint szuper a gép.

Pista01 Elküldve: 2021-07-06 11:59 Segítsetek!

Sziasztok ! Olajat cseréltem az autóba, ezután az olaj csere számlálót reseteltem . Sajnos nem csak azt reseteltem hanem másik két dolgot is és azóta világit a kézifék vissza jelző . Remélem tudok segíteni . Sajnos képet nem tudok beszúrni .
https://photos.app.goo.gl/WJj1rAzgcg6oDCA9A
https://photos.app.goo.gl/SAR1yTuGEQwmpAwe7
https://photos.app.goo.gl/35g3JSaJ29EGPLMo7






Pista01 Elküldve: 2021-01-19 08:59 Keréknyomás

Pista01 írta: Sziasztok ! Abba tudnátok nekem segíteni hogy a 2005 ös 1es 120i be külön guminyomás szenzor figyeli a keréknyomást vagy nem ?


Sikerült kiderítenem itt hagyom a választ hát ha valakit érdekel vagy segít neki . RPA van benne nincs külön szenzor a kerekekbe .
A gumiabroncsdefekt-kijelző menet közben
ellenőrzi a gumiabroncsok levegőnyomását.
A rendszer jelzi, ha az egyik gumiabroncsban
a levegőnyomás egy másik gumiabroncs levegőnyomásához képest jelentős mértékben
lecsökkent.
Nyomáscsökkenés esetén változik a dinamikus
legördülési sugár és ezzel együtt a kerekek
kerületi sebessége. A rendszer felismeri ezt
a változást és gumiabroncsdefektként jelzi



Pista01 Elküldve: 2021-01-07 12:03 Keréknyomás

Sziasztok ! Abba tudnátok nekem segíteni hogy a 2005 ös 1es 120i be külön guminyomás szenzor figyeli a keréknyomást vagy nem ?

Pista01 Elküldve: 2020-06-19 09:49 Jeladó

Sziasztok ! Azt szeretném meg tudni hátha valaki tudja rá a választ hogy a 2005 e87 120i be a guminyomást mi figyeli ? Külön szenzor ? Válaszotokat előre is köszönöm !

Pista01 Elküldve: 2019-11-19 11:55 riasztó gond

Pete78 írta:
Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom .


https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html


Köszönöm! A biztosíték jó, de ki cseréltem semmi változás . Majd ha lesz rá több időm végig nézem a vezetékezést hátha ott a hiba

Pista01 Elküldve: 2019-11-18 13:12 riasztó gond

Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom .

Pista01 Elküldve: 2019-11-11 22:22 Füstprobléma!

konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.



Pista01 Elküldve: 2019-10-24 12:15 Füstprobléma!

YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve

Pista01 Elküldve: 2019-10-22 14:36 Füstprobléma!

Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.