Pistamann Elküldve: 2012-10-06 13:11 kézifék állítás
Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.
Pistamann Elküldve: 2012-10-06 13:11 kézifék állítás
Pistamann Elküldve: 2012-09-07 00:14 Motortartó gumibak
Pistamann Elküldve: 2012-08-11 22:36 E46 320d kombi porlasztócsúcs
czellaia írta:Pistamann írta:csanadizoli írta:czellaia írta: Kedves mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.
Nagyon köszönöm:czellaia
Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?
Szeva
Próbáld meg ezt a számoz. Szerintem olcsóbb lesz és garit is adnak meg mérési papírokat. 70/6067378
188000km van az autóban,de nem maguktól mentek gajra szerintem.Tankoltam egy gagyi kuton
mert már jelzet a lámpa.5000-ért raktam bele.Másnap kezdte a füstölést nehezen megindulást stb.Nem lehet véletlen,valószínű vizes lehetett az egyébként is szar trutyija amit árulnakÜdv.
Pistamann Elküldve: 2012-08-11 15:43 E46 320d kombi porlasztócsúcs
csanadizoli írta:czellaia írta: Kedve mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.
Nagyon köszönöm:czellaia
Hello!
Csak ugy kiváncsi lennék,hogy mennyit birtak ki km-ben a porlasztócsucsaid?
Pistamann Elküldve: 2012-08-10 21:54 BMW e46 Antenna
kempelen írta:hancurozo írta:kempelen írta:Pistamann írta: Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy a rádiómnak gyenge a jele. Bp.-ről kimegyek akkor már nem jön be semmi.
16:9-es nagy navis fejegységem volt, beszereltettem egy másikat és továbbra is ez a baj. A kábeleket átnéztük, hátul a csomagtartóban lévő jelerősítő kiválóan működik. Utánaolvastam és állítólag gyakori probléma, hogy a szélvédőn lévő vagy a hátsó csomagtérajtó műanyag borítása alatt megtörik az antenna (azt hiszem az ablakfűtő szálakat használja) és akkor kampec. Tud valaki olcsó és jó megoldást?
meg kell nézni a hátsó ajtó átvezetőjénél, hogy a sok nyitogatástól nem törött e meg az antenna vezetéke. Két gumiharmonika szerű átvezetést is fogsz találni le kell őket húzni óvatosan és alájuk nézni....
Nem tudom változott-e a facelift után, de ha jól tudom a touringnál a bal hátsó oldalablakba van az antenna. Alatta van az jelerősítője. Ez hajlamos arra, hogy nedves legyen (nem tudom beázás vagy más ok, de sok touringnál találkoztam erősen oxidált jelerősítővel)
Igen az is lehetséges, de megy fel a hátsó ajtóba is egy másik szál vezeték abból a jelerősítőből, ami a bal hátsó oldalablak alatt van. Legalábbis nekem megy fel, bár nem tudom ez valami opció volt e vagy mindegyikben széria.
Pistamann Elküldve: 2012-08-10 21:51 E46 320d kombi porlasztócsúcs
jrtom írta: Szia!
Az hülyeség, hogy nem lehet felújítani! Jó persze ha annyira szar a csúcs, hogy már nem éri meg a renoválás akkor nincs más mint egy másik vétele.
Lehetőleg tényleg profikhoz kell vinned mert nem játék, ha mondjuk szarúl sikerűl a felújítás akkor még a motor is kárát láthatja a mókának.(megolvad a dugattyú stb.)czellaia írta: Kedve mindenki!A minap kileltek szedve a csúcsok,elvitték beméretni nem tudom hova.
Ma hívott a szerelő hogy a négyből egy teljesen szar,a többi három csak félig szar.
Nem tudom mi tévő legyek,a felújítást nem nagyon ajánlják.A szerelő is keresget és telefonálgat hátha tud valamit intézni.A legjobb persze az lenne ha vennék 4 újat darabját 90.000.ezerért csak most nem nagyon van kedvem hozzáVan egy cég Győrben:turbó-tec kft.
Felhívtam őket és elbeszélgettem egy kedves úrral aki azt mondta hogy náluk 40.000.+áfáért
teljesen felújítják darabját és 24 hónap garanciát vállalnak km megkötés nélkül és természetesen csak gyári bosch alkatrészekkel újítanak.Kérdem én ha két év garit adnak akkor miért nem ajánlja a legtöbb ember a felújítást.Mondjuk szerintem ez egy komolyabb cég lehet komolyabb háttérrel.A honlapjuk is igényes.Ja és még szólt a szerelő hogy valami turbó felé menő cső sajnos elfáradt nem repedt nem lyukas hanem szitás és nyomja az olajat.
Komolyabb cső lehet mert 47.000.ezer körül van.Kérném a hozzá értőket írjanak pár sort hogy ők mit tennének.
Nagyon köszönöm:czellaia
Pistamann Elküldve: 2012-08-10 01:24 BMW e46 Antenna
Pistamann Elküldve: 2012-08-10 01:16 Hangszóró infó
csbalu írta: Tegnap jóhiszeműen nekiálltam kibontani a hátsó hangszórómat a csomagtérből... nem jutottam valami sokáig. Nem tudtam leszedni a kárpitot előle. Addig eljutottam, hogy a biztonsági övnél nevő műanyagot ki kell pattintani és a látható helyen levő 2 csavart kicsavarni. Valaki tudna segítséget vagy robbantott rajzot adni? Online ETK-ba csak az ajtóban levő hátsó hangszóró robbantott találtam meg. Előde is köszi mindenkinek! (e46 touring)
Pistamann Elküldve: 2012-08-10 01:02 Most vettem BMW-t
vivaladiesel írta:BalaBMW írta:vivaladiesel írta:Pistamann írta:
Meglett a probléma. A kipufogógáz szépen "kitisztult" a kartergázszűrő cseréjével. A beltérbe a szag hátul az aksi alatt lévő lyukból jött, ahonnan hiányzott a műanyag dugó Úgyhogy minden jóó...kocsi is szebben húz..
Örülök, hogy meggyógyult a verda! Sajnos nem lehet elégszer leírni a kartergáz szűrő cseréjének fontosságát!! Ez minden dízelre vonatkozik (talán még a TDS-ekben nem volt ilyen)
Aki nem cseréli annak a motorban lévő tömítések, rosszabb esetben a turbó halálával kell számolni!
A szűrő nem nagy összeg: 12-14 000ft (kb) és a cseréje is gyerekjáték.
Nekem most van kartergáz szűrő cserén. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz utána! Tegnap hazafelé figyeltem, hogy olyan felhőt hagyok magam után, hogy "öröm" nézni... Észrevehető ettől más változás is? Gondolok olyanra, hogy fogyasztás csökkenés, vagy gyorsulás növekedés vagy akármi? Soha nem volt a családban dízel autó szóval még minden új'
A leglényegesebb változás általában az, hogy az autó élénkebb/dinamikusabb lesz. Ez leginkább a 120/130 km/h feletti tempónál történő padlógázos gyorsításkor figyelhető meg. (legalábbis én ilyen jellegű változást tapasztaltam )
Ha eddig esetleg "nyomta ki" az olajat az olajbeöntő sapkánál akkor az elméletileg megszűnik...
Egyébként attól függően, hogy tapasztalsz-e bármilyen változást a motorban lévő tömítéseid illetve a turbód szempontjából nagyon hasznos volt a szűrőcsere! Én azt javaslom, hogy minden 3. olajcsere alkalmával ismételten cseréld! 13-14 000ft nem nagy pénz ahhoz képest, hogy mekkora bajt tud csinálni!
Hozzáteszem, hogy Németországban minden 2. olajcsere alkalmával cserélik a kartergáz szűrőt, itthon meg általában (és itt most a kontár szerelőkre is gondolok) azt sem tudják, hogy létezik.
A turbók elhalálozásának gyakori oka ennek a kis szűrőnek az eltömődése! (illetve az, ha hajtás után nem hűtik vissza alapjáraton!)
Pistamann Elküldve: 2012-07-24 21:00 NAVI
zpeitli írta:kempelen írta:zpeitli írta: Sziasztok,
Szépen elfüstölt az E46-osom 16:9-es board monitorja egy ügyes klímatisztítás után.
Egy barátom nagyon jó áron felajánlott nekem X5 16:9-est, de erős a gyanúm, hogy nem passzol bele. Tudnátok segíteni, hogy beépíthető-e az X5 monitor az E46-ba elfogadható módon?
Köszönöm előre is!
Elég hülyén nézne ki E46-ban, mert az X5-ösben nincs meg a bemetszett vonalvezetés, ami az e46 sajátja... Ha számít a külalak, akkor szerintem felejtős.
Elszállt a monitor és a fejegység része is?
Úgy tűnik első ránézésre, hogy kazetta-mecha alatti panel táp részére folyt a klíma tisztítót és ezért égett el.
Csatlakoztattunk a helyére egy másik board monitort az működött rendesen...
Pistamann Elküldve: 2012-07-18 00:17 Multimédia beszerelés
pneurob írta:matya80 írta: Hello mindenkinek!
Laikus vagyok a témában, de szeretnék egy ilyet vagy hasonlót az autómba:
http://www.powertuning.hu/1020...esz-a.html
Tud valaki segíteni, hogy mennyire bonyolult a beszerelése, kell-e valami egyéb dolgot venni hozzá, hogy jól működjön, vagy a beszereléshez?
Jelenleg HK rendszer van az autómban, gondolom összehozható vele?
Előre kösz, ha valaki tud segíteni, akár egy link is elég lenne.
Mi tartunk ilyet állandóan raktáron, az országban 4 helyen van beszerelő szakember. Nyíregyházán 204d1 foglakozik vele, de megoldható Várpalotán Bp-n és Keszthelyen is. Ha van meglévő navigációd, akkor kicsit gáz a dolog, mert a műszerfaltól el kell vezetni egy kábelt a csomagtartóba és ezért ki kell venni az üléseket meg a padlókárpitot is. Ha egyszerű rádiód van, akkor nem nagy dolog megcsinálni. A digitális TV modult külön kell rendelni.
http://www.schmiedmann.hu/DYN4...reses.aspx
http://www.schmiedmann.hu/DYND...reses.aspx
Pistamann Elküldve: 2012-07-18 00:12 Most vettem BMW-t
Alesi írta:Pistamann írta:csatis1 írta:YELLOW írta:Pistamann írta:jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki
Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.
Szia.
Még mindig küzdök a kipufogószaggal. Enyhült a dolog a kartergáz szűrő cseréjével. De még van. Ráadásul valahogy bejön az utastérbe is. Állítólag a kipuff oldalon nincs szívárgás. Vagy korom.
Van valami tipped?
ha az utastérbe is bemyeg, akkor azt szokták mondani, hogy a flexicső, ami a leömlő és a cső között van, az szokott behalni.
Ezt csak megerősíteni tudom saját tapasztalatból. A flexicsövet cserélnem kellett, aztán a kipufogószag is megszűnt.
Ez ok. Én is erre gondoltam amikor elvittem kipufogóshoz. De elég meggyőzően mondta, hogy nem hall szivárgást és nem lát kormot. (mondjuk le van gyárilag takarva) Mellesleg ha a légkondi megy vagy egyszerűen fent van minden ablak akkor nem jön be szag...venti mondjuk megy. esetleg a belső keringetés miatt nem jön be?
A flexicső nekem elég durva csörgő hangot is adott alapjáraton, az elég észrevehető lenne, ha ez lenne a baja!
Pistamann Elküldve: 2012-07-05 23:49 Most vettem BMW-t
csatis1 írta:YELLOW írta:Pistamann írta:jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki
Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.
Szia.
Még mindig küzdök a kipufogószaggal. Enyhült a dolog a kartergáz szűrő cseréjével. De még van. Ráadásul valahogy bejön az utastérbe is. Állítólag a kipuff oldalon nincs szívárgás. Vagy korom.
Van valami tipped?
ha az utastérbe is bemyeg, akkor azt szokták mondani, hogy a flexicső, ami a leömlő és a cső között van, az szokott behalni.
Ezt csak megerősíteni tudom saját tapasztalatból. A flexicsövet cserélnem kellett, aztán a kipufogószag is megszűnt.
Pistamann Elküldve: 2012-07-05 23:45 Most vettem BMW-t
csatis1 írta:YELLOW írta:Pistamann írta:jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki
Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.
Szia.
Még mindig küzdök a kipufogószaggal. Enyhült a dolog a kartergáz szűrő cseréjével. De még van. Ráadásul valahogy bejön az utastérbe is. Állítólag a kipuff oldalon nincs szívárgás. Vagy korom.
Van valami tipped?
ha az utastérbe is bemyeg, akkor azt szokták mondani, hogy a flexicső, ami a leömlő és a cső között van, az szokott behalni.
Ezt csak megerősíteni tudom saját tapasztalatból. A flexicsövet cserélnem kellett, aztán a kipufogószag is megszűnt.
Pistamann Elküldve: 2012-07-05 01:09 Most vettem BMW-t
jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki
Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.