Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 19:10 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Na hali, megint én!
A kettő közül melyiket érdemesebb, ajánlatosabb rátenni a kocsira??!
Mindkettő R 18!
1. ET 20 8"
2. ET 34 8.5"
Ill. mekkora méretű gumikkal lesz jó?
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 18:46 EWS+Kulcs...

[quote="YELLOW"]
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!


túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.


Ennyin nem sértődök meg!
Nem az a cél, hogy pulton jól mutasson, egyszerűen tetszik nekem ez a bicskakulcsos dolog!!
Az a fura, hogy sehol nem írják, hogy ne vedd meg mer nem lesz jóóó.....
Mi lehet erre az értelmes megoldás, hogy funkciójában is jól működjön?!
Ill. mit is kellene pontosan kiforrasztani és arrébb tenni?!


jah várjál, és elvileg a Key Memory-k sem módosíthatók. vagyis nem fog a kulcshoz rendelődni, ha minden igaz.

ezt a tekercset:
mondjuk ez nekem fura... mármint a transponder chip jelzés.
meg maga a töltés jelzés is. oké, hogy az alapján tölt, de ott van az az azonosító része is, amit az EWS azonosít. legalábbis a sima kulcsokhoz képest úgy lenne logikus. vagy legalábbis akkor a chip a tekercsen kerezstül kommunikál. de a sima kulcsban meg csak tekercs van.
mondjuk kis vezetékkel beforrasztva megoldható talán. és valahogy közelebb tenni a házba, mármint a ház széléhez. modnjuk az FL előtti kulcsoknál ez sokkal egyszerűbb. mert ott külön van totál az EWS-nek az aznosítója. szerintem inkább azokhoz a kulcsokhoz való.
őszintén szólva nem tudom. de nem si foglalkoztatott ez nagyon, mert sosem tennék ilyet. valamilyen szinten jó a bicska kulcs, Opelhoz az van, de...
azért nem írják le, mert akkor nem tudnák eladni. de mondom régi fajta E46 kulcshoz sokkal egyszerűbb.


Ezen agyaltam én is, hogy ha kiforrasztom, de vezetékkel ugyan úgy megmarad összeköttetésben akkor töltenie kéne ugyan úgy az aksit,nem?!
A kapcsolat megmarad!?


itt a régi kulcsos megoldás:
itt az FL előtti:
mondjuk vannak kínai kulcsok, amikben a régi kulcshpz hasonló megoldás van

Köszi!
Egyet feláldozok, remélem sikerül megoldani, ha nem így jártam...


Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 18:31 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!


túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.


Ennyin nem sértődök meg!
Nem az a cél, hogy pulton jól mutasson, egyszerűen tetszik nekem ez a bicskakulcsos dolog!!
Az a fura, hogy sehol nem írják, hogy ne vedd meg mer nem lesz jóóó.....
Mi lehet erre az értelmes megoldás, hogy funkciójában is jól működjön?!
Ill. mit is kellene pontosan kiforrasztani és arrébb tenni?!


jah várjál, és elvileg a Key Memory-k sem módosíthatók. vagyis nem fog a kulcshoz rendelődni, ha minden igaz.

ezt a tekercset:
mondjuk ez nekem fura... mármint a transponder chip jelzés.
meg maga a töltés jelzés is. oké, hogy az alapján tölt, de ott van az az azonosító része is, amit az EWS azonosít. legalábbis a sima kulcsokhoz képest úgy lenne logikus. vagy legalábbis akkor a chip a tekercsen kerezstül kommunikál. de a sima kulcsban meg csak tekercs van.
mondjuk kis vezetékkel beforrasztva megoldható talán. és valahogy közelebb tenni a házba, mármint a ház széléhez. modnjuk az FL előtti kulcsoknál ez sokkal egyszerűbb. mert ott külön van totál az EWS-nek az aznosítója. szerintem inkább azokhoz a kulcsokhoz való.
őszintén szólva nem tudom. de nem si foglalkoztatott ez nagyon, mert sosem tennék ilyet. valamilyen szinten jó a bicska kulcs, Opelhoz az van, de...
azért nem írják le, mert akkor nem tudnák eladni. de mondom régi fajta E46 kulcshoz sokkal egyszerűbb.


Ezen agyaltam én is, hogy ha kiforrasztom, de vezetékkel ugyan úgy megmarad összeköttetésben akkor töltenie kéne ugyan úgy az aksit,nem?!
A kapcsolat megmarad!?

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 17:56 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!


túl messze van az indításgátló tekercse a zártól. ez mindig probléma.
ki lehet venni és közelebb rakni, de akkor nem fogja tölteni az akksiját a kulcsnak.
én nem értem minek bazároskodni. ezt most ne vedd sértésnek. nyilván jobban mutat egy pulton egy újabb házas kulcs, de az autó a régi. ráadásul szerintem a rombusz kulcs nagyon szép.


Ennyin nem sértődök meg!
Nem az a cél, hogy pulton jól mutasson, egyszerűen tetszik nekem ez a bicskakulcsos dolog!!
Az a fura, hogy sehol nem írják, hogy ne vedd meg mer nem lesz jóóó.....
Mi lehet erre az értelmes megoldás, hogy funkciójában is jól működjön?!
Ill. mit is kellene pontosan kiforrasztani és arrébb tenni?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-09 14:44 EWS+Kulcs...

Hali!
Rendeltem bicskakulcsos átalakítót! Átraktam bele a belsejét de sajna nem indul be az autó!
Nyit- zár rendesen meg gyújtást rá tudom adni meg indítózás helyzetbe is tudom forgatni de nem indít. Ha visszateszem az eredetibe akkor meg jó!
Mi lehet a baj?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 19:33 Hibakód

Tom22 írta:
Pitykoo írta:
Tom22 írta: Sziasztok! 474D hibakód ? Valakinek tapasztalat? (E91 320d 11' )


Googli ezt dobja: 474 Driving Performance Control Failed


Köszi, nézegettem én is, de szerintem az intercoolerrel kapcsolatos..
csak nem tudom mi pontosan


http://www.e90post.com/forums/...p?t=658265

Ezt a listát találtam még de nincs benne...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 19:16 Hibakód

Tom22 írta: Sziasztok! 474D hibakód ? Valakinek tapasztalat? (E91 320d 11' )


Googli ezt dobja: 474 Driving Performance Control Failed

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 18:45 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!


elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.


Köszi!
Akkor írok a srácnak, hogy mérje meg és akkor meglátjuk!
Bár az legyen a legnagyobb baj ha gyűrűt kell tenni bele...


mondjuk jó lenne tudni a felni szélességét is...
gumiból szélesebbet nem fogsz tudni feltenni, ezzel számolni kell.


Szélesebb sztem nem is kell.
Már írtam neki, remélem hamar válaszol!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 18:33 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!


elférhet. viszont az ET20 miatt, ez valószínű 5-ös felni, tehát a közép furat nagyobb. emiatt tehermentesítő gyűrű fog kelleni.
mérd meg. ha 72,4 vagy 72,5? akkor jó, nem kell gyűrű, de szerintem nagyobb lesz picivel.


Köszi!
Akkor írok a srácnak, hogy mérje meg és akkor meglátjuk!
Bár az legyen a legnagyobb baj ha gyűrűt kell tenni bele...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 17:44 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Hali!
Egy kis segítséget kérnék mivel ehhez a felni méretek meg az ET-hez nem értek semmit!
Van lehetőségem egy ilyen felnire gumival együtt. Rámehet az enyémre valahogy vagy esélytelen?! 225/40r18 Et-20
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 12:33 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm


már sikerült neki, privátban megkeresett, mondtam írja le ide a fórumra, hogy sikerült, vagy mi volt a gond. bár még nem olvasta el azt a privát üzit.


Oksa! Köszi!
Lehet csak elnézett valamit!


lassan nekem is lehet cserélni kellene, bár eddig nem tapasztalok semmit ami utalna a cserére.
nekem eszembe jutott, sőt meg is írtam neki, hogy mintha úgy kellene felrakni, hogy a feszítőt nyomni kell és úgy felrakni a szíjat. két emberes munka. de nem írta rá, hogy így csinálta volna. kíváncsi vagyok azért.



Jaja, azt feszíteni kell közben vagyis ellentétesen lenyomni és úgy rárakni. Egy ember is megtudja, legalábbis az enyémnél biztosan csaj jól kell előkészülni!
Ha leveszed a szíjat és megmozgatod a görgőket, vízpumpát meg megpörgeted akkor úgy is hallani ha valami rossz...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 12:30 Torpanás

Hali!
Ránéztem ma és nem ír semmi hibát a gép!
Majd meglátom csinálja e még, aztán megint rálesek..

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 10:46 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm


már sikerült neki, privátban megkeresett, mondtam írja le ide a fórumra, hogy sikerült, vagy mi volt a gond. bár még nem olvasta el azt a privát üzit.


Oksa! Köszi!
Lehet csak elnézett valamit!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-07 10:33 Ékszíj tárcsa

Peti1012 írta: Leszedtem az èkszijakat kicserèltem a görgöket feszítőt. Nem tudom vissza tenni a szíjjat.hol hibáztam?


Jó irányba vitted a szíjat?! Illetve összemérted a régivel hogy "egyforma" legyen!
A feszítő jó irányba van rajta?! Ezeket nézd meg!
Legalsó képen látható!

http://www.milanuncios.com/mot...094668.htm

Pitykoo Elküldve: 2016-02-06 13:34 Lökhárító

Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Melyiket érdemesebb megvenni lökhárítóban?
Az ABS anyagút vagy a Polipropilén/OEM anyagút?!
Előre is köszi!


Polipropilén jobb sztem.Az abs jobban törik.Abs előnye viszont a jobb illeszkedés.


A polit jó áron is találtam sztem, akkor az lesz...


Másik előnye meg az a polinak,hogy ha hegeszteni kell netalán,akkor az könnyebben javítható,mint az abs.



Meggyőztetek, maradok annál!
Csak már itt lenne, meg rajta lenne meg ilyenek


Én jól elvagyok a sima lökössel is...ez van a legjobb áron
Akkor idővel cseréld ki a hátsót,meg a 2 küszöb spoilert is
Úgy már nem lesz olyan olcsó





Csak szép lassacskán, nem kell elkapkodni! De meglesz....