Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2014-03-02 10:40 vizpumpa

Hali!
Ahol a hűtővizet kell betölteni a mellett van egy műanyag csavar ugye amit ha kitekerek feltöltéskor ott jön ki a víz ha teli van!
Na a bajom aj, hogy az a műanyag csavar megadta magát!!
Oda jó ha másfajta csavart beletekerek, hogy ne jöjjön a víz, vagy az egy speckós csavar illetve kell e arra a csavarra lyuk vagy nem mert ami benne volt az olyan mint ha lett volna rajta!
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-28 20:12 Futómû és hibái

MattM325 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!


hát amiket írtál, azok alapján biztos, hogy a futóműd is totál ki van, szóval ártani nem fog a szilentek cseréje. nem sok olyan része lehet az autónak, amit nem kell javítani. mennyiért vetted amúgy a gépet? (mondjuk én pénzt nem adtam volna érte)


Hát ez van....
Sajna nem lehet mindenki profi az ilyen dolgokban és ismerős se volt aki megtudta volna nézni nekem, úgyhogy így jártam....
Lassacskán majd rendbe szedem és jó lesz...
Amúgy futóművileg hibátlan, most volt vizsgálaton....


Febi kerül bele mindenből, amiből meg van Meyle HD abból az. Érdekes, pont ezek vannak ki amikből gyártják a HD-t.
Azért amiket leírtál eddig, azok nem olyan problémák, hogy falnak kell menni tőlük, nagy része a legtöbb E46-al megtörténik/megtörténhet, ha nem az akkor meg más. Hibátlant nem kapsz, főleg nem itthon.



Én ezt tudom, hisz használt autó és általában akkor adjál el az ilyet ha csinálni kell rajta valamit!! Igyekszek kijavítani mindent és akkor nagyon jó lesz! Én már így is szeretem nagyon, igen tetszik nekem!! )
Jövőhónapban én is megveszek hozzá mindent és kicserélem, legyen minél hamarabb rendben...
Én is ezeket a márkákat nézegettem és ezt is ajánlják, olcsó gagyit nem teszek bele, hogy aztán két hét múlva lehessen cserélni...

Pitykoo Elküldve: 2014-02-27 22:27 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!


hát amiket írtál, azok alapján biztos, hogy a futóműd is totál ki van, szóval ártani nem fog a szilentek cseréje. nem sok olyan része lehet az autónak, amit nem kell javítani. mennyiért vetted amúgy a gépet? (mondjuk én pénzt nem adtam volna érte)


Hát ez van....
Sajna nem lehet mindenki profi az ilyen dolgokban és ismerős se volt aki megtudta volna nézni nekem, úgyhogy így jártam....
Lassacskán majd rendbe szedem és jó lesz...
Amúgy futóművileg hibátlan, most volt vizsgálaton....

Pitykoo Elküldve: 2014-02-27 22:16 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
MattM325 írta: Az új projekt

Nekem is váltásnál kattan, + nagyobb nyomatékátvitelnél.
A terv, diffi keretet homokszórni, szinterezni + összes szilentjét cserélni.
Hardytárcsa, kardáncsapágy+keret, diffi szimering, + ami még adódik.



Ez nagyon csúnya (lengőkar szilent), és a hátsó, első diffi szilentek is.


Hát igen az idő vasfoga. Elég zsebbenyúlós téma ez. Milyen szilenteket raksz majd bele ha szabad kérdezni? (nekem is tervben van a csere)


Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-27 16:49 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Hali!
Kérdésem az lenne, hogy van egy 320i 2.2-es 2003 as bömösöm, most vettem és érdemes e kitisztítani a kartergáz szűrőt, ha igen melyik részén van a motornak, hogy tudom kiszedni!!?? Ja és hogy mivel tisztítsam ki?? Köszi!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-27 16:45 Futómû és hibái

sooszoli írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell


Hát igen én is akarom!
Kb mibe fog ez nekem fájni azt nem tudod??!


Halihó.Nekem a katalizátorom csinálta ezt, tolatásnál adott hangot meg ha gödörbe mentem vele ,de ha a stabilizátor silented hátul kivan az is adhat olyan hangot..


Aham...köszi!
Majd mikor alánézek meg nézem azt is hogy zörög e, bár remélem nem mert az drágább mulatság lenne.....

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 21:38 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!


az egy dolog a Volt. de kevés, járó motornál, alapjáraton 14,4V körül kéne lennie. mondjuk a 13,9V sem feltétlen rossz, de lehet pont azlrt alacsony, mert sok áramot nyel be az akksi. ergó merült. mondom töltsd fel töltővel, aztán utána használd úgy, ahogy szoktad. ha utána is xarakodik visszatérünk rá. amúgy indítás előtt reggel jó lenne megnézni hány V van az akksiban. egy jó akksinál 12,6V a jó, még 12,4 jó. ha ez alatt van, akkor már lehet indítási gond, mert indítózás közben simán lemegy 11V-ra. ami keves.


Jó, oksa,reggel megnézem mit mutat!
Köszönöm!
Töltés után meg majd jelentkezem

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:41 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....


írtam már asszem, nekem a 7 éves gyári akksim szintén 15 perc porszívó, közben ment a belsővilágítás, majd a végén vagy 2 percig a venti max fordulaton. utána nem idnult. igaz én rövideket megyek. akkor meg is halt az akksi szerintem, mert utána jött nekem is hogy nem indult. újatt kellett vennem.
neked azt tudom mondani, hogy tedd fel töltőre az akksit, legalább egy 12 órára ha tudod, hogy tudja magát full feltölteni. ha csak korábban kicsit tölétöttál rá, akkor indításnál sokkal többet kivesz, és városban alig tölt utána. esetleg autópályán tudná, egy jó 200km-es szakaszon. már amennyiben a generátorod tölt rendesen.


Azt már néztem 13,9-el tőlt!
Minden nagy úgy 50km-t megyek főúton megy vagy 10-et városba...
Majd hétvégén rendesen feltöltöm és utána meglátjuk hogy hogy bírja!!
Köszi a tippeket!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:26 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell


Hát igen én is akarom!
Kb mibe fog ez nekem fájni azt nem tudod??!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:25 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??


igen a süni kapcsolhatja a ventit, de nem azt a kicsit a vezérlőben.
érezheted a meleget, mert a csővek még sugározzák befelé. de állítólag volt ebből korábban hatalmas vita, hogy van akinek a csapapntyúk nem zárnak, le akkor viszont huzat egy picit beviheti a meleget. hogy mi szívja le? utólagos hifi, riasztó, vagy lehet valamikor valóban bekapcsol a venti. esetleg egy diktafont, vagy valamit érdemes betenni, hátha rögzítene valami anomáliát.
mondjuk ha sokat jársz rövidtávon, akkor reggelre simán nem indít, főleg ha halálán van az akksi, hiába mondjuk indított. városi hazsnálatban nem úgy tölt a generátor sem, nem 100% a hatásfoka, ha 5 év felett van az akksi, akkor simán gyengélkedhet.


Ahm...
Elvileg ez egy új aksi és úgy is néz ki!! Ez akkor merült le nekem mikor kbfél napot takarítottam a kocsit nyitott ajtónál, de általában lekapcsoltam a lámpákat, csak a zene szólt halkan!
Este meg mikor kimentem hogy odébbálljak már nem akart indulni!
Ennyitől lemerülhet az aksi, vagy csak én várok túl sokat?!
Régen az Opelemben egész délután bömbölt a zene rendesen( mély láda jó nagy ) nyitott csomagtérnél és nem merült le, én ebből gondoltam hogy ebbe ennyitől nem kéne lemerülni és ekkor lettem figyelmes erre a hangra,és kezdtem gyanakodni!!
Akkor érdemes lenne egy diktafont belerakni hátha hallani majd valamit rajta!!?
Csak egy sima sony lejátszó van benne utólag ahogy én látom....

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:08 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:06 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Aham... hát igen rükvercnél a leghangosabb, de már menet közben is hallani a rossz úton!
Akkor ezt érdemesebb minél hamarabb kicserélni??!!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-25 19:02 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


te aztán jól beleválasztottál ezzel az autóval, sorra írod a hibákat...
ha megy a venti és úgy állítod le, akkor a belső zsaluk zárnak le, annak van ilyen berregős, ragadós hangja.
a klímavezérlőben lévő kis venti hibája is tipikusm de ahogy írták az kb 15 perc múlva kikapcsol legkésőbb. de úgy 15 perc, hogy közben nem nyitogatod az ajtót. tehát úgy tudod megnézni hogy biztosan leáll-e, ha bezárod magd oszt ülsz ott egyedül, és fülelsz.
ebben az esetben a süninek nem sok köze van ehhez a jelenséghez. sünis esenél oylan fordulhat elő, hogy a nagy venti ami nyomja be a levegőt indul el, még akkor is ha az autó le van zárva.


Hát igen, nem volt teljesen szerencsém, de hát ez van, számítottam rá!
Azt ma megnéztem és tényleg leállt!
Am...viszont mikor leállítom a motort akkor utána egy olyan 5 percig érezni nagyon gyengén mintha jönne a meleg ha oda teszem a kezem!
Nem tudom ez normális e?!
Akkor ha a süni rossz akkor az a ventilátort is kapcsolná??!!
Vagy nem tudom mi tudta lemeríteni az aksim!!??

Pitykoo Elküldve: 2014-02-24 21:17 Klíma automatika hiba

compact írta:
Pitykoo írta:
compact írta:
Pitykoo írta:
compact írta:
Pitykoo írta:
compact írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


Rögtön nem áll le hanem kb 10-15 perc után kellene megállnia.





De ha állandóan megy leszívhatja az aksit?!
Meg mi a baja ha mindig megy mert akárhányszor beszállok meghallgatni mindig zúg!!?





Ha állandóan megy akár több órát vagy napot akkor elképzelhető, de ilyen hibáról még nem hallottam./ez nem jelenti azt hogy nem is létezik/
Nem lehet, hogy a fűtőventilátort hallod és érzed, mert az viszont tud ilyen hibát és az akksit is le tudja szívni amikor az előtét ellenállás/süni/ kifekszik és állandóan megy a fűtőventi.


Onnan gondolom, hogy ez az mert hallgatóztam és közbe egyesével vettem ki a biztiket és mikor a klímáét kiszedtem akkor elhalhatott!!
Másfél napot állt és este már nem indult be...
Amit te írtál a sünit azt hol tudom megnézni?!
De szerintem ez lesz a hiba bár ki tudja...


A kesztyűtartót kell megbontani és bal oldalt a fűtéscsőben van benne, nem egyszerű a megközelítése szerintem, ellenőrizni egyszerűbb szerencsére.
Ha leállítottad az autót akkor nézd meg, hogy a szellőzőkön fújja-e a levegőt ugyan úgy, mint amikor rajta van a gyújtás vagy jár a motor.
Ha a levegő befúvás nem áll le akkor akkor a süni cserés.



Oksa, köszi, azt majd megnézem!
De ezzel mit lehet kezdeni, valami ötlet?!


Hátha jön majd valaki aki találkozott már ilyen gonddal és tud rá megoldást.



Remélem én is!

Pitykoo Elküldve: 2014-02-24 21:11 Klíma automatika hiba

compact írta:
Pitykoo írta:
compact írta:
Pitykoo írta:
compact írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám volna, hogy mikor leállítom a kocsit (320i) kiveszem a kulcsot akkor ilyen zörgő hangra lettem figyelmes a középkonzolból.
Kiderítettem hogy a klíma vezérlőből jön, és sose áll le, mindig zúg és valamelyik nap is lemerült az aksim ezért kezdtem gyanakodni, hogy e miatt lehetett hogy ez megy benne állandóan, ezért kiszedtem és megláttam benne a ventilátort ami zúgott, ezért szétszedtem kipucoltam. Ez ugye az a ventilátor ami az utastérből szívja be a levegőt.
Visszaraktam,csendesebb lett de még most se áll meg bármennyit várok rá és nem tudom, hogy ez jó e így?
Lemerítheti e az aksit, vagy hogy ha ez így nem jó akkor mit kezdjek vele, miért forog az állandóan??!
Köszi!


Rögtön nem áll le hanem kb 10-15 perc után kellene megállnia.





De ha állandóan megy leszívhatja az aksit?!
Meg mi a baja ha mindig megy mert akárhányszor beszállok meghallgatni mindig zúg!!?





Ha állandóan megy akár több órát vagy napot akkor elképzelhető, de ilyen hibáról még nem hallottam./ez nem jelenti azt hogy nem is létezik/
Nem lehet, hogy a fűtőventilátort hallod és érzed, mert az viszont tud ilyen hibát és az akksit is le tudja szívni amikor az előtét ellenállás/süni/ kifekszik és állandóan megy a fűtőventi.


Onnan gondolom, hogy ez az mert hallgatóztam és közbe egyesével vettem ki a biztiket és mikor a klímáét kiszedtem akkor elhalhatott!!
Másfél napot állt és este már nem indult be...
Amit te írtál a sünit azt hol tudom megnézni?!
De szerintem ez lesz a hiba bár ki tudja...


A kesztyűtartót kell megbontani és bal oldalt a fűtéscsőben van benne, nem egyszerű a megközelítése szerintem, ellenőrizni egyszerűbb szerencsére.
Ha leállítottad az autót akkor nézd meg, hogy a szellőzőkön fújja-e a levegőt ugyan úgy, mint amikor rajta van a gyújtás vagy jár a motor.
Ha a levegő befúvás nem áll le akkor akkor a süni cserés.



Oksa, köszi, azt majd megnézem!
De ezzel mit lehet kezdeni, valami ötlet?!