Plk89 fórum hozzászólásai

Plk89 Elküldve: 2014-12-04 17:36 alapjárat leesik, ingadozik

hello,van egy problemam.a kocsi hidegen gazadasra szinte lefullad,ingadozik az alapjarat,mikor bemelegszik viszonylag jo.most csereltem gyertyat,legtomegmerot.,alapjarati mootort hoztam a minap a bontobol probara de ugyanazt csinalja...otlet?

Plk89 Elküldve: 2014-02-01 18:13 angel eye

Bero írta:
Maistro2 írta:
Bero írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Angel eyet szeretnék vásárolni! Nem projektoros a lámpám, Olyat szeretnék ami jól világít nappal.Nektek milyenek vannak tudnátok nekem segíteni?


Helló! Nekem SMD ledes angel eyes-om van. Nagyon jól pirít,egyből leadja a feszkót,a ccfl-nek kis idő kell,hogy teljes fényerőn világítson és abban van inverter is,ami sokszor elromlik és cserélni kell. Én a ledeset ajánlom. Nekem a legtöbb ledes van,opálos búrában és így úgy néz ki mintha egybefüggő lenne! Nézz itt körül: http://autohifi-tuning.shp.hu/...ifi-tuning


Kèpet esetleg tudsz feltölteni róla ?


Profilom....

nagyon szep a kocsid....ugy tetszik ahogy van

Plk89 Elküldve: 2014-01-27 23:38 Hűtővíz..:S

Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.


az jo csak egy oldalt sem ismerek ahonnan tudnek rendelni


Akkor tessék kérlek:

http://www.schmiedmann.hu/

http://www.unixauto.hu/

http://www.bardiauto.hu/webshop/

Üdv.: Pocses


koszi

Plk89 Elküldve: 2014-01-27 18:51 Hűtővíz..:S

Pocses írta:
Plk89 írta:
Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????


Pl.: schmiedmann, unix.


az jo csak egy oldalt sem ismerek ahonnan tudnek rendelni

Plk89 Elküldve: 2014-01-27 18:20 Hűtővíz..:S

Pocses írta:
Plk89 írta: hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????


Igen tudod cserélni külön, itt olvastam én is arról, hogy típushiba a tartály repedése.
Elég széles a választék 10-20 ezer között találni elég sok gyártótól.


es honnan tudok ilyet rendelni ujjat????????

Plk89 Elküldve: 2014-01-27 17:54 Hűtővíz..:S

hello.ma evittem az egyik havert tolunk 50 km levo varosba.epp meg akarok efordulni.elasta a gep magat a hoban.2x-3x megturaztam valahogy kivonszolta magat.miutan kijottem kifolyt a hutofolyadek.felnyitom latom a hutotartalyrol jetort a cso ami a motorba megy.haza kellet hozassam a gepet.nah az a kerdesem h menyibe kerul es lehet e kulon csak tartalyt cserelni????

Plk89 Elküldve: 2014-01-26 10:55 Heeelp...!

hello.haverom e36 318i 2000 fordulat allat szinte semmit sem fut,pedig a tronik 32 fokra maximumra van allitva,ha megy legalabb 2000 fordulaton vagy felette akk fut ,de meg akk sem elegge,mi lehet a gond?????

Plk89 Elküldve: 2014-01-26 01:46 Mi lehet a baj?

hello.haverom e36 318i 2000 fordulat allat szinte semmit sem fut,pedig a tronik 32 fokra maximumra van allitva,ha megy legalabb 2000 fordulaton vagy felette akk fut ,de meg akk sem elegge,mi lehet a gond?????

Plk89 Elküldve: 2014-01-24 12:36 Autóvásárlás

duend írta:
nickname írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Első kettő nem sérülésmentes "ettől függetlenül még törésmentes lehet"

1. esetében az elsö sárvédő színkülönbsége
2. esetben jobb oldali első ajtó színkülönbsége.


Na meg ha még egy picit rászánsz én is eladom az enyémet





Itt most nem is igazän a belinkelt konkret auto a kerdeses, hanem inkäbb a motor es a hajtoanyag
Tenyleg! El itt valamelyikötök a bajor resz deli felén?


Hello
nekem az a velemenyem ha kifogsz egy jo 320d-t keves kilometerrel.es nem kell cserelni turbot,porlasztot,akk azt jobban megeri,a fogyasztasuk nagyon jo,de ha elojonnek ezek a hibak akk az jo sok penzbe kerul,anyit nem tudsz egy evben megsoporolni az uzemanyagon amit ra kell majd kolts,a benzinesre is kell kolteni csak nem olyan mertekben.nekem is egy benzines e46 on van,a futomun csereltem ezt azt azonkivul minden okes.pedig mar mentem vele 24.000 kmt,es mar van benne 210 ezer km.en szeretem a benzineseket nem is tagadom.

Plk89 Elküldve: 2014-01-23 18:04 Autóvásárlás

Pocses írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

A témáról részemről csak annyit, hogy lehet olcsó autót venni, csak nem kell azt hinni, hogy soha egy fillért nem kell rákölteni.
Én az enyémet kint magánszemélytől 1000euró alatt vettem. Motor, váltó jó, futómű lassan felújítandó lesz, karosszéria főbb elemei jók itt ott kisebb rozsdával. Mindene működik, elég jól felszerelt ennyi.
Van vele munka, és egyenlőre örömömet lelem benne!

De! Soha nem gondoltam azt, hogy enyém a legjobb E36 és örökké jó lesz egy fillér ráköltése nélkül.

Üdv.:Neo


Hy Neo!

Nem is dicsekedtél, hogy "tecsós" áron vetted a vasat! Én láttam, néztem, lestem, szépen egyben van és amilyen jó gazdija vagy csak mindig jobb lesz...


szia.Neo.
igy utanaolvasva kivancsiva tettel megneztem a kocsid.hat mit mondhatnek nagyon szep gep.en is szivesen elfogadnam.igy kell egy bmw kinezzen.szep.

Plk89 Elküldve: 2014-01-17 23:06 316i alapjárat

gzsazsi71 írta: Tisztelt BMW tulajdonos társaim,örömmel tudatom veletek,ès azokkal akik a tanácsaikkal láttal el,hogy meg találtam az alapjáratom ingadozásának a baját!A KARTER
GÁZ rommá volt menve ès immárom a VAS újra a règi!!!Lám azoknak van volt igaza akik azt mondták a hibát maguk oldották meg,nekem ez 1.5 napba tellet.Mègegyszer köszönok mindent!!!


mit csereltel?
kartergazszurot?

Plk89 Elküldve: 2014-01-13 16:26 316i alapjárat

gzsazsi71 írta: A ü.anyag szürö jó ötlet az mèg nem volt cserèlve!


nekem is meg a gyari volt benne,es nagyon koszos volt mar,azota konyeben is gyul az auto,es nem is volt draga,megeri kicserelni.elobb utobb ugyis kellene,

Plk89 Elküldve: 2014-01-13 15:56 316i alapjárat

Kristen76 írta:
Bero írta:
gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


Én nekem is ingadozott az alapjáratom. Én anno a kartergázcsövet kicseréltem,mert lyukas volt,falsot szívott! Azóta nagyon szépen működik!


Én már 4-ik éve kínlódok ezzel.Egy tanács:Gyújtsd fel Én már több száz pénzt belefeceltem de senki nem tudja a baját.


epp ilyen problemaval voltam elfoglalva egy teljes evig.mindeg kigyuladt a chek,de nem tudtuk h miert.most nemreg kicsereltem az oszes vakum csovet,az sem hozta helyre a gepet,utana kicsereltem a kartergazszurot,egy picit jobb volt de meg ekkor is kigyuladt a chek,ezutan a benzinszurot es azota semmi gond,nekem olyannyira volt eldugulva h mikor levettem a gazrol a labam nem kapot eleg benzint a motor es erosen ingadozot v olyankor is elojot mikor lassitottam es pl kivettem sebessegbol.a csere ota mentem 3000 km es semmi gond.vagyis a chek nem gyulladt visz es nem ingadozik

Plk89 Elküldve: 2013-12-11 16:52 316 i Kartelgázmembrán

jakuzaa írta:
Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

nekem is ezt jatsza,mondjuk megyek vele 20-30 v akarhany kilometert,;leallitom es utana iditas utan elso fekezeskor mar ingadozik....az idegtol olyankor nem latok.

Plk89 Elküldve: 2013-12-10 23:17 316 i Kartelgázmembrán

Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak