Pocses Elküldve: 2014-07-13 11:52 Légtömegmérõ
anubisz írta: Mivel hidegen indítás után marha szarúl jár a motor kb 1,2 percig,tömegmérőt lehúzva és úgy indítva meg tökéletesen, ma lehúzott tömegmérővel mentem egy rövid távot.
Hát nálam ez a trükk nem jön be. Motor az szépen jár, de amint le van húzva a tömegmérő, azonnal a váltóhoz írja ki a kis fogaskereket, tehát oda ír hibát,gondoltam megnézem már mi a pálya.
Hát a váltó nem tökéletes lehúzott tömegmérővel, valahogy összefüggésbe van a működésével. Vált meg minden, de minden váltás után rúg egyet, minden fokozatba.
Visszadugva meg tökéletes.
Hát úgy gondolom ezt azért többet nem próbálgatom.
Valaki aki ért hozzá meg tudná mondani, ha veszek tömegmérőt kel majd programozni? Természetesen vagy Hellát, vagy VDO mert nem szeretnék 70,80 ezret kiadni, hogy aztán még szervizbe is járjak vele,ahol el vakargatják még vagy 20 ezerért.
Akkor már jobban járok, ha mindjárt náluk veszem és rakatom be, és legalább van rá biztos garancia.
Köszönöm.
Meyle az milyen? Bírja, vagy ezt inkább hagyjuk? Ez mégse egy futómű alkatrész.
Szia!
Nekem anno ez a csati lehúzás nem jött be, még sokkal rosszabb lett a motor járása és teljesítménye mint dögledező légmennyiségmérővel. Én is gondoltam pl. viszek Bosch-t újat unixból, erre mondja szerelőm (Attila) jó, de nembiztos, hogy felismeri akkor meg leshetem.
Gyári újat, vagy gyári bontottat ajánlott, a bontott mellett döntöttem (gyári új 300 ójró). Fehérvárról lett a bontott, 20 papír volt munkadíjjal együtt, azóta jól muzsikál. Kopp-kopp.
Üdv.: Pocses