Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-10-22 14:38 Társalgó

dbtibi írta: Sziasztok !
Most voltam műszakin a kocsival, első közös műszakink mióta megvettem.
Már nem lehet sajnos bent lenni a kocsi mellett amikor átnézik - de megbízok az emberben - oda visszük az összes céges autót is, és ismerős is. Munkavédelmisek járnak a nyakukra, mert nincs elkerítve az akna, és a delikvens még a végén beleesik és kitöri a nyakát ...

Átnézte körbenézte, jobb első teleszkópot kell majd cserélni (persze akkor párban) és a bal hátsó kézifék nem fog rendesen (ezt lehet csak utánaállítani kell).

Amit néztem lengéscsillapítókat a következők lennének :
Monroe 4910 Monroe lengéscsillapító BMW E46 S3(D)3.98-9.01 MONROE REFLEX
MON G16772 BMW S-3 E46 3.98-9.01(DD) MONROE ORIGINAL (Gas Technology)

Vagy - persze - jöhetnek az ajánlatok kinek mi vált be, mit érdemes.

Köszi előre is


Vőm is a Monroe márkát ajánlja. Jövőre cserélni fogom én is mind a négyet.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 13:57 E36 318tds

NagyPityu írta:
Pocses írta:
NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta:
NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta: Sziasztok!

Még mindig keresek rajzot vagy fotót arról,hogy hol van a 318tds-nek a kartergáz kivezető csöve.Szeretném kitakarítani vagy cserélni.
Ha valakinek van a birtokában ilyen rajz,kérem ossza meg velem.
Köszönöm!


a szerelőd nem mutatta meg? vagy ő mér nem takarította ki?
ha van, akkor mindenképp a szelepfedélen van kivezetve, olyan 1-1,5cm-es átmérőjű cső. éán néztem rajzot de nem találtam lehet vak vagyok. a szelepfedél elején nem az van, az a vákuumszivattyú csöve. szóval attól hátrébb keress.

Az jó kérdés,hogy miért nem takarította ki.Most viszem majd másik szerelőhöz.Addig is kutakodom tovább.Köszi!


Egyébként hol néztél rajzot?



realoem.com




Nekem is cserélt mikor megvettem anno kartergázmembránt a szerelőm, kérdeztem is tőle egyből, a csöveket ellenőrizte nincs lyukadás eltömődés...? Természetesen ezeket is ellenőrizte, mondanom sem kellett volna nézett mint gázálarc.

Akkor neked lelkiismeretes a szerelőd.Akihez eddig vittem,csak a kartergáz szűrőt nézte meg,tovább semmi.
Valamelyik nap viszem el fater szerelőjéhez.Ott kellett volna kezdeni,csak kicsit messze van,de lehet jobban megérte volna egyből oda menni.Na mindegy,ha sikerül a dolog,írni fogok.


Győri a srác, nagyon jó fej, most hívtam pénteken 14h-ra viszem a vasat javítja a bal hátsó fékem mert még mindig ragad, meg egy távos kulcsot ott hagyok nála javítani mert nem mindig indul vele a technika. Kontakt hibás benne valami azt mondta simán megoldja, 1-2 mm-el lesz ragasztás után vastagabb a kulcs de más nemfog rajta látszani.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 12:54 Felni csere

kyle16 írta: kb mennyivel fog többet enni az autó ha 17 vagy 18as felnit teszek rá? most 16os van alatta és a kocsi 4,2 átlag fogyasztást ír


Tartja a mondás " a szépségért szenvedni kell". Szerintem elenyésző a többletfogyasztás legalábbis egair barátom is tett fel a 15" - helyett 17" -est és nem panaszkodott, hogy zabálna a vasa. Inkább a lábába jelentkezik neki a többletfogyasztás.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 12:43 E36 318tds

NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta:
NagyPityu írta:
YELLOW írta:
NagyPityu írta: Sziasztok!

Még mindig keresek rajzot vagy fotót arról,hogy hol van a 318tds-nek a kartergáz kivezető csöve.Szeretném kitakarítani vagy cserélni.
Ha valakinek van a birtokában ilyen rajz,kérem ossza meg velem.
Köszönöm!


a szerelőd nem mutatta meg? vagy ő mér nem takarította ki?
ha van, akkor mindenképp a szelepfedélen van kivezetve, olyan 1-1,5cm-es átmérőjű cső. éán néztem rajzot de nem találtam lehet vak vagyok. a szelepfedél elején nem az van, az a vákuumszivattyú csöve. szóval attól hátrébb keress.

Az jó kérdés,hogy miért nem takarította ki.Most viszem majd másik szerelőhöz.Addig is kutakodom tovább.Köszi!


Egyébként hol néztél rajzot?



realoem.com




Nekem is cserélt mikor megvettem anno kartergázmembránt a szerelőm, kérdeztem is tőle egyből, a csöveket ellenőrizte nincs lyukadás eltömődés...? Természetesen ezeket is ellenőrizte, mondanom sem kellett volna nézett mint gázálarc.

Pocses Elküldve: 2013-10-21 09:42 Felni csere

Puli írta:
szotakdavid írta: Hali!
Látom mindenki cserélni akar tavasszal..ha valakit érdekel a felni garnitúrám írjon nyugodtan 19-es csere érdekel akár értékegyeztetéssel.

Dávid



Tavasszal nálam is csere lesz!
17-esed van?


Szia!

Görgess le egy picit, ott írja, hogy van neki frissen fényezett 17"-es.

Pocses Elküldve: 2013-10-21 07:59 E46 karosszéria, lámpák, indexek

[quote="kalmaristi"]
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta: Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána


Itt a videó kukk+.


YouTube videó
Jajj tényleg a google a mi barátunk

Na ez a szívás a facceliftesnek más a panelja akkor vadászhatok azt is gondolom a csatlakozója is más


Nincs semmiféle szívás. szög egyszerű kiszerelni FL-ből és előttiből is. Hétvégén egair barátom és az enyémet is kikaptuk kipucoltuk. Hát nálam kevésbé lett látványos a javulás, de valamivel jobb lett, most nem olyan mattos. Még az izzók burái is rendesen porosak voltak. Ja meg cseréltem bal első lámpámban izzót az is totál 1xű nincs agyon bonyolítva mint sok más típusban.

Pocses Elküldve: 2013-10-21 07:29 Felni csere

kyle16 írta: ha esetleg nem gyárit vennék akkor melyek azok a márkák amik elég jó minőségűek?


BBS, Dezent, Borbet, Azev, Brock, Autec, Enzo, van aki szidja az Alessio-t volt nekem, nem volt vele semmi gondom. De nekem tetszik a styling 135 replikája is, bár azt nemtom milyen minőségű lehet.

Pocses Elküldve: 2013-10-20 21:01 Mi lehet a baj?

Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta: Sziasztok,

Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??

Köszi
Viki


a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.


Köszi a választ...

Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...




Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.

Pocses Elküldve: 2013-10-20 16:53 Váltógomb csere

aeroengine89 írta:
ganja71 írta:
Pocses írta:
ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.


Renben megpróbálom.
Köszönöm az infót.



Nem akarok okoskodni de nálam e46 2002-es tehát faceliftes igaz osztrák österreich paketes de nem csak húzni kell hogy lejöjjön!!! A váltogombb tetején amin a motívumok vannak azt egy lapos pici csavarhúzóval le kell szedni és alatta van egy nagy csillag csavar na nálam azt is ki kellett csavarni és utána müködött a rágatás egy mozdulattal!! És gyárim volt előtte csak már megkopott és kicseréltem világítósra.


Nem okoskodsz, bizonyára igazad van. Nekem nem gyári van benne.

Pocses Elküldve: 2013-10-20 10:16 Váltógomb csere

ganja71 írta: Sziasztok.
Szintén váltógombot szeretnék cserélni E-46 os on.
Mivel nekem az alábbi kommentekböl nem derült ki,hogy milyen típusrol van szó,
gondoltam megkérdezem,hogy nekem is az alattam leírtak szerint jön le?
(vagyis "csak jól meg kell rántani felfele"?)
Üdv: Ganja71


Simán csak húzd felfelé és lejön, az enyémben is így tudom levenni.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 18:06 Felni csere

szotakdavid írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta: Hali!
Látom mindenki cserélni akar tavasszal..ha valakit érdekel a felni garnitúrám írjon nyugodtan 19-es csere érdekel akár értékegyeztetéssel.

Dávid



Szép a verdád nagyon. De max 18-ast szeretnék vagy ugye 17-est valami gyári M-est ha találok ami megfelelő.


Van 17-esem is frissen fényezve annyira friss h ma fújták,ami a kocsin van az 18.


Asszony már most ossza az észt neki ez nem tetszik az nem tetszik, mondtam neki az lesz rá amit veszek ennyi.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 18:02 Felni csere

szotakdavid írta: Hali!
Látom mindenki cserélni akar tavasszal..ha valakit érdekel a felni garnitúrám írjon nyugodtan 19-es csere érdekel akár értékegyeztetéssel.

Dávid



Szép a verdád nagyon. De max 18-ast szeretnék vagy ugye 17-est valami gyári M-est ha találok ami megfelelő.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 17:52 Felni csere

kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta: sziasztok. agyalok rajta hogy tavasszal veszek egy új felni garnitúrát viszont kérdések merültek fel bennem. elsősorban olyanoktól várok választ akik biztosra tudják amit leírnak. szóval jelenleg 16-os gyári van alatta (e46) agyalok rajta hogy szép lenne egy 17vagy 18-as de azt nem tudom hogy mennyire fogja szeretni a kocsi. erre szeretnék választ kapni. magamból kiindulva úgy gondolom a 16 a gyári méret azzal lett kitalálva és azzal a legjobb.


Vehetsz rá nyugodtan, csak jobban kell figyelned az úthibákra. Én is szándékozom lecserélni a 16-ost 1 vagy 2 vel nagyobb méretre, valami gyári M-es garnitúrára ha lehet.


egy nagyon jó barátom azt mondta hogy mikor neki egyel nagyobb volt az e36 touring-on akkor egy idő után nyalta a gumit mert valami cink volt a futóművel a nagyobb felni miatt


Nem a nagyobb kerék tehet róla, hanem a futóművel volt a gondja. Ha betartod a kerékméret váltást akkor nem változik a felrakott kerék átmérője.


huh ezt hogy érted? nem igazán értek hozzá azért is kérdezgetek


Szerelőm mondása: ha nem ling-long alkatrészekből van összerakva a verdád akkor az olyan mint az új. Ha jóval nagyobb kereket raksz fel mint a gyári akkor ajánlatos egy kerékösszetartásra elvinni.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 17:43 Felni csere

kyle16 írta:
Pocses írta:
kyle16 írta: sziasztok. agyalok rajta hogy tavasszal veszek egy új felni garnitúrát viszont kérdések merültek fel bennem. elsősorban olyanoktól várok választ akik biztosra tudják amit leírnak. szóval jelenleg 16-os gyári van alatta (e46) agyalok rajta hogy szép lenne egy 17vagy 18-as de azt nem tudom hogy mennyire fogja szeretni a kocsi. erre szeretnék választ kapni. magamból kiindulva úgy gondolom a 16 a gyári méret azzal lett kitalálva és azzal a legjobb.


Vehetsz rá nyugodtan, csak jobban kell figyelned az úthibákra. Én is szándékozom lecserélni a 16-ost 1 vagy 2 vel nagyobb méretre, valami gyári M-es garnitúrára ha lehet.


egy nagyon jó barátom azt mondta hogy mikor neki egyel nagyobb volt az e36 touring-on akkor egy idő után nyalta a gumit mert valami cink volt a futóművel a nagyobb felni miatt


Nem a nagyobb kerék tehet róla, hanem a futóművel volt a gondja. Ha betartod a kerékméret váltást akkor nem változik a felrakott kerék átmérője.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 17:37 Felni csere

kyle16 írta: sziasztok. agyalok rajta hogy tavasszal veszek egy új felni garnitúrát viszont kérdések merültek fel bennem. elsősorban olyanoktól várok választ akik biztosra tudják amit leírnak. szóval jelenleg 16-os gyári van alatta (e46) agyalok rajta hogy szép lenne egy 17vagy 18-as de azt nem tudom hogy mennyire fogja szeretni a kocsi. erre szeretnék választ kapni. magamból kiindulva úgy gondolom a 16 a gyári méret azzal lett kitalálva és azzal a legjobb.


Vehetsz rá nyugodtan, csak jobban kell figyelned az úthibákra. Én is szándékozom lecserélni a 16-ost 1 vagy 2 vel nagyobb méretre, valami gyári M-es garnitúrára ha lehet.