autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz Grett89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. november 10. péntek, 19:06


Sziasztok, friss BMW tulaj vagyok.

Kocsi megvesz, hazavisz, használ, olajcsere... És másnap mintha megszűnt volna a turbó nyomás.
Tünetek: turbó utáni csövön érezni kézzel hogy dagad, tehát a turbó nem szállt el
Hidegen mintha kihagyna egy henger, de csak úgy 20 mp-enkent
Résolaj visszavezetesnel jelentős gázolaj található, de csak az 1.vezerles felőli oldalon.
Nyomaték van alacsony fordulaton, lehet vele kényelemesen közlekedni, de eddig 1900 tol jött a turbó hatás... Az megszűnt. 90-100 km/h gyorsulás valami 10-12 mp
Nem kormol jelentősen, nincs kék füst, nem fogy az olaj
Bármi ötlet?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 02:06


Nagyati írta: Sziasztok! Elméleti segítséget kérnék. Nem règ
vettem egy 318 tds-t. Ha hideg van csak 3 indítàsra röffen ha nincs akkor 2 re. Mèg el sem indul már füstöl. Amikor valami úton módon elindul, olyan a hangja mint egy traktor .Megy mint az ökör de fekete füst is van renessen. Az olajat nem eszi,EGR zárva van,porlaszók bemèrve,kompresszió 35.Melegen indul de nincs szép hangja pàr màsodpercig.Ha van tippetek írjátok. Köszi!!


Adagoló

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz Nagyati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. március 22. kedd, 21:46


Sziasztok! Elméleti segítséget kérnék. Nem règ
vettem egy 318 tds-t. Ha hideg van csak 3 indítàsra röffen ha nincs akkor 2 re. Mèg el sem indul már füstöl. Amikor valami úton módon elindul, olyan a hangja mint egy traktor .Megy mint az ökör de fekete füst is van renessen. Az olajat nem eszi,EGR zárva van,porlaszók bemèrve,kompresszió 35.Melegen indul de nincs szép hangja pàr màsodpercig.Ha van tippetek írjátok. Köszi!!

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 19:44


Peti1012 írta: Sziasztok! Azt megtudná valaki mondani, hogy mekkora ès milyen szíj kell az m41d17-be?
Köszi!!


http://www.bardiauto.hu/websho...ordas-szij

Peti1012
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz Peti1012

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2016. január 19. kedd, 17:45


Sziasztok! Azt megtudná valaki mondani, hogy mekkora ès milyen szíj kell az m41d17-be?
Köszi!!

Peti1012
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz Peti1012

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2015. december 13. vasárnap, 10:15


Hali! Tud valaki bèkès megyèben megbizható adagolost?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz csocso77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 09. szombat, 20:43


Gedeon írta: Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds ugyebár). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.


Hali
Én is teljesen új vagyok hasonló problémával küzdök én is érdekelne hogy jutottáll e valamire el kezdem bele ásni magam én is a témába ha valamit találok szólok.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Gedeon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 21:05


Sziasztok! Ez az első Bömbim és még nem ismerem a típust részletesen (E36 318tds ugyebár). A kérdésem a következő : menyire normális hogy kemények a vízcsöveim nem dagadnak vagy beton kemények de nekem furcsák.Az eddigi autóimhoz képest keménynek érzem.Sajnos volt is a közelmúltban egy úton maradásom mert elrobbant a felső vízcsövem ( hengerfej-hűtő) és az óta fosok nehogy megismétlődjön (hozzá kell tennem a belseje elég ramatyvolt). Szóval az autó nem hengerfejes ez biztos ,nem eszi a vizet nem nyomja el sehol fűtés van már cseréltem tartály kupakot és vízpumpát is a termosztát is rendben van. Szóval menyire normális hogy kicsit keményebbnek érzem a csövet mint pl. egy Audi 80 1.8 benzinnél. Előre is köszi a választ.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz bsotniel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. április 29. kedd, 11:44


Ugyanez a problémám,még nem sikerült megoldanom!!! S:O:S
[quote="Sanka"]S.O.S.
Sziasztok!A segítségetekre lenne szükségem mert első indításkor berángat a motor és kékes füstöt nyom ki de csak akkor amikor a rángatás van!A turbónál folyik az olaj.Lehet ez a gond?Ha igen akkor hogy lehet ezt orvosolni?Elég egy részleges felújítás(tömítések cseréje)?A turbó egyébként működik, a kocsi jól húz és bemelegedés után már nem rángat és nem füstöl!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz Sanka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. március 23. vasárnap, 11:14


S.O.S.
Sziasztok!A segítségetekre lenne szükségem mert első indításkor berángat a motor és kékes füstöt nyom ki de csak akkor amikor a rángatás van!A turbónál folyik az olaj.Lehet ez a gond?Ha igen akkor hogy lehet ezt orvosolni?Elég egy részleges felújítás(tömítések cseréje)?A turbó egyébként működik, a kocsi jól húz és bemelegedés után már nem rángat és nem füstöl!Ja meg a másik hogy a központi zár is bezavarodott mert a távirányítóra nem reagál valamint már a kulcsra is csak az egyik zárat zárja le, a hátsókat meg ha lenyomom van hogy felugrik!Ezzel mi lett????

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. február 15. szombat, 21:32


JKNAVI írta:

Ne keress benne kartergáz csövet, mert a légszűrőházon van kialakítva egy csonk ami csatlakozik a szelepfedélhez.



A piramisépítő válaszolt egy tavaly októberi kérdésre

státusz JKNAVI

Újonc

Elismertség: 14% (4 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2014. február 15. szombat, 20:46


[quote="NagyPityu"][quote="Pocses"][quote="NagyPityu"][quote="Pocses"][quote="NagyPityu"][quote="YELLOW"][quote="NagyPityu"][quote="NagyPityu"][quote="YELLOW"]
NagyPityu írta: Sziasztok!

Még mindig keresek rajzot vagy fotót arról,hogy hol van a 318tds-nek a kartergáz kivezető csöve.Szeretném kitakarítani vagy cserélni.
Ha valakinek van a birtokában ilyen rajz,kérem ossza meg velem.
Köszönöm!



Ne keress benne kartergáz csövet, mert a légszűrőházon van kialakítva egy csonk ami csatlakozik a szelepfedélhez.





Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. február 15. szombat, 23:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz jbalint

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 14. péntek, 18:07


90Le
[/quote]

Sajnos nem jó válasz! Nem így fogy el egy motor még ha csak 90ló-is. Ezzel nem vagyok kisegítve! Viszont van hibakódom. Tud valaki mondani egy hozzáértő szakit aki megfejti nekem hogy mi lehet?
10 FGR Működtető egység testzárlat (menetseb. szab.)



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 15:56


jbalint írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy e36 318tds compactot. Kicseréltem benne az olajat szűrővel, gázolaj szűrőt levegő és pollen szűrőt, hűtő folyadékot és fék folyadékot. Van még ezeken kívül valami amit kikellene benne cserélnem, tisztítanom, zsíroznom? Másik kérdés: Kinyomott kuplungnál simán forog a motor 4000 fölé, de 5.ben 150km körül beesik a pedál és mintha tiltana a motor. Van benne valami gyári leszabályzás, vagy valami motorikus problémám lesz? Valakinek tapasztalat?



90Le


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz jbalint

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 10:14


Sziasztok! Nemrég vásároltam egy e36 318tds compactot. Kicseréltem benne az olajat szűrővel, gázolaj szűrőt levegő és pollen szűrőt, hűtő folyadékot és fék folyadékot. Van még ezeken kívül valami amit kikellene benne cserélnem, tisztítanom, zsíroznom? Másik kérdés: Kinyomott kuplungnál simán forog a motor 4000 fölé, de 5.ben 150km körül beesik a pedál és mintha tiltana a motor. Van benne valami gyári leszabályzás, vagy valami motorikus problémám lesz? Valakinek tapasztalat?