Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-10-19 12:30 Motorolaj

Superpippo írta:
Pocses írta: Hy!

Szerelőm 5W30 helyett inkább 5W40 olajat rakna a vasam motorjába. De milyet?
Van esetleg ötlete, tippje, valamelyikőtöknek mit is kéne vennem?
Köszönöm.


Hello!Nekem most volt az éves olajcserém szűrökkel és Eneos Premium Hyper 5w-30at rakattam bele,mert nagyon sok jót olvastam róla.Japán minőségi olaj és nem hamisítják "elvileg". Jó az ár-érték aránya is.Az 5w-40-ről nincsenek tapasztalataim.Lényeg, hogy eredeti olaj kerüljön a gépbe ne pancsolt hamis.Üdv


BMW Longlife 5W-30 (83210398507) jelenleg ezt használok.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 09:18 E36 318tds

NagyPityu írta:
Pocses írta:
NagyPityu írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Hol találom az autón a kartellgáz kivezető csöveket?Valamint ezt lehet úgy tisztítani házilag,hogy beledugok valami hajlékony cuccot,amivel végigérek rajta?Valószínű el van valahol tömődve és nem megfelelően tud kifelé áramlani a kartellgáz.
Köszönöm!


Szerintem inkább féktisztító + sűrített levegő kombóval takarítsd ki.

Köszi,de hol találom a kivezetéseket?



Ebben sajnos nem tudok segíteni, mivel benyás a vasam, de jön majd "olajkályhás" márkatárs aki megmondja a tutit.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 09:07 E36 318tds

NagyPityu írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Hol találom az autón a kartellgáz kivezető csöveket?Valamint ezt lehet úgy tisztítani házilag,hogy beledugok valami hajlékony cuccot,amivel végigérek rajta?Valószínű el van valahol tömődve és nem megfelelően tud kifelé áramlani a kartellgáz.
Köszönöm!


Szerintem inkább féktisztító + sűrített levegő kombóval takarítsd ki.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 08:23 Motorolaj

Hy!

Szerelőm 5W30 helyett inkább 5W40 olajat rakna a vasam motorjába. De milyet?
Van esetleg ötlete, tippje, valamelyikőtöknek mit is kéne vennem?
Köszönöm.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 06:01 Légtömegmérõ

Na. 20 ropi lett a mutatvány a gyári bontott légmennyiségmérővel. Hát mit mondjak, így még nem ment az autóm mióta megvan. Még pénteken viszem vissza hozzá megoldja a távos kulcsom kontakt hibáját, meg a bal hátsó fékem ami melegszik még mindig, nem enged vissza rendesen a munkahenger.

Pocses Elküldve: 2013-10-19 05:56 Autóvásárlás

Tano írta: A kevés km sem feltétlenül előnyös.


Pont erről is beszéltünk a szerelővel mikor elhoztam tőle a "szekerem".
Ő is szidja ezt a 25-30 ezres csereperiódust, azt mondta max 10 ezer egy olajcsere nem több.

Pocses Elküldve: 2013-10-18 11:06 Légtömegmérõ

Na végre. Most hívott a szerelő kész a verda. 1/2 1-re mehetek érte. Még próba kör, ráköti gépre törli a majrépilácsot, azt go ki se szállok ma belőle.
Azt mondta elírták a címet az alkatrészek rendelésénél, de meglett ez a lényeg.

Pocses Elküldve: 2013-10-18 08:47 E46 karosszéria, lámpák, indexek

kalmaristi írta: Sziasztok!
Hátsó lámpákat akarok cserélni Az volna a kérdésem a csomi tető kárpit patentjait hogy célszerű kiszedni!Biztos van célszerszám de most nincs kedvem(pénzem)rohangálni utána


Itt a videó kukk+.


YouTube videó

Pocses Elküldve: 2013-10-18 07:18 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Zolee írta: Sziasztok,
A klokkerholm termékekrők mi a véleményetek, konkrétan a tükörlapjaik minősége érdekelne?!


Nemrég lett cserélve a bal első sárvédőm klokkerholm. Lent a küszöbnél áll el egy picit kifelé, ( nem piszkálom inkább ) meg a fényszórónál áll egy kicsit kijjebb a "csúcsa" ezen kívül pontos az illesztés mindenhol. Kedvezménnyel 5 ropit megért.

Pocses Elküldve: 2013-10-18 07:14 Lámpabúra polírozás

szotakdavid írta:
Pocses írta:
jons írta: "valamint 180-as 320-as 500 as 1200 as 2000-es és 3000es csiszolóvásznat"
Már nem jó.
Azonkívül én nem lakkoztam még egy búrát sem amit megcsináltam és van amelyik már 2 éve ugyanolyan. Én elhiszem, hogy spórolni akarsz, de ez nem ilyen egyszerű, hogy veszek egy gépet és kész.
Az ár amit a video honlapján olvastam meg egy vicc... egy kocsi elkészül annyiból kb, mint ők a "kemény lakkos" polírt csinálják a lámpára.
Búrára egyébként sem kell erős gép, mert nem fogja a plexi a gépet annyira, mint a fényezett karosszéria, egyébként is kisebb felületen kell dolgozni.

A kezdő polírszett az kb így néz ki (ezzel lehet lámpát meg autót is polírozni)
- einhell polírgép 15-18k
- vizes csisz papír (800-1000-1500-2000) 1k
- fényezés tisztitó folyadék és gyurma 4k
- szilikon lemosó 2k
- maszkoló szalag 1k
- durva, közepes, finom szivacs 6k
- tépőzáras tányér a szivacsnak, mert az einhellé nem ér semmit: 1,5k
- durva, közepes, finom polír paszták (ebből a közepes és finom lehet két lépcsős, akkor csak 1 flakonnal kell, sötét színű autóra más kell, mint a világosabbra) 20-30k
- wax (szintetikus, vagy magas carnauba tartalmú) 5k
- minőségi mikroszálas törlők legalább 3-4db (nekem van 15-18db) 4k
Lehet valamit kihagytam, de nagyjából: 65-70k az indulás. És ez hangsúlyozom a kezdőkészlet, ettől csak jobb eszközöket szabad venni, rosszabbat nem.

Azonkívül a munkaidőt nem számoltam. Két lámpa kb 1,5-2 óra. Egy kocsi kb 6-8óra. Tiszta munkaidő amiben a maszkolás, eltakarítás ilyesmi nincs benne.
De se nem könnyű meló, se nem egyszerű.


Szerintem meg nem érdemes nekiállni mikor a fényszóró db-ját 3 papírét megcsinálják.


Az olyan is lesz!


Bizonyára igazad van, a lényeg az enyém nem "húgy sárga" és mattos.

Pocses Elküldve: 2013-10-17 19:09 Lámpabúra polírozás

adee9 írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
adee9 írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Pocses írta: Szerintem meg nem érdemes nekiállni mikor a fényszóró db-ját 3 papírét megcsinálják.


Ezért kérdezte csbalu meg a dolgokat :
" ...Mivel a családban több autó is hasonló cipőben jár ezért úgy gondoltam nem viszem el felpolíroztatni őket, hanem a políroztatások árán inkább beruházok szerszámokba és megcsinálom én. ..."


Nekem csak a hátsó lámpa belső felét kellene mert az mattos, de az szinte mindegyiken az a FL-ken is.


Szerintem az belülről koszos, legalábbis az enyém belülről volt, de szerintem a többi is. Égőcserénél jöttem rá. Felni tisztítóval meg ronggyal valamelyest meg lehet tisztítani, de körbe a ragasztásnál a pereme akkor is fekete marad. ez ilyen. (a hátsó lámpa belső felére értettem ezt)


A csomagtérajtón lévő lámpa...


Nekem is csak az matt





Igen, azaz. Ha gondoljátok, próbáljátok meg belülről kipucolni, egy próbát megér. Vékony hosszú ujjúak előnyben


Köszi a tippet, megpróbálom.

Pocses Elküldve: 2013-10-17 18:48 Lámpabúra polírozás

adee9 írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Pocses írta: Szerintem meg nem érdemes nekiállni mikor a fényszóró db-ját 3 papírét megcsinálják.


Ezért kérdezte csbalu meg a dolgokat :
" ...Mivel a családban több autó is hasonló cipőben jár ezért úgy gondoltam nem viszem el felpolíroztatni őket, hanem a políroztatások árán inkább beruházok szerszámokba és megcsinálom én. ..."


Nekem csak a hátsó lámpa belső felét kellene mert az mattos, de az szinte mindegyiken az a FL-ken is.


Szerintem az belülről koszos, legalábbis az enyém belülről volt, de szerintem a többi is. Égőcserénél jöttem rá. Felni tisztítóval meg ronggyal valamelyest meg lehet tisztítani, de körbe a ragasztásnál a pereme akkor is fekete marad. ez ilyen. (a hátsó lámpa belső felére értettem ezt)


A csomagtérajtón lévő lámpa...

Pocses Elküldve: 2013-10-17 18:28 Lámpabúra polírozás

dbtibi írta:
Pocses írta: Szerintem meg nem érdemes nekiállni mikor a fényszóró db-ját 3 papírét megcsinálják.


Ezért kérdezte csbalu meg a dolgokat :
" ...Mivel a családban több autó is hasonló cipőben jár ezért úgy gondoltam nem viszem el felpolíroztatni őket, hanem a políroztatások árán inkább beruházok szerszámokba és megcsinálom én. ..."


Nekem csak a hátsó lámpa belső felét kellene mert az mattos, de az szinte mindegyiken az a FL-ken is.

Pocses Elküldve: 2013-10-17 18:19 Lámpabúra polírozás

jons írta: "valamint 180-as 320-as 500 as 1200 as 2000-es és 3000es csiszolóvásznat"
Már nem jó.
Azonkívül én nem lakkoztam még egy búrát sem amit megcsináltam és van amelyik már 2 éve ugyanolyan. Én elhiszem, hogy spórolni akarsz, de ez nem ilyen egyszerű, hogy veszek egy gépet és kész.
Az ár amit a video honlapján olvastam meg egy vicc... egy kocsi elkészül annyiból kb, mint ők a "kemény lakkos" polírt csinálják a lámpára.
Búrára egyébként sem kell erős gép, mert nem fogja a plexi a gépet annyira, mint a fényezett karosszéria, egyébként is kisebb felületen kell dolgozni.

A kezdő polírszett az kb így néz ki (ezzel lehet lámpát meg autót is polírozni)
- einhell polírgép 15-18k
- vizes csisz papír (800-1000-1500-2000) 1k
- fényezés tisztitó folyadék és gyurma 4k
- szilikon lemosó 2k
- maszkoló szalag 1k
- durva, közepes, finom szivacs 6k
- tépőzáras tányér a szivacsnak, mert az einhellé nem ér semmit: 1,5k
- durva, közepes, finom polír paszták (ebből a közepes és finom lehet két lépcsős, akkor csak 1 flakonnal kell, sötét színű autóra más kell, mint a világosabbra) 20-30k
- wax (szintetikus, vagy magas carnauba tartalmú) 5k
- minőségi mikroszálas törlők legalább 3-4db (nekem van 15-18db) 4k
Lehet valamit kihagytam, de nagyjából: 65-70k az indulás. És ez hangsúlyozom a kezdőkészlet, ettől csak jobb eszközöket szabad venni, rosszabbat nem.

Azonkívül a munkaidőt nem számoltam. Két lámpa kb 1,5-2 óra. Egy kocsi kb 6-8óra. Tiszta munkaidő amiben a maszkolás, eltakarítás ilyesmi nincs benne.
De se nem könnyű meló, se nem egyszerű.


Szerintem meg nem érdemes nekiállni mikor a fényszóró db-ját 3 papírét megcsinálják.

Pocses Elküldve: 2013-10-17 15:16 Vicces :)

YELLOW írta: rosszul csinláják a szervízben

BMW street szervíz


Basszus ez állat jó! Eszembe nem jutott volna.