Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-10-08 10:28 Gumiabroncs

dbtibi írta:
veszkoo85 írta:
dbtibi írta: Ha esetleg valakit érdekel a téli gumik tesztje 15"-ban :


17-es be véletlen nincs?????????????




Alpin-ám van 15"-ban 195/65 akkor az nem is rossz kérem.

Pocses Elküldve: 2013-10-05 14:03 Futómû és hibái

anubisz írta:
imre24 írta: Sziasztok!
Otthonról elindultam a munkahelyem felé tegnap előtt és az autóm amint be értem zuglóba, gáz adásnál elkezdett kopogni, zörögni, csattogni hátulról.
Elinduláskor tapasztaltam hogy kopog valami hátul, mikor gyorsítottam elhalkult.
Álló helyben nem tapasztalható az esemény és hanghatás, viszont induláskor, nagyobb gázadáskor, sebesség pakolásnál kattan egyet valami,majd elkezdi a csörgés-csattogást és kb 50km/h-val tudok vele közlekedni, mindegyik sebességnél tapasztalható ez az effektus.
Megkérdeztem 1-2 szerelőt és mondtak minden félét, az egyik szídta a másikat hogy hülyeséget mond Pl. : kardán, féltengely, kutyacsont, kerékcsapágy, váltó, felfüggesztés(komplett) de egyik szavukkal ütik a másikat látatlanban.
Így sajnálatos módon muszáj voltam vonattal haza jönni, mivel hétvégére nem vállaltak be melót.Komolyan zavaró a dolog mintha egy légkalapáccsal valaki kiszeretne jutni a csomagtartómból az utastérbe olyan hangképződmény tapasztalható !
Valaki tud mondani valamit esetleg segítséget szükségem van az autómra nagyon !
Bmw 318 e36


Miért nem emelitek fel csápos emelővel, és járatjátok meg? alá állva csak jobban hallani.Látni. Vagy kézrátéttel mondták ezt a sok hibát rá?


Ha netán ennyi baja lenne, többe kerülne a leves mint a hús.

Pocses Elküldve: 2013-10-05 13:52 EWS+Kulcs...

aeroengine89 írta: Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy ha nem akarok 153 euroért kulcsot csináltatni a bmw-nél ha nem van egy olyan lehetőség hogy 150 euro-ért van 4db kulcs 2 távirányitós egy szerviz meg egy pici pöcs kulcs ews modulal plusz gyujtáskapcsoló meg első ajtó zár akkor azt programozás nélkül ki lehet cserélni a meglévőm helyére? vagy ez csak az ecu-val együtt működik? Vn a csávónak hozzá egy e46 coupe-nak az ecu-ja de nekem ugyebár nem jó a 320d-be szóval külön működik ez ha csak a zárakat meg az ews modult cserlem ki?
Hálás köszönet előre is!!!


Szia!

Beszélj vele szerintem:

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3950

Pocses Elküldve: 2013-10-04 12:02 Vicces :)

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: Hogyan teremts csokit a semmiből

Videót hogy kell ide beszúrni közvetlenül ?



csak simán berakod az URL címet, azaz CTRL+V, mintha egy szöveget tennél be, vagy írnál. azaz nem kell az URL ikonra kattintani fent. azt nem tudom minden megosztóval működik-e, de youtube-bal igen.


http://indavideo.hu/video/Hogy...a_semmibol

nah, mindegy, akit érdekel nézze meg


Azt tudod mért találták fel a fehér csokit. Azért, hogy a "fekete lábúak" is össze tudják kenni magukat.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:47 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.



Látod, de egyből megszóltál


Eszem ágában sincs, megkövetlek, és maximálisan az elnézésed kérem, és köszönöm szépen!

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:44 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.


Te írtad, hogy 320i


Tényleg basszus iccakás hét után előfordul. Sebaj tudjátok Ti miről beszélek.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:42 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Kár, hogy az E60 az 5 BMW


Nem mondod. Tudom kérlek, azt szeretnék, és azt is fogok majd venni.
Ráadásul olcsóbb is min a "déwó" valagú E 90-es.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:41 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
Pocses írta:
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.


Nem vilagit es meg csak nem is villant, habar eszre vettem olyant, hogy indulaskor , de nem mindig(tok mind1 hideg vagy meleg) a motor rangatozik/reszket, mint a regi karburatoros autoknal amikor dugulas volt.





Én sem tudom, majd kiderül. Alkatrészt ha kell meg megmondja, mert tuti jóval olcsóbban betudom szerezni mint ő.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:34 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....


Még az E46 az istenes, ezt még lehet barkácsolni, úgy ahogy, de majd ha a mostaniak kiöregednek,és veszi a nép félig széthullva, a rengeteg technikával, ott majd vagyonokat hagynak a szarvízbe. a drága 7seb. váltók, meg a rengeteg vezetésbiztonsági kütyi, meg a sok lófasz. Beszart? Irány a szerviz, 600 ezer, vagy kis millió, vagy vidd a roncstelepre.


Hát pedig 1x szeretnék egy E60 320i venni. Majd meglátom.....

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:32 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.

Pocses Elküldve: 2013-10-04 11:26 Társalgó

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!


Képzeld ez azokat akik annak idején vettek egy új E46 ot fúll extrásat, aztán szép lassan elkezdett leválni a hátsó futómű a kaszniról. Majd az ujjaknál is lesz,egy, kettő három valami amire majd 3,4 év múlva derül ki, hogy szívás van.
Valahogy elszállni látszik a Német precizitás. Nem véletlen a Japán típusok a világ legmegbízhatóbb kocsijai.
A borzalom meg az, hogy nem is kapálóznak, csak ha már nagy a balhé,akkor van visszahívás. Addig csak ködösítenek.
Ilyet még, hogy leszakad egy szelep,aztán szétbassza az egész motort, stb...


Már nagyon rég nem beszélhetünk német minőségről. Az olcsóbbnál olcsóbb alkatrész beszállítók, a tömeggyártás "fossák" mindenhol szalagról az új autókat, egymással versenyezve. Meg ugye mindent max 5 évre gyártanak azt utána vegyél szépen újat, hogy forogjon a piac.....

Pocses Elküldve: 2013-10-04 10:33 Társalgó

anubisz írta:
csatis1 írta:
m_attila írta:
anubisz írta:
m_attila írta:
anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


BMW service inclusive 5 év / 100.000km


Ez is ilyen teljes körű? Ők fizetik az anyagot is? Nem is tudtam van BMW nél is, főleg, hogy szakadnak szét egyes motorok. Különösen ajánlott.


100.000km alatt nem szakadnak szét a motorok


Kivéve az E90 320si


pontosan ezért írtam, na meg az aprólék, pill. szelep stb...át ugró láncok, meghasaló feszittők, stb..


Akkor "putrikkal" járunk? Anno az astrám twinport motorjában a vez.tengely lefogatóbilincs 20 db csavarjából csak 18 volt laza, amit kézzel lehetett meghúzni. 27 ezer km- nél vettük észre, hogy 6 mm-t minden irányba lötyögnek a féltengelyek. Egy 100 Ft-os hézagoló kellett bele! Szentgotthárdi váltó ugye ott gyártják az összes típushoz. Köszönöm magyar munka! 50 ezer km-nél már cirmogott a klímakompresszor. Üléssín cserém volt még gari alatt meg külső hőmérséklet érzékelő. Most per pill. más nem jut eszembe de nagyon fasza volt 3 milláért. 61ezer km-el adtam el boldog új tulajának egy Pösti srácnak, na ott majd kapnak a féltengelyek. Opelosz f@sszoposz undorítosz márkosz!

Pocses Elküldve: 2013-10-04 08:46 Társalgó

anubisz írta: Azt tudjátok, ha új Mercit veszel 4 év garanciát kapsz, olyat, hogy semmit nem kell költeni rá, mindent a Márkaszerviz áll 4 év alatt, mint az anyag, mint a szervizköltség,
mondjuk ha olajcsere akkor az olajat,szűrőket is ők adják, és minden mást amit cserélni kell az időszakos cserénél is. 4 év alatt semmit nem kell költened, csak a benzinre, max ha te teszel valamit tönkre.
Azért ez nemsemmi, a BMW nek fel van adva a lecke.


Amennyiért újat lehet venni a prémiumkategóriás verdákból, simán belefér nekik az extra szolgáltatás.

Pocses Elküldve: 2013-10-02 20:14 Felni csere

szotakdavid írta:
Pocses írta:
BMW320DT írta: üdv.

2002-es e46-os 320d-hez (150le) szeretnék téli kerekeket venni...adattáblán 16" a legkisebb, vajon 15 lemez vagy alu is jó lehet rá?

Köszi


Jó hát. 15" 185/65 gummával simán mehet. Vagy 16" 205/55 télivel.


16-nál kisebb nem megy fel!!!!


Akkor bocsánat csak a benyásra jó a 15" méret.

Pocses Elküldve: 2013-10-02 20:04 Felni csere

BMW320DT írta: üdv.

2002-es e46-os 320d-hez (150le) szeretnék téli kerekeket venni...adattáblán 16" a legkisebb, vajon 15 lemez vagy alu is jó lehet rá?

Köszi


Jó hát. 15" 185/65 gummával simán mehet. Vagy 16" 205/55 télivel.