Qucsy fórum hozzászólásai

Qucsy Elküldve: 2015-11-15 11:55 Ültetés

vsop14 írta: hatalmas futómű projektbe kezdek!!!! sony, breitling, adidas, bedeco

ááááááááááááááááááááá




hát ez jóóóóó....ezen kinyulok...beszarás.....breitling.....ez qrva jóóóó...

Qucsy Elküldve: 2015-11-15 11:53 Ültetés

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.


Tomi akkor te azt mondod,h ha nem mutattam volna a papirt akkor màr rég àtment volna??


nem tudom hova vitted, de sok helyen észre sem veszik, még akkor sem, ha más a színe a rugónak szerintem ha be tudsz úgy állni a fékpadra, hogy nem koppan le a lökös, akkor nem foglalkoznak vele szerintem.
én azt mondom a TÜV papírra vérszemet kapnak. mert mindnehol elfogadják, csak a mi országunkban nem kb. szóval kb, nem ér semmit nálunk. ha elolvasod a cikket, akkor megérted.

Akkor ezt én basztam el


Tisztäzzunk valamit.
Technischer Überwachungsverein=TÜV magyarul Tecnologiai felügyeleti egyesület.
Az ältaluk kiadott papir arrol szol,hogy megfelel az alkatresz (itt Nemetorszägban nem csak autoalkatreszeket TÜV-öznek,hanem szinte mindent,szolgältatäsokat is!!!). Ez a TÜV papir nem engedely,csak egy bizonyitväny. Itt Nemetorszägban,ha valamit be akarok tenni az autoba,akkor az alkatresz TÜV papirjän kivül szügseg van meg :
Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE) ez egy ältalänos üzembehelyezesi engedely,amit a Kraftfahrt-Bundesamt (kb. Erögep szövetsegi hivatal)ad ki minden olyan alkatreszhez,amit kötelezö müszakin bevizsgältatni,es a forgalmiba bejegyeztetni.
Ha itt beteszed az ültetö rugot,akkor a szerviznek ahol betettek ki kell adni egy igazoläst,hogy ök szakszerüen elvegeztek a beszerelest,utäna iräny a müszaki,ahol ujbol le kell müszakiztatni az autot,ott lepecsetelik a szerviz igazoläst,es az ABE-t. Ez utän a forgalmival,es a törzskönyvvel iräny az okmänyiroda,ahol bejegyzik a forgalmiba.
Költsege a papirmunkänak: 82 euro müszaki,12 euro bejegyzes a forgalmiba. Otthon nem tudod betenni az ilyen nemü alkatreszt,mert nem fogsz tudni hozzä szerviz igazoläst szerezni.
Szoval ezt a TÜV papirt felejtse el mindenki. Egy dologra jo csak. Ha käresemeny törtenik a beszerelt alkatresz hibäjäbol,es szakszerviz vegezte a beepitest,akkor a TÜV hivatalt lehet perelni.


akkor hasonló ezek szerint németben is a papíroztatása ezeknek a dolgoknak. de ahogy nézem, lehet olcsóbb. főleg olyan fizetések mellett.


Ne felejtsük el,hogy itt szervizben tudod berakatni a dolgokat. Ültetö rugok beszerelese,kb 300 euro. Illetve itt a papirokat (TÜV,ABE) adjäk az alkatreszhez. Jah es a papirozäs itt megvan kb 1 ora alatt


tehát jobban járok ha ne szólj szám, nem fáj fejem alapon kuss-ba maradok??!!!

Qucsy Elküldve: 2015-11-14 21:52 Ültetés

YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.


Tomi akkor te azt mondod,h ha nem mutattam volna a papirt akkor màr rég àtment volna??


nem tudom hova vitted, de sok helyen észre sem veszik, még akkor sem, ha más a színe a rugónak szerintem ha be tudsz úgy állni a fékpadra, hogy nem koppan le a lökös, akkor nem foglalkoznak vele szerintem.
én azt mondom a TÜV papírra vérszemet kapnak. mert mindnehol elfogadják, csak a mi országunkban nem kb. szóval kb, nem ér semmit nálunk. ha elolvasod a cikket, akkor megérted.

Akkor ezt én basztam el

Qucsy Elküldve: 2015-11-14 21:40 Ültetés

YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.


Tomi akkor te azt mondod,h ha nem mutattam volna a papirt akkor màr rég àtment volna??

Qucsy Elküldve: 2015-11-14 21:28 Ültetés

YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...

Qucsy Elküldve: 2015-11-14 21:14 Ültetés

Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!

Qucsy Elküldve: 2011-09-28 06:54 Autóvásárlás

csatis1 írta:
Coyote írta:
stgoofy írta: Sziasztok


valaki ismeri ezt az autÓt?
ahogy nézem az NT autó árulja.

A link neve


Évi 19.000 km-ért senki sem vesz kupét KM gyanús, de legalább a szervízkönyv megvan. Nekem tetszik.


Én 12 ezret megyek egy évben. +-2k. Szerinted ki fogja elhinni ha egyszer el akarom majd adni?


én meg 5000-et sem megyek 1 évben.. na az milyen???

Qucsy Elküldve: 2011-09-20 08:29 ELLOPTÁK!!!

balesz írta: Sziasztok,

ma reggelre virradóra ellopták a szomszédom 330cd-jét, rendszáma: jtc-546.
Eltűnés helye: Bp. 22. ker
Az autó főbb adatai: szürke, fekete felni, fekete tükör, fekete vesék, elöl hátul sötétített üvegek, hátsó ablakokon powerfanatics-os matrica!



hogy sikerült megtalálni????

Qucsy Elküldve: 2011-09-20 08:12 E46 320d - SMG váltóval

Zsooti írta:
bmw320 írta: Valaki meg tudná mondani hogy egy M5-ös motorját hogyan lehetne beépíteni az autómba úgy hogy annyit egyen mint a 20d ?


Breakod hatra a csomagtartoba


de darabokba és akkor még annyit se eszik..

Qucsy Elküldve: 2011-08-27 15:25 angel eye

Hangya írta: Hali a mai napon szerelték be az E46omba az Angel Eye helyzet jelzoket jo fényerovel és elég gyorsan



és milyen 6000K-es, tetszik???

Qucsy Elküldve: 2011-08-20 20:23 Autóvásárlás

ati80 írta: Nem tudom, hogy egyes magát autókereskedőnek valló emberek, hogy mernek ilyet ( ilyeneket ) csinálni!
Simán eladná bárkinek ( aki nem viszi állapotfelmérésre) az autót úgy hogy nem mondja el, hogy jobbosról van átszerelve, nekem most meg makog össze vissza.
Nem félnek ezek semmitől???
Elveszik az ember kedvét az autóvásárlástól komolyan mondom!

Újra írom, ha bárki tud egy sedan e 46-ost, vagy coupet ( fekete előnyben) komolyan és azonnal érdekelne!!!

Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)

Erről valaki tud valamit, nem szeretnék újra egy oda-vissza 600km utazni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5013695


mind a kettő gyönyörű (fényképen)de élőben kell mindennek utána járni..

Qucsy Elküldve: 2011-08-20 19:51 Autóvásárlás

Coyote írta: Szép sztori Yellow, legalábbis nekem lejött belőle, hogy megbecsülöd, és a hibáival együtt is szereted. Nekem is megjött a kedvem a meséléshez

Én megmondom őszintén sosem akartam BMW-t. Tetszettek, de komolyan nem gondolkodtam rajtuk, de ebből a kategóriából mindig is BMW-t választottam volna a hátsókerék-hajtás és a dizájn miatt. A Merci és az Audi nálam a dizájnnál elhasalt (az Audit csak egy drága Skodának tartom).
Aztán jött az X6. Abba annyira beleszerettem, hogy elkezdtem érdeklődni utána. Aztán felfigyeltem a használtautón a BMW árakra, és elkezdtem gondolkodni, hogy esetleg leszállok a japán vonalról , és belenyúlok ebbe. A kupémat kinőttük, minimum egy sedan kellett volna. Az E39 és az E46 lett a Mazda6 és a Honda Accord riválisa. Mindegyiket kipróbáltam, és meggyőzött a BMW. Az E39-ek olyan reménytelenül szarok voltak, hogy inkább az E46 felé hajlott a dolog: végülis a keresgélésemet végig lehet követni ebben a topikban

Olyan helyről vettem meg az autómat, ahol a tulaj féltve, garázsban letakarva őrizte, első magyar tulajként. Tulajdonképpen ő volt a második tulajdonos, az első egy osztrák tulaj volt, aki 2004-2009 között hajtotta. A magyar faszi egy Swiftet használt a mindennapok során (érthetetlen nagy baromság szerintem), a BMW-re meg csak fizette az adót, a biztosítást, és nyaralni vitte a családot, meg hosszabb utakra. 2 év alatt kevesebb, mint 15000 km-t rakott bele. Szerintem ezért nem érdemes BMW-t venni...
No, mindenesetre én beleugrottam (pedig direkt nem feketét akartam), és nem bántam meg. A többit tudjátok


nekem a bömösöm előtt ibizám volt szerettem, de kicsi volt.. audit akartam,de hatalmas csalódás volt és végül bömos lett,de az meg..áááá...szóval nehéz az élet.

Qucsy Elküldve: 2011-08-20 19:45 Autóvásárlás

YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.


Ez igen..osztom a márkatárs véleményét, de adódnak alkalmak amikor az ember rosszul választ, mert vagy nincs megfelelő tudása az embernek, vagy nincs a közelben ismerős aki megnézné a vásárolt autót..és ha van 1 pali madár (MINT ÉN) megnézi az autót, lefoglalózza, megnézeti kiderül, hogy jó és aljasul az autót jó alkatrészeit kicserélik rosszá..és ő nem tudja bizonyítani..figyelmesen nyitott szemmel kell járni..

Qucsy Elküldve: 2011-07-30 12:11 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

janco írta: A felesleges kipufogó alkatrészek eltávolítása után / mindenféle hülye dobok meg katalizátor.../ elég szépen muzsikál a Bayerische Kraftwerk
Azaz egy cső végig osz cső!

félelmetes


YouTube videó


ez tény, hogy szép és jó a hangja is, de ha ez 1 otthoni tákolmány amiről,persze papír nincs az már ok hogy elvegyem a forgalmidat...nem hiába vannak kialakítva a kipufogó rendszerek, különböző kanyargós tököm paszuly módjára..

Qucsy Elküldve: 2011-07-26 12:58 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:


Yellow és te melyiket ajánlod??


nekem mivel nincs xenon-om, és igazából nem is pártolom, így lehet az én szavam nem mérvadó, de 5300 és 5800 között keresnék.



6000K nem jó??