Raven fórum hozzászólásai

Raven Elküldve: 2008-10-27 13:36 Ennyit a szervízekrõl!!!

Enkozpont74 írta:
Raven írta:
Enkozpont74 írta: Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!


A magyar kereskedések 90% a a német "jó mûszaki állapotú" autókkal van tele... Az órája meg szinte mind1iknek piszkált... Sajnos a szalonok is rászoktak már erre és a 10-20e km t ment tesztautókat simán visszaírják 0-ra. Nemcsak nálunk külföldön is...
Egyébként tényleg lehet jót venni kint csak senki nem hozza be mert az ott is drága. Nem hülyék a németek se a jónak meg is kérik az árát.


hmmm....
tehát ha hozol egy 4 éves 320d d-t, akkor ami szar az 11000 eur, ami jó az mennyi? 25000???
na-ne mááá,
Hiába jó, mégis igazodniuk kell a piachoz.
Te is tudod, hogy pl. nem tudsz itthon sem többért eladni egy ugyan olyan évjáratú, hasonló km futású 2 autót. Hiába sokkal jobb az egyik a másiknál.

Pl. nekem az elõzõ autóm 8 hónapos volt. Senkit sem érdekelt, hogy több százezerért tettem/tetettem bele dolgokat. Majdnem annyiért kelt el, mint amiben lósz*r sem volt.
Tehát, hiába hülye vagy nem hülye, egy használt autónak nem fizetik meg az árát. Németországban meg pláne... lehet az jó is, full extrás is, nem tud lényegesen többet kérni érte...


11e? azért már talán lehet jobbakat venni én a 7-8e es kategóriáról beszélek... Vagy szerinted miért árulnak már itthon 3M ért 4-5 éves bmw ket ? Nah õk nem 11e ért veszik kint Bár én inkább 12-13e körül láttam igazán jókat... és van olyan aki kifizet 1 millával is többet a kocsiért csak hogy biztos legyen benne hogy tényleg jó...
Nem is ez a lényeg ebben... az elmúlt pár évben a kereskedõk nagy része azt használta ki hogy Németországban a km határozza meg az autó árát nálunk meg a kora... Megnézheted nyugodtan a kevés km es autókért szép summát kérnek ott is... és most nem a török autókereskedõrõl beszélek aki ugyanúgy elírja az órát mint nálunk a magyar. Mert sajnos õk is irkálják csak kicsit okosabban... nem rögtön 200e t vesz le...

Raven Elküldve: 2008-10-27 13:07 Ennyit a szervízekrõl!!!

Zotyi30d írta: Raven !

Akkor majd én tõled szeretnék autót venni.Nagyon ritka az ilyen


Asszem nem is járnál rosszul

Raven Elküldve: 2008-10-27 13:06 Ennyit a szervízekrõl!!!

Enkozpont74 írta: Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!


A magyar kereskedések 90% a a német "jó mûszaki állapotú" autókkal van tele... Az órája meg szinte mind1iknek piszkált... Sajnos a szalonok is rászoktak már erre és a 10-20e km t ment tesztautókat simán visszaírják 0-ra. Nemcsak nálunk külföldön is...
Egyébként tényleg lehet jót venni kint csak senki nem hozza be mert az ott is drága. Nem hülyék a németek se a jónak meg is kérik az árát.

Raven Elküldve: 2008-10-24 09:02 320d Motor

Hibát nem tárol?

Raven Elküldve: 2008-10-24 02:08 Ennyit a szervízekrõl!!!

Enkozpont74 írta:

Mondj egy olyan magyar tulajt, aki nagyszervízt csináltat az autóján az eladás elõtt...



Ebben nincs teljesen igazad....vannak ilyen tulajok igaz a nagy többség nem ilyen, de én eddig csak hibátlan mûszaki állapotú autót adtam el...
Mindent kicseréltünk, megjavítottunk eladás elõtt hogy az új tulajnak ne legyen gondja vele...

Raven Elküldve: 2008-10-20 20:10 Chip tuning

Nem is... 10% nál többet nem tudnak elérni...

Raven Elküldve: 2008-10-13 21:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ducati113 írta: Segítséget szeretnék kérni OBD2 csatlakozó ügyben.
2003-tól a dízelekben kötelezõ ez a rendszer.És mi van az ezt megelõzõ típusokban.2002-2001.Vagy honnan tudom,hogy melyik rendszerrel szerelték az autot?Szeretnék vásárolni egy hibakód olvasó mûszert de nem tudom,hogy milyen típusút vegyek.Lehetõleg kézit, valaki tudna segíteni!


Nem is inkább a mûszerrel van a gond...hanem a szoftverrel.
A legtöbb helyen ahol árulják progit nem kapsz hozzá vagy csak demo programot ami szinte semmire se jó....
Érdemes informálódni róla mielõtt veszel...

Raven Elküldve: 2008-10-13 21:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Kb 96-tól szinte minden autóban van diagnosztika... hol itt hol ott (motortér, mûszerfal)

Raven Elküldve: 2008-09-27 13:06 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Én is annak a híve vagyok minél több minden legyen benne...ezért is mentem el váltózárat is berakatni....csak hát látod hogy jártam
2szer is "elzavart" a szerelõ

Raven Elküldve: 2008-09-27 12:40 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Enkozpont74 írta:
Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....


Akkor nem olyannál voltál, aki ért ehhez.
Én láttam, hogy milyen pontokon rögzíti és azt hogyan.
Láttam, hogy hogyan zár be a váltózár. Mit fog a stift. Régebben a váltó rudat ha erõsen megtépték felfelé le lehetett húzni a váltózár egyik részével együtt. Láttam, hogy erre mi a megoldás.
Tehát engem már elég nehéz meggyõzni arról, hogy az E46-ba pénzkidobás váltózárat szereltetni. Persze az, ha elviszik trélerrel.
Ja... még 1 mellékes dolog, azért én nagyjából szakmai oldalról nézegettem a beszerelés menetét, mivel biztonságtechnikai mérnök vok.


Bocsánat....Nem tudtam hogy a biztonságtechnikai mérnökök kiváló gépészeti ismeretekkel rendelkeznek
Nézd én nem azt mondanám hogy nem profival találkoztam inkább azt hogy nem akart lehúzni a gyerek.
Egyébként a srác Bács megye legnagyobb rendõrségi hatósági engedéllyel rendelkezõ beszerelõje....nemhinném hogy nem ért hozzá.
Azt mondta dupla gumiágyban van a bmw váltója ezért egyik váltózár sem tudja rendesen lerögzíteni....a motortérbõl nem lehet berakni mert hosszában vana motor benne így mélyen benyúlik a kocsi alá a váltó....de az utastérbõl már könnyebb spéci kulcsokkal....de még ez se kell hozzá mert a gumi miatt nagy kilengése van....a többit képzeld hozzá akkor hogy nyitják vagy a talin elmondom....ha ott leszek.

Raven Elküldve: 2008-09-27 09:48 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban

Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....

Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....

Raven Elküldve: 2008-09-24 21:24 Ékszíj tárcsa

ducati113 írta:
Theo írta: Nem lehetne ezt fixben legyártani, gumi nélkül? Én bevállalnám szakmámból eredõen ha valakinek kell és kapok mintát. és akkor ez örök életü. Nem tudom mennyi rezgést csillapít az a gumirozás rajta, egy próbát lehet megérne, és akkor féláron lehetne örököset gyártani


Nem csak az a szerepe,hogy rezgést csillapít.Sajnos akinek automata klímája van az sûrûbben cserélheti.Védi a klíma indítását,különben a klíma menne tönkre.A motor forog 2-3ezret közben kibe kapcsolja a termosztát a klímát.Gondolhatod mekkorát ránt a motor a klímán mikor indul.Ezért jobb a manuális klíma!Menet közben kuplung a motor vissza alapjárat, bekapcs a klíma és vissza a kuplung.A kisebb fordulat miatt kisebb az igénybevétel.


Ebben lehet valami mert se én se az elõzõ gazdája nem használt klímát....csak nagyon ritkán. És így 140e fele sem akar tönkremenni (kopp kopp kopp)

Raven Elküldve: 2008-09-24 19:07 ELLOPTÁK!!!

Nekem se lesz casco nélkül autóm többet...elõzõt ellopták lehetett integetni a pénznek....a haverom A3 asa meg autópályán kigyulladt ,a motorból egy összeolvadt vasdarab maradt....annak is annyi lett....négy kézi poroltóval oltották de ha begyullad ott valami akkor annak annyi...nem lehetett eloltani....25 perc alatt teljesen kiégett mire kiértek a tûzoltók.

Raven Elküldve: 2008-09-24 18:55 Ékszíj tárcsa

Ezen már én is gondolkodtam..de én ugyanúgy gumis vátozatban, de az elsõ nagyon sokba lenne....
Bár nekem még nem kellett cserélni....

Raven Elküldve: 2008-09-23 14:15 ELLOPTÁK!!!

Benten írta:
Enkozpont74 írta:
Raven írta: Az soknak tünik aza casco...nekem 11-12e havonta...Teljeskörû.


Nekem a hitelbe van beépítve, teljeskörõ casco és havi 10ezer...


Azért 8 - 10k a casco, mert a hitelbe van beépítve. Ha külön kötnénk, nekünk is 40 körül lenne!

B


Nekem sincs hitel a casco mellé...csak önálló casco...allianz hungáriás
és 11300 a pontos ára