Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 12:38 Most vettem BMW-t
Szoval...a motor az M47N, 150 lovas CR eroforras volt.
Az 1. henger ragadt meg, minden cserelve lett ami erintett volt a meghibasodas kapcsan. (Annak ellenere, hogy en sem asom a penzt es ez karacsony elott 3 nappal tortent, megis arra dontottunk minden ami esedekes cserelodjon a kesobbi felhotlen boldogsag remenyeben) Zsir uj fotengely es csapagyak kerultek bele, (egyenesen a BMW gyarbol) hajtokar, vezerles, az osszes tomites, szelepszar szimm. , izzito gyertyak, porlasztok, vakum csovek, egy szett uj gyurut is kapott stb stb....jobb ha bele sem gondolok....
A motor atomjaira lett szedve, az olajpumpa nem hogy jelet nem adta a gyengelkedesnek de meg egy karcolas vagy bemarodas sem latszott rajta. Elvileg minden ugy volt mint a mesekben.....elvileg. Az elso 3000 km 2x csereltem olajat es szuroket, nem nyomtam 2500-3000 fole egyaltalan, bemelegitettem, visszahutottem, mindent megtettem amit ember megtehet egy rohadt autoert. Teltek a honapok, az auto nem akart ugy menni ahogy kellett volna, kicsereltuk az intercoolert, az uzemanyag szivattyut, ujra lett minden programozva, majd a legtomegmero programozasa es a "pressure converter" szurojenek a tisztitasa utan az auto megindult....egeszen 2 napig. Az elso komolyabb probauton, 160 km/h-nal es kb 4000 fordulatnal egyet bolintott, majd a mutatok szepen elfekudtek es tobbet a motor nem moccant meg benne. Annyira megszorult h egy erokarral is alig-alig sikerult atforditani. Ekkor jott az a pillanat amikor azt kivantam barcsak ne keltem volna fel aznap, vagy amikor megvettem. Szerelo pajti nagyon jofej volt, hajlando lett volna megteriteni a kart, viszont amikor szetdobtuk a motort masodszor, az olajpumpa ropsulyos resze total kesz volt. Mostani tulaja egy autoszerelo baratom aki rendbe vagta es azota a gephaztetot fel sem nyitotta...En a tandijat megfizettem es vszinu h E46-ot tobbet a budos eletben nem szeretnek latni...nem beszelve arrol, h az autot 3-an neztuk meg a vasarlaskor es tenyleg minden annyira jonak tunt.