Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2015-05-14 16:34 Autóvásárlás

nickname írta:
ateszka86 írta:
Nem az, hogy nem érdekel, de biztos nem én fogok 100ezreket fizetni a szervizekre. bizonyítsa be h nálam hengerfejes volt, szerintem akkor nem 5 hónap után kezdett volna szétmenni az autó. Amennyire vigyáztam,bármi apróság volt vagy csak nem voltam benne biztos, vittem átnézetni, kétlem nálam hibás lett volna.
Amú lehet hülyeséget kérdezek, de pl. régebbi repedt hengerfejet feltenne ,h az ő igazt bizonyítsa, azt észrevezsik, hogy mostanaban lett feltéve? Ügyvéddel akivel bezséltem azt mondta h nincs amitől tartanom, mert egy 14éves autó több mint 200ezerben, és odaállít a bíróságra h hengefejes lett, akkor kinevetik... ahány emberrel beszéltem mindenki mást mondott, de abban egyetértettek,h ne foglalkozzam vele, neten éjjel sok forumot bújtam,de nem lettem okosabb.


Kibicnek semmi sem drága, továbbá Magyarországon mindenki kurva okos tanácsadás szintjén.
"csak amikor önmaguk kerülnek az adott helyzetbe sírnak mint a kurvák"

Akkor kérj te tőlük egy i.ü. szakértői véleményezést.


Ezt mondom én is, hogy kérj tőle szakértői papírt amit a bíróság is elfogad. Ha oda kerül az ügy véletlen és ha neki van igaza azt akkor úgy is rád verik, viszont ha Te csináltatsz most egy szakvéleményt akkor majd behajthatod rajta ha neked adnak igazat de abból mikor látsz pénzt.... . Én már csak azért ragaszkodnék ehhez a papírhoz mert ezzel nem mondod, hogy esetlegesen nem lehet igaza, viszont ő vádol téged és tudomásod szerint hibamentes autót adtál át neki.

Robin68 Elküldve: 2015-05-14 00:51 Autóvásárlás

ateszka86 írta:
eladás előtt, még aznap csináltattam diagot róla, csak az nála van...

Nem lényeg. Neki kell bizonyítani, hogy már hibás volt mikor vette és ezt eltitkoltad. Amit szerintem képtelenség 5 hónap után.

Robin68 Elküldve: 2015-05-14 00:20 Autóvásárlás

ateszka86 írta:
Robin68 írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?

A helyedben azért én is beszélnék egy ügyvéddel aki ilyenekkel foglalkozik, hogy tisztán láss. De én nem lennék nagyon beparázva hiszen 5 hónapig ki tudja hogyan használta az autót ami ugye megint csak egy állítás-cáfolat ténye. És ha már nálad gond lett volna akkor sokkal hamarabb előjön a hiba. Ha ír is neki bármilyen himi-humi szerelő papírt azt meg tudod simán támadni mert nem egy hivatalos szakszervíz, nem egy független kárszakértő adta ki az igazolást a keletkezett hibáról és annak feltételezhető okáról.
De... ez szerintem és ahogy én gondolom... .
És... Arra van pénze, hogy "sztár" ügyvédekkel beszéljen akiknek az óradíja nem 5000Ft, de egy hivatalos kártörténetet csináltatni ami a bíróságon is megállja a helyét arra meg nincs... . Ez olyan bepróbálkozós szagú eléggé nekem...


az autóra is hitelt vett fel a főnökétől, mert nem volt pénze, most a szervizt is a főnök fizette és majd a fizuból levonják, de a sztori elején egy szerelő se fogalkozik az autóval mindegyik elküldte,h vigye vissza ahonnan vette...

Széthajtotta és most hogy javítani kell nincs rá pénze. Én csípőből vágnám neki, hogy előbb hozza a hivatalos szakvéleményt ami nem egy akármilyen szerelőtől van hanem vagy BMW márkaszerviz vagy független kárszakértő és akkor tárgyalhatunk ügyvédek jelenlétében mert mikor elvitte hibamentes és tökéletes volt az autó. Valószínű elgondolkozna ezen.

Robin68 Elküldve: 2015-05-14 00:00 Autóvásárlás

ateszka86 írta: Sziasztok. Hozzáértők, jogban jártasok segítségét kérném.
Decemberben eladtam az autóm, eljött, beindítottuk,körbenézte, átadtam a szerviz számlákat is,előtte csináltattam diagot az autóról, azt is átadtam hibátlan állapotban volt az autó. Érdről Balatonra vitte, semmi panasz szerette. Ma 5 hónap után felhív, hogy a 6 hónap szavatossággal élve,beszélt ügyvédekkel, és vásároljam vissza az autót, vagy fizessem ki a szervizt, mert megrepedt a hengerfej, minden tiszta olaj és ez nálam volt még,nem nála keletkezett és a szerelő is ír erről egy pappírt, az olaj is ráégett, víz is elfolyt sokszor....ott hagyta az úton az autó, és egy szerelő se akar foglalkozni vele, mert reménytelen, de ennek ellenére meg azt mondta h a szerelő ír egy pappírt h nálam már henegfejes volt.... most állítólag áll az autó, nem hajlandó senki megcsinálni neki... sztárügyvédekkel is beszélt, h biztos nyerik a pert, vagy vásároljam vissza, vagy fizessem ki a szervizt, ami 300-400 ezer ft... fog küldeni egy hivatalos levelet,amiben felszólít erre.... Szerintetek? ja és állandóan hívogatott eddig is, hol az emelő, hol mit hogy, mit festene a motorháztetőre, éjjel is hívogatott,hol van a emelő,amit eleve megmutattam neki távozáskor és nem kell sok ész se h rájöjjön.
Lehet ebből valami? vagy esélye sincs?

A helyedben azért én is beszélnék egy ügyvéddel aki ilyenekkel foglalkozik, hogy tisztán láss. De én nem lennék nagyon beparázva hiszen 5 hónapig ki tudja hogyan használta az autót ami ugye megint csak egy állítás-cáfolat ténye. És ha már nálad gond lett volna akkor sokkal hamarabb előjön a hiba. Ha ír is neki bármilyen himi-humi szerelő papírt azt meg tudod simán támadni mert nem egy hivatalos szakszervíz, nem egy független kárszakértő adta ki az igazolást a keletkezett hibáról és annak feltételezhető okáról.
De... ez szerintem és ahogy én gondolom... .
És... Arra van pénze, hogy "sztár" ügyvédekkel beszéljen akiknek az óradíja nem 5000Ft, de egy hivatalos kártörténetet csináltatni ami a bíróságon is megállja a helyét arra meg nincs... . Ez olyan bepróbálkozós szagú eléggé nekem...

Robin68 Elküldve: 2015-05-03 00:06 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ZuzuPetals írta: Sziasztok, igényesen rendben tartott, rozsdamentes, benzines, kéziváltós E46-ot keresek egymillióig, megbízható forrásból. Sedan, touring, coupe és compact is lehet, a szín is mindegy, egy gánymentes, odafigyelve szervizelt megbízható autót keresek. Ha van valakinek vagy ismerősének ilyen eladó, plíz jelezze.
Kösz!


1 milláért?
sok sikert!
ha max ennyid van, ne vegyél E46-ot. illetve ennyiért nem hiszem, hogy bárki a vigyázott autóját odaadná. esetleg kint tudsz venni ennyiért. aztán a plusz költségek.


Ha csak ennyit szánsz rá akkor talán itt keresgélj.

Robin68 Elküldve: 2015-05-02 09:07 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.

Robin68 Elküldve: 2015-05-01 23:39 világításmodul programozása

Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy cserés a világításmodulom. Úgy tudom, hogy ilyenkor fontos, hogy milyen hardver számú a modul, ez igaz?
A másik, hogy mindenképpen fel kell programozni vagy elég ha csak cserélem? Azt is hallottam, hogy ha több km van benne, mint az autóban, akkor felülírja az autó kilóméterét Ez igaz szerintetek?


Ezzel senki nem tud segíteni??? Azt mondják, hogy a modul tárolja a futott kilométer adatokat is. Valaki szerint ha kicserélem, akkor egy figyelmeztető ikon jelenik meg a km-óra mellett, mert a két adat nem egyezik meg. (Ahhoz hogy eltűnjön, fel kell programozni a modult).

Mások szerint egyszerűen a nagyobb kilométer felülírja a másikat.
Sürgős lenne tudom, hogy mit tegyek, mert itt s műszaki.

Esetleg Debrecen környékén egy hozzáértőt tud valaki mondani?

Ha másik modult raksz bele azt programozni kell.

Robin68 Elküldve: 2015-04-22 00:10 Társalgó

Az új 7-es.

Robin68 Elküldve: 2015-04-10 16:50 angel eye

Hectorr írta: Sziasztok, multicoloros angel eyest, mire kellene rákötni ? Ha a helyzetjelzőre, kötöm, akkor a műszerfalon megjelenik a kiégett izzó jelecske, mivel megváltozott ugye az ellenállás értéke, olyan fogyasztóra kellene rákötnöm ami gyújtásra indul el. Segítségeteket megköszönné


Én nem kötném máshova hanem inkább szereznék valami ilyesmit. Vagy valami hasonlót.

Robin68 Elküldve: 2015-04-06 23:45 Társalgó

IndiZ4 írta:
Tano írta:
IndiZ4 írta: Hali és köszi...

Már szétszereltem, már csak a kivétellel küszködök, sajna nem akarom szakemberhez vinni, mert magamis az vagyok, csak sajna nehéz hozzájutni egy útmutatóhoz, amit éppúgy használnak a BMW szervizben is. Azért gondoltam, hátha itt valaki rendelkezik ezzel, vagy be tudja szerezni. Egyébként meg az autó ki van jelentve és németországból írok.

Üdv.


Próbáld meg megnézni a TIS-ben a szerelési útmutatókat, vannak benne képek is hozzá. Például:
http://wayback.archive.org/web...5/Z4_2.2i_(M54)_ROADST/Slide-tilt_sunroof_and_convertible_top/motor-operated_convertible_top/
vagy ezen a linken ,esetleg letöltöd az offline verziót és abban keresed meg.



Halihó Emberkék.

Nah akkor sikerült a Z4-es vászontető hidropumpa motor javítása. Hatalmas nyalóka a munka, de nem lehetetlen. Nekem sikerült egy csavar elvesztésével megoldanom, kár nélkül. Ha valakinek szüksége volna a leírásra engem keressen.
Azt hozzátenném, hogy senkinek nem ajánlom, hogy csinálja. Tényleg felkészültnek kell lenni szerszámilag és idegileg is.
Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
Üdv. Indi


Köszönöm a segítséget ittis, bárhasznát nem vettem.
És vendégségben: köszönöm a meghívást, bár az ebéd sz@r volt.....

Robin68 Elküldve: 2015-03-27 00:09 E46 dynavin clone fejegység

banditosz001 írta:
Sőt most nézem az EONON honlapot jobban és az androidos legolcsóbb az 427 Eur meg még 13 a posta na ez szerintem nem ugyanannyi mint 297 Eur mindennel együtt.

Megint egy lustasággal megáldott kedves fórumozó. Nem is értem miért van a kereső a jobb felső sarokban, nyugodtan lehetne törölni onnan, úgy is sorra nyílnak a hasznos topikok.
Ugyanis ha csak egy percet áldoznál a gondolom kevés idődből akkor sok véleményre, hozzászólásra találnál (többek közt tőlem is mert nekem is hasonló van berakva) ITT.

Robin68 Elküldve: 2015-03-25 23:52 alapjárat leesik, ingadozik

maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.


Köszi az infót a többiek nevében is. Ilyen bejegyzésekből lehetne több és nem az új értelmetlen topikokból csak mert valaki lusta kicsit keresgélni a fórumon.

Robin68 Elküldve: 2015-03-23 23:53 alufelni

elgeri írta: Sziasztok

Eszembe jutott egy általános kérdés:
Kiszokás centírozni, súlyozni az alufelnit is. Viszont ha jól sejtem igazából egy alufelni nem tud kicsit eldeformálódni, mint a vas, csak komoly károkkal törni, repedni... Ergo nem kell egy év múlva újból, csak az általános centírózás miatt, gumisnál cserélni a téli / nyári szettet. Vagy mégis?!

Nem csak a felni kisebb-nagyobb deformálódása miatt illik centíroztatni hanem a gumi kopása is hatással van rá.
De nem vagyok szakértő és lehet, hogy tévedek.

Robin68 Elküldve: 2015-03-22 22:40 Chip tuning

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta:
bmw320d4 írta:
BMWCODE írta: Sziasztok!

Van egy "fantasztikusan erős", céges 114i BMW-m az egyhatos turbó motorral szerelve.
Még három évig kell használnom és hát eléggé vérszegény sokszor...
Mindenhol azt halottam erről a motorról, hogy ez ugyanaz, mint a 116i és a 118i csak szoftveres fojtás van benne. Kerestem is már egy éve szakikat, hogy ki vegyék belőle, de azt a választ kaptam mindenhol, hogy még nem lehet megcsinálni. Ellenben pár napja kaptam egy hírlevelet, hogy már tuningolható ez a motor is.

Szerintetek ez a motor tényleg ugyanaz, mint az erősebb változatok? Tényleg kihozható belőle 210 lóerős és 300 nm ?

http://www.atc.hu/blog/bmw-116...chiptuning


Tényleg ugyanolyan a két motor, csak szoftveres különbség van.
Viszont elméletileg 10 órás időkorlát van beállítva a szoftverre ez után már nem módosítható másra.


Megkérdeztem az ATC Tuningot és megerősítették, amit te is mondasz. Rákérdeztem erre az időkorlátra is. Ezt felelték: "Semmilyen időkorlátról nincsen tudomásunk az autóval kapcsolatosan. Probléma mentesen írtuk az 116i-t is napokon át többször. A gépkocsi bármikor, évek elteltével is vissza írható gyári állapotra."


Hurrá hajrá előre! Ja és éljen a párt.


úgyis mindig azt fogják mondani, amit az ügyfél hallani akar, amivel jobban el tudják magukat adni... (ez más területen is igaz) persze kivételek mindig vannak.


A "ki vegyék" és az idézett válaszban szereplő "vissza írható" kissé árulkodó. Olyan mintha ugyanabba az iskolába jártak volna és mindketten lógtak amikor a tanárnéni mondta a szabályokat az igekötőkről meg az egybeírásról vagy mikről.



Szerintem el kell vinni, meg kell csináltatni. Én ma kitakarítottam a kocsit, bőrápolóval át kentem az üléseket és mintha jobban menne, pörgősebb lett. Pedig csak egy takarítás volt, a vezérléshez nem is lett még nyúlva. Mi lesz ha az új nyári felnik is felkerülnek .

Robin68 Elküldve: 2015-03-16 15:24 Hifi beszerelése e46-ba