Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-11-06 01:18 Érkezik a legerõsebb BMW

Idén ünnepli 25. születésnapját a BMW M5, 1984-ben az Amsterdam Motor Shown állította ki a nagy teljesítményû szedánt elõször a bajor gyár. Karosszériája az 535i átalakításából készült kézzel, orrába az M1 sportkocsi motorja került. 286 lóerõs teljesítményének köszönhetõen kora leggyorsabb szedánja volt, 246 km/órás végsebességgel bírt.
<br /><br />
A pletykák szerint a negyedszázados évfordulóra különleges kiadással készül a BMW. Úgy hírlik, épül az M5 CSL. Ez hasonlóan a korábbi M3 CSL-hez, nagyobb teljesítménnyel és kisebb önsúllyal készülne.
<br /><br />
A normál változatok 5,0 literes hengerûrtartalmát, a dugattyúk, hajtókarok, fõtengely cseréjével 5,5 literre növelik. A V10-es blokk teljesítménye - a kiszivárgott hírek szerint - 550-580 lóerõ lehet. Jelenleg szekvenciális sebességváltó szerepel az M5-ben, de a különlegességbe az M3-ashoz rendelhetõ duplakuplungos automatát párosítják.
<br /><br />
A jubileumi M5 vevõinek le kell mondaniuk a tetõablakról, itt ugyanis karbonból készül a felsõ rész és más karosszériaelemek is. Ugyanebbõl a könnyû, de merev mûanyagból készítik el az alkalmazott versenyülések vázát is, de ezen túlmenõen a felnik is az átlagnál könnyebbek. Összességében 50-75 kilót faragnak le a limuzin tömegébõl. Ennek köszönhetõen pedig gyorsabb lesz, mint az ismert változat.
<br /><br />
Mindez persze a gyár bejelentéséig csak elképzelés. Vannak azonban, akik már tudják milyen lesz a különlegesség, hiszen nemrég egy zártkörû rendezvényen megmutatták a kiválasztottaknak. Ha az esemény körítését nézzük, igazi különlegességre számíthatunk, hiszen két eddig hivatalosan be nem mutatott M5 változat adta a díszítést a rendezvényhez.
<br /><br />
A különlegesebb az 1989-es Genfi Autószalonra készült M5 kabrió egyik prototípusa. Állítólag a vezetõség egy héttel a kiállítás elõtt fújta le a bemutatást, attól tartva, hogy a nyitott ötös túl sok vevõt csábítana el a 3-as Cabriolet-tõl. Kár érte, 315 lóerõs motorjával igazi kultuszautó válhatott volna belõle. Helyette 1992-ben bemutatkozott az elsõ kombi M5.
<br /><br />
Ebbõl a változatból mindössze 891 darabot épített az M GmbH, talán ennek is köszönhetõ, hogy az 1998-ban érkezõ új generációs M5-bõl nem készült már kombi. Vagyis dehogynem, csak ez sem került sorozatgyártásba. A rendezvényen ennek prototípusát is kiállították.
<br /><br />
Reméljük, a jubileumi modell nem kerül lakat alá, s nem kell 10-20 évet várni rá, hogy megismerjük.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-11-05 00:45 Autóvásárlás

Petes20 írta:
Robinson írta: Az biztos, hogy az 1-2 részemrõl is sztorno lenne.
Az meg, hogy a nagy recepció elõtt pár forint híján ennyiért vettem a facelift elõtti fapad limomat, az komoly mértékben dühít


Ennyire nyomott áron lennének ezek? Nekem így is nagyon soknak tûnik egy 10 éves autóért 3 milliót kiadni.
Mennyit fognak ezek érni szerintetek 15 illetve 20 évesen?


Tudod, a recepció... ahogy a lakások ára is, a kocsiké is elég sokat esett.
Szerintem 15-20 évesen a mostani árukhoz képest (hacsak nem recepciózunk be jobban), max fél misivel fognak olcsóbban menni, de nem vagyok jós, elég jól tartják az árukat

Robinson Elküldve: 2009-11-04 23:46 Autóvásárlás

Az biztos, hogy az 1-2 részemrõl is sztorno lenne.
Az meg, hogy a nagy recepció elõtt pár forint híján ennyiért vettem a facelift elõtti fapad limomat, az komoly mértékben dühít

Robinson Elküldve: 2009-11-04 20:57 ATC Nova chiptuning és szerviz

BarG írta:
Robinson írta: Ajánlok egy pillantást a fõoldalra!


Miért éppen az ATC :


Talán rossz tapasztalat?
Azért éppen az ATC, mert õk kerestek meg minket. Voltam is náluk személyesen, és elég megnyerõek, de persze ki nem az tudom.
Holnap még megyek hozzájuk, és leírom a tapasztalatokat. Addig is, Te is leírhatnád, hogy mi az oka a "miért éppen" kérdésnek
Akár privátban is, ha nem akarsz publikusan..

Robinson Elküldve: 2009-11-04 14:53 ATC Nova chiptuning és szerviz

Ajánlok egy pillantást a fõoldalra!

Robinson Elküldve: 2009-11-02 20:11 Társalgó

ToMiRRo írta: Sziasztok!

Elõször is bocs, ha rossz helyre írok de nem igazán találtam megfelelõbb topicot. Szóval.. Sikerült hozzájutnom egy E46 320 Ci-hez (2.2l), egy gyerekkori álom valósult meg, nem mintha most annyira felnõtt lennék Na egyenlõre csak szerettem volna beköszönni nektek, és ahogy eddig olvasgattam a fórumot itt normális emberek vannak, ellentétben szinte minden magyar fórummal, szóval ha a jövõben valami kérdésem lenne remélem számíthatok rátok
Üdv: ToMiRRo


Üdv a csapatban!
Sõt, elvárjuk, hogy írj
Ezen felül minden pénteken - most is - mini találkozó, ahol jól mutatna a coupe is

Robinson Elküldve: 2009-11-02 20:05 privát üzenet

Neo78 írta:
Robinson írta:
gampetibor írta: Miért van az hogy ha privát üzenetet irok vkinek akor nem az elküldöttek hanem a kimenõk közé teszi? A címzett meg nem kapja meg?


Azért kerül a kimenõbe, mert még nem olvasta el a címzett. A címzett tuti megkapja, csak vaksi, vagy nem akarja megkapni, ha én lennék a címzett, akkor szar a rendszer


Akkor te ezek szerint megkaptad, csak nem válaszoltál...


Óvazz! Valóban küldtél múlthéten egy privit! Nem szokásom nem válaszolni, bocsánat! Pótlom mielõbb!

Robinson Elküldve: 2009-11-02 16:24 privát üzenet

gampetibor írta: Miért van az hogy ha privát üzenetet irok vkinek akor nem az elküldöttek hanem a kimenõk közé teszi? A címzett meg nem kapja meg?


Azért kerül a kimenõbe, mert még nem olvasta el a címzett. A címzett tuti megkapja, csak vaksi, vagy nem akarja megkapni, ha én lennék a címzett, akkor szar a rendszer

Robinson Elküldve: 2009-11-02 12:29 Társalgó

Enkozpont74 írta: Sziasztok...

Hát visszanéztem az oldalra "kicsi" szünet után. Gondoltam üdvözlöm a régi és az új klubtársakat (sziasztok). Sajna elég sok dolgom akadt mostanában, ezért nem jelentkeztem...


Szevasz arc! Üdv újra Mi a helyzet veled és a járgánnyal?

Robinson Elküldve: 2009-11-01 11:53 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Zolee írta:
Hori írta:
Zolee írta:
bmw320 írta: Az én futómûvem gyári M de még elõl vagy 2cm leteszem majd viszont ha utána futómûveshez elviszem csak nem eszi meg! De ez már csak tavasszal! Elõl 8colon 225-ös gumi van hátul 9 colon 255-ös remélem ez így nem vész! Tiéden mekkora volt Hori??

Szia - Sziasztok!
Szintén gyári M futómûvem van, én is szeretném lejjebb tenni az elejét. (hátul sztem pont jó, de elõl hüén néz ki, gondolom Te is emiatt teszed lejjebb).
A kérdésem: h lehet elõl - a rugó vágást leszámítva - további 2 cm-t ültetni?
Köszi



Veszel hozzá 60/40es szettet az elöl további 25mm-t ültet hátul meg 5mm-t

Köszi!
Viszont eddig nem kaptam egyértelmû választ h mennyit is ültetnek az M-es rugók, jól gondolom h akkor cca. 35 mm-t? (eddig 25-30-ról tudtam)


elvileg 30, de van aki azt mondja 35. Azt tudom, hogy Tiba azért dobta ki, mert kevés volt. Most az övé 35-40 között van, és az pont jó neki. Valamivel magasabb mint Horié, ami 40 pont, ami kevesebb mint az én 45-öm

Robinson Elküldve: 2009-11-01 11:33 Társalgó

Prof írta:
Szemy írta: [quote="Robinson]Ez jó kérdés, de én ennek fényében fogok kb 9500-al kevesebbet fizetni negyedévente, mint idén, úgy, hogy m2-be kerülök egy idei faszkalap miatt, aki elém kanyarodott, de 50-50%ra hozták ki, ami szerzõdéskötéskor annyit jelent: Okoztam kárt idén.


Robinson! Ne haragudj a kerdesert, a tudomanyos kivancsisag hajt. Ha valaki eled kanyarodott, azaz nem adta meg neked az elsöbbseget, akkor hogy hoztak ki 50-50%-ra a dolgot? Mi volt az indoklas?

Szemy


amenyiben megállapothato hogy akinek elsöbsége volt de a megengedett sebességnél többel közledett abban az esetben a felelöséget megosztják """persze ez csak egy elképzelés a sok közül""" mivel nem ismeretes az eset pontos körülményei igy nehéz állást foglalni benne[/quote]

És rá is hibáztál
A helyzet az, hogy párhuzamos haladásra alkalmas úton (tesco parkoló D) az idióta megállt a parkoló kocsik közt jobb oldalra húzódva. Én ki akartam kerülni balról, odapadlóztam egy aranyosat, mire Õ pont ebben a pillanatban gondolta úgy, hogy hopp, bal oldalon ott van egy üres hely, Õ bizony oda beáll. Mikor összecsattantunk, akkor rakta ki az indexet.

Én arra hivatkoztam, hogy megkezdtem a kikerülését, így nekem volt elsõbbségem kresz szerint. Õ arra hivatkozott, hogy már a kanyarodás megkezdése elõtt elkezdte az indexelést, és én amúgyis gyorsan hajtottam. A két vélemény eltérése miatt 50-50 lett a felelõsség

Amúgy nekem 5 éve van jogsim, és azóta A0-ban vagyok. Sose jártma utána, sose kérdezte senki, egyszerûen csak maradt. Mostantól figyelni fogok, de a jelen állapot szerint, 2 év múlva leszek újra A0, mivel most visszavágtak M2-be
Szóval én örökre A0-ba ragadok, án már látom, hogy így fogom leélni az életem most a kgfb M2-ben 24000 negyedévre Mennyi lenne vajon, ha B5-ben lennék már?

Robinson Elküldve: 2009-11-01 10:23 Társalgó

Prof írta:
Robinson írta:
Hori írta:
steve01 írta: Hi all!

A mai naptól lehet megkötni az új KGFB-t!! Én személy szerint közel 10000ftot spórolok negyedévente a váltással! Ti hogy vagytok vele?



Nekem 6000ft-tal lesz olcsobb negyedévente Beválaltam az union önrészes kötelezöjét. vállaltam 50rongy önrészt hogy ha balesetet okozok


és csak 6e ezért cserébe... grat..

Ja, eddig nem volt ilyen opció, de ha azt jelölöd be, hogy csak a szerzõdõ vezeti az autót, qrvára olcsóbb lesz hirtelen mindegyik!


ezt egyébként nem értem ha én cgre veszek autot "csak arra veszek" és megkötöm a biztositást ugy hogy csak a szerzödö vezeti de az egyik alkalmazottam töri üssze akinek van meghatalmazása hogy vezetheti olyan esetben mit reagál a biztosito ? "ennek holnap utána kell járni"


Ez jó kérdés, de én ennek fényében fogok kb 9500-al kevesebbet fizetni negyedévente, mint idén, úgy, hogy m2-be kerülök egy idei faszkalap miatt, aki elém kanyarodott, de 50-50%ra hozták ki, ami szerzõdéskötéskor annyit jelent: Okoztam kárt idén.

Robinson Elküldve: 2009-11-01 10:14 Társalgó

Hori írta:
steve01 írta: Hi all!

A mai naptól lehet megkötni az új KGFB-t!! Én személy szerint közel 10000ftot spórolok negyedévente a váltással! Ti hogy vagytok vele?



Nekem 6000ft-tal lesz olcsobb negyedévente Beválaltam az union önrészes kötelezöjét. vállaltam 50rongy önrészt hogy ha balesetet okozok


és csak 6e ezért cserébe... grat..

Ja, eddig nem volt ilyen opció, de ha azt jelölöd be, hogy csak a szerzõdõ vezeti az autót, qrvára olcsóbb lesz hirtelen mindegyik!

Robinson Elküldve: 2009-10-31 12:29 Keréknyomás

Zolee írta:
bmw320 írta: Az én futómûvem gyári M de még elõl vagy 2cm leteszem majd viszont ha utána futómûveshez elviszem csak nem eszi meg! De ez már csak tavasszal! Elõl 8colon 225-ös gumi van hátul 9 colon 255-ös remélem ez így nem vész! Tiéden mekkora volt Hori??

Szia - Sziasztok!
Szintén gyári M futómûvem van, én is szeretném lejjebb tenni az elejét. (hátul sztem pont jó, de elõl hüén néz ki, gondolom Te is emiatt teszed lejjebb).
A kérdésem: h lehet elõl - a rugó vágást leszámítva - további 2 cm-t ültetni?
Köszi


Az ültetés témát ne itt folytassátok! Köszi

Robinson Elküldve: 2009-10-31 00:58 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
Robinson írta:
Csum írta: sziasztok este találkozón valaki be tudná tanítani a kulcsomat?


Hát errõl 19:30-kor már nagyon lekéstél kérdés szempontból
Jövõhéten viszont ha kijösz ja



Hazaértem!!!!!! majd valamikor napközben kereslek


úgy legyen Gyors voltál