Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-10-19 08:46 karbantartás

Hori írta:
YELLOW írta: akkor az én meglátásom:

akinek van a tulajdonában BMW klub tagsági kártya, az alapból megkapta a max csillagot és a klubtag tisztet, kommentszámtól függetlenül... viszont akinek nincs kártyája, az a kommentszámok alapján van besorolva, de csak akkor jelenik meg a klubtag felirat, ha lesz kártyája...

vsop14 írta: bocs, hogy ide írok, nem akartam ezért a kérdésért új topicot nyitni.
csak annyi lenne a kérdésem, hogy a rangokat mi alapján kapja az ember? nem mintha izgatna, hogy nekem most milyen rangom van, csak nem értem a logikáját.
mert pl a megrögzött bmw-snek, meg a klubtagnak is 5-5 emblémája van. és pl én is klubtag vagyok ~280 hozzászólással, meg Hori is ~1100-zal, de Petike, meg megrögzött ~870el.
most akkor hogy mûködik ez?
(felreertes ne essek, nem szur szemet, hogy xy ilyen meg olyan ranggal rendelkezik es en meg miert nem, csak egy kerdes, mert nem ertem, hogy hogy mukodik )
kösziiiiiiiiiii



Igen ez igy van ahogy Yellow leirta!!!


És akkor tisztelettel megerõsíteném én is eme logika helyességét

Robinson Elküldve: 2009-10-18 19:16 XENON utólag

hil írta:
Robinson írta:
hancurozo írta:
hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
tedd egymás mellé
http://www.olcsobbat.hu/static...077886.jpg
http://top-start.unas.hu/shop_...2872_1.jpg


júúúúúújj


Kösz! A legszebb öröm a káröröm..... mert nincs benne írigység

hil


Azért ne vedd a szívedre, csak baráti káröröm

Robinson Elküldve: 2009-10-18 16:22 XENON utólag

YELLOW írta:
eleve minden izzócsere után lámpát kell állítani, ugynais az üveg a fémlapra nem 90 fokos szöget zár be, és így máshogy világít minden izzóval...


Ezt azért erõsnek tartom

Robinson Elküldve: 2009-10-18 14:12 BMW Team Hungary kategóriagyõzelem a magyar 12 óráson

A csapat autóját is felkészítõ Schubert Motorsport többi autói, a BMW Z4 M Coupé és a BMW 320d is kiválóan végeztek, hiszen a német, norvég és dán pilótákal induló Z4-es megnyerte a versenyt, míg a magyar csapatnak komoly belsõ konkurenciát jelentõ 320d a hetedik helyen, kategóriájukban pedig a BMW Team Hungary után, a második helyen végzett.
<br /><br />
A holland szervezõk felkérésére a verseny biztonsági autója is BMW volt: a napközben szerencsére csak kisebb balesetek, illetve az esti esõ miatt felvezetõként beálló Safety Car szerepét egy a BMW Magyarország által biztosított BMW X6 50i látta el.
<br /><br />
A pénteki idõmérõn a BMW Team Hungary with EfficientDynamics 2:00:217-es köridõvel a D1 kategória élére, összetettben pedig a 11. helyre kvalifikálta magát a Schubert Motorsport 2. csapat BMW 320d-je elõtt felhõs, de száraz idõben. A verseny napján, szombaton reggel szemerkélõ esõ fogadta a versenyzõket, ám rövidesen ismét a péntekihez hasonló borult, de csapadékmentes lett az idõjárás, így esõgumikra nem volt szükség. A délelõtt 10 órakor kezdõdõ 12 órás küzdelmet Walter Csaba kezdte meg a 11. helyrõl, aki kiegyensúlyozott vezetésének és a zökkenõmentes tankolásnak köszönhetõen már az összetett 8. helyén adta át a 120d versenyautót. A küzdelmet folytató Palik László szintén hiba nélkül autózva tovább javított a csapat helyezésén, így Wéber Gábor, majd Vida János már az abszolút 7. helyen ülhetett a kormány mögé. Késõ délután egy Porsche kiesése okán a csapat a hatodik helyen autózott összetettben, a Schubert Motorsport 320d-je elõtt. A két rivális autó órákon keresztül vívott egyre szorosabb csatát, a végén már alig 4 másodperc különbség volt közöttük. A küzdelmet végül a magyar egység nyerte, amiben a 120d alacsony fogyasztása fontos szerepet játszott: a magyar csapat utolsó kiállásakor ugyanis már nem kellett tankolniuk, ráadásul éppen akkor rendeltek el 60km-es sebességkorlátozást, így az utolsóként versenyzõ Walter Csaba végül két kör elõnnyel tudta maga mögött tudta tartani a német csapat autóját.
<br /><br />
A pilóta- és kerékcserével együtt zajló, átlagban egy perc hosszú kiállások mindegyik alkalommal zökkenõmentesen zajlottak. A BMW 120d versenyautót felkészítõ Schubert Motorsport tagjai a magyar Fõnix Motorsport szerelõivel együtt kiváló munkát végeztek és a versenyzõk is sokat gyakorolták az egyéni beállítások gyors elvégzését.
<br /><br />
A versennyel a szervezõk is elégedettek lehetnek, hiszen csak kisebb balesetek voltak, a versenyzõk sportszerûen vezettek és az ingyenes versenyre a tavalyinál jóval több nézõ látogatott ki, sõt egészen a lefújás elõtti esõig, az idõjárás is kedvezett a nézõknek és csapatoknak egyaránt.
<br /><br />
A csapat mellett az autó is rendelkezik magyar gyökerekkel, hiszen dízelmotorjának elõdjét a BMW világhírû mérnöke, Dr. Anisits Ferenc és csapata tervezte, aki a verseny közben emlékezetes elõadást tartott a sajtó képviselõinek a BMW Magyarország versenyközpontjában.
<br /><br />
Palik László, a BMW Team Hungary with EfficientDynamics csapat egyik pilótája a következõket mondta el a verseny kapcsán: &#8222;Jól mutatja egy autóverseny nehézségét, hogy tizenegy óra után alig 3,8 másodperc különbség van két autó, ezúttal két BMW között. Nagyon kiélezett verseny volt, hiszen sosem voltunk egy percnél nagyobb különbségre egymástól, de végül sikerült gyõzni, ami egyáltalán nem megszokott dolog egy csapat mindössze második versenyén."
<br /><br />
Vida János is nagyon örül az eredménynek, bár az esõt korábbra várta: &#8222;Igazság szerint korábban is eleredhetett volna, hiszen a vizes pálya nekünk kedvez - szeretünk esõben vezetni, az autó is jól megy a csúszós kanyarokban és a pályaismeretünk is jobb a külföldi csapatoknál. Mivel gyakorlatilag csak az eredményhirdetésre kezdett el esni, ezt az elõnyünket nem tudtuk kihasználni, de így is sikerült gyõzni egy a miénknél gyorsabb autó ellen."
<br /><br />
A tavalyi 12 órás Hungaroringi versenyen kategóriagyõztes Walter Csaba is nagyon elégedett az eredménnyel: &#8222;A csapat összes tagja helytállt, a szerelõk, a pilóták és a háttérben dolgozók is, sõt az autó is tökéletesen mûködött, minden körben ugyanazt az idõt hozta. A kiváló taktika és a pilótacserék gyakorlása is hozzájárult a kiváló eredményhez, nagyon elégedett vagyok."
<br /><br />
Wéber Gábort meglepte a rivális csapat felkészültsége: &#8222;A 320d nagyon jól be volt állítva és a pályát is megtanulták, így elõnyünk szinte elveszett, de mégis tartottuk a végéig. A verseny elején elléptünk tõlük, de aztán fokozatosan jöttek fel, így szoros és izgalmas maradt a verseny, örülök, hogy nyerni tudtunk."
<br /><br />
A kizárólag hazai versenyzõkkel induló, BMW Team Hungary with EfficientDynamics elsõ megmérettetése
<br /><br />
az idén májusban már 37. alkalommal megrendezett Nürburgringi ADAC Zurich 24H futam volt, amely a csapat kategóriájában az ötödik, összetettben pedig az ötvenötödik helyen végzett. A versenysorozaton a BMW Magyarország elõször indított saját csapatot, amelynek színeiben a négy pilóta felváltva versenyzett az erre a versenyre külön átépített BMW 120d versenyautóval.
<br /><br />
A harmadik generációs common-rail befecskendezéssel szerelt, 260 lóerõs dízelmotornak köszönhetõen az 1135 kilós BMW 120d versenyautó a nagyobb teljesítményû benzines társakkal is felveszi a versenyt. Azok ugyanis legtöbbször mintegy kétszer annyi üzemanyagot fogyasztanak, így sokkal több kiállásra kényszerülnek.
<br /><br />
forrás: autoblog.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-18 13:48 képek

Hori írta: Robinson ez csak neked!!!!!!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Wáhá Látom Te a stilot is pimpelted, jól látom az index alatt ferrari matrica van?

Robinson Elküldve: 2009-10-18 13:47 Hifi beszerelése e46-ba

szku írta:
csu2 írta:
szerintem a kabelrol kapja a foldet a nyak, a csavar helye a nyakon nincs bekotve sehova. egyebkent igy tudsz foldhurkot csinalni, es akkor jonnek a zajok... egyebkent meg fogod banni, hogy nem csinaltad vegig. a gyari erositoben nem sok kraft van, es nincsenek melyei, igazi subot pedig nem tudsz vele hajtani. szerintem tul hamar kiugrottal a dologbol, en jobban koruljartam. de persze a te dontesed. udv!


Üdv a topicnak!

A következõ problémáim megoldásában várnám a javaslatokat a tapasztalt bm54 átépítõktõl.
Nekem pesten a Ko-Pe autohifi szervízben végezték az RCA kivezetést, nálam nem nem a 4885-ös mûveleti erõsítõk lábairól, hanem a német fórumról belinkelt képen látható pontokról történt a kivezetés. Sajnos a következõk a hibák:
- a navigáció csak a bal oldalról szólal meg
- a gyári bluetooth telefon kihangosító jele nincs benne a megcsapolt rca-ban
- a jelerõsség ok, a minõség egy enhye generátorzajtól eltekintve közepes, messze elmarad az eddig használt Alpine cda-9853-astól (persze ez a gyári cdtár számlájára is írható), viszont amikor emelem a hangerõt, a poti 25. kattanásáig minden ok, a 26-diknál a kb200Hz alatti freq.tartomány hangereje olyat esik, hogy gyakorlatilag megszûnik.
Az elsõ hátsó rca párnál egyaránt megfigyelhetõ.

Kérlek benneteket, segítsetek, már rengeteg idõt, energiát, pénzt öltem bele, hogy normálisan szóljon a rendszer, kezdek tanácstalan lenni.

A rendszer egyéb komponensei:
RS Audio Pro T25 ~ Lanzar Opti 100.2
RS Audio Pro MB130 ~ Eton PA5002
Phase Linear Aliante 12 ~ Ample Audio A226X

Üdv
szku


Hú, Ti jóban lesztek Tibával

Robinson Elküldve: 2009-10-18 11:31 XENON utólag

hancurozo írta:
Robinson írta: júúúúúújj
de miért?
hülyeséget írtam?
szerintem nem.
nekem most jól világít /nincs különbség a vetített fény formájában, csak fényerõben


Hil-nek szólt, mert bizonyítást nyert, hogy hibás dologhoz ragaszkodott 46 hosszászóláson keresztül (most se számoltam meg )

Robinson Elküldve: 2009-10-18 11:02 XENON utólag

hancurozo írta:
hil írta: Normál izzós lámpatestbe Xenont??? Tegyél magad elé egy hagyományos pl H7-es és egy Xenon izzót. Mit látsz? Azt, hogy a hagyományos izzóban az izzószál (amennyiben függõlegesen tartod azokat) vízszintesen (kereszteben), míg a Xenonban függõlegesen (vagyis hosszában) helyezkedik el. Ebbõl könnyen belátható az a szomorú tény, hogy a hagyományos izzóhoz tervezett tükör fókuszába soha nem lehet betenni a Xenont, ezért korrekt módon beállítani sem lehet azt, tehát mindenképpen vagy vakítani fogja a szembõl jövõt, vagy csak magad elé fogja szórni a fényt.
hil
tedd egymás mellé
http://www.olcsobbat.hu/static...077886.jpg
http://top-start.unas.hu/shop_...2872_1.jpg


júúúúúújj

Robinson Elküldve: 2009-10-18 10:27 e-bay

Alesi írta:
320DE46 írta: Üdv!
Az ebay-en véletlen rosszul licitáltam, többet írtam a kelleténél
ilyenkor lehet valamit tenni, vagy törölni vagy valami?


Irj a Customer Supportnak (ami egyebkent itt van Magyarorszagon, en dolgoztam is ott), ok asszem tudjak torolni a licitet!


És az alapértelmezett, hogy minden segítséget kérõt elsõ körben totál hülyének néznek és olyan "újraindítani próbálta már?" szintû választ adnak és csak akkor válaszolnak normálisan, mikor bebizonyítottad, hogy nem vagy idióta? Vagy nem mint supportos dolgoztál?

Robinson Elküldve: 2009-10-17 16:49 Extra gyors találkozó!

Hori írta: ááááááááááá most irjam le még1x


Bocs fiúk, de mivel jeleztem a másik topikban, hogy inkább ott legyen folytatva, ne itt offoljunk, figyelembe vehettétek volna a kérést és most nem vesztek volna el a hozzászólások

http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;t=64

Robinson Elküldve: 2009-10-17 16:47 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta: már sorry, de legalább átkopiztad volna igazad van OFF lett de ha törlöd áttehetted volna...

Robinson írta: légyszi az optikai tuning témában legyen folytatva ez a beszélgetés! Nem véltelenül lettek törölve a hozzászólások


Ebben most kivételesen van valami, de azért na...
Mindenesetre így most van lehetõséged pótolni a hozzászólásszámod veszteségét és élre törni, így Te is boldog lehetsz

Robinson Elküldve: 2009-10-17 16:41 Extra gyors találkozó!

légyszi az optikai tuning témában legyen folytatva ez a beszélgetés! Nem véltelenül lettek törölve a hozzászólások

Robinson Elküldve: 2009-10-17 15:21 M-packet

YELLOW írta: neked másképp megoldható, pl van ugye baloldalon a dob, majd elcsövezik a pótkerék tartó doblemez körül a másik oldalra, ebben viszont megint az a probléma, hogy arar több utat tesz meg, és ugye a gáz arra távozik, ahol kisebb az akadály, és rövidebb az út, ergó a bal odalod jobban fog "füstölni"

Robinson írta: Inkább itt folytatnám, hogy ne a tali témát offoljuk
Szóval a vonóhorog nehezíti a kétoldalas kipufot? Merthogy nekem van felrakható horgom


Azt egy belsõ terelõ lemezzel meg lehet oldani szvsz

Robinson Elküldve: 2009-10-17 15:07 M-packet

Inkább itt folytatnám, hogy ne a tali témát offoljuk
Szóval a vonóhorog nehezíti a kétoldalas kipufot? Merthogy nekem van felrakható horgom

Robinson Elküldve: 2009-10-17 13:41 Extra gyors találkozó!

Ahol van pénz ugye.... Én nem fogom telibe fújni a verdát, ez tuti (mondom most ), de elgondolkodtam a kipuf dologon, hogy valóban egy oldalra rakjam-e amirõl beszéltünk...