Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-10-12 16:25 Fóliázás

gampetibor írta: Asszem elhatároztam magam: én is szeretnék ilyen fóliázástt!


Hát nemmegmondtam, hogy el fog kapni a láz?!
Már csak arra figyelj, amit pénteken tanácsoltam, nem 16!
Egyébként én is ott csináltattam ahol Tiba, és teljesen jó. A mûszakin kell egy kis tolóerõ (néhány ezredes formájában), de nem gáz. Rendõr beleköthet ha akar, de nem nagyon szoktak vele foglalkozni. Egyedül Tibáról tudom, hogy belekötöttek, de neki is csak azért kellett fizetnie a végén kis csúsztatót, mert hülyének nézte a rendõrt

Elsõ szélvédõre csak csíkot rakass!

Robinson Elküldve: 2009-10-12 15:22 Vicces :)

Robinson Elküldve: 2009-10-11 23:04 Társalgó

Nenenenene.. fáj, fizikailag. Yellow és Hori egyetértésben társalognak

Robinson Elküldve: 2009-10-11 22:17 Vicces :)

[quote="YELLOW"]ezen bexartok

Paraszt vindóz:

[url]
YouTube videó

Vindóz tiszta:

[url]
YouTube videó

ügyfélközpont:

[url]
YouTube videó

Elsõ kettõ erõltetett fantáziátlan sz@r, az utolsó jó, de az meg valami rádiókabarés cucc

Robinson Elküldve: 2009-10-11 12:23 Búcsúzik az ötös BMW

A régi ötöst persze továbbra is meg lehet vásárolni – az átmeneti idõszakra a kereskedõk jelentõs készleteket halmoztak fel a népszerûbb változatokból, a BMW pedig továbbra is teljesíti az egyedi megrendeléseket – de a termelést visszafogják, hogy megkezdhessék a következõ, F10 kódjelû ötös gyártásának elõkészítését. Az új modell 2010 elsõ negyedére várható, bár a bemutató idõpontját és helyszínét egyelõre nem ismerjük. Vagy az év elején valamelyik jelentõsebb amerikai autószalonon, vagy március elején Genfben érkezhet az új típus. A piaci bevezetés tavasz végére, esetleg nyár elejére várható, de addig valószínûleg kitartanak a régi modellbõl felhalmozott készletek, illetve már az év végére megérkezik az ötajtós 5-ös GT.
<br /><br />
A következõ ötösrõl egyelõre viszonylag keveset tudunk &#8211; csak annyi biztos, hogy a BMW az új generációnál felhagy a vegyes építésû, elöl alumínium, hátul acél karosszéria alkalmazásával, és az új modellt ismét teljes egészében acél karosszériával építi.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-11 12:22 Jöhet a nullás BMW

A brit szaksajtóban megjelent hírek szerint az Audi A1-es és a Mercedes A osztály ellenfelének szánt modell fejlesztését UKL1 néven kezdték meg, a Mini harmadik generációjával párhuzamosan. Az eddigi BMW modellekkel ellentétben &#8211; nyilvánvalóan gazdasági megfontolásokból &#8211; elsõkerék-hajtású kisautók a Minikétõl gyökeresen eltérõ formatervet kapnak, de mûszaki szempontból messzemenõkig azonos lesz a két sorozat. A kisautó állítólag egyaránt kapható lesz három és ötajtós karosszériával is, sõt, egyes források szerint kétüléses sportváltozat is készül majd. További kényszer szülte megoldásként valószínûleg nem csak négyhengeres motorokkal készül majd a fronthajtású BMW, de lesznek háromhengeres kivitelek is, mivel a szigorodó károsanyag-kibocsátási normák miatt a tervezõk kénytelenek a leghatékonyabb megoldásokat használni, és egyre kevésbé tudják figyelembe venni a presztízsszempontokat.<br />
<br />
Az egyelõre csak nullás sorozatként emlegetett típus a pletykák szerint legkorábban 2013-ra készülhet el, és úgy tudjuk, már a bemutatóra várható egy elektromos, vagy hibrid kivitel bemutatása a hagyományos benzinesek és dízelek helyett.<br />
<br />
Forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-10 12:57 Társalgó

Érdekes kempelen, mert én is pont a discovery-n láttam, hogy propeller-bõl származik. Plusz olvastam is valahol, meg qrva rég óta így tudom nem tudom honnan, meg a "Fedezd fel Forrestert!" címû filmen is kifejtették, és a BMW múltja is ezt támasztja alá

Robinson Elküldve: 2009-10-09 16:43 Hõtárolós motorokon dolgozik a BMW

Legyen szó benzines vagy dízelmotorról, hidegen mindkettõ többet fogyaszt üzemi hõmérsékleten dolgozó társainál. Akár tízszázalékos fogyasztásnövekedést és ennélfogva nagyobb károsanyag-kibocsátást jelent egy hideg motor, ezért a BMW olyan megoldáson dolgozik, amely ezt ellensúlyozni tudná.
<br /><br />
Speciális hõtárolókat építenének motorjaikba a bajorok, amelyek jelentõsen lassítanák a kihûlési folyamatot. Arról egyelõre nincs hír, hogy a technológia mikor kerülhet sorozatgyártásba, mindenesetre a BMW szerint ígéretes irányvonalról van szó.
<br /><br />
Prototípusokban már tesztelték a rendszert a BMW-nél, a kapszuláknak köszönhetõen egy 80 fokos motor az átlagosnál lassabban hûl ki: 12 óra elteltével még mindig 40 fokos. Nem véletlenül a 12 órát célozta meg a BMW, vizsgálatai szerint mindennapi használatban mindössze 12 százalékban tart egy "üresjárat" 16 óránál tovább. Minden egyes fok 0,2 százalékos üzemanyag-megtakarítást jelent, a kutatók a jövõben szeretnék még tovább tökéletesíteni a rendszert.
<br /><br />
forrás: origo.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-09 12:01 Extra gyors találkozó!

Hori, megjöttek a sötétített indexeim is! Hozol csavarnyúzót, hogy berakjuk a hûtõrácsom és az indexeket?

Robinson Elküldve: 2009-10-09 11:59 Extra gyors találkozó!

gampetibor írta:
Hori írta:
gampetibor írta:
Robinson írta: 2009.10.09 este 20:00 ismét felvonulási?

Jó lenne. Fõleg, ha jönne egy olyan 150 lovas, akivel összemérhetném a vasat egy rövid hosszon


Nekem csak 105 lovas a gép de azért én elmennék a felvonulásira.



Gyere nyugodtan valószinüleg ugy is esni fog és átmegyünk majd az arénának a parkolójába


OK!! felvonulásin este nyolc. Szokás szerint legelõl?


Legelõl igen, de ha az elsõ bejáraton behajtasz, akkor ha jobbra van hely, akkor ott, mert az az alap, a balra kanyarodás csak akkor, ha jobb oldalra nincs lehetõség beállni Röviden: A világító oroszlán "alatt"

Ha esik az esõ, akkor az Aréna parkolójában van a tali. A narancssárga szektorban ha jól emlékszem. Ha mész keresztül a parkolón, bal kéz felõl majdnem a végén

Robinson Elküldve: 2009-10-09 00:38 Chip tuning

1 dolgot viszont leszögezhetünk: Ne tegyél boxot a kocsiba és ne chipeltesd meg, mert nincs visszaút. Ez alatt azt értem, hogy inkább veszel mindenbõl újat, de az új erõrõl nem fogsz lemondani. Én legalábbis jelenleg így érzek

Robinson Elküldve: 2009-10-09 00:36 Chip tuning

Hori írta: Vagy 20ra huzol még 1 lapot és veszel 1 használt tárcsát megkevlároztatod és berakatod ha bejött sporoltál 40ezret ha nem akkor 1napot áll a kocsid


A használt kuplung minimum király. Mármint ha a 20-ra húzás értékét tekintjük, amúgy meg... Bár gondolkodtam rajta, de az már tényleg zsidóskodás lenne...

Robinson Elküldve: 2009-10-09 00:25 Chip tuning

YELLOW írta: keresztfaterom, aki autószerelõnek tanult, meg régen dolgozott benne, azt mondta, ha 5-ben padlózom és a fordulat felmegy, de nem úgy gyorsul, akkor csúszik, ergo rossz


Pont ezt írtam pár oldallal elõrébb (onnan indult a kuplung téma ), hogy hétvégén csúszott a kuplung
Hétfõn lett húzva a verda (múlt héten), hétvégén hosszab útra mentem, 4-esben 5-ösben nem mertem elõzni olyan szinten csúszott a kuplung.

Ez úgy néz ki, hogy odapadlózol, és mikor a nyomaték közelít a csúcshoz, szécsúszik a kuplung, a motor felbõg, de nem megy, majd visszaesik a fordulat, újra harap egy másodpercig, megint szétcsúszik. Nem jó dolog az biztos
Viszont vasárnap este mióta beértem a városba nem tapasztaltam, pedig elég komolyan próbáltam rávenni

Ezért is gondolkodom a kevláron, mert valszeg még elmenne a kocsi, csak a chipelés miatt csúszott meg, és gondolom az idõjárás is közrejátszott... Ezesetben viszont lehet, hogy felesleges a 60 rongy, lehet, hogy elég a kevlározás

Robinson Elküldve: 2009-10-09 00:09 Chip tuning

Hori írta:
Robinson írta: Kivételesen YE... áh, nem írom le akkor sem, inkább megdöglök

Inkább így: Én is gondolkodom a kevlár dolgon, de elõtte jól körbejárom, hogy mi az elõnye, hátránya. Beszéltem már a chipes barátunkkal is, aki meghúzta a kocsimat, Õ azt mondta, hogy gyári kuplungnak bírnia kell, és igaza van szerintem, a 240e km azért elég sok. Fõleg ahogy hajtom a drágát



Majd holnap megbeszéljük
Neked más kategoria mert a lovak és a nyomaték miatt kicsit mások az igénybevételek


Nálad a legfontosabb tényezõ a 80-90% autopálya. Nálam fordítva van, 80-90% város. Jóval nagyobb a kuplung kihasználtsága sajnos

Robinson Elküldve: 2009-10-09 00:07 Társalgó

Hori írta:
wagusty írta: Ez egy magasság sensor ami jelez a kocsi PC-nek hogy ha túl alacsony az elsõ lökös vagyis ha leérne és állítólag egy kellemes nõi hang jelzi hogy alacsony lesz a dolog le fog érni a kocsi eleje.
És a fent belinkelt szövegben leirja a srác hogy befejezésképp vízállóra lett öntve a sensor.

üdv




Köszönjük ezt az életben nem tudtuk volna leforditani


Azért az a "csoki" ott elég merev Gondolom nem ez a végleges formája