Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-06-29 14:36 Társalgó

ute107 írta: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3406.shtml

Klubtárs?????

Szerencsére nem lett baja...


Remélem senkinek semmi baja, és nem volt hibás az átsodródásban...

bár tökmindegy, úgyis asszondják, hogy na nesze, már megint a bmw-s..

Robinson Elküldve: 2009-06-28 21:57 Európa legnagyobb BMW talija!!!

Akkor kedzjünk egy listát:

01. Hori + Horiné
02. Robinson + Robinsonné
03. ado013 /németben csatlakoznak/
04. Lovag

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:45 Sportos változat a Hetes BMW-bõl

Nincs egy éve, hogy bemutatkozott az új Hetes BMW. A bajor luxusautó kínálata azonban közel sem teljes, áprilisban megismertük a sportkocsikkal versenyre kelõ V12-es csúcsmodellt, õsszel pedig további újdonságok érkeznek.
<br /><br />
Amit korábban sejtettünk, most megerõsítette a bajor gyártó, újra lesz 740d. Ebbe azonban nem az elõdnél megismert V8-as dízel kerül, hanem egy soros hatos. A Hármas és Ötös modellekben már alkalmazott 3,0 literes motor a Hetesben még erõsebb.
<br /><br />
A duplaturbós erõforrás teljesítménye 306 lóerõ nyomatéka 600 Nm. Ezzel a kocsi 6,3 másodperc alatt gyorsul százra, végsebességét az elektronika korlátozza 250 km/órára. Tudásához és méretéhez képest viszont igen szerény, 6,9 literes átlagfogyasztást ígér.
<br /><br />
Ennél is nagyobb hír, hogy történetében elõször a legnagyobb BMW is elérhetõ lesz négykerék-hajtással. A lépés nem meglepõ, hiszen a Mercedes és az Audi luxusautói jó ideje rendelhetõk így. Elsõként a 750i illetve annak nyújtott változata a 750Li kérhetõ az intelligens xDrive hajtással.
<br /><br />
Normál helyzetben 40:60 arányban osztja el a rendszer a nyomatékot az elsõ és a hátsó tengely között. Ám ha a szenzorok észlelik, hogy valamelyik kerék esetleg kipörögne, még annak bekövetkezése elõtt a másodperc tört része alatt megváltoztatja a rendszer a nyomatékelosztás arányát. Az xDrive a motor nyomatékát mindig arra a tengelyre irányítja, amelynek kerekei éppen a legjobban tapadnak.
<br /><br />
Eddig soha nem volt M-es változat a Hetes BMW-bõl. Most sem lesz, az illúziót ugyanakkor bármelyik motorváltozat mellé megadja gyár. Megrendelhetõ ugyanis az ún. M sport csomag.
<br /><br />
Ennek részeként sportosabb lökhárítók kerülhetnek a kocsira, amelyet további krómdíszekkel, látványos kipufogóval és különleges 19 colos felnikkel is felruháznak. Ugyanakkor a vevõk egyedi, ún karbon fekete metálfényezést és 20 colos kerekeket is választhatnak az M-es modellhez. A csomag részeként a karosszéria dõlését csökkentõ Dynamic Drive aktív felfüggesztési rendszer sportosabb beállítást kap.
<br /><br />
Az M sport az utasteret illetõen sportülésekelk és M-es sportkormánnyal, különleges taposólemezzel igyekszik izgalmasabbá tenni a Hetest. A tetõkárpit ezekben a változatokban antracit színû és az átlagosnál több helyen találunk alumíniumdíszítést.
<br /><br />
A BMW Hetes sorozat új variánsai õsztõl készülnek.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:43 Takarékos 3-as BMW készül

Még az év elején mutatta be a BMW a 116d jelzésû modelljét, amely a bajor gyár legtakarékosabb modellje. Az Egyesbe épített új motort most a Hármas sorozatban is elérhetõvé teszi a gyártó.
<br /><br />
A szám ezúttal sem a MINI-ben alkalmazott 1,6-os PSA-motorra utal, a 316d-be 2,0 liter hengerûrtartalmú blokk kerül. Teljesítménye 116 lóerõ, míg maximális nyomatéka 260 newtonméter. A motorhoz hatfokozatú manuális váltó csatlakozik.
<br /><br />
Ezzel a Hármas 4,5 liter gázolajjal beéri száz kilométerenként. Ám nemcsak fogyasztása, de károsanyag-kibocsátása is kiemelkedõ, hiszen kilométerenként mindössze 118 gramm szén-dioxid hagyja el a kipufogót, ami csupán 9 g-mal több, mint a Toyota Priusé.
<br /><br />
Különösen sportosnak ezt a BMW-variánst nem mondhatjuk, hiszen 10,9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 201 km/óra. A normál közlekedéshez viszont elég és a benzinkutak ritka látogatása kárpótolhatja a vevõt.
<br /><br />
A Hármas sorozat jelenleg 318d és 320d néven kínál még 2,0 literes dízelmotort, elõbbi 143, utóbbi 177 lóerõs. Létezik még 325d, 330d és 335d háromliteres blokkal.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:31 Autóvásárlás

Én is egyet értek Yellow kollégával.
Viszont ez megint más történet amit leírtál, mert ez pusztán a nyerészkedésrõl, mások átbaszarintásáról szól. Az eredeti felállás ugye az, hogy gondoskodunk a kocsinkról, mert szeretjük. Meg amúgy is. Csak az a baj, hogy tényleg sokan vannak úgy vele, hogy "az autó van értem". Én mondjuk legtöbbször azt hallom, hogy "Az autó munkaeszköz". Hátbazzeg, ez nem traktor.. na mindegy..

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:26 BMW találkozó Ausztriában

Hát ez a fekete b@szott ronda
Amúgy a chiptuningnak mi volt az ára nem tudod véletlenül? illetõleg a német talin lesz vajon? Az érdekelne. Ja, ha ilyen verdák közé megyünk, addigra meg is kell ültetnem a verdát, ezek a felnik megkövetelik
Meg a sárvédõmet is illene már megcsináltatnom.. Addigra tip-top akarok lenni

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:21 BMW találkozó Ausztriában

Hori írta:
Robinson írta: kövezzetek meg, de nekem a kompaktok nem tetszenek. Amúgy mi is volt a program?



Szép volt a compakt M pakettel kicsit ültetve 19"on. Programokbol nem álltak túl jól


Azért látom fõleg az e46-okat lõtted
Mit értesz nemtúljólállás alatt?

Robinson Elküldve: 2009-06-27 21:16 BMW találkozó Ausztriában

kövezzetek meg, de nekem a kompaktok nem tetszenek. Amúgy mi is volt a program?

Robinson Elküldve: 2009-06-27 09:38 Autóvásárlás

Adi01 írta: Legnagyobb kedvencem mikor egy autót úgy tesznek föl, h csupa sár a külseje és a belsejébõl is ömlik a sár! Mondjuk ez már inkább mikor magánszemélynél van az autó.


Erre mondják azt, hogy annak az autónak csak tulajdonosa van, gazdája nincs Sokmindent elmondt ez, többek közt azt, hogy nem foglalkoznak az autóval ugye, ami már bõven elég...

Robinson Elküldve: 2009-06-26 12:43 Európa legnagyobb BMW talija!!!

Tahát akkor nagyjából úgy nézne ki a dolog, hogy az utat mindenki számolja ki magának kb 2000km-re.

Belépõ:
péntek - szombat: 5,509.94 HUF
szombat - vasárnap: 4,136.23 HUF

és lehet sátorozni is.

Ha valaki szállnaoda négy csillagba: 22,059.90 HUF

BMW Welt beugró: 3,309.19 HUF / fõ

Szerintem akit érdekel a dolog, és lát rá esélyt, hogy eljönne, az írja fel magát az alábbi listára, hogy tudjuk mekkora konvojjal fogunk menni
Az sem egy utolsó megoldás, tekintve, hogy nagy útról van szó, hogy csoportosulunk, és nem mindenki saját kocsival jön, hanem beül valakihez.

01. Hori + Horiné
02. Robinson + Robinsonné

Robinson Elküldve: 2009-06-25 14:42 Legjobb nyári gumik...

Hori írta:
jabo írta:
Robinson írta: No, Hori-nak köszönhetõen felkerültek az "új" felnik a kocsira. 18" M135


Most gonosz leszek kövezz meg!
Kerékõr??
Bízom benne, vettél hozzá!


Horinak köszünhetöen került bele az is tegnap este


Így van!
Plusz ma este meló után megyek venni mégegy szettet

Nem akartam felrakni míg nincs kerékõr, de Hori koma (mivel neki 2 volt), feláldozta az egyiket
...még így is nehezen aludtam el. a 2-vel már talán kicsit nyugodtabban fogok

Robinson Elküldve: 2009-06-25 14:40 Legjobb nyári gumik...

Hori írta: Robinson Hátul Dunlop SP 9000 van fenn csak az elsõk pilot sportok


Igaz, akkor már hozzátok képest fordítva álltam, mikor megnéztem mi van "hátul"

Robinson Elküldve: 2009-06-25 12:59 Legjobb nyári gumik...

No, Hori-nak köszönhetõen felkerültek az "új" felnik a kocsira. 18" M135

Elõl 235 hátul 255 szélesek. Csúszás.. Hori azt mondta, hogy ezzel biztos nem fogok pörögni, ami igaz is, de azért megpróbáltam, és elindult a segge, de kellett hozzá lendület
Szóval a csúszás témához ennyivel tudok hozzászólni.

Amúgy michelin sport pilot van rajta, ami annyiból rossz, hogy feltünõen hangos, amúgy nincs vele gond.

Hori! Ezúton is nagyon köszönöm!



u.i.: volt szerencsém látni élõben Hori új 19" felnijeit. Hát nagyon meleg a cucc! Lõttem pár képet, de Hori beleegyezése nélkül nem teszem fel

Robinson Elküldve: 2009-06-25 12:14 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

gary30d írta: rendben, képeket megpróbálok estefelé feltenni. amikor én vettem akciós volt, forint is erõsebb volt akkor került 360ezerbe maga a rendszer plusz beszerelés 60 körül. az airride-ot a Ledtechnik-tõl vettem http://ledtechnik.hu/
a beszerelést a H&amp;H végezte http://hhdesign.hu/ 2-3 nap alatt megvolt..


az ilyenekkel csak az a bajom, hogy hogy tudtok lemondani a kocsiról 2-3 napra???

Robinson Elküldve: 2009-06-25 08:54 KERS kerül a következõ M5-ös BMW-be?

Más F1-es csapatokhoz hasonlóan a BMW is sok millió eurót fektetett az idei évre a KERS fejlesztésébe, de kiderült, hogy a motorfék-üzemben mozgási energiát visszanyerõ készülék túlsúlyától csak lassabbak lesznek a versenyautók. A német gyártó is kiszedte a szerkezetet saját versenyautóiból, de elképzelhetõ, hogy mégsem volt teljesen hiábavaló a megtervezése. A legújabb hírek szerint ugyanis már a következõ M5-ös BMW-ben helyet kaphat egy nagyon hasonló berendezés, amely néhány másodpercig akár 80-100 lóerõvel fokozhatja az autóteljesítményét a gyorsítóképesség fokozása érdekében, méghozzá annak az energiának az újrahasznosításával, amelyet egyébként fékezéskor egyszerûen elfûtött volna a hajtáslánc belsõ ellenállása.
<br /><br />
Az egyelõre csak F10-esként emlegetett új M5-ös egyébként más téren is szakít a hagyományokkal. Az már biztosnak látszik, hogy valamiféle turbómotort építenek bele, csak az nem világoz, hogy milyet. Egyes források szerint az X5 M-ben bemutatott, 4,4 literes, 536 lóerõs biturbó V8-as egy az egyben átkerül az új modellbe, mások viszont tudni vélik, hogy ugyanennek a blokknak a bõvítésével épp egy 5,5 literes V10-es turbómotort fejlesztenek, amellyel könnyedén 600 lóerõ fölé is kúszhat a következõ sportszedán teljesítménye.
<br /><br />
Az új modell persze még nagyon messze van a bemutatótól: várhatóan jóval a következõ ötös BMW bemutatása után jelenhet meg, azaz minimum két évet kell még várni rá.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu