Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-03-23 22:22 Nem készül M változat az új BMW Z4-esbõl

Korábbi pletykák szerint a Z4 M az M3-as négyliteres, 420 lóerõs V8-as motorját kapta volna meg, de a BMW-tõl kiszivárgott információk szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben nem látják értelmét egy ilyen típus bemutatásának. Úgy néz ki, a jelenleg használt, nagy fordulatszámú V8-as és V10-es szívómotorokkal, amelyek a jelenlegi M modellekbe kerülnek, már nem akar foglalkozni a BMW olyan szinten sem, hogy újabb autókba építsék valamelyiket. Inkább a következõ, turbófeltöltéses motorgeneráció fejlesztésére koncentrálják az M divízió összes erõforrását. Valószínû, hogy a következõ M5-ösben találkozhatunk ezeknek a motoroknak az elsõ hírmondójával - alighanem egy biturbó V8-assal.
<br /><br />
Z4 M nem készül, így a vásárlók kénytelenek lesznek beérni a tuningcégek munkáival, vagy az M részleg tunincsomagjaival. A Z4-eshez várhatóan rendelhetõ lesz külön sportfutómû, némi motorteljesítmény-növelés a hathengeres, három literes biturbó motorhoz.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-23 22:22 V6-os kerül a következõ BMW M3-asba?

A következõ M3-as fejlesztésérõl Ludwig Willisch, az M divízió igazgatója beszélt: elmondta, amit már korábban is sejteni lehetett, hogy a következõ 3-as sportváltozatában turbófeltöltõs hathengeres motor dolgozik majd a jelenleg használt, nagy fordulatszámú V8-as helyett. Ugyanakkor azt is elárulta, hogy az új típushoz vadonatúj motorokat fejlesztenek, azaz a következõ M3-asba nem a 335i típusból ismert turbós hathengeres egy felpaprikázott változata kerül, ahogy korábban sokan sejtették. Willisch szerint a fejlesztés még viszonylag korai stádiumban van, így egyelõre nem döntötték el, hogy maradnak-e a hagyományos soros motornál, vagy inkább egy V6-ost építenek. Ez utóbbi tömörebb felépítése miatt számos elõnyt tartogat, bár a soros motornál valószínûleg nehezebb lenne. Az viszont már most biztos, hogy az M divíziónál nem a teljesítmény további növelésében gondolkodnak: az új motor nagyjából ugyanolyan erõs lesz, mint a jelenlegi nyolchengeres, és inkább az autó súlyából próbálnak faragni a menetteljesítmények javítása érdekében.
<br /><br />
Az új M3-as persze még nagyon messze van a megvalósulástól: a hármas sorozat cseréje csupán 2013 környékén esedékes, így a sportváltozat semmiképp sem készül el 2014 elõtt.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-23 22:21 Szériában az új BMW GT

Azon szerencsések közé tartoztunk, akik ott lehettek a BMW új tanulmányautója, az 5 GT bemutatóján. Már ott nyilvánvalóvá vált, hogy az autó nem egy formatervezõi játék, hanem kész a sorozatgyártásra.
<br /><br />
A BMW nem is vár tovább, egy hivatalos videón mutatja meg az ötösnél nagyobb (4.99 méter hosszú) ferdehátú modell sorozatgyártású kivitelét. Sok különbséget nem fedeztünk fel, a külsõ tükrök a kipufogók mások, a felnik kisebbek. Megmaradtak viszont a keret nélküli ajtók és trükkös a csomagtérfedél. Belül a BMW eleganciája került elõtérbe a tanulmány kihívó megjelenésével szemben.
<br /><br />
Az ötödik ajtó hasonlóan a Skoda Superbéhez kétféleképpen nyitható. Kisebb bõröndök vagy sporttáskák berakásához elég a hátfalat felnyitni, nagyobb dolgoknak a szélvédõvel együtt felemelkedik a teljes csomagtérajtó.
<br /><br />
A csomagtartó alaphelyzetben 430 literes, viszont a hátsó ülések is csúsztathatók, ha a hatalmas lábteret szûkebbre veszik, máris 570 liternyi a hely. Sorozatgyártásba ötszemélyesként érkezik a GT, de felárért elérhetõ lesz négyszemélyes kivitel is.
<br /><br />
Várhatóan õsszel a Frankfurti Autószalonon állítják ki az 5 Gran Turismo végleges változatát, majd novembertõl már megvásárolható a kocsi. Motorjai között megtaláljuk a 3,0 és 4,4 literes benzines turbókat ugyanúgy, mint a 3,0 literes turbódízeleket is.
<br /><br />
"Az 5 GT azoknak szól, akik nem kívánnak egy feltûnõ luxusautóban megjelenni, viszont a Hetes kényelmét igénylik, csak sokoldalúbb utas- és csomagtérrel" - ezt Hans-Jürgen Branz, a videón is beszélõ, a nagy BMW-modellek projektfõnöke mondta a vezess.hu-nak az autóról.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-22 20:27 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Steve írta: Viszont szerintem mindenkinek egyszerûbb lenne, ha megadnátok annak az ftp szervernek a címét ahová feltoltátok a képeket és onnan mindenki le tudná húzni magának, ill fel tudná tölteni a saját fotóit is.
Lehetséges ez :


Meg kéne maradnia annak, hogy mindenki feltöltögeti az indafotóra. Pont amiatt, amit megbeszéltük telefonon, hogy majd csinálok ilyen képcsíkos oldalt külön, ahova majd berakosgatom a talikról készült képeket, amennyiben fel lesznek töltve. Ha elkezdünk ftp-zgetni, akkor az életben nem lesznek feltöltve az indafotóra...

Robinson Elküldve: 2009-03-22 13:32 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Sziasztok!

Aki fényképezett!!!

KÉPEK:
Ha Te is fényképeztél, nincs más dolgod, töltsd fel az indafotóra a képet, add neki a bmw3er_tavaszi_nt_tali címkét, és automatikusan bekerül a fõoldalon látható csíkba!


Jó volt most is. Jó csapat ez srácok és lányok!

Robinson Elküldve: 2009-03-20 08:53 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

SoundkeY írta: A cimebol kiderul,a 320ia bol lett felveve, az automata szar helyzetbe van mert nem tudja indulasnal porgetni.


Én pont fordítva gondoltam! mégiscsak nagyobb bika van az ia-ban?! (cím alapján)

Robinson Elküldve: 2009-03-19 23:12 Hová tûnt a téma ?

YELLOW írta: és a másik? mert 3 helyen volt... most egyet töröltél, így két helyen van... nem kötekedek, csak akkor én is szúrom még valamelyikbe


No, akkor szögezzük le: a harmadikat nem láttam, de nyilván Te úgy gondolod, hogy direkt, mert biztos összeesküvés van a dolog mögött. Hiszen megmondtad, a filmek is a valóságon alapulnak...

Az addig rendben van, hogy megkérdezel valamit, amit Te személyes sértésnek veszel. Addig is rendben van, hogy számon kéred, hogy másnak miért lehet. Az már nem igazán van rendben, hogy beszólsz másoknak, gyanúsítgatsz, és nem veszed figyelembe, hogy egyedüli moderátorként nem tudok minden hozzászólást ÚGY átnézni, hogy emlékezzek, azt már láttam egy másik témában. Nem kevés hozzászólás íródik naponta, és engem senki nem fizet meg azért, hogy 24 órában a fórumot bújjam. Ennek következtében, mikor ránézek a fórumra, több hozzászólást kell átnyálaznom, ráadásul úgy, hogy sokszor nem is érdekel az adott téma.

Mindezeken túl: mivel még arra is hajlandó voltam, hogy az értelmetlen búrádnak kiemelten beidézzem a vonatkozó fórum szabályzatot, ok. Szúrd be még több helyre, mostantól a Te hozzászólásaidra különösen figyelni fogok, és a fentiek fényében nem pusztán parasztnak foglak tartani de: Beidészek még egy részt a szabályzatból:

13. Többszöri súlyos szabályszegés esetén a felhasználó bannolva lesz ill. törölve a regisztrációja!

Ha már fenyegetõzöl. Ezt veheted annak.

Jóéjt!

Robinson Elküldve: 2009-03-19 22:53 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

[quote="SoundkeY"]Pici izelito a hosok tali dvdrol....

320ia vs 320d

YouTube videó

sssimán ssimáán

Robinson Elküldve: 2009-03-19 22:51 Hová tûnt a téma ?

YELLOW írta: itt van rögtön a fõoldalon....!!!!! egymás alatt

én csak azé akartam betenni, mert láttam, hogy más is beteszi több helyre


Valóban. Nem vettem észre, elnézést. Törölve (az újabb).

Robinson Elküldve: 2009-03-19 22:41 Hová tûnt a téma ?

YELLOW írta: pl itt az elején van két topic, használt gumis, meg eladó gumis, és mindkettõben benne van ugyanaz a hírdetés... és még van egy pár ehhez hasonló... erre gondoltam, hogy másnak lehet... sõt utána a gumis topicba is benne van (Macsek user)... tehát csak az enyém szúrja más szemét úgy látszik

magyarázat?


Kérek linket, és ha igazad van törlöm. Egyedül moderálok, nem vehetek észre mindent.

Robinson Elküldve: 2009-03-19 22:15 Hová tûnt a téma ?

YELLOW írta: köszönöm a választ! akkor ha más felnis/gumis topicba teszem, be akkor ott jó lesz? mert ezt veszem ki az írásodból!


akkor ezt rosszul vetted ki:

7.5 Ha egy hozzászólást több témába beírsz. Ebben az esetben az elsõ hozzászólásod marad meg az általad kiválasztott témában amennyiben a témához kapcsolódik. Ha nem akkor áthelyezésre kerül!

Robinson Elküldve: 2009-03-19 22:04 Hová tûnt a téma ?

YELLOW írta: hagy kérdezzem már meg az oldal díszes adminját..., hogy ma is írtam kommentet, egy topicba ahol árulnám a felnim, és törölve lett... múltkor beszúrtam a hírdetést máshova is az eladó cuccok közé, majd törölve lett... másnak nincs törölve csak nekem... kérdem miért? más hírdethet több helyen? nem hozhatom fel a topicot, hogy esetleg lássa a hírdetést az is aki nem látta mondjuk? vagy van itt valaki gondolok burns-re aki besúgóskodik? semmi olyat nem írtam ami szabályba ütközne, de törölve lett... miért?


Valóban nincs benne a szabályzatban, hogy ne írogass úgy a hírdetésed témájába, hogy úgy hozogasd fel. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmet! Tele van mindenféle szeméttel az adás-vétel témacsoport, sokan nyafognak emiatt, nem kell még ezzel is problémázások legyenek. Én még nem láttam mástól, hogy így hozogatná fel a topicját, de lehet, hogy figyelmetlen voltam, bocsi. A szabályzatot bõvíteni fogom!

Ha jól emlékszem, az a múltkori "beszúrás" az eladó cuccok közé történt, azért lett törölve. Ha arra gondolsz az alatt, hogy "másnak is szabad", hogy másnak is ott volt a gumi hirdetése, az azért nem lett törölve, mert nem _csak_ arról szólt a hirdetés, így nem tudtam vele mit kezdeni.
Azt Te sem gondolhatod, hogy a gumi/felni hirdetésed jó helyen volt ott?!

Senki nincs komolyabban moderálva mint más, senki nincs kivételezett helyzetben stb. Semmi ok nem is lenne rá, mert miért... Az utolsó mondatodat nem minõsíteném, játszátok le Burns-el, de lehetõleg privátban.

Robinson Elküldve: 2009-03-19 21:22 Közösködik a BMW és a Merci

Kibõvíti külsõs cégekkel való együttmûködését a BMW, amelytõl költségmegtakarítást remél - derült ki a bajor gyártó mai évértékelõ konferenciáján. Ennek keretében a Daimlerrel (Mercedes-Benz) is növelik az összefogást. Mint elhangzott egy ideje már vannak közös beszerzései a két konkurens prémiumgyártónak, de azt most kiszélesítik. Még több alkatrész, részegység vásárlásánál lépnek majd fel közösen.
<br /><br />
Ugyanakkor a BMW vezetõi világossá tették, csak olyan összefogás jöhet létre, amely valóban szükséges és amelyben megõrzik a cég függetlenségét. Markáns jele sem lesz az azonos alkatrészeknek, tekintve, hogy azok mindössze a személyautóknál felhasznált darabok 5 százalékát teszik ki. Persze azért ez is több száz darabot jelent.
<br /><br />
A BMW és a Mercedes 8-15 százalékot szeretne megspórolni a közös alkatrészekkel, amely között gumiabroncsok és a felhasználó számára láthatatlan elektronikai rendszerek biztosan lesznek.
<br /><br />
Szüksége is van a BMW-nek némi spórolásra, tekintve, hogy a korábbi évhez képest 89,5 százalékkal esett vissza a nettó profitja, amely így csupán 330 millió euró volt, 53,2 milliárdos - a korábbinál 5 százalékkal kisebb - árbevétel mellett. A gazdasági válságon túl ez az elbocsátásokhoz kapcsolódó kifizetések és a tartalékképzés miatt alakult így. A vállalat összesen 1,44 millió jármûvet adott 2008-ban, idénre további csökkenést várnak, amelyet egyelõre 10-20 százalékosra becsülnek.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-19 21:20 Kínaiak készítették a BMW új reklámfilmjét

A HD-techikának köszönhetõen a szpot lényegesen jobb kép- és hangminõséggel rendelkezik, bár ezt a TV-ben itthon egyelõre nem, csak bizonyos fõvárosi mozikban lehet teljesen érzékelni, ahol digitális technikával vetítenek. A februárban indult kampány részeként a szpot három budapesti moziban, illetve számos televíziós csatornán látható, a korábbi sajtóhirdetéseket pedig egy keresõmarketing aktivitásokkal is támogatott microsite egészíti ki. A kampány célja a megújult 3-as BMW és a környezettudatos BMW EfficientDynamics rendszer szélesebb körben való megismertetése, valamint a márkakereskedésekben elérhetõ akciók kommunikálása.
<br /><br />
A különleges hatásokban bõvelkedõ reklámfilmet Georg Warga Joseph Kahn rendezõvel és az Eight VFX digitális effektstúdióval közösen, több hónapos munkával alkotta meg. A szpot huszonhét országban fut világszerte, a kreatív koncepció pedig mindenhol figyelembe veszi az adott ország specifikus igényeit. Warga ezzel kapcsolatban elmondta: &#8222;A magyarországi tipográfia másfajta kezelést igényel, mint például a kínai, tehát intelligens tipográfiai hálót használtunk, amely felismeri a különbözõ nyelvek karaktereit, így gond nélkül fordíthattuk le a szövegeket. Az autó összes adatát számítógépre vittük, akár egy Forma 1-es versenygépnél, és ezeket használtuk fel a háromdimenziós effektezés utómunkájában. Ez egy olyan, a szakmában különlegesnek számító reklámfilm, amely magába foglalja a Full HD megvalósítást és a 3D-s grafikai megoldásokat.&#8221; &#8211; mondta el Warga.
<br /><br />
forrás: automenedzser.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-19 14:53 Társalgó

SoundkeY írta: Robinson:
A fenebe, megint otthonmaradt......mar felirom magamnak


Hali,

No-para, szerintem maradjunk abban, hogy hozod a talira Elõtte azért majd dobok egy sms-t, hogy rakd el