Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-01-30 12:19 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy utólag beszereléshez mire van szükség kazettás navi esetén? Ami van: kazettás navi egység, mk3 olvasó.

Illetve minden megvan, hiszen épp eladni akarom, van egy vevõ is, de kéne mondanom neki valamit, hogy még mire lesz szüksége, mert csak úgy veszi meg :S Viszont nem szeretném szétbontani az autót teljesen.

Tudja valaki, hogy mire lesz még szüksége az olvasón és a fejen kívül a usernek?

Viszonylag sietõs lenne a dolog... Elõre is köszönöm a segítségeteket!

Robinson Elküldve: 2009-01-29 23:19 Bontó

Labi írta: Varesz már nálunk is megjelent!


Megbeszéltük, hogy nem hányja tele a fórumot

Robinson Elküldve: 2009-01-29 20:52 Új BMW-motoros sportkocsi

Már 20 éve gyárt különleges sportkocsikat a Wiesmann. Többféle kivitel létezik, de egy biztos, BMW-blokk kerül a klasszikus megjelenésû modellek orrába.
<br /><br />
Idén újabb változat mutatkozik be, az MF4-S. Bár csak egyetlen S betû különbözteti meg egy korábbi modelltõl, teljesen új koncepció. Az MF4-ben alkalmazott 4,4 literes V8-as helyett az új M3-as motorja kerül bele.
<br /><br />
Ez ugyan csak 4000-es, ám sokkal modernebb fejlesztés, ennek megfelelõen erõsebb is. 420 lóerõ illetve 400 Nm nyomaték szerepel mellette. További pozitívum, hogy a manuális mellett duplakuplungos automata váltóval is elérhetõ. Persze nem mindenkinek, hiszen az M5/M6 V10-es motorját sem kapja meg más autógyártó, csak a Wiesmann.
<br /><br />
Menetdinamikai adatokat nem közöltek, de a többi modell adatából 4,2 másodperces sprintidõt és 300 km/órás végsebességet jósolnánk. A Wiesmann MF4-s ára viszont már ismert: 128 800 euró [36,7 millió forint] Németországban.
<br /><br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-29 20:51 Z10 ED néven jön a BMW új sportkocsija

Eredetileg V10-es középmotorral hajtott szuper-sportkocsit tervezett bemutatni a BMW az Audi R8 konkurenseként, azonban nem sokkal késõbb elvetették az ötletet. Most egy új, környezettudatos, úgynevezett zöld sportkocsi képében született újjá a terv. A Z10 ED nevében ugyanis a két utolsó betû a Hatékony Dinamika programra utal.
<br /><br />
Elképzeléseik szerint a legmodernebb technológiát használnák fel az évek múlva bemutatkozó sportkocsiban azért, hogy minél erõsebb legyen, ugyanakkor minél kevesebb üzemanyagot fogyasszon. A takarékosságot már a karosszéria kialakításánál kezdik: szénszálas anyagot és alumíniumot használnak fel hozzá, akárcsak a Z22 tanulmányautóhoz, így a sportautó üres tömege nem lesz több, mint 1400 kg. A downsizing jegyében a tervezett tízhengeres motor helyett a BMW jelenlegi autóiban is megtalálható 3 literes, soros hathengeres, dupla turbós benzinmotor továbbfejlesztett változata kerülne a Z10 karosszériája alá. Legalább 400 lóerõs teljesítményt ígérnek az illetékesek, a megfelelõ menetteljesítményekrõl és vezetési élményrõl pedig a gyártó újonnan kifejlesztett hétsebességes, dupla kuplungos automatizált sebességváltója gondoskodna. Természetesen nem maradnak el a Hatékony Dinamika program eszközei sem a BMW sportkocsijából: start-stop rendszer, integrált indítómotor és generátor, valamint fékezéskor energia-visszatápláló rendszer kerülne bele, utóbbi lítium-ion akkumulátorokat töltene. Ezekkel a berendezésekkel 15 százalékos fogyasztás-csökkenést lehetne elérni.
<br /><br />
A Z10 kifejlesztéséért ugyanaz a részleg felelhet a BMW berkein belül, mint amelyik a korábbi 3-as sorozat alapjaira elkészítette a Z1-et, vagy a régebbi M5 alapjain a Z8-at. A brit Autocar magazin értesülései szerint a Z10 ED korlátozott példányszámban készülne, és 85 ezer eurós, azaz közel 25 millió forintos áron kínálnák.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-29 17:30 Bontó

varesz01 írta: Német országban dolgozom egy bmw szervizben,bontóban bármilyen bmw alkatrész tudok használtan
1980-tol 2005-ig e36 e46 e39 stb minden tipushoz
érd 06/30/6505854

e/30 e/36 e/46 e/39 e/38 e/90
seriák


Akkor ez volt az utolsó hozzászólásod! köszönjük a részvételt!

Robinson Elküldve: 2009-01-29 17:13 Vennék...

Woockie írta:
varesz01 írta: Német országban dolgozom egy bmw szervizben,bontóban bármilyen bmw alkatrész tudok használtan
1980-tol 2005-ig e36 e46 e39 stb minden tipushoz
érd 06/30/6505854

e/30 e/36 e/46 e/39 e/38 e/90

Ennek nagyon orulunk, de biztos, h minden topicba be kell irni, nem eleg egybe?


Ez nagyon jó kérdés, kb 20 helyrõl töröltem már ugyan ezt az üzenetet.

varesz01: ennyi elég volt, látjuk ott is, ahova elõször írtad... lassan érik a tiltás.

Robinson Elküldve: 2009-01-29 00:26 Új részletek a következõ 5-ös BMW-rõl

Már öt éve mutatták be a jelenlegi 5-ös BMW-t, a bajorok pedig már gõzerõvel dolgoznak az autó utódján, hiszen már hónapok óta tesztelik a következõ generációt limuzin és kombi karosszériával is. Érthetõ is a BMW igyekezete, ugyanis az Audi A6 tavaly esett át egy modellfrissítésen, míg a Mercedes nemrég mutatta be az új E-osztályt.
<br /><br />
Az új 5-ös széria a CS tanulmányautó, az új 7-es és az egyelõre Progressive Activity Sedan néven emlegetett modell vonalait örökli majd, így valószínûleg kevesebb kritikát kap majd az autó formaterve. Nem csak a formaterv, hanem több vezetést segítõ berendezés is a nagytestvértõl jön, többek között az éjjellátó, a sávelhagyásra figyelmeztetõ rendszer és az aktív féksegéd is. Az autó megújult utastere is az új 7-est idézi, és továbbra is minõségi anyagokkal találkozhatunk majd a beltérben. Az új 5-ös BMW teljesen új mûszaki alapokon nyugszik majd, a mérnökök pedig komoly figyelmet szentelnek a súlycsökkentésre is, amit alumínium és karbonszálas anyagok használatával érték el. Az autó motorkínálata részben megegyezik a jelenlegi modellével, ám a benzinesek közül új belépõként egy vadonatúj fejlesztésû 1,8 literes turbómotor érkezik, amely a 2,0 literes egységet váltja, míg a benzines csúcsmodellt az X6-ból érkezõ 4,4 literes ikerturbós V8-as hajtja majd. Az európai piacon az új 5-ösben is megjelenik majd a márka 2,0 literes, duplaturbós, 204 lóerõs dízelmotorja, amellyel akár 5,5 literes átlagfogyasztás is elérhetõ. Az erõátvitelrõl a németek hatfokozatú kézi vagy szintén hatsebességes Steptronic automatája gondoskodik majd, de a hírek szerint a legerõsebb motorhoz a ZF nyolcsebességes automatája is elérhetõ lesz. A trendeknek megfelelõen az új 5-ös BMW-bõl is készül majd hibridváltozat, amely a Two-Mode-System meghajtást kapja majd.
<br /><br />
Az új 5-ös BMW várhatóan a jövõ évi Genfi Autószalonon mutatkozik be hivatalosan, a limuzin értékesítése 2010 májusában kezdõdik, míg a Touring változat októbertõl lesz megvásárolható. Az 5,5 literes, V10-es motorral szerelt M-változat várhatóan 1-2 évvel a szériaváltozat bemutatása után érkezik, a környezetvédelmi okokból állítólag start-stop rendszerrel.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-29 00:23 A BMW 318i a legtakarékosabb európai szedán

A 143 lóerõs bajor modell 5,9 literes átlagfogyasztásával és 142 g/km-es szén-dioxid kibocsátásával az 1,4 literes TSI motorral és duplakuplungos váltóval szerelt Skoda Octaviát és a Volkswagen Passatot utasította maga mögé, míg a 20 modellbõl álló sort a Renault Laguna, a Peugeot 407 és a Hyundai Sonata zárja.
<br /><br />
<p>Modell                         LE   l/100km CO2/km </p>
<p>Dodge Avenger 2.0    156     7.8      187 </p>

<p>Hyundai Sonata 2.0    165     7.7      183 </p>
<p>Peugeot 407     1.8     125     7.7      181 </p>
<p>Renault Laguna 1.6     110     7.8      180 </p>

<p>VW Passat CC          160     7.6      180 </p>
<p>Alfa Romeo 159        140     7.6       179 </p>
<p>Opel Insignia 1.6        115     7.6      179 </p>
<p>Kia Magentis 2.0       164      7.5      178 </p>

<p>Saab 9-3 1.8t            150      7.4      177 </p>
<p>Fiat Croma 1.8          140     7.4       175 </p>
<p>Ford Mondeo 1.6      110     7.2       172 </p>

<p>Volvo S40 1.6           100     7.2       171 </p>
<p>Honda Accord 2.0    156     7.2        170 </p>
<p>Mazda 6 1.8              120    6.7        159 </p>

<p>Mercedes C 180       156     6.5       155 </p>
<p>Audi A4 2.0 TFSI     180     6.6       154 </p>
<p>Toyota Avensis 1.6   132     6.5        152 </p>

<p>VW Passat 1.4         122     6.4        152 </p>
<p>Skoda Octavia 1.4    122     6.3        147 </p>
<p>BMW 318i               143     5.9        142 </p>
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-28 21:42 Turbo

manomama írta: fojt: elvittem egy szerelõhöz aki leszerelte a turbót megmutatta, hogy full korom az egész, tengely viszont nem lóg, de egy tisztítás után kiderült, hogy a lapátok beleérnek a házba és egy repedés is van rajta. A kipuf csõbe úgy nyomta az olajat, hogy a flexicsövön szivárgott ki. A kartergáz szûrõ koszosabb volt mint egy 100000km-t futott szûrõ. Most már csak az a kérdés, hogy egy ki nem cserélt k.szûrõ miatt tönkre mehetett-e az új túrbó.
A fejleményekrõl késõbb írok majd.

üdv.:BMWPilot


Azt is megkérdõjelezném, hogy valóban azt a turbot rakta-e bele az emberke, amit Te vittél...

Robinson Elküldve: 2009-01-26 12:01 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Eapa írta: Én nemrég kötöttem ki mert az egyik mosófej állandóan eleresztette a vizet (nem eladó)


és nem akarod véletlenül eladni?

köszönöm!

Robinson Elküldve: 2009-01-26 11:48 E46 karosszéria, lámpák, indexek

és akkor végülis mi szükséges az átalakításhoz? egy fúró, egy kalapács és egy gumicsõ?

Robinson Elküldve: 2009-01-26 11:16 Társalgó

Enkozpont74 írta: Ez vagy nem tudja mekkora kocsiba ül, vagy én nem értek valamit...

http://www.hasznaltauto.hu/2689341


Erõsen facelift, ergo 150 lovasnak kéne lennie nem? Egyébként direkt megnéztem, és van egy pár, amit ugyn így hírdetnek

Robinson Elküldve: 2009-01-25 22:58 Társalgó

Burns írta: Tudod rám bármikor számíthatsz


Szerintem lécci tényleg próbáljuk már meg, hogy csak azt idézzük, amire válaszolunk, és ne a fél fórumot

Robinson Elküldve: 2009-01-25 22:36 Társalgó

Burns írta:
Robinson írta: Egyébként tényleg mi ez?


Ez egy kartergáz lecsapató tartály.


Ha Dezsõkét is figyelembe vesszük, akkor Kartellgáz...
Amúgy köszi

Robinson Elküldve: 2009-01-25 22:33 Társalgó

laci320d írta:
Burns írta:
A lökösbe, hogy Dezsõke minél jobb levegõt lélegezzen be


Én is ezt keresem egy hete


Dezsõkét, vagy a kancsót?

Egyébként tényleg mi ez?