Roli888 fórum hozzászólásai

Roli888 Elküldve: 2013-05-03 10:29 Klíma

YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?


fel kell programozni az autó adott modulját, amiben benne van a funkció. be lehet állítani, hogy pl a klíma őrizze meg a leállítás pillanatában lévő értéket, majd indításnál újra az legyen. illetve, hogy minden legyen lekapcsolva, minden újraindításnál, függetlenül attól, hogy lett leállítva.


Köszönöm szépen a választ. Nagyon hasznos volt az információ.

Roli888 Elküldve: 2013-05-02 22:38 Klíma

YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?


szerintem diaggal


És mit jelent az hogy diag?

Roli888 Elküldve: 2013-05-02 19:49 Klíma

YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?


de lehet.


És milyen lehetőséggel lehetne változtatni?

Roli888 Elküldve: 2013-05-02 19:17 Klíma

YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!


így van beprogramozva.


És ezen változtatni nem lehet?

Roli888 Elküldve: 2013-05-02 18:47 Klíma

Hellosztok! Digit klímás E36-os gépen miért van az hogy minden gyújtásrákapcsolás után beindul a hideg/meleg befúvás azon a hőmérsékleten ahol dolgozott előzőleg is? Úgy kell minden indítás után kikapcsolni a befúvást (mindegy hogy milyen hőmérsékletre állítom). Bár hozzátenném hogy ha kikapcsolom és úgy állítom le akkor még öt perc után se kapcsol be mikor ráadom a gyújtást, de sajna 10 perc gépkocsi használaton kívül ha ráadom a gyújtást akkor elfelejti hogy ki volt kapcsolva és ismét dolgozni kezd induláskor a befúvás. Mit mondanátok erre? Előre is köszönöm a segítséget!

Roli888 Elküldve: 2013-05-02 18:37 Idő kijelzése

Hellosztok! E36-osban az óra (idő) világítását milyen izzó oldja meg? Mert nekem nem volt háttérvilágítás mikor megvettem. De látva egy hasonló gépet van megvilágítása az idő jelző órának. Hogy lehet azt szétszedni egy 318i-n? Előre is köszönöm a segítséget!

Roli888 Elküldve: 2013-01-16 14:03 sárvédõ

Tano írta:
Roli888 írta: Bocsánat de mi az az ETK és hol találom meg?


Az a gyári alkatrészkatalógus. A neten megtalálod, pl. ITT. A jobb oldalon beírod a VIN kódod, vagyis az alvázszám utolsó 7 karakterér, ezzel beazonosítja az autód, és utána böngészhetsz az alkatrészek között. Ott megtalálod amit keresel.


Nagyon szépen köszönöm.

Roli888 Elküldve: 2013-01-16 10:40 sárvédõ

Tano írta:
Roli888 írta: Csáó! Tud valaki segíteni hogy hogy nézhet ki a kerékjárati dob rögzítőcsavarjai és mennyibe kerülhet az E36-ra? Vagy van más lehetőség is felfogatni a dobot ha nincsenek meg a régi csavarok? Kösziiiii


ETK-ban megtalálod a csavarokat is cikkszámmal együtt. A Vehicle Trim részben keresd!


Bocsánat de mi az az ETK és hol találom meg?

Roli888 Elküldve: 2013-01-16 10:11 sárvédõ

Csáó! Tud valaki segíteni hogy hogy nézhet ki a kerékjárati dob rögzítőcsavarjai és mennyibe kerülhet az E36-ra? Vagy van más lehetőség is felfogatni a dobot ha nincsenek meg a régi csavarok? Kösziiiii

Roli888 Elküldve: 2012-12-29 11:39 hangszoró??

Hellosztok! Tudtok segíteni nekem! Menet közben be ki kapcsol a jobb első hangszóróm és nagyon idegesít. Ki is szereltem a hangszórót de semmi sérülés vagy szakadás nem látható rajta. Lehet hogy a vezetékesénél lennének gondok? Valahol nincs érintkezés? Ki mit tanácsolna ilyenkor? Köszönöm

Roli888 Elküldve: 2012-12-11 20:39 Segitség bent maradt a kulcs!

Istke84 írta: sziasztok

van nekem egy eleg oreg bmw-m es mivel hogy egy potkulcsal maradtam szerettem volna hogy taviranyitasu legyen ujbol a nyitas zaras.Vettem egy bicskaskulcs szettet ami mukodneis de nemtudom hogyha a kicsi muanyag potkulcsombol kiveszem a csippet es atrakom a bicskakulcsba az foge nekem mukodni.Ugylatom csak belevan ragasztva a csipp de azis lehet hogy kitudja
Szoval az erdekelne hogy a csipp erintkezesbe vane magaval a kulcs pengevel vagy csak simman a muayag tokba van ragasztva.Valaki ha eltudna magyarazni magat a mukodeset a csipnek megkoszonnem.(bmw e36 compact 1995os)


Ez engem is érdekelne ha valaki tudna válaszolni!

Roli888 Elküldve: 2012-12-11 20:14 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

YELLOW írta:
Roli888 írta:
YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok!
Nem tudja valaki hogy egy 1996-os E36-os 318i Brömösben, hogy kell leszedni a hátsó ülés támláját? Biztonsági öv kapcsolóját szeretném kicserélni és szerintem máshogy nem lehet csak ha leszedem a háttámlát! Utána tudok csak hozzáférni ahhoz a műanyag burkolathoz ami a küszöb mentén fut és eltakarja a rést a biztonsági öv kapcsolója és a kaszni közt. Ennek a műanyag elemnek egyik vége patentos a másik csavaros. Sajna a csavaros van a háttámla mögött.


ez a topic leginkább a hang jelenségek miatt hoztam létre, de legyen

oldalról felső szélső sarkokban kell benyúlni, és letépni a támlát. erős patent fogja. legalábbis így rémlik egy haver E36-jában, de E46-ban is ilyen.


Megnézzük ma. Remélem csak letudjuk szedni! Bocsánat a rossz topik választásért


igazából mindegy, mert azt hittem van erre topic, de nincs. pedig mintha rémlett volna szóval nem para


Sikerült kicserélni a biztonsági öv kapcsolóját, de hogy a hátsó ülést nem tudtuk kiszedni az is biztos Úgy kellett ügyeskedni a szerelésnél

Roli888 Elküldve: 2012-11-29 09:13 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

YELLOW írta:
Roli888 írta: Hellosztok!
Nem tudja valaki hogy egy 1996-os E36-os 318i Brömösben, hogy kell leszedni a hátsó ülés támláját? Biztonsági öv kapcsolóját szeretném kicserélni és szerintem máshogy nem lehet csak ha leszedem a háttámlát! Utána tudok csak hozzáférni ahhoz a műanyag burkolathoz ami a küszöb mentén fut és eltakarja a rést a biztonsági öv kapcsolója és a kaszni közt. Ennek a műanyag elemnek egyik vége patentos a másik csavaros. Sajna a csavaros van a háttámla mögött.


ez a topic leginkább a hang jelenségek miatt hoztam létre, de legyen

oldalról felső szélső sarkokban kell benyúlni, és letépni a támlát. erős patent fogja. legalábbis így rémlik egy haver E36-jában, de E46-ban is ilyen.


Megnézzük ma. Remélem csak letudjuk szedni! Bocsánat a rossz topik választásért

Roli888 Elküldve: 2012-11-28 21:26 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Hellosztok!
Nem tudja valaki hogy egy 1996-os E36-os 318i Brömösben, hogy kell leszedni a hátsó ülés támláját? Biztonsági öv kapcsolóját szeretném kicserélni és szerintem máshogy nem lehet csak ha leszedem a háttámlát! Utána tudok csak hozzáférni ahhoz a műanyag burkolathoz ami a küszöb mentén fut és eltakarja a rést a biztonsági öv kapcsolója és a kaszni közt. Ennek a műanyag elemnek egyik vége patentos a másik csavaros. Sajna a csavaros van a háttámla mögött.

Roli888 Elküldve: 2012-11-18 21:20 Heeelp...!

sakter írta:
Pintyi86 írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Tudnátok segíteni abban hogy egy E36-os BMW-nek hogy lehet szétszedni a középső konzolját hogy kivegyem a váltószoknyát? Nagyon ramaty állapotban van és ujjat szeretnék varratni rá! Előre is köszönöm a válaszokat.

Szia hát nálam a e46-ba úgy le húzod a váltó gombot vagyis úgy kell letépni aztán egész kijön szerkezettel a váltózsák az is ki kell pattintani.



Roli888 egy ujjat akar rávarratni. Vacakul fog kinézni. Jó hogy nem egy cerkát.


Nem értem a vacak jelzőt. Mi lehet abban a gyári szoknyában ami olyan különleges hogy nem lehet reprodukálni egy jó minőségű bőr és egy varrónő segítségével???? Főleg úgy hogy ha megjegyezzük azt a helyet ahol a rükverc váltástól kikopott helyre megerősítjük a szoknyát, akkor nem fog kiszakadni idő előtt.