Ropika fórum hozzászólásai
« előző123456következő »

Ropika Elküldve: 2009-02-05 21:49 Vacum control 330d

Nekem volt már problémám ezzel a vákumos rendszerrel.Ha a motortartobak elszáll akkor ott megszünhet a vákum ezáltal a turbonyomásnak annyi és nem megy az auto.A 20d ben nem vákumosak a bakok mert kisebb a teljesítmény.Nagyobb gázadásnál a motortartobakok erösebben tartják a motort.Ezt mondta a szerelõ.Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?

Ropika Elküldve: 2008-06-10 22:57 Bal hátsó futómû hiba

Nekem is kiszakadt az egész ugy ahogy van.Amugy 330d 2000-es évjárat az elõéletérõl nem tudok semmit németektõl jött 60000 km-el.Lakatos javitotta szét kellet kapni az egész hátulját csomagtarto ülések stb..Az M3-oknál jellemzõ hiba sokszor elõfordul és a 330d-nél is a nagy nyomaték miatt.Nekem pl 20000km-nél többet a motortarto bakok sem birnak,mindig kiszakad valamelyik.A szerelõ azt mondta hogy nem birják ezt a nagy nyomatékot és a kézi váltot.Ennyibõl jobb az automata.Mondjuk nem értem miért nem lehet erösebbre gyártani az alaktrészeket.Azért ez nem 316i.

Ropika Elküldve: 2008-05-27 18:02 Hûtõvíz

Nem riogatni akarlak,de kb 90% hogy vagy hengerfejes,de szerintem inkább hengerfej repedéses a géped.Nekem 330d van és egy honapja mentem át ugyanezen mint te.Vizpumpa csere,csõvek stb.Nekem kb 600km után gyulladt ki a kontroll lámpa a müszerfalon.A vége az lett hogy hengerfej repedés és nagyon sok pénz mert hengerfej csere.A szerelõk azt mondták hogy ezekbe a masinákban nem jellemzõ hogy át ég a hengerfej tömités inkább a gyakoribb eset hogy megreped a hengerfej.
« előző123456következő »