Elküldve: 2009. február 13. péntek, 07:47
Már azt is cseréltük?
Elküldve: 2009. február 12. csütörtök, 07:47
attila330d írta: Kb Fél éve küszködök azzal,hogy mindig eltûnik a hûtõvíz és amikor keressük a hibát valami mindig szétment.?pl: kiegyenlítõ tartály utána légtelenítõ csavar,valami csõ. Nem fõzi a vizet. Mért lehet nagy a nyomás?nézd meg a hûtõsapkát. az felel a nyomásért /van 1.4 és 2.0 bar-os/ vagy csak elöregedtek az alkatrészek. de azt nem hiszem.
Mind a két termosztát ki lett cserélve. SEGÍTSÉG!!!330d
Elküldve: 2009. február 12. csütörtök, 00:26
Elküldve: 2009. február 05. csütörtök, 21:49
Elküldve: 2008. október 31. péntek, 08:26
Elküldve: 2008. október 31. péntek, 00:25
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 21:36
Chipcad777 írta:BarG írta:Neo78 írta: Sziasztok, tegnap sikerult megsértenem a turbo vákum tartályát (?). Megtort az egyik végén a kivezeto cso és egy kis szisszenést hallottam. Nem tort le, csak merepedt, megpróbálom megragasztani, de valójában mi célt is szolgál ez? Itt a link, hogy konnyebb legyen megérteni,[http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45] a 6-os elem.[/url]
Hali!
Az a fémgomba nem tartály(ha erõl van szó), hanem van benne egy membrán, aminek az egyik oldalára vacuumot vezetve egy rúddal állítja a turbó geometriáját - vagyis azokat a terelõket, amik kis kipufogó gázmennyiség esetén leszûkítik a füstgázok útját, ami miatt a füstgáz felgyorsul és gyorsabban tekeri a turbó lapátokat - így hamarabb felépül a töltõnyomásod, kisebb fordulatnál. A vacuumot meg egy elektromos vácuumszelep szabályozza, ha rálépsz a gázra, szûkebbre veszi a geót, hogy magasabb legyen a nyomás. Újabb gépeken nincs ilyen vacuumlabda, léptetõmotor viszi a geometriát. Ami gyorsabb mûködésû, de romlékonyabb is.
Ha megsértetted, valami rugalmas anyaggal - pl sziloplaszt letömítheted. Legyen hõálló!!! bármit is használsz.
Ha a gumitartálynál van a hiba, az nem más, mint "reservoir", csak arra szolgál, hogy egyenletes legyen a vacuumellátás, nem csak a turbóé, hanem a teljes vacuumrendszeré, amiben benne van az EGR, a motortartó bakok, stb....
hoppá ....motortartó bakok vákuumosak az e46-ba?...az enyém nem az (2004 20d 151paci), hogy lehet?
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 21:31
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 20:08
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 18:47
BarG írta:Neo78 írta: Sziasztok, tegnap sikerult megsértenem a turbo vákum tartályát (?). Megtort az egyik végén a kivezeto cso és egy kis szisszenést hallottam. Nem tort le, csak merepedt, megpróbálom megragasztani, de valójában mi célt is szolgál ez? Itt a link, hogy konnyebb legyen megérteni,[http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45] a 6-os elem.[/url]
Hali!
Az a fémgomba nem tartály(ha erõl van szó), hanem van benne egy membrán, aminek az egyik oldalára vacuumot vezetve egy rúddal állítja a turbó geometriáját - vagyis azokat a terelõket, amik kis kipufogó gázmennyiség esetén leszûkítik a füstgázok útját, ami miatt a füstgáz felgyorsul és gyorsabban tekeri a turbó lapátokat - így hamarabb felépül a töltõnyomásod, kisebb fordulatnál. A vacuumot meg egy elektromos vácuumszelep szabályozza, ha rálépsz a gázra, szûkebbre veszi a geót, hogy magasabb legyen a nyomás. Újabb gépeken nincs ilyen vacuumlabda, léptetõmotor viszi a geometriát. Ami gyorsabb mûködésû, de romlékonyabb is.
Ha megsértetted, valami rugalmas anyaggal - pl sziloplaszt letömítheted. Legyen hõálló!!! bármit is használsz.
Ha a gumitartálynál van a hiba, az nem más, mint "reservoir", csak arra szolgál, hogy egyenletes legyen a vacuumellátás, nem csak a turbóé, hanem a teljes vacuumrendszeré, amiben benne van az EGR, a motortartó bakok, stb....
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 18:09
Neo78 írta: Sziasztok, tegnap sikerult megsértenem a turbo vákum tartályát (?). Megtort az egyik végén a kivezeto cso és egy kis szisszenést hallottam. Nem tort le, csak merepedt, megpróbálom megragasztani, de valójában mi célt is szolgál ez? Itt a link, hogy konnyebb legyen megérteni,[http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45] a 6-os elem.[/url]
Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 08:58