SP_323i fórum hozzászólásai

SP_323i Elküldve: 2014-11-04 09:18 Turbo

YELLOW írta:
SP_323i írta:
takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...



ha egyszer kimennél, egy hónap múlva téged is lehetne kapni másolatban


SP_323i Elküldve: 2014-11-04 08:54 Turbo

takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Szia!

Lehet érdeklődni, hogy milyen turbót vettél? Csak mert a napokban nézegettem mibe fájna egy turbó csere - ha oda kerülök - és meglepve láttam, hogy olyan 100eFt környékén már lehet ebay-ról rendelni újat. Kicsit után is néztem, így kiderült, hogy ezek kínai koppintott gyártmányok
Az ember esze megáll, mi minden sz@rt koppintanak már ott ...

SP_323i Elküldve: 2014-09-15 11:59 Heeelp...!

Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Bitu79 írta: http://www.pelicanparts.com/BM.../pic07.jpg

Ezt a képet találtam még.
Ahogy itt is ábrázolva van,csak a nyíl irányába kell nyomni egyszerűen azt a fehér fület?


Szia!

2:44-nél láthatod:
https://www.youtube.com/watch?v=x9Q2tfHqcdI



Köszönöm szépen.
Már csak egy kérdésem maradt.Amikor visszatapasztom a párazáró gumit,akkor érdemes az egészet levennem,vagy csak elég ott megragasztgatni,ahol ereszt?Ti hogy csinálnátok?Amúgy nagyon hasznos ez a vidi.


Nem tom.
Eddig nekem elég volt a gyári ragacs, amikor az eblakemelőket b@sz@gattam. Nem kellett külön ragasztgatni.
Laikusként szerintem elég ott, ahol elengedett.

SP_323i Elküldve: 2014-09-15 11:18 Heeelp...!

Bitu79 írta: http://www.pelicanparts.com/BM.../pic07.jpg

Ezt a képet találtam még.
Ahogy itt is ábrázolva van,csak a nyíl irányába kell nyomni egyszerűen azt a fehér fület?


Szia!

2:44-nél láthatod:
https://www.youtube.com/watch?v=x9Q2tfHqcdI

SP_323i Elküldve: 2014-09-02 08:31 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Jobb helyet nem találtam, fórumot meg inkább nem nyitnék ennek a témának

Úgy néz ki, hogy cserés a generátor bordásszíj feszítőm. Vkinek van ezzel az alkatrésszel tapasztalata már? Melyik gyártóét érdemes megvenni?

válaszokat előre is köszi!

SP_323i Elküldve: 2014-08-30 14:27 Társalgó

jgbobo írta:
szotakdavid írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Jobb híján itt kérdezem meg:
tud e vki olyan műhelyt, szerelőt akire nyugodt szívvel rá lehet bízni egy automatáról 6gangosra váltás műtétjét és nem fog gányolni pl a villanyos dolgokban.


Mit kell gányolni elektromos részen???egyáltalán mit kéne változtatni elektromos részen??

Kuplung,lendkerék,kardán difi,váltó,kulissza


Kell ott egy kicsit az OBD vel is mesterkedni, mert automatánál be van állítva, hogy váltásnál mekkora késleltetés legyen stb, ezt pl manuális értékihez kell igazítani.


pl
meg nem ugyan az a kábelezés se
+ tolatólámpa se szoftveres, hanem manuális kapcsolású
szal van pár apró eltérés

SP_323i Elküldve: 2014-08-28 10:01 Társalgó

Sziasztok!

Jobb híján itt kérdezem meg:
tud e vki olyan műhelyt, szerelőt akire nyugodt szívvel rá lehet bízni egy automatáról 6gangosra váltás műtétjét és nem fog gányolni pl a villanyos dolgokban.

SP_323i Elküldve: 2014-08-25 15:09 Valaki segítsen

addam írta: Sziasztok!

Pár napja nem működik a fényszóró magasságállításom. A motorok meg sem mozdulnak... Sajnos a lámpa állapota miatt lehet hogy nedvesség érte őket és ez volt a baj. Csak furcsa, hogy egyik sem megy. Arra gondoltam, hogy kiment a hozzá tartozó biztosíték. Csak sajna nem tudtam behatárolni, hogy melyik lehet az (egyesével meg nem akartam kiszedni mindet). Tudnátok segíteni, hogy mi lehet? Melyik biztit nézzem?


E46-nál a futóműszenzorral szokott ilyenkor gond lenni. Pl eltörik a műanyag pálcája. Ilyenkor bekapcs után felemeli a "tekintetét" majd azzal a lendülettel vissza is engedi.

De ha mégse az lenne, akkor a e90 fuse diagram google-ba beírva segíthet

SP_323i Elküldve: 2014-08-22 14:05 Díszlécek

YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Szereztem egy szett fényes fekete ablakkeretet
Ahogy nézem majdnem mindnek a cseréje menni fog, viszont a hátsó ablak környékével meg vagyok lőve
Próbáltam utána nézni, hogy azt touringon hogy kellene cserélni, de csak limóhoz találtam képeket. Esetleg vkinek van infója hogy fogjak hozzá, hogy ne barmoljak szét semmit?

Itt a 2-es meg az ablak alatt futó vízzáró igazán a kérdés
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Előre is THX


úgy tudom ugyanúgy jön le, mint a sedan-nál


Lehet csak itt ügye van még egy ablakocska a C oszlop előtt
de ahogy nézem az elv ugyan az lehet, legalábbis a patentokból kiindulva


SP_323i Elküldve: 2014-08-22 13:04 Díszlécek

Sziasztok!

Szereztem egy szett fényes fekete ablakkeretet
Ahogy nézem majdnem mindnek a cseréje menni fog, viszont a hátsó ablak környékével meg vagyok lőve
Próbáltam utána nézni, hogy azt touringon hogy kellene cserélni, de csak limóhoz találtam képeket. Esetleg vkinek van infója hogy fogjak hozzá, hogy ne barmoljak szét semmit?

Itt a 2-es meg az ablak alatt futó vízzáró igazán a kérdés
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Előre is THX

SP_323i Elküldve: 2014-05-05 12:13 Rohadás

hali!

a 4 nap alatt kicsit foglalkoztam a vassal
elég jó munkát végeztek a gyárban alvázvédelem terén, viszont így is találtam egy két helyet, ahol el kezdett rozsdásodni a kaszni
ezekből a leginkább elgondolkodtató az első tornyok alatti pluszban rátett lemez a dob belső oldalán a villanyos szerelvénydoboz környékén
míg a bal elején semmi nyoma nem volt ott rozsdának a jobb elején ezt találtam
ki is lett nyírva a g?c?b?

azért erre a pontra érdemes odafigyelni, mert itt köt be a motortartóbölcső

http://static.bmwfanatics.hu/u...00x700.jpg

http://static.bmwfanatics.hu/u...00x700.jpg

SP_323i Elküldve: 2014-04-10 08:51 elektromos ablakemelõ_

Tano írta:
SP_323i írta: Köszi!
Gondolom egy már berakott ülésfűtés se fog akkor már nekik gondot okozni. Márt mint a grundmodul betanítása rá.


A GM-nek semmi köze az ülésfűtéshez, nem kell rá felkódolni.


OKs!

SP_323i Elküldve: 2014-04-09 16:13 elektromos ablakemelõ_

MattM325 írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Tud vki BP vagy környékén egy jó villanyos szerelőt?
Hátsó villany ablakot kellene bekötni, Minden motyó meg van hozzá


Szia!
Ök nagyon jók.



OK!
Köszi!
Gondolom egy már berakott ülésfűtés se fog akkor már nekik gondot okozni. Márt mint a grundmodul betanítása rá.

SP_323i Elküldve: 2014-04-09 09:21 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok!

Tud vki BP vagy környékén egy jó villanyos szerelőt?
Hátsó villany ablakot kellene bekötni, Minden motyó meg van hozzá

SP_323i Elküldve: 2014-04-09 09:16 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Sziasztok!

Gyári ülésfűtést szereltetett már be valaki utólag?
Az ülésfűtés lapokon, kapcsolókon meg egy hozzá értő szerelőn kívül kell e még hozzá vmi?

ezt néztem ki
http://www.ebay.de/itm/BMW-Ori...43c80ff877