Sansz fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Sansz Elküldve: 2012-02-23 19:28 alufelni

RePTaiL írta:
Sansz írta: Sziasztok!

Aki kicsit jobban jártas benne, vagy esetleg próbálta már, az segíthetne...
E46 320d M futóművesre szeretnék 18"-os felnit rakni, et számot nem tudok és igazából azt sem hány " széles, azt viszont igen, hogy 245/40 R18-as gumik vannak rajta.
Szerintetek elférne? én az elejében nem vagyok biztos...


pont az ET szám és a szélessége lényeges


Et az 20, BMW M5 (E60) felnik, szélességét én 8,5"-ra saccolom...

Sansz Elküldve: 2012-02-23 18:41 alufelni

Sziasztok!

Aki kicsit jobban jártas benne, vagy esetleg próbálta már, az segíthetne...
E46 320d M futóművesre szeretnék 18"-os felnit rakni, et számot nem tudok és igazából azt sem hány " széles, azt viszont igen, hogy 245/40 R18-as gumik vannak rajta.
Szerintetek elférne? én az elejében nem vagyok biztos...

Sansz Elküldve: 2012-02-02 20:09 légzsak_

bigiboj írta: Sziasztok!

A légzsák lámpám jelzésére való tekintettel szervizbe vittem az autóm, és ki is írta, hogy ülésfoglaltság szakadás áll fenn. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy milyen javítási alternatívák léteznek (milyen árban kell gondolkozni) ezen probléma elhárítására.
Ha valaki tudna ajánlani szerelőt főleg Komárom megyében vagy a közelben aki korrekten dolgozik azt nagyon megköszönném.

Előre is köszi!!!
Üdv!!!


Szia!

Nekem tanácsolták, hogy iktassam ki az érzékelőt, azaz legyen direktben, úgy költséghatékony, de még nem mertem neki állni, de bármelyik villamosságis gond nélkül megcsinálja szerintem.

Sansz Elküldve: 2012-01-29 22:28 alufelni

gampetibor írta:
RePTaiL írta:
Sansz írta:
dio írta: Hello

Olyan kérdésem lenne, hogy hol lehet nem replika, eredeti BMW felniket vásárolni?
Amit keresnék az a Style 67 tipus lenne, 18" méretben...


Szia!

Pl.: http://racing-bazar.hu/alkatre...os_gumival

Nekem is ilyen kéne csak 17-esbe, 18-on szerintem már nagyon virsli a gumi :/


Styling 67 gyári csak 18"-ban van, illetve van neki a polír változata az van 19"-ban! Virsli a gumi? :O 8-9-9,5 coll szélességben gyártották őket, azért ezekre fel lehet tenni igencsak nem "virsli" gumit! Ellenben ha a magasságára gondolsz akkor az más


jaja a linken styling 67 m3 van irva pedig az nem az mert az csak 19" ban létezik és nincs ilyen pereme mint ennek a képen, a sima styling 67 pedig csak 18" ban van és annak van kicsi pereme mint ahogy a linken lévőnek nézzétek meg a gyári felnikatalogusban: http://felgenkatalog.auto-treff.com/



Nem tudtam hogy ez csak 18"-tól van... :/ láttam már 17-esben is, de akkor az lehet replika volt, minden esetre a magasságára gondoltam hogy az már elég nudli, de ezek szerint meg kell barátkozzak vele...
nekem ilyen "katalógusom" van: http://bmwtips.com/tipsntricks...Wheels.htm
és én nem látok különbséget a racingon meghirdetett és ez között: http://www.bmwtips.com/tipsntr...el_067.jpg

Sansz Elküldve: 2012-01-29 21:00 alufelni

dio írta: Hello

Olyan kérdésem lenne, hogy hol lehet nem replika, eredeti BMW felniket vásárolni?
Amit keresnék az a Style 67 tipus lenne, 18" méretben...


Szia!

Pl.: http://racing-bazar.hu/alkatre...os_gumival

Nekem is ilyen kéne csak 17-esbe, 18-on szerintem már nagyon virsli a gumi :/

Sansz Elküldve: 2012-01-24 23:38 alapjárat leesik, ingadozik

Tano írta: A működése megállapításához diag nélkül jó támpont a búgó hang, amit kiad működés közben. Valamint a kimenő vízcsövét (amelyiken a légtelenítő csavar is van) megfogva, hamar melegnek kell lennie hideg motornál. És az anyósülés alatti részen alányúlva megtalálható a kipuffogó nyílása, ami nyilván meleget kell hogy pöfögjön.
Mindez persze a Webasto kályhára vonatkozik, de úgy vettem ki nektek még az van.


Holnap megnézem működik-e, addig is köszi az eddigieket.

Sansz Elküldve: 2012-01-21 19:57 alapjárat leesik, ingadozik

bmw320d4 írta:
Vedd le a fűtést minimumra, úgy nem fogja emelgetni.



Neo78 írta:
Dehát akkor meg fog fagyni!!!

Egyébként az is lehet, hogy nem jó a kiegészítő fűtése, mint az enyém... (be-ki kapcsol és ilyenkor ingadozik az alapjárat)



Hmm...
Melyik az a kiegészítő fűtés?
Ha szemben állunk az autóval teljesen bal oldalon, a torony mögött van egy ilyen kis radiátor szerűség, létezik hogy az az?
Ill. hogy veszem észre ha nem jó? Kb. 1-2 perc alatt nincs jég a szélvédőmön ha rákapcsolom az első szélvédő fűtést (vagy mit) közvetlenül indítás után.

Sansz Elküldve: 2012-01-21 19:46 Valaki segítsen

jons írta:
ficsur írta:
Üdv na lementem meghajtottam kb 80-nál nyomtam egy satuféket érdekes hang volt egy pilanatra de dolgozott az abs és kialudt a hibaüzi egyenlöre nem is jelent meg ujra és müködik minden.Lehetet esetleg beszorult kavics vagy valami???Mindenesetre figyelem És köszönöm nektek a baráti segitséget..


Vagy olyan is lehet, amivel most én küzdök, hogy a csatlakozó random beázik, bepárásodik egyszóval kontaktos lesz. Bejelzi a bal első szenzort (INPA 17-es hibakód, no trigger signal front left sensor), de a szenzor csere után is ugyanúgy. Letömítettem a csatlakozó alját a magyar ember prima materiájával, most jó. De nyilván nem ez a végleges megoldás. Forrasztásra kerül majd a sor, csak most lefagy a kezem ebben a hidegben.


"Jó" látni hogy nem csak nekem jön elő ez az asc-abs dolog. Nekem is bal első szenzort jelzett és hol jó, hol nem. :/
Nagyobb rázkódásnál elmegy, de volt olyan hogy jelezte a hibát, belementem egy kanyarba kipörgött a kerék és helyreállt egy pillanat alatt minden és már blokkolta is.
Ki érti ezt? :/

Sansz Elküldve: 2012-01-18 19:10 alapjárat leesik, ingadozik

pomzi írta:
Sansz írta: Sziasztok!

Nekem dieselem van, néha csinál olyat, hogy ugrál 7 és 900-as fordulat között, állandó 700 helyett, ill. hidegben első indításnál mindig.
Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában, előre is köszi.


Szia!

Nekem is dízel, és napi első indításkor hidegben 900-ról indul és ahogy melegszik lemegy 700-ra, de ez csak pár perc és beáll, nem tudom normális e, de engem nem zavar


Tiéd az teljesen okés, így kéne működjön. Nekem e helyett kb. 20 secenként váltogatja a 7 és 900-as fordulatot...

Sansz Elküldve: 2012-01-18 18:42 alapjárat leesik, ingadozik

Sziasztok!

Nekem dieselem van, néha csinál olyat, hogy ugrál 7 és 900-as fordulat között, állandó 700 helyett, ill. hidegben első indításnál mindig.
Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában, előre is köszi.

Sansz Elküldve: 2012-01-13 18:32 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Sansz írta:
Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


Szia!
Merre találom ezt az EGR szelepet? Előző autóm is szinte megtáltosodott tisztítás után.
Bár nem mondom hogy ez lomha lenne és hogy az 5-6 literes fogyasztása sok, de inkább rálesnék ha tudsz segíteni...
Előre is köszi.


a szemed előtt van, csak a burkolatot le kell venni, ami a motor előtt van.





Köszi Uram!

Sansz Elküldve: 2012-01-11 10:44 Üzemanyag fogyasztás

Alesi írta: Egy kis tapasztalat:

Nekem most az izzítás cseréjénél mondtam, hogy tisztítsák meg az EGR-szelepemet, mert annak ellenére, hogy egyszer már korábban az egyik olajcserénél mondtam a szerelőnek, hogy tisztítsa ki, mert benne van a hivatalos BMW szervízlistában, volt egy olyan érzésem, hogy nem tette meg.

A gyanú beigazolódott, mert kb fél centi vastagon állt a korom a szelep falán, az autóban 106ezer van, szerintem még sose volt kitakarítva.

Az eredmény: főleg alacsony fordulaton érezhetően nyomatékosabb motor, alacsonyabb fogyasztás, és ami meglepett, hogy az eddig kb 1-1,5 liter között csaló BC-m megtanult számolni, és pontos lett.


Szia!
Merre találom ezt az EGR szelepet? Előző autóm is szinte megtáltosodott tisztítás után.
Bár nem mondom hogy ez lomha lenne és hogy az 5-6 literes fogyasztása sok, de inkább rálesnék ha tudsz segíteni...
Előre is köszi.

Sansz Elküldve: 2012-01-11 09:27 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

hil írta:
Sansz írta:


Sziasztok!
Nekem is hasonló a problémám, 1 hónapja van meg a kocsi, úgy vettem hogy világított az ASC, ABS. Gépre dugva bal első érzékelő hibát mutatott, természetesen megnéztük, semmi baja.
Az érdekes az egészben viszont az, hogy az utóbbi egy hétben csak úgy "megjavult". Ma pl. leesett a hó és szépen működött az ABS és az ASC-m is, gomb nyomásra ki-be kapcsolt az utóbbi, aztán gondol egyet és elmegy mindkettő egyszerre pl. egy nagyobb rázkódásnál. Ezek után én valami vezérlőpanel-érintkezés hibára gondolok, aki kicsit jártasabb ebben segítsen, ha kérhetem.


Szia! Nem hiszek benne, de nekem segített, lehet, hogy Neked is, egy próbát megér. Húzd szét a hibásnak írt érzékelő csatlakozóját és fújd be kontakt sprayal aztán még nedvesen dugd össze, meg húzd szét párszor. Munkám során sokféle kontakt sprayt próbáltam ami bejött: Chip gyártmányú preciziós kontakt tisztító.



Szia!
Érzékelőim jók, szerintem a vezérlő panelnál lesz csatlakozási hiba ugyan úgy mint ahogy az ajtózáramnál volt, ott a kontakt spray segített. Csak nem tudom hogy ez hol van...

Sansz Elküldve: 2012-01-11 09:25 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

kisg325 írta:
Sansz írta:
Sziasztok!
Nekem is hasonló a problémám, 1 hónapja van meg a kocsi, úgy vettem hogy világított az ASC, ABS. Gépre dugva bal első érzékelő hibát mutatott, természetesen megnéztük, semmi baja.
Az érdekes az egészben viszont az, hogy az utóbbi egy hétben csak úgy "megjavult". Ma pl. leesett a hó és szépen működött az ABS és az ASC-m is, gomb nyomásra ki-be kapcsolt az utóbbi, aztán gondol egyet és elmegy mindkettő egyszerre pl. egy nagyobb rázkódásnál. Ezek után én valami vezérlőpanel-érintkezés hibára gondolok, aki kicsit jártasabb ebben segítsen, ha kérhetem.


Szia!

Szerintem nézd meg a csatit,ahol össze van dugva az autó kábelkötegével,a doblemeznél egy műanyag dobozkában van együtt a kopásérzékelővel. Engem a kopásérzékelő szívatott meg ugyanígy. Gyakorlatilag a csatin belül volt oxidáció és ez okozta a problémát,hátha neked is csak ennyi a baj.

Üdv.


Szió!

Sajna nem ez a probléma, már mindet széthúztam megtisztítottam és vissza dugtam. Szerintem ott lesz a probléma ahol az asc-t és abs-t vezérli valami kütyü, csak jó lenne tudni hogy ez hol van.

Sansz Elküldve: 2012-01-10 20:39 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

szalaigabor írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
szalaigabor írta:
markooo írta: Hali!

Nos, hát az történt, hogy az én okos bátyám házilag akarta kicserélni az önindítóját. És hát sikerült lebontani a burkolatokat, de annál tovább nem ment, mert látta hogy elég mélyen van. Azután szépen vissza is pakolt mindent, és ugyebár az elején levette az akku sarut, majd a végén visszatette és azóta világít neki az ABS, ASC, (!) (kézifék)
Esetleg valami csatlakozót megmozdíthatott?
A gép: '99 320D

u.i.: ja és hozzáteszem nem is mûködik az ABS, mert kiprobálta

Aki esetleg járt így kérem írjon, vagy aki tudja mi lehet a baj.

üdv....


Sziasztok!

Sajnos nekem is hasonló problémám lett, mint régebben az általam idézett kollégának! Levettem az akksi sarut majd visszatéve ASC és ABS világít, azóta rengetegszer el lett indítva és le is vettem az akksi sarut, de semmi változás!
Elvittem szervíbe, ahol a "bal első kerékforgásérzékelő" hibát mutatta ki a programjuk, majd leellenőrizték és nincs szakadás sem.
Mi lehet a gond???


DSC-s a kocsi?


Érdekes hiba,de az aksi levételével biztos nincs összefüggésbe,mert én már számtalanszor levettem,és sohasem volt semmi lámpa kivilágítás utána.
Amúgy mondtad elvitted szervizbe,ott nem mondták meg mi a gond? vagy csak simogatták a kocsit,hátha megmondja?
Főleg,hogy nem csak világit,de még nem is mükszik a fék (ABS) és gondolom akkor már a DSC sem.


Valóban nem működik az ABS sem az ASC! Miután kijött a hiba, ellenőrizve lett minden vezeték, kerékforgásérzékelő miatt ellenőrizve lett nincs-e elszakadva valami, aztán az idő hiányában nem hagytam ott az autót.
Mielőtt újra szerelő keze alatt lesz kíváncsi vagyok volt-e ilyen valakinek, hátha kiderül a gond!

Előre köszi!



Sziasztok!
Nekem is hasonló a problémám, 1 hónapja van meg a kocsi, úgy vettem hogy világított az ASC, ABS. Gépre dugva bal első érzékelő hibát mutatott, természetesen megnéztük, semmi baja.
Az érdekes az egészben viszont az, hogy az utóbbi egy hétben csak úgy "megjavult". Ma pl. leesett a hó és szépen működött az ABS és az ASC-m is, gomb nyomásra ki-be kapcsolt az utóbbi, aztán gondol egyet és elmegy mindkettő egyszerre pl. egy nagyobb rázkódásnál. Ezek után én valami vezérlőpanel-érintkezés hibára gondolok, aki kicsit jártasabb ebben segítsen, ha kérhetem.
« előző123következő »