Streetwolf fórum hozzászólásai

Streetwolf Elküldve: 2019-01-11 21:40 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Sziasztok Fórumtársak!

Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.
Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?

Üdvözlettel, Streetwolf

Streetwolf Elküldve: 2018-11-12 20:23 Csomagtartó nyitás

YELLOW írta:
hil írta:
Streetwolf írta: Sziasztok!
Megoldódott a probléma. Sajnos egy vezeték szakadás miatt nem lehetett kinyitni a csomagtartó ajtót. Ahogy lecsukódik, úgy elnyírta a vezetéket... Az, hogy kulccsal miért nem nyílt ki, nem tudom. De most már működik.
Üdv. Streetwolf

Szia,
lehet, hogy kulccsal azért nem lehetett nyitni, mert a kulcsos zár csak egy elektromos kapcsoló, nem mechanikus zár. Emlékeim szerint az e46 sedánnál így volt.
Bye: hil


nem is tudom használtam-e valaha a csomijtó kulcsos részét. kipróbálni talán már kipróbáltam.


Yellow! Engem is meglepett, hogy használom... Érdekes tapasztalat volt, még ha nem is sikerült vele sem kinyitnom. Remélem nem kell többet így használni. Nem hiába van a kulcson a csomagtartó-nyitó gomb,nem?
hil,
azt nem tudom,hogy egy elektromos kapcsoló lenne-e... De eléggé kiakadtam,hogy még kulccsal sem nyílt ki. Mindegy. Már nincs jelentősége...
Üdv.,Streetwolf

Streetwolf Elküldve: 2018-11-12 20:11 Motor hibajel(sarga)

YELLOW írta:
hil írta:
Streetwolf írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt


hát mint már sokszor elírtam nekem is a 2-es hengert dobta, de én tudtam, hogy trafó baja lesz. kapott 4 újat és hál isten megoldódott. szerintem a 2-es trafót is a 150km-rel korábban cserélt új gyertya nyírta ki, mert korábban 2 alkalommal indítás után volt már gond. de több 100km különbséggel hibázott.
egyébként tipikusan a trafó olyan, hogy vagy hideg motornál csinálja, vagy melegnél, mikor már üzemi a hőfok. nekem pl. mindig hidegen csinálta.
én a kettes trafóhoz menő vezetékelést még átnézetném, csatlakozók, kötések, mielőtt vezérlőt cserélnél. az is lehet javítható az is. csak egy jó elektronikást kellene találnod.


Szia,
Csatlakozom Yellow-hoz! Nekem is ez volt a problémám. Trafót ill. gyertyákat cseréltettem benne. Ekkor is kiírta a hibaüzenetet, és a 2-es injektort hozta ki hibának. Injektor is cserélve lett. Hiba fennállt... 2 szerelőnél járt, nem tudták megmondani mi okozhatta. Ők is elektronikáshoz küldtek. De egy újabb szerelő átnézte és kimért mindent. Majdnem kifogott rajta is a történet, mikor egy sugallatra ellenőrizte a trafókat. Én úgy vittem oda, hogy mondtam mit is cseréltek, mielőtt hozzá került volna. Ekkor kiderült, hogy nem volt jó bele a trafó, és cserélte a megfelelőre. Bosch van most benne, természetesen új gyertyákkal. Az autó tökéletesen működik. Nem mindegy milyen alkatrészek kerülnek bele, mert a BMW kényes az alkatrészeire.Üdv.Streetwolf

Szia,
ne legyen igazam, de itt olvastam, hogy a Bosch trafók elég rosszak. Nekem is cserélni kellett egyet, vettem két trafót, hogy maradjon egy tarcsiba, de akkor még nem tudtam a Bosch hibáról, így azt vettem. Egyelőre nincs baj vele.
Bye: hil


én szándékosan nem is akartam Bosch-t. kicsit ódzkodom tőlük. Beru-t vettem.
mint írtam a haldokló, gyenge trafót egy új, prémium gyertya simán kinyírhatja.


Szia hil,
Örülök,hogy jól működik. Ugyanakkor nekem azt mondta több szerelő is, hogy ha trafót cserélünk, akkor mindegyiket ki kell cserélni. Természetesen új gyertyákkal együtt. Mint írtam,nekem új irídium gyertyák kerültek bele a Bosch trafókkal együtt. 4 trafó - 4 gyertya. Yellow pontosan leírta,hogy mire figyelmeztettek ilyenkor. Ezért cseréltem mindet Jobb félni, mint újra idegeskedni. Üdv.Streetwolf

Streetwolf Elküldve: 2018-11-09 12:37 Motor hibajel(sarga)

YELLOW írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt


hát mint már sokszor elírtam nekem is a 2-es hengert dobta, de én tudtam, hogy trafó baja lesz. kapott 4 újat és hál isten megoldódott. szerintem a 2-es trafót is a 150km-rel korábban cserélt új gyertya nyírta ki, mert korábban 2 alkalommal indítás után volt már gond. de több 100km különbséggel hibázott.
egyébként tipikusan a trafó olyan, hogy vagy hideg motornál csinálja, vagy melegnél, mikor már üzemi a hőfok. nekem pl. mindig hidegen csinálta.
én a kettes trafóhoz menő vezetékelést még átnézetném, csatlakozók, kötések, mielőtt vezérlőt cserélnél. az is lehet javítható az is. csak egy jó elektronikást kellene találnod.


Szia,
Csatlakozom Yellow-hoz! Nekem is ez volt a problémám. Trafót ill. gyertyákat cseréltettem benne. Ekkor is kiírta a hibaüzenetet, és a 2-es injektort hozta ki hibának. Injektor is cserélve lett. Hiba fennállt... 2 szerelőnél járt, nem tudták megmondani mi okozhatta. Ők is elektronikáshoz küldtek. De egy újabb szerelő átnézte és kimért mindent. Majdnem kifogott rajta is a történet, mikor egy sugallatra ellenőrizte a trafókat. Én úgy vittem oda, hogy mondtam mit is cseréltek, mielőtt hozzá került volna. Ekkor kiderült, hogy nem volt jó bele a trafó, és cserélte a megfelelőre. Bosch van most benne, természetesen új gyertyákkal. Az autó tökéletesen működik. Nem mindegy milyen alkatrészek kerülnek bele, mert a BMW kényes az alkatrészeire.Üdv.Streetwolf

Streetwolf Elküldve: 2018-11-09 12:23 Csomagtartó nyitás

Sziasztok!
Megoldódott a probléma. Sajnos egy vezeték szakadás miatt nem lehetett kinyitni a csomagtartó ajtót. Ahogy lecsukódik, úgy elnyírta a vezetéket... Az, hogy kulccsal miért nem nyílt ki, nem tudom. De most már működik.
Üdv. Streetwolf

Streetwolf Elküldve: 2018-11-04 18:06 Csomagtartó nyitás

Sziasztok!

Új vagyok itt, és egy 2008-as E60 boldog tulaja vagyok. Utána olvastam az előző hozzászólásoknak, melyek abban a témában jöttek, hogy nem nyílik a hátsó csomagtartó. Hasznos infók jöttek tőletek, melyeket köszönök. Ugyanakkor az én autómon azt vettem észre, hogy a bicskakulccsal rendesen tudom nyitni, zárni az autót. Viszont a csomagtartót nem tudom kinyitni. Se az autóban lévő gombokkal, se bicskakulccsal, és még a zárhoz tartozó kézi kis kulccsal sem... Ugyanakkor a kijelzőn a hibajelző azt írja hogy gyenge az akkumulátor a kulcsban. Viszont a másik gyári kulccsal sem nyílik...Esetleg találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Segítségeteket előre is köszönöm,Streetwolf