Svero fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Svero Elküldve: 2013-04-11 22:33 Elsõ lámpák

vzs05 írta: Sziasztok!

Új vagyok az oldalon, remélem jó helyre írok a problémámmal.
Van egy '98-as 316-os BMW-m (teljesen tuningmentes) amiben a bal oldali tompított H7-es izzó biztosítéka állandóan kimegy, de a dologban az a furcsaság, hogy nem úgy, hogy ráteszem a gyújtást, felkapcsolom a lámpát és egyből kiég a biztosíték hanem van, hogy csak simán gyújtásrárakásnál egyből kiolvad, de van, hogy egy kis ideig működik, aztán megint kiolvad, valakinek volt hasonló tapasztalata? Gondoltam arra is, hogy nem csak ez az egy fogyasztó van erre a biztosítékra kötve, de kapcsolási rajz híján nem tudok többet tenni. Persze, ha a lámpa (kör alakú) csatlakozóját leszedem, akkor nem megy ki. Esetleg valaki találkozott már ilyennel, van valami ötletetek? Előre is köszönöm!

Zsolt



Egyértelmű: A lámpádban van a zárlat.

Svero Elküldve: 2013-04-10 13:42 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
Svero írta:


Hátrafeszített lábfejjel, forgalmas úton Sopron felé 80-120km/h között, néha kamionokat előzgetve. 225-ös nyári gumival.
Jól van, tudom, tudom. De olyan jól mutat.


Nyugi, mert abszolut hiheto. Volt szerencsem kiprobalni ilyent es siman elerheto ez a fogyasztas. Itt azok a dieselesek akik bognek, hogy 7-9 litret fogyaszt az csak azert van, mert az auto nagyon kinalja am magat, viszont a sofor nem tud parancsolni maganak es kihasznalja, na hat akkor fogyaszt, mert en is az elejn tapostam, de 6.7nel tobbet nem tudtam fogyasztani.



Akkor is, ennyit odafigyelve sem tudtam elérni a téli "vékonyabb" Michelin Alpin gumikkal. Ott +1L volt kb. Lehet, ennyire "eco" a Dunlop Sportmaxx RT ?
Persze úgy sem próbálgatom többet, szeretem élvezni a feeling-et. De jó tudni, hogy 1L-el kevesebből megúszom.

Svero Elküldve: 2013-04-09 22:03 Üzemanyag fogyasztás




Hátrafeszített lábfejjel, forgalmas úton Sopron felé 80-120km/h között, néha kamionokat előzgetve. 225-ös nyári gumival.
Jól van, tudom, tudom. De olyan jól mutat.

Svero Elküldve: 2013-04-05 13:25 Gumiabroncs

Üdv.

Most ajándékoztam meg magam húsvétra az új alufelnikkel együtt 4db Dunlop 225/45 R17 SP Sportmaxx RT gumival. Van valakinek tapasztalata ezzel a gumival?

Svero Elküldve: 2013-04-03 13:35 Autóvásárlás

m_attila írta:
Nova4 írta:
Svero írta:
kroenen85 írta:
lalada írta:

Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.


Hasonló tanácsokat tudok én is mondani... el kell dönteni, hogy mennyi az amit rá szán az ember és ezen felül jó, hogy ha hagy magának tartalékot első szervízre... (Akárhogyis friss olajcserésen veszed például, de jobb, hogyha tudod is mi és mennyi lett beleöntve.)

Országon belül nagyon durván leharcolt gépeket lehet találni, főleg kereskedőnél láttam olyanokat, hogy a fülem kettéállt. 190 000-el volt hirdetve, elvittük átnézetni, 630 000 volt benne (2004-es e46) Végül az enyém is külföldről került hozzám, úgyhogy talán én is bátorítalak arra, hogy ha van lehetőséged, esetleg ismerős, aki kicsit jártas benne, akkor érdemes lenne a külföldi piacon is nézelődni.

(természetesen nem kizárt, hogy magyar honban is találsz jót, sok sikert :kiraly


okok

De ennek ott a másik oldala, én többnyire eladói oldalon állok.. Csak makulátlan autókkal foglalkozom, mindig az ár..mindig az a probléma
Hiába magyarázzuk évek óta , ha költeni kell egy autóra már vége...kapásból ugrálnak a százezrek, a jó kocsit nem nagyon fizetik meg, ma épp 50ezer forinton ment a vita egy eladó autómmal kapcsolatban, vagyis a leendő vevő vitatkozott magával Nem semmi
Én mindig ár felett vettem kocsit magamnak, érdekes soha egyikre sem kellett költenem a normál szervizeken felül...persze ez függ attól is ki hány évig használja, persze a szervizelés természetes bármi is legyen az, de ez nem egyenlő azzal, hogy veszünk valamit és "gatyába rázzuk" Ez általában milliós tétel szokott lenni jobb esetben apránként rosszabb esetben az első 1-2 hónap alatt!
Más
e46 20d --itt sajnos a 4-5-600.000km es futás sem ritka már 180.000 km el az órában!
Ügyfél meggyőzhetetlen , "ebbe tényleg ennyi van" mondat valótlanságával kapcsolatban.
Hiszi mert hinni akarja...
Megrendelésre vettünk kint egy bmw t 200.000km el az vevő kérte állíttassam vissza az órát mert őt zavarja Persze nem tettük! De ő kérte, értitek???
Hazudunk fogyasztásban futott km ekben , az igaz, való adatokkal meg nem lehet eladni egy autót, ez itt a baj kérem...

Attila


Ott a pont Attila.
Többnyire ezt a csóróság teszi. Félpénzért akar mindenki(tisztelet a kivételnek) venni, de pár év múlva pedig HASZONNAL eladni. -autót..hahh
ui: nekem az a kedvencem, amikor a vevő akarja meggyőzni saját magát, hogy ebben tényleg csak ennyi km van, amúgy pedig egy öreg bácsié volt, aki csak a saját temetésére járt vele.

Svero Elküldve: 2013-04-03 12:07 Autóvásárlás

kroenen85 írta:
lalada írta:
jlaci74 írta:
kroenen85 írta: Sziasztok

tegnap megnéztem ezek közül kettőt

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-6695138

Ennél a kereskedő egy nagy tapló volt, olaszból behozott kocsi, ő maga
sem tudta hogy mennyi km van egyáltalán benne, csak akkor engedte volna kipróbálni
ha megegyezünk, na ott mondtam hogy akkor köszönöm, viszlát.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...or-6566883

Ezt nem néztem meg, de nem is fogom valószínűleg.

http://www.nissanhovany.hu/auto/1/6594407

Ennél a következő volt: itt dolgozik egy volt osztálytársam,
ő mondta, hogy bár 160 van beleírva, az egy 100-assal több,
tehát inkább már meg se nézzem, bár a kocsi jó állapotban van,
de nem ajánlja.


A kereskedőktől nem kell mást várni...
Persze lehet , hogy te is olyat keresel ami nem létezik.
Számolj visszafelé. Az eladási árból vond le a ( minimum ) 10% árrésüket, aztán a regadót + behozatali, forgalomba helyezési költségeket , a kapott árat számold át euroba, majd nézd meg a német oldalakat, hogy mit kapsz annyiért ...
Nem fogsz találni 160e. km-es, jól felszerelt példányokat 2,5 M -ért, csak tekert órával, hamis szervizkönyvvel ... Aztán hamar rádobálsz majd pár százezer ft-ot ...



Szia! én is hasonló cípőben voltam kb fél éve, itthon nagyon lehangoló volt az árban elérhető kínálat.(3m alatt) Akkor mondjuk még elég fapadosakat lehetett ennyiért is kapni, de a manipuláció sajnos akkor is megvolt. Olyan 100e km-t kell rászámolni a kintről behozott kocsikra itthon, a legtöbbjük állapota simán "megengedi ezt a megoldást". Végül maradt Németország nekem is de ami ott is olcsóbb, tele van kilométerrel. Persze ki lehet fogni, de nagyon nehéz, a jót meg szépet ott is drágán adják. Nekem ami fontos volt a nagy navi meg hogy ne legyen egyen fekete belül. Ja meg hogy manuális váltós legyen. A bal oldali könyöklőt és bal felső üléstámaszt érdemes megnézegetni, árulkodó lehet, cserélni nem olcsó mert a bontók sincsenek tele még ezzel. 200e alatt nem szokott kikopni, ha pályás volt a kocsi. Nekem 235e van benne és most kezdett el a könyöklő kop(ogat)ni. Ezeket azokra az autókra alapozom amiket megnéztem, kb 8-10 gép volt.



Köszönöm a hasznos választ! Ezek az infók tényleg segítenek a döntésben!!!


Igen, nehéz jót, kevés km-el találni.
De saját tapasztalat alapján 2.8 alatt normális E91 dízelt nem találni. Ha pedig extrák is kellenek... 3felett erősen. Döntsd el, mennyi a max összeg, amit autóra szánsz.
Valamint ha nem muszáj a 320d, elég a 318d is (véleményem szerint bőven) akkor szintén tudsz spórolni kicsit.
Szerintem először is döntsd el, milyen extrákat szeretnél mindenképpen. Mert ha kompromisszumokat kötsz, később megveszed duplájáért bele.

Svero Elküldve: 2013-01-30 12:42 320d Motor

ZoleeSRB írta:
m_attila írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Egyetértek.
Jó a kezdeményezés de ne legyünk naívak... A Bmw lesz@rja, hogy elszakad-e a vez.lánc egy 10 éves autóban vagy sem. Nekik ezek az autók már nem léteznek. Anno eladták Okm-el, pár év alatt lejárt a garancia és kész. El van felejtve.
Egyébként ha elszakad a lánc egy 2 éves X5-ben még akkor is próbálnak kibújni a felelősség alól...
Amúgy, ezek a láncszakadások elsősorban a rossz anyagválasztás miatt következnek be.



A bmw nem foglalkozik ezzel a kérdéssel vagyis igen , egyedi elbírálás költség megosztás stb, ami az ismert óradíjakat tekintve nem megoldás
A problémára a megoldás lánccsere, mert hogy módosítottak a láncokon! Végül is ezzel el ismerték a problémát. De a megoldás a tulajra vár..
Egy példa : 320si e90 gyári blokkhiba (hüvelyrepedés) 2600 autó, kb 1500 már tönkrement..
Bmw hivatalos álláspont: 320si modellnél nincs rögzített gyártási hiba! Nincs? Amikor már több mint 1000 motor gajra ment? És véletlenül 2010.9 hóban megjelenik egy módosított blokk ami már nem hüvelyes teljesen más konstrukció , itt ülök mellette Ezzel ismét elismerte a konstrukció hibát
Tehát megoldás van , vagy lesz az más kérdés, hogy addig elszakad e lánc vagy nem, és hogy ki fizeti
A bmw nem!



Gondolom azért egy aláírásba senki sem fog belehalni,még ha le is sz@rják a fejünket!!!!!!





Ott a pont.
Ha nem teszel semmit, akkor teszed a legkevesebbet!
Azért jó látni, hogy vannak hazai aláírások. Írjuk csak alá. Veszteni valónk nincs.

Van esély? igen: "egy a millióhoz. Ezek szerint van esélyem!!!" (Dumb és Dumber)

Svero Elküldve: 2013-01-30 00:12 320d Motor

kory05 írta:
Svero írta:
anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Suzuki is kicserélte az első lengéscsillapítót az összes Swift-ben, ingyen... még a 15 évesekben is.



Van egy haverom akinek 10évnél idősebb swiftje van és neki is cserélték ingyen és bérmentve a legközelebbi suzuki szalonba! és az csak egy suzuki...


Na, ezért írd/írjátok alá! Nehogy már a BMW ne tudja azt, mint egy Suzuki... pedig azoknak csak rozsdásodott a lengéscsillapítója.

Svero Elküldve: 2013-01-29 23:48 320d Motor

anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Suzuki is kicserélte az első lengéscsillapítót az összes Swift-ben, ingyen... még a 15 évesekben is.

Svero Elküldve: 2013-01-29 23:07 320d Motor

Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.

Svero Elküldve: 2013-01-24 22:41 Autóvásárlás

Coyote írta:
Puli írta:
nickname írta: Üdv

E46 BMW esetében mennyi volt az átrozsdásodás elleni garancia ?



Na, ez engem is nagyon érdekelne!!! ...


Mit gondoltok erről? http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-6107301



Most erre mit lehet mondani, álomszép, és kívánatos... én is ilyet szeretnék legközelebb.


Szép autó. Szerintem a színe inkább sötétszürke. Az is szép.

Svero Elküldve: 2013-01-23 22:54 Lámpamosó

anubisz írta:
denesys írta: Sziasztok!

Még tél elején az első enyhébb fagyokkor nyári szélvédő mosó maradt a tartályban, és valószínűleg belefagyott a lámpamosóba. Azóta már kiolvasztottam és kicseréltem télire, de többé nem ment vissza a helyére magától. Kézzel vissza tudom nyomni, de a következő spricceléskor előjön, és félig kinn maradt. Próbáltam megvizsgálni, hogyan is működik, ekkor ki tudtam belőle szedni egy 5-6 cm hosszú ki stiftet, aminek a tetején van a fényezett kupak. Ez látszatra hibátlannak tűnik, nincs eltörve, repedve, nem hiányzik róla semmi. Vagy ennek eleve ki sem szabadna jönnie belőle?
Valakinek van ötlete?
Köszi


Hát nálunk E46 nál ezt úgy megy, hogy mikor a motor nyomja a vizet az tolja ki a pumpát, és úgy spriccel. Értelemszerűen, külön pumpája van, és az ablakhoz is külön.
A miénk fos, és lekötöttem, mert hol az egyik szivárgott, vettem majdnem 30 ért, beraktam, utána a másik engedte a vizet. Nem költök 100 ezreket a szar gyártáshibás spriccnire.
Egy idő után lefossa magát a benne levő tömítés, és elengedi a vizet a tartályból, 2,3 nap alatt. Mindig tócsa állt alatta.
Szerintem a tiéd cserés lesz, valószínű maghalt, megszorult és kész. Sokat nem tudsz rajta bütykölni.

nem egy szétszedhető darab:
http://www.bmwpartsweb.com/Par...5124A.aspx
tied is úgy mindjárt 20 rongy. Márkaszervizbe még drágább.
http://www.schmiedmann.hu/61%2...reses.aspx
http://bmwfans.info/parts/cata..._cleaning/

esetleg a cseréig, ha nem akarod, hogy mindig kint maradjon, húzd le a 4 es pumpáról a sarut, miután visszatoltad.
http://bmwfans.info/parts/cata...asher_sys/
addig nem tolja ki.

azt azért még nem írtad oda, hogy mind a kettő kint marad? vagy csak az egyik.



Nekem is szivárog az egyik mosó-teleszkóp, most "emésztem" a 20ezres árát. Ezek szerint tényleg gyenge pont ez. Nincs valami jó/olcsó megoldás? Kiszedtem, tisztítgattam, de nem jöttem rá, hogyan lehet szétszedni. Pedig valószínű egy 2Ft-os tömítés lehet csak az ok. Valóban nem lehet szétszedni?

Svero Elküldve: 2013-01-05 23:14 Autóvásárlás

sevcsenko írta: Sziasztok!
E90-et vagy E91-est szeretnék venni és 2007-2009-es évjáratúak között nézelődöm a hasznaltauto.hu-n, maximum 140ekm-ert futottak érdekelnek. 320d vagy 318d érdekelne. Nem ragaszkodom a 320-ashoz bár van aki arra van aki 318-asra esküszik (az pár lóerőkülönbség nem aggaszt ). Az, hogy automata vagy manuális váltó nem lényeges szempont bár érdekelnek a vélemények. Érdekelne, hogy a lóerőt kivéve mi a különbség a 318d (143LE), a 320d (163LE) és a 320d (177LE) motorok között (megbízhatóság, szerviz, egyéb költségek).

Előre is köszi
Széles utat!
Sevcsenko


Ezt az utat jártam én is fél évig. Szinte pontosan ezek a kérdéseim voltak. Szerencsére én már túl vagyok a döntésen, és szerintem jól döntöttem. Sok infót gyűjtöttem anno. Ha kell, van sok jó tanácsom.
Keress bátran privátban.

Svero Elküldve: 2013-01-02 22:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ute107 írta: BMW-s hónap indul, bevásárolok egy kábelt és most aztán diagolok minden nap!

Ez jó? Nem túl olcsó?
EZZZZZ!!!

Ezzel megy az INPA, DIs, ....stb?

Vagy EZ a MÁSIK!

Utóbbinak szép virágos Cd-je van!
Ha jó valóban, szívesen lerendelem egyben bárkinek kell!






Üdv.

Nekem is rendelhetnél egyet!!
köszi.

Svero Elküldve: 2012-11-26 11:22 Magyar nyelvû leírás?

denesys írta: Szia BBali!

Tudnál küldeni egy új linket, mert ez már nem működik és én is szeretném letölteni.
Főleg, ha 2009-utáni, és az újabb iDrive kezelését is tartalmazza... magyarul

Előre is nagyon köszi!

Balázs

bbali81 írta:
csoos írta: Magyar nyelvu kezikonyvet szerettem volna venni az egyik markakereskedesben E90-es tipushoz, ahol meg is rendeltek nekem. Elozetesen 13e koruli arat igertek, de mire megerkezett joval tobbet kellett erte fizetnem. Azt szeretnem megkerdezni, hogy valaki esetleg tudja mennyibe kerul egy hivatalos, nyomtatott kezikonyv ?


hivatalosan innen kinyomtatod és 0 péz
http://www.freeweb.hu/goldhand...manual.pdf

robinson kitehetnéd az oldalra is a letöltés menühöz.

üdv.
BBali






Pénzt kérnek a kezelési könyvért!!??
Nos:
Beregisztráltam a magyar BMW hivatalos oldalán, kértem egy kezelési kézikönyvet, beírtam az autó és a saját adataim, kb.1 hét múlva kaptam egy csomagot.
Ingyen!! Küldtek egy eredeti részletes kezelési kézikönyvet CD-n. (mellékelt fotó)
Az ilyen kis "apróságok" sokat számítanak.
(Ja, még csak nem is itthon és nem is újan vettem a BMW-t)
ui.:
Ha megkaptad, hívd fel egy mail-ben az általad megkeresett "márkakereskedés"-re a BMW figyelmét.
http://www.bmwfanatics.hu/gale...220414.jpg


« előző12következő »