Szasza91 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Szasza91 Elküldve: 2016-04-11 11:25 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy aki már szedte szét a féket az tudna segíteni, hogy milyen csavarkulcsokra van szükségem a művelethez? Az a helyzet, hogy nagy valószínűséggel valami eltört a bal hátsó kézifékben. Elég rendesen darál. Szeretném szétszedni és nem szeretnék a helyszínen szembesülni, hogy nincs hozzá szerszám.

Előre is köszönöm!
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-31 17:15 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Köszi szépen minden infót!
Úgy döntöttem, hogy feladom a találgatást és próbálkozást, miután most már kattogó hangot is hallok a motor jobb oldalából. Ha valaki tud jó szerelőt aki nem fizettet ki velem 10 ezreket azért, hogy csak ránézzen a kocsira, és ért az e46-hoz, Budapesten vagy Nyíregyháza környékén, kérem ne fogja vissza magát.

Szasza91 Elküldve: 2014-10-31 11:55 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú

Szasza91 Elküldve: 2014-10-31 08:08 Légtömegmérõ

YELLOW írta:
anubisz írta:
Szasza91 írta:
Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?


Az nem jutott eszedbe, hogy a szervó kezd dolgozni,és az terhel rá a motorra? ajjaj...


annyira meg akartam ezt írni, de melóhelyen nem akartam a telón keresztül belépni és gépelni, csak olvasgattam, de tudtam valakinek majd csak leesik.


Sorry! Köszi igazatok van, de még nem vagyok nagyon jártas az autószerelésben, és még nem régóta van meg a kocsi, de úgy érzem ez a kocsi sok mindenre meg fog még tanítani, vagyis inkább a kocsi által Ti!
Csak akkor, hogy tisztában legyek ha gurulok és üresbe teszem és akkor is esik a fordulatszám, azt akkor elvileg nem ez okozza.

Szasza91 Elküldve: 2014-10-30 19:09 Légtömegmérõ

hil írta:
Szasza91 írta:

Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szia!
Lehet,hogy FL előttiben még nincs kormányszög jeladó! Ha DSC van benne, mert akkor van.
hil


Szerintem nincsen benne DSC?

Szasza91 Elküldve: 2014-10-30 18:17 Légtömegmérõ

Szasza91 írta:
laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs



Bocsi, hogy ennyit írok, de idegesít, hogy próbálok a kocsira vigyázni amennyire lehet, meg helyrepofozni, és mindig azt hiszem, hogy végre jó lesz, aztán jön a pofon, mert nem. Mindig van valami kis gebasz.
Az előző kommentemhez hozzászólva, ma munka után gondoltam kipróbálom a kocsit, hogy mit csinál. Mentem vele pár kört és nagyon semmi nem történt, ment mint ahogy kell. A végén viszont mikor megálltam a következő volt a helyzet:
üresben jár a motor, minden rendben, de amikor egy kicsit elmozdítom a kormányt bármelyik irányban, rögtön leseik egy picit a fordulat.
Lehet, hogy a kormányszögjeladó lenne a hibás és azért ingadozik az alapjárat üresben?

Szasza91 Elküldve: 2014-10-30 10:44 Légtömegmérõ

laleeboy írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs


Vedd le az akksit egy pár percre (kb 10-15 elég lesz) ezzel újra indítod a vezérlőt és újra "tanulja" a szenzorokat.

Nem biztos hogy ez a megoldás (lehet hogy más is rossz) de egy próbát megér.


Ezt már csináltam közvetlenül a légtömegmérő csere után egy egész napig, de sajna nem segített.
Még esetleg megpróbálom az alapjárati szelepet megpucolni valamikor hétvégén, de azt már egyszer csináltam, de az se sokat változtatott a helyzeten. Olvasgattam itt főtengely jeladót, meg gázpedál jeladót, de már igazából nem értem ezeknek mi közük az alapjárathoz.
Még esetleg egy diagnosztika adaptáció törlés lenne jó, hogy eltűnjön a Check engine, ha vaki Budán tudna segíteni törölni, mert van diagja ahhoz egy pakk sörrel leugranék cserébe.
Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-30 08:19 Légtömegmérõ

Sziasztok!

A múlthéten sikerült beszereznem használtan egy légtömegmérőt 15 e forintért, amelyet be is szereltem. Azóta a kocsi tökéletesen húz és nem dadog hidegen sem, viszont elviselhetetlenül dadog az alapjárat ha üresben van a kocsi vagy menet közben váltok és benyomom a kuplungot.
Olvastam, hogy pár embernek hasonló dolgot csinál, és nekem is megvolt ez a jelenség, de az új tegnap sajnos már zavarón sokszor csinálta.

Ötletek esetleg mi lehet?
Eddig cserélve lettek: Légtömegmérő, Ac pumpa, kartergáz szűrő +cső.

Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-23 11:13 Belsõ díszcsík

solyom76 írta:
Szasza91 írta:
solyom76 írta:
Szasza91 írta:
solyom76 írta:
Robin68 írta:
Szasza91 írta: Szia!

És hol vettél hozzá Karbonfóliát, és mennyiből jött ki? Megnéztem a képeket, jól néz ki amit csináltál!

Üdv
Szabolcs

Török Csaba
Tel.: +3630/936-9231
Én tőle rendeltem. Nem drága, amit én vettem az kb.2-3000Ft volt és még maradt is belőle.



Csabától vásárólhatsz.. nekem ma jött meg amit rendeltem..tuti jó árú..


Köszönöm az Infót!
Már beszéltem is vele, szerintem vagy holnap vagy jövőhéten aktuális lesz
Esetleg hőlégpisztoly helyett hajszárító ??

anno még a vectrámon azzal csináltam.. kb 4 éve hibátlanul a helyén van..


Valószínű holnap megyek megveszem a fóliát, és az egyes elemek szétszedésével lenne pár kérdésem.
Az ajtóknál nincs problémám, csak a műszerfallal, és a váltó körül, valamint a rádió alatti részt hogy tudom kiszedni?


Szia, Egy kis segítség.


Köszi szépen, ez mindent leír. Meglesz a hétvégi programom . Megpróbálom majd a rádió alatti részt is szerintem. Majd ha sikerült, teszek fel képeket.

Köszi mindent, Jó pihenést mindenkinek!!!

Szasza91 Elküldve: 2014-10-22 22:12 Belsõ díszcsík

solyom76 írta:
Szasza91 írta:
solyom76 írta:
Robin68 írta:
Szasza91 írta: Szia!

És hol vettél hozzá Karbonfóliát, és mennyiből jött ki? Megnéztem a képeket, jól néz ki amit csináltál!

Üdv
Szabolcs

Török Csaba
Tel.: +3630/936-9231
Én tőle rendeltem. Nem drága, amit én vettem az kb.2-3000Ft volt és még maradt is belőle.



Csabától vásárólhatsz.. nekem ma jött meg amit rendeltem..tuti jó árú..


Köszönöm az Infót!
Már beszéltem is vele, szerintem vagy holnap vagy jövőhéten aktuális lesz
Esetleg hőlégpisztoly helyett hajszárító ??

anno még a vectrámon azzal csináltam.. kb 4 éve hibátlanul a helyén van..


Valószínű holnap megyek megveszem a fóliát, és az egyes elemek szétszedésével lenne pár kérdésem.
Az ajtóknál nincs problémám, csak a műszerfallal, és a váltó körül, valamint a rádió alatti részt hogy tudom kiszedni?

Szasza91 Elküldve: 2014-10-22 17:00 Belsõ díszcsík

solyom76 írta:
Robin68 írta:
Szasza91 írta: Szia!

És hol vettél hozzá Karbonfóliát, és mennyiből jött ki? Megnéztem a képeket, jól néz ki amit csináltál!

Üdv
Szabolcs

Török Csaba
Tel.: +3630/936-9231
Én tőle rendeltem. Nem drága, amit én vettem az kb.2-3000Ft volt és még maradt is belőle.



Csabától vásárólhatsz.. nekem ma jött meg amit rendeltem..tuti jó árú..


Köszönöm az Infót!
Már beszéltem is vele, szerintem vagy holnap vagy jövőhéten aktuális lesz
Esetleg hőlégpisztoly helyett hajszárító ??

Szasza91 Elküldve: 2014-10-22 15:30 Belsõ díszcsík

Robin68 írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a díszcsík karbonfóliával vagy bármilyen fóliával történő bevonásáról?
Szeretném saját magam lefóliázni, mert a régi kicsit kopott, de nem akarok nekivágni mielőtt nem informálódok.

Kérdéseim:
1. Mennyire lehet ezt otthon szépen minőségire megoldani?
2. Kell e előtte a régi réteget eltávolítani?
3. Tudom e a díszcsíkon kívül még a rádió alatti tárolós szivargyújtós részt is megcsinálni?
4. ha nem magam csinálnám, akkor kb. mennyibe fájna egy ilyen?
5. És ha bármilyen tapasztalatok vannak, témához fűződően, várom őket.

Köszönöm!
Szabolcs

Meg tudod csinálni ha nem vagy kapkodós. Én is maganak csináltam meg. Egy hőlégpisztoly kell hozzá. A Youtube-on is találsz pár videót hogyan érdemes csinálni. A régi réteget nem kell eltávolítani, ha elvált valahol ott szedd le és csiszold össze, hogy egyenletes legyen. Nitróval vagy foltbenzinnel azért tisztítsd meg mielőtt nekikezdesz.


Szia!

És hol vettél hozzá Karbonfóliát, és mennyiből jött ki? Megnéztem a képeket, jól néz ki amit csináltál!

Üdv
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-22 14:32 Belsõ díszcsík

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a díszcsík karbonfóliával vagy bármilyen fóliával történő bevonásáról?
Szeretném saját magam lefóliázni, mert a régi kicsit kopott, de nem akarok nekivágni mielőtt nem informálódok.

Kérdéseim:
1. Mennyire lehet ezt otthon szépen minőségire megoldani?
2. Kell e előtte a régi réteget eltávolítani?
3. Tudom e a díszcsíkon kívül még a rádió alatti tárolós szivargyújtós részt is megcsinálni?
4. ha nem magam csinálnám, akkor kb. mennyibe fájna egy ilyen?
5. És ha bármilyen tapasztalatok vannak, témához fűződően, várom őket.

Köszönöm!
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-22 10:34 Beázás!!!

AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma reggel ez a látvány fogadott. Nem tudtam rájönni, honnan jöhet a víz. Van ötletetek, hogy mit nézzek meg?



Előre is köszönöm.



Szia!

Hasonlóakkal küszködtem mostanság én is, de hál istennek szerintem megoldottam a problémát.
Nem volt mostanság az ajtó megbontva, például ablakemelő vagy egyéb szerviz céljából?
Mert nekem az után produkálta a jelenséget. Nehéz volt nekem is elhinni, de az ajtód ázik és a képen látható helyen folyik le lábtörlőre és alá a víz.


Nekem az volt fura, hogy sokszor csak a lábtörlőn volt a víz és alatta nem.

A jelenséget az okozza, hogy esőben az ablaknál lefolyik a víz be az ajtóba ahol normál esetben alul kifolyna (ha jó a szigetelés). De ha meg volt bontva akkor a gyári ragasztó ami a belső hab(lapot, fóliát) a fémhez ragasztja, az nem lett helyesen vissza nyomva és a hablapon lefolyó víz így befolyik az utastérbe. Sajnos a ragasztót elég nehéz visszaragasztani rendesen, ha egyszer már megvolt bontva. Elvileg lentebb olvasható, hogy melegítéssel lehet rajta segíteni, de én inkább vettem (bármely autós boltban) kapható speciális ragasztót, ás azzal vissza ragasztottam.

Azóta nálam nem jelentkezik a probléma.

Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-20 08:11 Légtömegmérõ

paircraft írta: Szia,

én itt vettem, 20d euro 4 Bosch, szállítással együtt volt 45.

Üdv,

Gyuri

Szasza91 írta:
dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs




Szia Gyuri!

Sajnos nekem a linkre, csak a fórum oldal jön be. Nem tudnád mégegyszer belinkelni nekem?
Köszi!
Szabolcs

« előző12következő »